IV ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Білім мен ғылымның дамуы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Тақырып |
Ортағасырлық Қазақстандағы ғылымның дамуы Кеңестік білім беру жүйесінің жетістіктері мен қайшылықтары |
|
Оқу мақсаты |
11.4.1.2 Ғылымның дамуына Қазақстан ортағасырлық ғалымдардың қосқан үлесін зерттеу 11.4.2.5 Кеңестік білім беру жүйесінің даму ерекшеліктерін анықтау үшін «сауатсыздықты жою», «қызыл отау», «мұғалімдер институты», «мектептегі білім беру», «кәсіби білім беру» ұғымдарын пайдалану |
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
|
Ойлау дағдыларының деңгейлері |
Қолдану Жоғары деңгей дағдылары |
|
Орындау уақыты |
20 минут |
Тапсырма
-
Төменде берілген ғұламалардың әр саладағы ғылымға қосқан үлесін зерттеңіз
|
|
Әл-Фарабидің философия саласының дамуына қосқан үлесі зор. Себебі ... |
|
|
Әл Бирунидің астрономия саласының дамуына қосқан үлесі зор. Себебі ... |
|
|
Махмұд Қашқаридың тіл ғылымы саласының дамуына қосқан үлесі зор. Себебі ... |
|
|
Мұхамед Хайдар Дулатидың тарих ғылымының дамуына қосқан үлесі зор. Себебі ... |
-
Берілген ұғымдар арқылы кеңестік білім беру жүйесінің даму ерекшеліктерін анықтаңыз.
|
Кеңестік білім беру жүйесі |
Мақсаты және ерекшелігі |
|
«Сауатсыздықты жою» |
|
|
«Қызыл отау» |
|
|
«Мұғалімдер институты» |
|
-
Кеңестік білім беру жүйесінің «мектептегі білім беру», «кәсіби білім берудің» ерекшелігін талдаңыз
|
Мектептегі білім беру |
Кәсіби білім беру |
|
Айырмашылығы |
|
|
|
|
|
Ұқсастығы |
|
|
|
|
-
Бағалау критерийлері
Тапсырма
№
Дескрипторлар
Балл
Білім алушы
Қазақстан ортағасырлық ғалымдардың еңбектерін зерттейді
1
Әл-Фарабидің философия саласының
дамуына қосқан үлесі зор болу себебін дәлелдейді;
1
Әл Бирунидің астрономия саласының дамуына қосқан үлесі зор болу себебін
дәлелдейді;
1
Махмұд Қашқаридың тіл ғылымы
саласының дамуына қосқан үлесі зор болу себебін дәлелдейді;
1
Мұхамед Хайдар Дулатидың тарих
ғылымының дамуына қосқан үлесі зор болу себебін дәлелдейді;
1
«Сауатсыздықты жою»,
«қызыл отау»,
«мұғалімдер институты»,
«мектептегі білім беру»,
«кәсіби білім беру» ұғымдарын пайдаланып, кеңестік білім беру
жүйесінің даму ерекшеліктерін анықтайды
2
«Сауатсыздықты жою» мақсаты және
ерекшелігін анықтайды;
1
«Қызыл отау» мақсаты және ерекшелігін
анықтайды;
1
«Мұғалімдер институты» мақсаты және ерекелігін анықтайды;
1
Кеңестік білім беру
жүйесінің ерекшелігін талдайды.
