Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
11 сынып қолданбалы курсы"Өнеркәсіптегі химия"
Материал туралы қысқаша түсінік
11 сыныпқа химия пәнінен қолданбалы курсы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
03 Желтоқсан 2018
3540
68 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
І. «Өнеркәсіптегі химия » қолданбалы курс бағдарламасы.
Түсінік хат( 11 сынып , аптасына 1 сағат , барлығы 34 сағат )
11-сыныпқа арналған таңдау курсының бұл бағдарламасы оқушыларға жоғарғы сыныптарда химияны және жаратылыстану пәндерін оқып үйренуге қажетті химиялық білімнің негізін қалайды және арнайы орта оқу орындарында кәсіби дайындық алуға мүмкіндік береді. Саралап оқыту принципі бастауыш мектептен бастап негізгі, жоғары буында ерекше орын алып келеді.Мектепте жоғары сатыда оқытудың негізгі міндеті оқушыларды мамандық таңдауға, болашақта өндірістің қай саласында еңбек ету мүмкіндіктерін болжауға жағдай туғызу. Мектеп жергілікті жердің сұранысын, ерекшелігін ескере отырып , кәсіптік бағдар беруге толық мүмкіндігі бар. Жоғары сатыда оқушының қай бағдарлы сыныпты таңдайтыны жеке тұлғаның қызығушылығына, болашақта таңдайтын жоғары оқу орнының бағытына, рухани ерекшелігі, отбасы және өзін қоршаған ортасына байланысты. Саралап оқытудың негізгі бағыты сол аймақта өндіріс орындарына мамандар дайындау міндеттеріне негізделеді. Ол үшін өндірістік комплекстердің күйі мен дамуын ескеру қажет. Мысалы, Оңтүстік аймақта барлық өндіріс салаларын төмендегідей үш топқа бөлуге болады:
- ауыл шаруашылық шикізаттарын өңдеу;
- минералды ресурстарды өндіру және өңдеу;
- еңбек ресурстарын қолдану;
- жеңіл және тамақ өнеркәсібі;
- түсті металлургия, химиялық және цемент өнеркәсібі;
- машина құрылыс , машина өңдеу және ағаш өңдеу өнеркәсібі;
Курстың мақсаты : Оқушыларға аймақтың химиялық өнеркәсібі, оның технологиясы, қолданылуы және олардың қоршаған ортаға әсері туралы терең білім беру.
Курстың міндеттері:
- оқушылардың теория мен практиканың өзара байланысын дәлелдеуіне көз жеткізу ;
- оқушылардың өз жеріне деген патриоттық сезімін дамыту;
- оқушылардың пәнге қызығушылығын танымдық белсенділікті арттыратын қызықты тәжірибелер, өндірістерге экскурсия ұйымдастыру арқылы қалыптастыру;
- жаңа ақпараттық технология әдістерін ( видеофильм, электрондық оқулық, интерактивті тақта т.б. интерактивті технологияны) қолдану арқылы білімдерін тереңдету;
- оқушылардың болашақта мамандық таңдауына ой салып , әсер ету ;
- оқушыларға экологиялық білім, экологиялық сана , экологиялық тәрбие, экологиялық мәдениеттілік қалыптастырып дамыту;
- табиғат қорғау мәселесін қажеттілікке айналдыруға тәрбиелеп, бағыттау .
- жергілікті жердің экологиялық жағдайын ескере отырып, денсаулық сақтау технологиясына көңіл бөлу .
ІІ. Мазмұндық бөліміҚолданбалы курстың мазмұны мен құрылымы.Кіріспе : ( 2 сағат)Аймақтағы химия өнеркәсібінің түрлері , оның құрылымы мен міндеттері.Мұнай жолдары . Мұнай өңдеу өнеркәсібінің дамуы.Геохимиктер – мұнай-шылар, мұнайхимиктер, лаборант, химик – аналитик т.б. мамандықтар туралы.
