Сабақ
кезеңі
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Бұрынғы білімін еске
түсіру
|
Оқушылармен
амандасу, түгендеу, сынып тәртібін
қадағалау.
«Атаулар
мекені»
Тақырып бойынша термин
сөздердер беріледі. Тыңдаушылар қосымша ақпараттан жауаптарын
сипаттау, теориялық білімдерін
молайту.
Химер жасушалар,
вектор, донор-ағза, реципиент-ағза, трансгенді,
трансформация.
|
Оқушылар амандасады,
сынып тәртібін сақтайды.
Тыңдаушылар қосымша ақпараттан
жауаптарын жазып, теориялық білімдерін
молайтады.
|
Кері
байланыс:
«Мадақтау»
әдісі
«Жарайсың!»
«Тамаша
жауап»
т.б
«Ашық журнал»
әдісі
Дескриптор:
-кілт сөздердің мазмұнын
сипаттайды – 1 балл;
|
Интерактивті
панель
Презентация
|
Оқушылардың назарын
аудару
|
Төмендегі сұрақтарға
жауап беріңіз:
Біз болашақта
ауруларды қалай
емдейміз?
Гені түрлендірілген
ағзалар, трансгенді ағзалар және рекомбинантты ДНҚ-сы бар ағзалар
дегеніміз не? Осы түсініктер арасында қағида тұрғысында
айырмашылықтар бар ма?
|
Оқушының логикалық ойлау
қабілеті дамиды.
Өз ойын, ой-пікірін
білдіреді.
|
Кері
байланыс:
«Өте
жақсы!»
«Жақсы!»
«Талпын!»
|
Интерактивті
панель
Презентация
https://atamuraweb.kz/?page_id=25584
|
Сабақтың мақсатын
таныстыру
|
Сабақтың оқу
мақсаты:
11.4.3.2 -
рекомбинантты Дезоксирибонуклеин қышқылын алу тәсілдерін
түсіндіру;
Сабақтың
мақсаты:
рекомбинантты
Дезоксирибонуклеин қышқылын алу тәсілдерін түсіндіреді және
қолданылуын сипаттайды;
|
Жаңа сабақтың тақырыбын
мақсатын жазады.
|
Кері
байланыс:
«Мадақтау»
әдісі
«Жарайсың!»
«Тамаша
жауап»
т.б
|
Интерактивті
панель
Презентация
Биология 11-сынып, Автор:
А.Ф.Ковшарь, Н.Г.Асанов, А.Р.Соловьева, Б.Т.Ибраимова, С.А.Куприй,
Алматы «Атамұра» баспасы 2020
ж
|
Жаңа тақырыпты
таныстыру
|
«Тың
мәлімет»
Мұғалім жаңа сабақты
түсіндіру сәті.
|
Ақпараттан керекті жерін
түртіп жазып алады.
|
«Ду қол шапалақ»
әдісі арқылы бағалау.
«Мадақтау!»
«Жарайсың!»
|
Интерактивті
панель
Презентация
https://atamuraweb.kz/?page_id=25584
|
Сабақтың
ортасы
Оқушыларға бағыт бағдар
беру
|
«Атаулар
мекені»
Тақырып бойынша
термин сөздердер беріледі. Тыңдаушылар қосымша ақпараттан
жауаптарын сипаттау, теориялық білімдерін
молайту.
Гендік инженерия,
өнеркәсіптік
микробиология,
трансгенді өсімдіктер,
трансгенді жануарлар.
|
Тыңдаушылар қосымша ақпараттан
жауаптарын жазып, теориялық білімдерін
молайтады.
|
«Ашық журнал»
әдісі
Дескриптор:
-кілт сөздердің мазмұнын
сипаттайды – 1 балл;
|
Интерактивті
панель
Презентация
https://atamuraweb.kz/?page_id=25584
|
Практикалық тапсырмалар
беру
|
Жеке жұмыс ҚБ тапсырмалары ҚМЖ
қосымшасында
орналасқан
|
Оқушылар жеке ҚБ
тапсырмаларын орындайды. Бір-бірімен пікір алмасады. Ой қозғау
жүзеге асады.
|
Жеке жұмыс ҚБ тапсырмаларының
дескрипторы ҚМЖ қосымшасында
орналасқан
|
Интерактивті
панель
Презентация
Жұмыс дәптерлері, үлестірме
парақтар
|
Бағалау
|
Жеке
тапсырма
ЕБҚ
тапсырма:
«Екі түрлі
түсініктеме күнделігі»
Оқушылардан
дәптердің бетін (не таратылып берген парақты) ортасынан тік
сызықпен бөлу сұралады.
|
Оқушылар мәтінді оқу
барысында олар:
Бөліктің оң
жағына
Мәтіндегі қатты әсер
еткен тұстарды, үзінділерді
жазады.
Бөліктің сол
жағына
Сол әсер еткен
үзінділер жайында пікір жазады (нені еске түсіреді, себеп-салдары
қандай, қандай сұрақ бар
т.б.)
|
Дескриптор:
- сабақтың оқу
мақсаты бойынша өз ойын сипаттайды
– 7
балл;
|
Интерактивті
панель
Презентация
Жұмыс
дәптері
|
Сабақтың
соңы
Кері байланыс
беру
|
Кері байланыс «4
себеп» әдісі арқылы. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында
оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын
тыңдайды.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың
мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін,
пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Мұғалім
оқушыларды
«Бас бармақ» әдісі
арқылы бағалайды. Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
|
Интерактивті панель
Презентация
1.Мен түсіндім,
себебі ...
2.Мен түсінбедім,
себебі ...
3.Мен қолдана
аламын, себебі ...
4.Маған тиімді
болмады, себебі
.../ұсыныс……..
|
Білімді игеруді жақсарту және
оны тәжірибеге көшіру
|
Үйге тапсырма: Ағзаларды
клондау тәсілдері. §35. «Клондау»
ұғымы.
|
Білім алушылар келесі
тақырыптың тақырыбымен танысады және тірек сызба сызады. Ой қозғау
жүзеге асады.
|
Кері
байланыс:
«Өте
жақсы!»
«Жақсы!»
«Талпын!»
|
Жұмыс
дәптері
Биология 11-сынып,
Автор: А.Ф.Ковшарь, Н.Г.Асанов, А.Р.Соловьева, Б.Т.Ибраимова,
С.А.Куприй, Алматы «Атамұра» баспасы 2020
ж
|