Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
11 сыныр алгебра, геометрия олқылық жоспар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Алгебра және анализ бастамалары» пәні бойынша 11 сыныпқа білім алушылардың өткен оқу жылындағы біліміндегі олқылықтардың орнын толтыру жоспары
Аптасына: 1 сағат, барлығы: 34сағат
І кезең |
||||||||
Кешенді диагностикалық жұмыс жүргізу 10 сынып алгебра және анализ бастамалары курсын қайталау |
8 сағат |
|||||||
р/с |
тақырыптар |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
мерзімі |
||||
1 |
Функция және оның берілу тәсілдері |
10.3.1.2 - функция графигіне түрлендірулер орындай алу (параллель көшіру, сығу және созу); |
1 |
|
||||
2-3 |
Тригонометриялық теңдеулерді шешу әдістері |
10.1.3.5 - қарапайым тригонометриялық теңдеулерді шеше алу; 258 10.1.3.6 - тригонометриялық теңдеулерді көбейткіштерге жіктеу арқылы шеше алу; 10.1.3.7 - квадрат теңдеуге келтірілетін тригонометриялық теңдеулерді шеше алу; 10.1.3.8 - біртекті тригонометриялық теңдеулерді шеше алу |
2 |
|
||||
4 |
Қарапайым тригонометриялық теңсіздіктерді шешу |
10.1.3.9 - қарапайым тригонометриялық теңсіздіктерді шеше алу |
1 |
|
||||
5-6 |
Туындыны табу ережелері. Туындының физикалық және геометриялық мағынасы |
10.3.1.11 - дифференциалдаудың ережелерін білу және қолдану; 10.3.1.12 - функция графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуін құрастыру; 10.3.1.16 - функцияның кризистік нүктелері мен экстремум нүктелерінің анықтамаларын және экстремумының бар болу шартын білу |
2 |
|
||||
7-8 |
Туындының көмегімен функцияны зерттеу және оның графигін салу. Функцияның кесіндідегі ең үлкен және ең кіші мәндері |
10.3.1.17 - функцияның кризистік нүктелері мен экстремум нүктелерін табу; 10.3.1.18 - туындының көмегімен функция қасиеттерін зерттеу және оның графигін салу; 10.3.1.19 - функцияның кесіндідегі ең үлкен және ең кіші мәндерін табу. |
2 |
|
||||
Кешенді диагностикалық жұмыстың қорытындысын жасау |
диагностика жасау |
|||||||
ІІ кезең |
||||||||
10 және 11 сыныптардағы біріктірілген оқу мақсаттары |
|
|||||||
р/с |
тақырыбы |
10 сыныптың оқу мақсаттары |
11 сыныптың оқу мақсаттары |
Сағат саны |
мерзімі |
|||
9-10 |
Алғашқы функция және анықталмаған интеграл. Анықталмаған интеграл қасиеттері |
10.3.1.9 - функция туындысының анықтамасын білу және анықтама бойынша функцияның туындысын табу; 10.3.1.10 - тұрақты функцияның және дәрежелік функцияның туындыларын табу; 10.3.1.13 - тригонометриялық функциялардың туындыларын табу; 10.3.1.14 - күрделі функцияның анықтамасын білу және оның туындысын табу |
11.3.1.1 алғашқы функция және анықталмаған интеграл анықтамаларын білу; 11.3.1.2 - анықталмаған интеграл қасиеттерін білу және қолдану; |
2 |
|
|||
11-13 |
Қисықсызықты трапеция және оның ауданы. Анықталған интеграл. |
10.3.1.9 - функция туындысының анықтамасын білу және анықтама бойынша функцияның туындысын табу; 10.3.1.10 - тұрақты функцияның және дәрежелік функцияның туындыларын табу; 10.3.1.13 - тригонометриялық функциялардың туындыларын табу; 10.3.1.14 - күрделі функцияның анықтамасын білу және оның туындысын табу |