І – тақырып. Өндірісте қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтау (2 сағат)Мұнай саласындағы өндірістерде сақталатын қауіпсіздік ережелері. Мұнайды айдауға арналған лабораториялық қондырғының моделін жинау. Мұнай өнімдерін схема түрінде көрсету.Коллекция жасау үшін мұнай өнімдерінің үлгілерін жинау тәртібі.ІІ – тақырып . Мұнай және табиғи жанғыш газдардың құрамы мен қасиеттері ( 3 сағат)Мұнай және табиғи жанғыш газдардың шығу тегі.Табиғи және мұнайға серік газдар, олардың құрамы. Қазақстанның Атырау, Ақтөбе, Маңғыстау аймақтарында өндірілетін мұнай өнімдерінің сапасы мен халық шаруашылығында қолданылуы.
ІІІ – тақырып. Мұнайды өңдеу (13 сағат)Мұнайға серік газдарды алғашқы өңдеу. Мұнайды судан және қатты күйдегі қоспалардан тазарту. Мұнайды айдау. Мазутты айдау.Термиялық және катализдік крекингтің физика – химиялық негіздері және оларды жүргізудегі тиімді жағдайлар.Мұнай өнімдерінен ароматты көмірсутектерді өндіру. Тас көмірді кокстеу.Қатты көмірсутектер қоспасы – парафиндердің қолданылуы. Мұнай айдау моделін құрастыру.
ІV – тақырып . Атмосфералық ауаның өндіріс қалдықтарымен ластануы (5 сағат)Химиялық өнеркәсіп орындарынан шығатын қалдықтар . Өндіріс қалдықтарының қоршаған ортаға және адам ағзасына әсері.Табиғаттағы адамның іс - әрекеттері.Бензин орнына басқа отын түрлерін қолдану ерекшелігі.Мұнай өңдеуде қоршаған ортаны қорғау мәселелері.
V – тақырып . Атмосфералық ауаны ластанудан қорғау.(5 сағат)Табиғатты қорғау туралы нормативтік құжаттар және оның орындалуы. Ауаға тарайтын қалдықтарды тазарту жолдары. Қалдықсыз технологияның маңызы . Санитарлық – қорғау аймақтары. Жергілікті жерде отынды тиімді жағу және жылу жүйесін газға айналдыру мәселелерінің орындалуы. Қаланың экологиясы.VI – тақырып . Өндіріске экскурсия. ( 1 сағат)
ІІІ. Нормативті бөлім«Өнеркәсіптегі химия» қолданбалы курс бағдарламасының жобасы.
р/р | Тараулар | Сағат саны | Оның ішінде | |
Теор.сағ. | Прак.сағ | |||
І. | КіріспеӨндірісте қауіпсіздік техникасы ережелелерін сақтау. | 2 2 | 2 1 | - 1 |
ІІ. | Мұнай және жанғыш газдардың құрамы мен қасиеттері | 3 | 3 | - |
ІІІ. | Мұнайды өңдеу. | 13 | 9 | 4 |
ІV. | Атмосфералық ауаның өндіріс қалдықтарымен ластануы. | 2 | 4 | 1 |
V. | Атмосфералық ауаны ластанудан қорғау. | 5 | 3 | 2 |
VІ. | Өндіріске экскурсия. | 2+5 | - | 1 |
Тақырыптық жоспар
Сабақ № | Өтілетін тақырыптар | Сағат саны | Мерзімі |
1. | КіріспеТехника қауіпсіздік ережесі | 2 1 | |
2. | Мұнайды өңдеу | 1 | |
І. | Өндірісте қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтау. | 2 | |
3. | Атмосфералық ауаның өндіріс қалдығымен ластануы | 1 | |
4. | Атмосфералық ауаның өндіріс қалдығымен ластанудан қорғау | 1 | |
ІІ. | Мұнай және табиғи жанғыш газдардың құрамы мен қасиеттері. | 3 | |
5. | Өндіріске экскурсия | 1 | |
6. | Аймақтағы өнеркәсіптің түрлері | 1 | |
7. | Мұнайды өңдеу өнеркәсібінің дамуы | 1 | |
ІІІ. | Мұнайды өңдеу. | 13 | |
8. | Мұнай химиктер мамандығы туралы | 1 | |
