Материалдар / 11 сынып ҚГБ 11.3.1.1 - экожүйенің биоалуан түрлілігі мен тұрақтылығы арасындағы өзара байланысты орнату;
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

11 сынып ҚГБ 11.3.1.1 - экожүйенің биоалуан түрлілігі мен тұрақтылығы арасындағы өзара байланысты орнату;

Материал туралы қысқаша түсінік
11.3.1.1 - экожүйенің биоалуан түрлілігі мен тұрақтылығы арасындағы өзара байланысты орнату;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Сәуір 2024
90
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

11 сынып ҚГБ №58

ДӘІЖО___________

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
«» КММ
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Түрлердің биоалуантүрлілігі.

§48.Биоалуантүрлілік және экожүйе тұрақтылығы арасындағы өзара байланыс. Түрлердің биоалуантүрлілігі.

(Сабақ тақырыбы)


Бөлім:

«Биосфера, экожүйе, популяция»

Педагогтің аты-жөні:


Күні:

19.04

Сыныбы: 11 «а» ҚГБ

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Түрлердің биоалуантүрлілігі.

§48.Биоалуантүрлілік және экожүйе тұрақтылығы арасындағы өзара байланыс. Түрлердің биоалуантүрлілігі.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

11.3.1.1 - экожүйенің биоалуан түрлілігі мен тұрақтылығы арасындағы өзара байланысты орнату;

Сабақтың мақсаты:

экожүйенің биоалуан түрлілігі мен тұрақтылығы арасындағы өзара байланысты орнатады;

ЕБҚ: экожүйенің биоалуан түрлілігі туралы сипаттайды;

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



Бұрынғы білімін еске түсіру

Оқушылармен амандасу, түгендеу, сынып тәртібін қадағалау.


«Артығын алып таста»

Оқушыларға сөздер немесе суреттер жинағын (сабақ тақырыбымен

байланысты) көрсетіңіз. Олар қай сөз немесе сурет қалғандарына қатысты емес екенін анықтауы керек.

Иммундық жад жасушалары, моноклоналды антиденелер,

«сиқырлы оқтар»

Оқушылар амандасады, сынып тәртібін сақтайды.






Оқушылар сөздің немесе суреттің қалғандарына қатысты емес екенін анықтайды. Артығын алып тастайды. Оқушының логикалық ойлау қабілеті дамиды. Өз ойын, ой-пікірлерін білдіреді.

«Ашық журнал» әдісі.


Дескриптор:

-кілт сөздердің артығын анықтайды -1 балл;

Интерактивті панель

Презентация



Оқушылардың назарын аудару

«Құндылық» Ұлттық мүде (Қазақстан мүддесіне қызмет етуге ұмтылу)


«Менен сұрақ-сенен жауап» әдісі бойынша оқу мақсатына сай сұрақ қойылады.


Экожүйе қандай екі құрамбөліктен тұрады? Олар бір-бірімен қалай өзара байланысқан? Құрамбөліктердің қайсысы анықтаушы болып табылады?

Менен сұрақ-сенен жауап әдісінде қойылған сұрақтарға жауап береді, ой қозғау жүзеге асады.

«Ашық журнал» әдісі.


Дескриптор:

- бір құндылық айтты – 1 балл;

- оқу мақсатына сай қойылған сұрақтарға жауап береді -2 балл;

Интерактивті панель

Презентация


Сабақтың мақсатын таныстыру

Сабақтың оқу мақсаты:

11.3.1.1 - экожүйенің биоалуан түрлілігі мен тұрақтылығы арасындағы өзара байланысты орнату;


Сабақтың мақсаты:

экожүйенің биоалуан түрлілігі мен тұрақтылығы арасындағы өзара байланысты орнатады;

Жаңа сабақтың тақырыбын мақсатын жазады.

Кері байланыс:

«Мадақтау» әдісі

«Жарайсың!»

«Тамаша жауап»

т.б

Интерактивті панель

Презентация


Биология 11-сынып, Автор: А.Ф.Ковшарь, Н.Г.Асанов, А.Р.Соловьева, Б.Т.Ибраимова, С.А.Куприй, Алматы «Атамұра» баспасы 2020 ж

Жаңа тақырыпты таныстыру

«Тың мәлімет»

Мұғалім жаңа сабақты түсіндіру сәті.


Ақпараттан керекті жерін түртіп жазып алады.



Кері байланыс:

«Өте жақсы!»

«Жақсы!»

«Талпын!»

Интерактивті панель

Презентация

https://smk.edu.kz/Course/Topic/16/10364?lang=2


Сабақтың ортасы


Оқушыларға бағыт бағдар беру

«Атаулар мекені»

Тақырып бойынша термин сөздердер беріледі. Тыңдаушылар қосымша ақпараттан жауаптарын сипаттау, теориялық білімдерін молайту.


Биоалуантүрлілік,

тұрақты экожүйелер, Қазақстанның эндемиктері.

Тыңдаушылар қосымша ақпараттан жауаптарын жазып, теориялық білімдерін молайтады.


«Ашық журнал» әдісі


Дескриптор:

-кілт сөздердің мазмұнын сипаттайды – 2 балл;

Интерактивті панель

Презентация



Практикалық тапсырмалар беру

Жеке жұмыс ҚБ тапсырмалары ҚМЖ қосымшасында орналасқан




Оқушылар жеке ҚБ тапсырмаларын орындайды. Бір-бірімен пікір алмасады. Ой қозғау жүзеге асады.



