Материалдар / 11 сынып ҚМЖ Өсіргіш заттар.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

11 сынып ҚМЖ Өсіргіш заттар.

Материал туралы қысқаша түсінік
Өсіргіш заттар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қараша 2023
358
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
900 тг 675 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы:


Бөлім:

Координация және реттелу

Мұғалімнің аты-жөні:


Күн:

23.11

Cынып:

Қатыcушылар cаны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Өсіргіш заттар.

Oқу бағдарламасына cәйкес оқу мақсаттары

11.1.7.3 - өсімдіктердің өсуіне стимуляторлардың (өсіргіш заттар) әсер ету механизмін зерттеу;

Сабақ мақсаты

- Қоректік заттардың өсімдіктерге әсерін түсіндіреді.

- Өсімдік жасушасының өсуіне әсер ететін факторлардың механизмін талдайды


Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин






(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен амандасу, түгендеу.

Жағымды психологиялық ахуал /Әр оқушы «Мен қандаймын?» өзінің есімінің алғашқы әріпіне байланысты жақсы тілек айтады.

Топқа бөлу

Өткен білімді пысықтау:

  1. Тропизм деген не?

  2. Таксис деген не?

  3. Жағымды фототропизм деген не?

  4. Гелиотропизм деген не?

  5. Геотропизм деген не?

  6. Фитогормон дегеніміз не?

Оқушылар амандасып, жағымды ахуал тудырады. Топқа бөлінеді.

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.








ҚБ. “Мадақтау” әдісі

Дескрипторлар

- Оқушылар сұрақтарға жауап береді; – 1 балл









Үлестірмелі материал





Сабақтың ортасы

4 мин

«Ой қозғау» әдісі. Суретпен жұмыс

Неліктен кейбір өсімдіктердің өсу қарқыны әртүрлі?

Өсімдіктердің өсуіне қалай ықпал ете аламыз?


Мағынаны білу үшін суретті сөйлетеді, ой бөліседі, өз білгендерін ұжымда талқылап айтады;

Сұрақтарға жауап бере отырып, сабақтың тақырыбын ашады, мақсатын анықтайды.

ҚБ. “Мадақтау” әдісі


ДК экран

12 мин

1 – тапсырма. «Әткеншек» әдісі. Топтық жұмыс.


1 топ. Ауа мен жарықтың өсімдіктерге әсерін сипаттаңдар.

2 топ. Су мен жылудың тамырлардың өсуіне әсерін сипаттаңдар.


Мәтінді оқып, топта талқылайды. Топтар арасында ақпарат алмасады.






«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі


Дескрипторлар

- Ауа мен жарықтың өсімдіктерге әсерін сипаттайды; – 1 балл

- Су мен жылудың тамырлардың өсуіне әсеріне мысал келтіреді; – 1 балл;


Оқулық

124 бет,







6 мин

2-тапсырма. «Кестемен жұмыс». Жұптық жұмыс. Қоректік заттардың пайдасы мен зиянын түсіңдіріндер.

Қоректік заттардың пайдасы

Қоректік заттардың зияны





Оқушылар кестені толтырады.

ҚБ. “Мадақтау” әдісі

Дескрипторлар

- Қоректік заттардың пайдасын сипаттайды; – 1 балл

- Қоректік заттардың зиянын сипаттайды; – 1 балл;

- Қоректік заттардың өсімдіктерге әсерін түсіңдіреді; – 2 балл;


7 мин

3-тапсырма. ФС. Тапсырмасы.

Транспирациялық коэффициент – белгілі салмақ мөлшеріндегі құрғақ зат түзілу үшін жұмсалатын ылғал мөлшері. Түрлі дақылдардың транспирациялық коэффициенттерімен оның өнімі де әртүрлі. Транспирациялық коэффициентті әрбір дақылдарды және сорттарды белгілі бір топырақ– климат жағдайында өсіргенде мұқият ескеру қажет. Түрлі дақылдардың өсуінің вегетациялық кезеңіне және қай аймақта өсірілетініне байланысты ылғал пайдалануы да әртүрлі болады. Топыраққа атмосферадан түсетін ылғалдың сіңуі және оның біршама мөлшерінің сақталуы, оның суөткізгіштігі мен сусыйымдылығына байланысты.Ал бұл қасиеттердің өзі топырақтың механикалық құрамына, құрылымына, органикалық және қарашірік заттар мөлшеріне тығыз байланысты болады. Топырақтың су режимін жақсарту, оның суөткізгіштігі мен сусыйымдылығын жақсартатын бірқатар шараларды жүзеге асыру – мол өнімнің кепілі.

Дақылдар

Транспирациялық коэффициент

Транспирациялық өнімділігі

Бидай

518

1,93

Арпа

529

2,79

Күріш

710

1,41

Тары

304

3,33

Сұрақ: Өсімдік жасушасының өсуіне белгілі бір факторлар әсер етсе, қандай өзгеріс байқалады?

Оқушылар мәтін мен кестеге сүйене отырып, сұрақтарға жауап береді.

ҚБ. “Мадақтау” әдісі

Дескрипторлар

- Өсімдік жасушасының өсуіне әсер ететін факторлардың механизмін талдайды; – 2 балл



3 мин

4-тапсырма. «Сұрақ-жауап» әдісі.

  1. Өсімдіктің өсуіне әсер ететін факторларды ата?

  2. Өсімдік тіршілігінің негізі неде?

  3. Қоректік заттардың өсімдікке қандай әсері бар?

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

ҚБ. “Мадақтау” әдісі

Дескрипторлар

- Оқушылар сұрақтарға жауап береді; – 1 балл




Сабақтың соңы

3 мин

«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


ҚБ. “Мадақтау” әдісі


















Кретивті ойлау тапсырмасы.

Транспирациялық коэффициент – белгілі салмақ мөлшеріндегі құрғақ зат түзілу үшін жұмсалатын ылғал мөлшері. Түрлі дақылдардың транспирациялық коэффициенттерімен оның өнімі де әртүрлі. Транспирациялық коэффициентті әрбір дақылдарды және сорттарды белгілі бір топырақ– климат жағдайында өсіргенде мұқият ескеру қажет. Түрлі дақылдардың өсуінің вегетациялық кезеңіне және қай аймақта өсірілетініне байланысты ылғал пайдалануы да әртүрлі болады. Топыраққа атмосферадан түсетін ылғалдың сіңуі және оның біршама мөлшерінің сақталуы, оның суөткізгіштігі мен сусыйымдылығына байланысты.Ал бұл қасиеттердің өзі топырақтың механикалық құрамына, құрылымына, органикалық және қарашірік заттар мөлшеріне тығыз байланысты болады. Топырақтың су режимін жақсарту, оның суөткізгіштігі мен сусыйымдылығын жақсартатын бірқатар шараларды жүзеге асыру – мол өнімнің кепілі.

Дақылдар

Транспирациялық коэффициент

Транспирациялық өнімділігі

Бидай

518

1,93

Арпа

529

2,79

Күріш

710

1,41

Тары

304

3,33

Сұрақ: Өсімдік жасушасының өсуіне әсер ететін факторлардың механизмін негіздеңдер.











Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!