3
Кеңестік білім беру жүйесінің мектептегі
білім беру мен кәсіби білім беруіндегі ұқсастығын табады;
1
Кеңестік білім беру жүйесінің мектептегі білім беру мен кәсіби білім беруіндегі
айырмашылығын табады;
1
Кеңестік білім беру жүйесінің мектептегі білім беру мен кәсіби білім беруіндегі
айырмашылығын табады;
1
Жалпы балл
10
«Білім
мен ғылымның дамуы» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне
қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні
|
Бағалау критерийлері |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
|
|
Қазақстан ортағасырлық ғалымдардың еңбектерін зерттейді |
Әл-Фарабидің философия, Жүсіп Баласағұнның әдебиет, Әл Бирунидің астрономия, Махмұд Қашқаридың тіл ғылымы, Хайдар Дулатидың тарих ғылымының дамуына қосқан үлесі зор болу себебін дәлелдеуде қиналады
|
Әл-Фарабидің философия, Жүсіп Баласағұнның әдебиет, Әл Бирунидің астрономия, Махмұд Қашқаридың тіл ғылымы, Хайдар Дулатидың тарих ғылымының дамуына қосқан үлесі зор болу себебін дәлелдеуде қателіктер жібереді
|
Әл-Фарабидің философия, Жүсіп Баласағұнның әдебиет, Әл Бирунидің астрономия, Махмұд Қашқаридың тіл ғылымы, Хайдар Дулатидың тарих ғылымының дамуына қосқан үлесі зор болу себебін дәлелдейді
|
|
«Сауатсыздықты жою», «қызыл отау», «мұғалімдер институты», «мектептегі білім беру», «кәсіби білім беру» ұғымдарын пайдаланып, кеңестік білім беру жүйесінің даму ерекшеліктерін анықтайды |
«Сауатсыздықты жою», «Қызыл отау», «Мектептегі білім беру», «Кәсіби білім беру» «Мұғалімдер институты» ерекшеліктерін анықтауда қиналады
|
«Сауатсыздықты жою», «Қызыл отау», «Мектептегі білім беру», «Кәсіби білім беру» «Мұғалімдер институты» ерекшеліктерін анықтауда қателіктер жібереді
|
«Сауатсыздықты жою», «Қызыл отау», «Мектептегі білім беру», «Кәсіби білім беру» «Мұғалімдер институты» ерекшеліктерін анықтайды
|
|
Кеңестік білім беру жүйесінің ерекшелігін талдайды. |
Кеңестік білім беру жүйесінің мектептегі білім беру мен кәсіби білім беруіндегі ұқсастығын табуда, кеңестік білім беру жүйесінің мектептегі білім беру мен кәсіби білім беруіндегі айырмашылығын табуда қиналады |
Кеңестік білім беру жүйесінің мектептегі білім беру мен кәсіби білім беруіндегі ұқсастығын табуда, кеңестік білім беру жүйесінің мектептегі білім беру мен кәсіби білім беруіндегі және айырмашылығын табуда қателіктер жібереді
|
Кеңестік білім беру жүйесінің мектептегі білім беру мен кәсіби білім беруіндегі ұқсастығын табуда, кеңестік білім беру жүйесінің мектептегі білім беру мен кәсіби білім беруіндегі айырмашылығын табады
|
1
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
11 сыныпқа Қазақстан тарихынан 4 тоқсанға арналған БЖБ-сы
11 сыныпқа Қазақстан тарихынан 4 тоқсанға арналған БЖБ-сы
IV ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Білім мен ғылымның дамуы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Тақырып |
Ортағасырлық Қазақстандағы ғылымның дамуы Кеңестік білім беру жүйесінің жетістіктері мен қайшылықтары |
|
Оқу мақсаты |
11.4.1.2 Ғылымның дамуына Қазақстан ортағасырлық ғалымдардың қосқан үлесін зерттеу 11.4.2.5 Кеңестік білім беру жүйесінің даму ерекшеліктерін анықтау үшін «сауатсыздықты жою», «қызыл отау», «мұғалімдер институты», «мектептегі білім беру», «кәсіби білім беру» ұғымдарын пайдалану |
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
|
Ойлау дағдыларының деңгейлері |
Қолдану Жоғары деңгей дағдылары |
|
Орындау уақыты |
20 минут |
Тапсырма
-
Төменде берілген ғұламалардың әр саладағы ғылымға қосқан үлесін зерттеңіз
|
|
Әл-Фарабидің философия саласының дамуына қосқан үлесі зор. Себебі ... |
|
|
Әл Бирунидің астрономия саласының дамуына қосқан үлесі зор. Себебі ... |
|
|
Махмұд Қашқаридың тіл ғылымы саласының дамуына қосқан үлесі зор. Себебі ... |
|
|
Мұхамед Хайдар Дулатидың тарих ғылымының дамуына қосқан үлесі зор. Себебі ... |
-
Берілген ұғымдар арқылы кеңестік білім беру жүйесінің даму ерекшеліктерін анықтаңыз.