Жеке жұмыс ҚБ тапсырмаларының дескрипторы ҚМЖ қосымшасында орналасқан

Интерактивті панель

Презентация

https://smk.edu.kz/Course/Topic/16/10364?lang=2


Жұмыс дәптерлері, үлестірме парақтар

Бағалау

Жеке жұмыс ҚБ тапсырмалары ҚМЖ қосымшасында орналасқан




Оқушылар жеке ҚБ тапсырмаларын орындайды. Бір-бірімен пікір алмасады. Ой қозғау жүзеге асады.



Жеке жұмыс ҚБ тапсырмаларының дескрипторы ҚМЖ қосымшасында орналасқан

Интерактивті панель

Презентация

https://smk.edu.kz/Course/Topic/16/10364?lang=2


Жұмыс дәптерлері, үлестірме парақтар

Сабақтың соңы


Кері байланыс беру

Кері байланыс: «БББ» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды.

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

Кері байланыс:

«Өте жақсы!»

«Жақсы!»

«Талпын!»

Интерактивті панель

Презентация


Білгенім.....

Білдім.....

Білгім келеді....

Білімді игеруді жақсарту және оны тәжірибеге көшіру

Үй тапсырма: §49. Харди-Вайнберг генетикалық тепе-теңдік заңы.

Білім алушылар келесі тақырыптың тақырыбымен танысады және тірек сызба сызады. Ой қозғау жүзеге асады.

Кері байланыс:

«Өте жақсы!»

«Жақсы!»

«Талпын!»

Жұмыс дәптері


Биология 11-сынып, Автор: А.Ф.Ковшарь, Н.Г.Асанов, А.Р.Соловьева, Б.Т.Ибраимова, С.А.Куприй, Алматы «Атамұра» баспасы 2020 ж



ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРҒА ҚОСЫМША

Құндылықтарды енгізу шарттары:

  • Құндылықтың атын айтпау;

  • Лекция ретінде болмауы;

  • Максималды ұзақтық-10 минут;

  • Жас ерекшелігіне сай болуы;

  • Іс-шаралардың әртүрлі болуы;


«Тақырып» §48.Биоалуантүрлілік және экожүйе тұрақтылығы арасындағы өзара байланыс. Түрлердің биоалуантүрлілігі.

«Құндылық» Ұлттық мүде (Қоғам игілігі үшін қызмет ету)

«Түрі» Сұрақ

«Атауы» Экожүйенің тұрақтылығын қандай факторлар анықтайды?



Берілген мәтінді «Түртіп алу» әдісін пайдаланып, танысып шығу. INSERT - оқығанын түсінуге, өз ойына басшылық етуге, ойын білдіруге үйрететін ұтымды әдіс.


«V» - «Білемін»

«-» «мен үшін түсініксіз»

«+» - «мен үшін жаңа ақпарат»

«?» - «мені таңғалдырады»








Барлық көздердегі түрлердің көптігі, оның ішінде жер үсті және сулы экожүйелер және осы экожүйелердің экологиялық құрылымы биоалуантүрлілік немесе биоәртүрлілік деп аталады. Бұл жер бетінде (немесе аймақта) табылған гендер, түрлер, экожүйелер мен экологиялық құбылыстардың жиынтығы.

биоалуантүрлілігіэкожүйелерді тепе-теңдікке және жерді өмір сүруге мәжбүр етеді. Бұл биотикалық түрлердің тұрақтылығы үшін қажет. Биоәртүрлілік өнеркәсіп, балық шаруашылығы, мал шаруашылығы, орман шаруашылығы, дәріхана және ауылшаруашылық қызметі сияқты салаларда таза ауа мен суды жеткізуде қолданылады. Биоалуантүрліліктің жоғары болуы экономикалық өсімге және ауылшаруашылығының, технология мен ғылымның дамуына ықпал етеді.

Өсімдіктің әртүрлілігі: Бұл таза ауамен қамтамасыз ету, эрозияны болдырмау, топырақ құрылымына органикалық заттар қосу және топырақты қалпына келтіру үшін көрсетілген. Бұл экожүйелердегі биотикалық түрлердің тіршілік әрекетін тұрақты етеді. Біздің елімізге тән биоәртүрлілік түрлеріне арша, терек, қарағай, емен, акне және т.б. орман шаруашылығы, діңгек, беде, тау күлі, меленгич, долана, ахлат, гөлевиз, ангустифолия, кірпі, тафлан және акур т.б. медицина саласында артықшылықтар береді.

Жануарлардың әртүрлілігі: Өкінішке орай, олар киім мен медицинада аң аулау, үйде ұстау және тасымалдауды қоспағанда, гвинея шошқалары ретінде қолданылады. Өсімдікті тозаңдандыру арқылы әртүрлілікті сақтауға және ыдырау арқылы органикалық заттарды топыраққа енгізуге қызмет ететін түрлер де бар. Ірі қара мал, сиыр, ешкі, қой және т.б. түрлері мал шаруашылығы саласында қолданылады. Біздің елімізге тән биологиялық әртүрлілікке теңіз бассейні, форель, қопсытқыш т.б. балық аулаудың да пайдасы бар.

Экожүйенің әртүрлілігі: Ол тірі қауымдастықтарға қажет қолдау механизмін ұсынады. Сындарлы өзара тәуелділіктің пайда болуымен тұрақты дамудың негізгі фактісі пайда болады. Экожүйелік қызметтердің пайда болуында әр түр ерекше маңызға ие.

Биоәртүрлілік үш иерархиялық категорияда қарастырылады: генетика, түрлер және экожүйенің әртүрлілігі.

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!