Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
11 сынып Қазақстан тарихы пәнінен ҰБТ -ге дайындыққа арналған портфолио
Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге көмекші құрал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
08 Маусым 2018
706
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
П О Р Т Ф О Л И О
Қазақстан тарихы пәнінен оқушыларды ҰБТ – ге әзірлеу
2017 – 2018 оқу жылы
Бекітемін: Келісемін: ӘБ отырысында қаралды:Мектеп директоры: Мектеп директорының БОІО ӘБ жетекшісі Хаттама №____________Г.Б Курматова __________ С. У Габдуллиева __________М.М Құрманғазиева _____________2017 - 2018 жыл
11 сыныпқа Қазақстан тарихы пәнінен қосымша сабақтар өткізілетін күндер
Апта | Консультация өткізу түрі | Жұмыс мазмұны | Топ құрамы |
Дүйсенбі1500 - 1800 | Тақырыптық | Әр тарау бойынша жекелеген тақырыптарға тест жұмыстары, талдаулар | Ұжымдық (барлық сынып оқушылары) |
Бейсенбі1500 - 1800 | Практикалық | Тақырыптар бойынша бекіту жұмыстарын жүргізу, (тест, сұрақ – жауап, талдау) | Топтық |
Сенбі1500 - 1800 | Түзету жұмыстары | Байқау сынағының тест жұмыстарына талдау, қателермен жұмыс жүргізу және түзету жұмыстарын жасау | Жеке топтық |
11 – сынып оқушыларының тізімі:
1.Асауова Жұмагүл2.Кубашева Айнұр3.Кабдуалиев Ерқанат4.Құспан Малика 5.Кайрова Айдана6.Саламатов Дамир
11 – сынып оқушыларының Қазақстан тарихы пәні бойынша дайындық деңгейі:
Пән | Балл | Баға |
Қазақстантарихы | 0 – 5 | 2 |
6 – 10 | 3 | |
11 – 15 | 4 | |
16 – 20 | 5 |
ҰЛТТЫҚ БЫРЫҢҒАЙ ТЕСТІЛЕУ ҚОРЫТЫНДЫСЫНЫҢ САРАПТАМАСЫ БОЙЫНША ПӘН МҰҒАЛІМДЕРІНЕ ЖАДЫНАМА Шынайы қиындық негізінде әр педагогтың қызметтік мазмұнын құру үшін, алынған және сарапталған нәтижелердегі білімдік тәжірибені басқаруда сапаның құрылымдық сараптамасы жақсы мониторингті материал береді.ҰБТ қорытындысының сараптамасын жүргізудің негізгі мақсаты:
- 11 сынып оқушыларын ҰБТ дайындау барысындағы оқу-тәрбие ісін ұйымдастырудың беталыстарын, білім сапасының көтерілу және түсу шарттарының себептерін, оқушылардың ҰБТ тапсыруға дайындық сапаларын көтерудің тиімді жолдарын анықтау;
- оқушыларды дамыту барысындағы оқу-тәрбие үрдістерінің сапалық көрсеткіштерін көтерудегі педагогтар қызметтерінің нәтижелерін бақылау;
- түлектердің Ұлттық бірыңғай тестілеуді тапсырудағы дайындықтарына педагогтар қызметтерінің нәтижелерін бағалау;
- ҰБТ дайындалудағы педагогтар жұмыстарының нәтижелері
- ҰБТ төменгі (жоғары) нәтижелерінің негізгі себептерін анықтау
- ҰБТ дайындық сапасын көтеру шарттарының себептерін анықтау
- Мұғалімдер алдына талдау әрекеттерді жүзеге асыруға қойылған тапсырманы мәселелік ахуал есебінде түсініп, қабылдауы керек және шешімін табуға ұмтылуға тиіс. Диагностикалық нәтижелерді мұғалім жеткілікті түрде сенімді және шынайы тұрғыда тек ұжымға ғана емес, өзінің жеке басына қатысты мәселе деп есептеуге болады.
- Сараптама жүргізу уақытында бірнеше кезеңдерді бөліп көрсетуге болады.
ҰЛТТЫҚ БЫРЫҢҒАЙ ТЕСТІЛЕУ ҚОРЫТЫНДЫСЫНЫҢ САРАПТАМА КЕСТЕСІМақсаты:
- оқушыларды ҰБТ сапалы дайындықтарын арттыру үшін тақырып, әр бөлім бойынша білім қажеттілігінің тізімін, бағдарлама материалдарын игеруде мәселелі жолдарды анықтау;
- 11 сынып оқушыларын ҰБТ дайындау барысындағы оқу-тәрбие ісін ұйымдастырудың беталыстарын, білім сапасының көтерілу және түсу шарттарының себептерін, оқушылардың ҰБТ тапсыруға дайындық сапаларын көтерудің тиімді жолдарын анықтау;
- оқушыларды дамыту барысындағы оқу-тәрбие үрдістерінің сапалық көрсеткіштерін көтерудегі педагогтар қызметтерінің нәтижелерін бақылау;
- түлектердің Ұлттық бірыңғай тестілеуді тапсырудағы дайындықтарына педагогтар қызметтерінің нәтижелерін бағалау.
ҰБТ НӘТИЖЕЛЕРІ БОЙЫНША МӘЛІМЕТТЕР | |||||||||||||||||
Мектеп атауы | Пән атауы | Нұсқасы № | Мұғалімнің аты-жөні | Санаты | Жұмыс өтілі | ҰБТ қатысқан барлық оқушыларсаны | Қорытынды нәтижелерін растамаған оқушылар саны | Барлығы "5" | Барлығы "4" | Барлығы "3" | Барлығы "2" | 0-10 балл жинаған оқушылар саны | 21-25 балл жинаған оқушылар саны | Бір "4" алған оқуышлар саны | Бір "3" алған оқушылар саны | Орташа балл | % сапа |
- математика және физика курстарының бағдарламалық материалдарын игерудің мәселелік жолдарын анықтау;
- оқушыларды ҰБТ сапалы дайындықтарын арттыру үшін тақырып, әр бөлім бойынша білім қажеттілігінің тізімін, бағдарлама материалдарын игерудегі мәселелі жолдарды анықтау;
- оқушыларды дамыту барысындағы оқу-тәрбие үрдістерінің сапалық көрсеткіштерін көтерудегі педагогтар қызметтерінің нәтижелерін бақылау;
- түлектердің Ұлттық бірыңғай тестілеуді тапсырудағы дайындықтарына педагогтар қызметтерінің нәтижелерін бағалау;
ТАҚЫРЫПТЫҚ ТЕСТІЛЕУДІҢ НӘТИЖЕЛЕРІ
Мектеп | Пән | Мұғалімнің аты-жөні | Барлықоқушылар(тестіге қатысатын барлық оқушы саны) | Тақырыптық тестілеудің тақырыбы | Орташа баллы | %сапа | Берілген тақырыптағы бағдарлама материалының мазмұны бойынша әдеттегі қателері |
Деңгейлік топқа бөлу
А – тобы Өте жақсы | |
Б – тобы Жақсы деңгей | |
С – тобы Орташа деңгей |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)