Тақырыбы
134
|
Қазіргі білім
жүйесі
|
Мақсаты
|
. Оқушылар тақырыпты топпен
талдай отырып, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді,ойын
тиянақтап жеткізе білуге дағдыланады, шыншылдыққа,батылдыққа
дағдыланады
|
Жалпы
мақсат
|
Тақырыпты түсініп оқи білуге
баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген
қызығушылығын арттыру
|
Күтілетін
нәтиже
|
Топпен пікірлесе жұмыс істеу
арқылы сөз байлықтары мен сөздік қорлары молаяды,сөйлеу тілдері
мәдениеті артады алады..
|
7 модульдің
қолданылуы
|
АКТ”, “Оқыту мен
оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”,
“Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және
көшбасшылық”.
|
Қолданылатын
әдіс-тәсілдер
|
Кім жылдам, Кім алғыр, Жигсо,
Дебат
|
Қолданылатын
ресурстар
|
Флипчарт, маркерлер,
портреттер, тақта, стикерлер,
ноутбук
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Тренинг
|
Шаттық шеңберін жасай отырып,
оқушыларды санау арқылы топқа
бөлу
|
Оқушылардың мұндағы мақсаты
топтасу санау арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып
құралу
|
Сабақ
кезеңдері
|
Тапсырма
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушылардың
іс-әрекеті
|
Білім
Қызығушылық
тарын
ояту
|
«Кім
жылдам» арқылы үй тапсырмасын
қайталаға сыныптқа сұрақтар беру
|
Үйге берілген тапсырманы
сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру
Слайда үй тасырмасын қайталау
ға сұрақтар жасалып, интерактивті тақтада
көрсетіледі.
|
Мұғалім берген тапсырманы
орындау Слайдта жазылған барлық қайталау сұрақтары мен тапсырмалар
интерактиті тақтамен беріліп, әр топ өз білгендерін, білетіндерін
сыни тұрғыдан ойлау арқылы нақты дәлелдермен жауап
береді
|
Түсіну
|
«Кім алғыр»
әдісі
Оқушыларға жарыс ретінді
топпен сайыстыру мақсатында тапсырмалар
беру
|
Жаңа сабақты бастамас бұрын ой
қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы өткен тақырыпты еске
түсіруге байланысты бірненше сұрақтар
дайындау
|
Оқушылардың мұндағы мақсаты
берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса
білу
Топпен жұмыс
жасау
|
Қолдану
|
«Қазіргі білім
жүйесі» (10 мин) «ЖИГСО әдісі»
пайдаланамыз
|
Осы көрстелген жаңа тақырыпты
оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында осы көрсетілген әдіс
бойынша жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше
дайындық жасату
|
Оқушылардың мақсаты мұғалімді
тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту
Әдіс бойынша жаңа тақырыпты
меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады., бір-біріне
түсіндіреді
|
Сергіту
сәті
|
«Балапандар биі» атты жаттығу
жасау
|
Оқушылармен бірге сергіту
сәтін жасау
|
Интербелсеңді тақтадағы
бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
|
Талдау
|
Топпен
жұмыс «Дебат»
әдісі
Тақырып беріп өзара пікір
сайыс ұймдастыру
Тақырыбы; Қазіргі білім
жүйесі
|
Топтарға жаңа тақырып бойынша
және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында тапсырмалар
беріледі.Сұрақтар мен қосымша тапсырмалар жаңа мтақырып бойынша,
сабақты қалай түсінгендігін тексеру және жұмыс
істеу
|
Берілген тапсырманы уақытылы
орындау, топпен тапсырмаларды талқылау, әр топтан оқушыортаға шығып
өз ойын және пікірін бүгінгі тақырып бойынша жеткізу, талдау және
бағалау, тапсырмаларды орынату
Берілген сұрақтар арқылы
топтар бір-біріне сұрақ қою арқылы диалогке
түседі.
|
Жинақтау
|
«Жаңа тақырыпты біз былай
түсінеміз» (кітап,суретпен жұмыс,
жинақтау, бағалау) (5
мин
|
Мұғалім жаңа тақырыпқа
байланысты тапсырма қағаздарын таратады
|
Оқушылардың мақсаты берілген
сұраққа өз ойларын қағазға жазып береді
|
Бағалау
|
Өзін-өзі бағалау (2
мин)
Бағдарша, бағалау
парақшалары
|
Бағалау парақшасы мен бағалау
шкаласын тарату
|
Өзін өзі топпн
бағалайды
|
Рефлексия
|
Стикерлерді
толтыру
|
Оқушыларға стикер толтыруды
ұсыну
|
Ұсынылған стикерді
толтыру
|