Қазақстан ортағасырлық ғалымдардың еңбектерін зерттейді
|
Әл-Фарабидің философия, Жүсіп Баласағұнның
әдебиет, Әл Бирунидің астрономия, Махмұд Қашқаридың тіл ғылымы,
Хайдар Дулатидың тарих ғылымының дамуына қосқан үлесі зор болу
себебін дәлелдеуде қиналады
|
Әл-Фарабидің философия, Жүсіп Баласағұнның әдебиет, Әл Бирунидің астрономия, Махмұд Қашқаридың тіл ғылымы, Хайдар Дулатидың тарих ғылымының дамуына
қосқан үлесі зор болу себебін дәлелдеуде қателіктер жібереді
|
Әл-Фарабидің философия, Жүсіп Баласағұнның әдебиет, Әл Бирунидің астрономия, Махмұд Қашқаридың тіл ғылымы, Хайдар Дулатидың тарих ғылымының дамуына
қосқан үлесі зор болу себебін дәлелдейді
|
«Сауатсыздықты жою»,
«қызыл отау»,
«мұғалімдер институты»,
«мектептегі білім беру»,
«кәсіби білім беру» ұғымдарын пайдаланып, кеңестік білім беру жүйесінің даму ерекшеліктерін
анықтайды
|
«Сауатсыздықты жою»,
«Қызыл
отау», «Мектептегі білім беру», «Кәсіби білім беру»
«Мұғалімдер институты» ерекшеліктерін анықтауда қиналады
|
«Сауатсыздықты жою»,
«Қызыл отау», «Мектептегі білім беру»,
«Кәсіби білім беру»
«Мұғалімдер институты» ерекшеліктерін анықтауда қателіктер жібереді
|
«Сауатсыздықты жою»,
«Қызыл отау», «Мектептегі білім беру»,
«Кәсіби білім беру»
«Мұғалімдер институты» ерекшеліктерін анықтайды
|
Кеңестік білім беру жүйесінің ерекшелігін талдайды.
|
Кеңестік білім беру жүйесінің мектептегі білім беру мен кәсіби білім беруіндегі ұқсастығын табуда,
кеңестік білім беру жүйесінің мектептегі білім беру мен кәсіби білім беруіндегі айырмашылығын табуда қиналады
|
Кеңестік білім беру жүйесінің мектептегі білім беру мен кәсіби білім беруіндегі ұқсастығын табуда, кеңестік
білім беру жүйесінің мектептегі білім беру мен кәсіби білім беруіндегі және айырмашылығын табуда қателіктер жібереді
|
Кеңестік білім беру жүйесінің мектептегі білім беру мен кәсіби білім беруіндегі ұқсастығын табуда, кеңестік
білім беру жүйесінің мектептегі білім беру мен кәсіби білім беруіндегі айырмашылығын табады
|