|
Кеңестік білім беру жүйесі |
Мақсаты және ерекшелігі |
|
«Сауатсыздықты жою» |
|
|
«Қызыл отау» |
|
|
«Мұғалімдер институты» |
|
-
Кеңестік білім беру жүйесінің «мектептегі білім беру», «кәсіби білім берудің» ерекшелігін талдаңыз
|
Мектептегі білім беру |
Кәсіби білім беру |
|
Айырмашылығы |
|
|
|
|
|
Ұқсастығы |
|
|
|
|
-
Бағалау критерийлері
Тапсырма
№
Дескрипторлар
Балл
Білім алушы
Қазақстан ортағасырлық ғалымдардың еңбектерін зерттейді
1
Әл-Фарабидің философия саласының
дамуына қосқан үлесі зор болу себебін дәлелдейді;
1
Әл Бирунидің астрономия саласының дамуына қосқан үлесі зор болу себебін
дәлелдейді;
1
Махмұд Қашқаридың тіл ғылымы
саласының дамуына қосқан үлесі зор болу себебін дәлелдейді;
1
Мұхамед Хайдар Дулатидың тарих
ғылымының дамуына қосқан үлесі зор болу себебін дәлелдейді;
1
«Сауатсыздықты жою»,
«қызыл отау»,
«мұғалімдер институты»,
«мектептегі білім беру»,
«кәсіби білім беру» ұғымдарын пайдаланып, кеңестік білім беру
жүйесінің даму ерекшеліктерін анықтайды
2
«Сауатсыздықты жою» мақсаты және
ерекшелігін анықтайды;
1
«Қызыл отау» мақсаты және ерекшелігін
анықтайды;
1
«Мұғалімдер институты» мақсаты және ерекелігін анықтайды;
1
Кеңестік білім беру
жүйесінің ерекшелігін талдайды.
3
Кеңестік білім беру жүйесінің мектептегі
білім беру мен кәсіби білім беруіндегі ұқсастығын табады;
1
Кеңестік білім беру жүйесінің мектептегі білім беру мен кәсіби білім беруіндегі
айырмашылығын табады;
1
Кеңестік білім беру жүйесінің мектептегі білім беру мен кәсіби білім беруіндегі
айырмашылығын табады;
1
Жалпы балл
10
«Білім
мен ғылымның дамуы» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне
қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні
|
Бағалау критерийлері |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
|
|
Қазақстан ортағасырлық ғалымдардың еңбектерін зерттейді |
Әл-Фарабидің философия, Жүсіп Баласағұнның әдебиет, Әл Бирунидің астрономия, Махмұд Қашқаридың тіл ғылымы, Хайдар Дулатидың тарих ғылымының дамуына қосқан үлесі зор болу себебін дәлелдеуде қиналады
|
Әл-Фарабидің философия, Жүсіп Баласағұнның әдебиет, Әл Бирунидің астрономия, Махмұд Қашқаридың тіл ғылымы, Хайдар Дулатидың тарих ғылымының дамуына қосқан үлесі зор болу себебін дәлелдеуде қателіктер жібереді
|
Әл-Фарабидің философия, Жүсіп Баласағұнның әдебиет, Әл Бирунидің астрономия, Махмұд Қашқаридың тіл ғылымы, Хайдар Дулатидың тарих ғылымының дамуына қосқан үлесі зор болу себебін дәлелдейді
|
|
«Сауатсыздықты жою», «қызыл отау», «мұғалімдер институты», «мектептегі білім беру», «кәсіби білім беру» ұғымдарын пайдаланып, кеңестік білім беру жүйесінің даму ерекшеліктерін анықтайды |
«Сауатсыздықты жою», «Қызыл отау», «Мектептегі білім беру», «Кәсіби білім беру» «Мұғалімдер институты» ерекшеліктерін анықтауда қиналады
|
«Сауатсыздықты жою», «Қызыл отау», «Мектептегі білім беру», «Кәсіби білім беру» «Мұғалімдер институты» ерекшеліктерін анықтауда қателіктер жібереді
|
«Сауатсыздықты жою», «Қызыл отау», «Мектептегі білім беру», «Кәсіби білім беру» «Мұғалімдер институты» ерекшеліктерін анықтайды
|
|
Кеңестік білім беру жүйесінің ерекшелігін талдайды. |
Кеңестік білім беру жүйесінің мектептегі білім беру мен кәсіби білім беруіндегі ұқсастығын табуда, кеңестік білім беру жүйесінің мектептегі білім беру мен кәсіби білім беруіндегі айырмашылығын табуда қиналады |
Кеңестік білім беру жүйесінің мектептегі білім беру мен кәсіби білім беруіндегі ұқсастығын табуда, кеңестік білім беру жүйесінің мектептегі білім беру мен кәсіби білім беруіндегі және айырмашылығын табуда қателіктер жібереді
|
Кеңестік білім беру жүйесінің мектептегі білім беру мен кәсіби білім беруіндегі ұқсастығын табуда, кеңестік білім беру жүйесінің мектептегі білім беру мен кәсіби білім беруіндегі айырмашылығын табады
|
1
шағым қалдыра аласыз

