9. | Мұнай және жанғыш газдар | 1 | |
10. | Мұнайды өңдеу | 1 | |
11. | Мұнайды айдауға арналған қондырғылар | 1 | |
12. | Лабороториялық тәжірибелер | 1 | |
13. | Қондырғының моделін жинау | 1 | |
14. | Мұнай өнімі схема түрінде | 1 | |
15. | Коллекция жасау | 1 | |
16 | Табиғи жанғыш газдар | 1 | |
17 | Жанғыш газдың қасиеті | 1 | |
18. | Мұнайға серік газдар | 1 | |
19. | Газдың шығу тегі | 1 | |
20. | Табиғи газдың құрамы | 1 | |
ІV. | Атмосфералық ауаның өндіріс қалдықтары-мен ластануы. | 5 | |
21. | Мұнайдың қасиеті | 1 | |
22. | Маңғыстау аймағындағы мұнай өнімі | 1 | |
23 | Халық шаруашылығында мұнай қнімдерін тұтыну | 1 | |
24 | Мұнайға серік газды алғаш өңдеушілер | 1 | |
25. | Мұнайды судан қорғау | 1 | |
V. | Атмосфералық ауаның басқа отын түрлерін қолдану ерекшелігі. | 5 | |
26. | Мұнайды қоспадан тазарту | 1 | |
27. | Мұнайды айдау | 1 | |
28. | Мазутты айдау | 1 | |
29. | Термиялық катализ | 1 | |
30. | Бензинді реформингілеу | 1 | |
31 | Қала экологиясы. | 1 | |
32 | Тас көмірді кокстеу | 1 | |
33 | Мұнай өңдеуде қоршаған ортаны қорғау.Экскурсия | ||
34 | Қорытынды | 1 |
Күтілетін нәтижелер:
1. Мұнай – химия өнеркәсібі жөнінде жергілікті жер ерекшелігін ескере отырып , оқытудың жоспарланған нәтижесін саралап оқыту принципі арқылы дамыту; 2. Қазақстан жерінде өндірілетін мұнай өнімдерінің сапасын ТМД және басқа да шет елдерде (мысалы, Азербайжан, Ресей , Түркменстан, Иран , Сауд Арабиясы, Кувейт, Венесуэла т.б.) өндірілетін мұнай өнімдерінің сапасымен салыстыру ; 3. Болашақта теориялық алған білімдерін практикада қолдана білу; 4. Бейіндік, бағдарлы оқытуда мамандық таңдауына ой салып, әсер ету; 5. Оқушылардың пәнге қызығушылығын, танымдық белсенділігін арттыратын қызықты тәжірибелер ,өндіріске экскурсия ұйымдастыру арқылы қалыптастыру. 6. Өз туған өлкесіне деген патриоттық сезімді ояту; 7. Білімді шығармашылық жолмен меңгеру дағдыларына тәрбиелеу; 8. Оқушыларға ғылыми , логикалық және шығармашылық ойлауды үйрету; 9. Оқушыларға экологиялық білім, сана, экологиялық тәрбие, экологиялық мәдениеттілік және экологиялық қажеттілікті қалыптастырып , дамыту; 10. Табиғатты, қоршаған ортаны қорғау мәселесін қажеттілікке айналдыруға тәрбиелеу; 11. Адамдардың мекендеп отырған ортасын, қала экологиясының жағдайын біліп, қаланың санитарлық жағдайын жақсартуға әр адамның қосатын үлесі жеке тұлғаның саналылығы мен мәдениеттілігіне байланыстылығын дәлелдей білу, өз үлесін қосуға ат салысу; 12. Қолданбалы курсты меңгерту барысында, мұнай - химия өндіру аймақтарында экологиялық жағдайдың қиындығын ескере отырып, денсаулық сақтау технологиясына аса назар аудару 13.Тереңдетіліп берілген теориялық білімнің сапасын анықтау мақсатында, оқытудың жоспарланған нәтижесін деңгейлік тапсырмалар арқылы тексеріп, сараптама жасау; 14.Оқушылардың химиядан жергілікті жер ерекшелігін ескере отырып, аймақтағы химия өнеркәсібінің салал
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)