11.3.1.1 алғашқы функция және анықталмаған интеграл анықтамаларын білу; 11.3.1.2 - анықталмаған интеграл қасиеттерін білу және қолдану; |
3 |
|
|||
14-15 |
Қисықсызықты трапеция және оның ауданы. Анықталған интеграл. |
10.3.1.9 - функция туындысының анықтамасын білу және анықтама бойынша функцияның туындысын табу; 10.3.1.10 - тұрақты функцияның және дәрежелік функцияның туындыларын табу; 10.3.1.13 - тригонометриялық функциялардың туындыларын табу; 10.3.1.14 - күрделі функцияның анықтамасын білу және оның туындысын табу; |
11.3.1.5 - анықталған интеграл ұғымын білу және оны есептеу; |
2 |
|
|||
16-18 |
Иррационал теңдеулер. Иррационал теңдеулерді шешу әдістері |
10.1.3.6 - тригонометриялық теңдеулерді көбейткіштерге жіктеу арқылы шеше алу; 10.1.3.7 - квадрат теңдеуге келтірілетін тригонометриялық теңдеулерді шеше алу; |
11.1.2.3 - айнымалыны алмастыру әдісі арқылы иррационал теңдеулерді шеше алу; |
3 |
|
|||
Білім сапасына жүргізілген жүйелі мониторинг нәтижелерін талдау жасау |
Әр оқу тоқсанының соңында |
«Геометрия» пәні бойынша 11 сыныпқа білім алушылардың өткен оқу жылындағы біліміндегі олқылықтардың орнын толтыру жоспары
Аптасына: 1 сағат, барлығы: 34сағат
І кезең |
||||||||
Кешенді диагностикалық жұмыс жүргізу 11 сынып геометрия курсын қайталау |
5 сағат |
|||||||
р/с |
тақырыптар |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
мерзімі |
||||
1 |
Үш перпендикуляр туралы теорема |
10.3.1 - үш перпендикуляр туралы теореманы білу және оны есептер шығаруда қолдану; |
1 |
|
||||
2 |
Түзу мен жазықтық арасындағы бұрыш |
10.3.2 - түзу мен жазықтық арасындағы бұрыштың анықтамасын білу, кескіндей алу және оның шамасын табу |
1 |
|
||||
3 |
Кеңістіктегі арақашықтық |
10.3.4 - нүктеден жазықтыққа дейінгі және айқас түзулер арасындағы арақашықтықтарды таба білу; 10.3.5 - кеңістіктегі перпендикуляр, көлбеу және көлбеудің проекциясы анықтамаларын білу. |
1 |
|
||||
4 |
Кеңістіктегі вектордың координаталарыВекторлардың коллинеарлығы және компланарлығы |
10.4.5 - кеңістіктегі вектордың координаталарын және ұзындығын таба білу; 10.4.6 - кеңістіктегі коллинеар және компланар векторлардың анықтамаларын, векторлардың коллинеарлық шартын білу; |
1 |
|
||||
5 |
Векторларды қосу, векторды санға көбейту |
10.4.7 - векторларды қосу және азайтуды, векторды санға көбейтуді орындау; 10.4.8 - координаталық түрдегі векторлардың скаляр көбейтіндісі формуласын білу және оны есептер шығаруда қолдану |
1 |
|
||||
Кешенді диагностикалық жұмыстың қорытындысын жасау |
диагностика жасау |
|||||||
ІІ кезең |
||||||||
10 және 11 сыныптардағы біріктірілген оқу мақсаттары |
|
|||||||
р/с |
тақырыбы |
10 сыныптың оқу мақсаттары |
11 сыныптың оқу мақсаттары |
Сағат саны |
мерзімі |
|||
6-7 |
Пpизманың жазбасы, бүйір және толық бетінің аудандары |
10.3.1 - үш перпендикуляр туралы теореманы білу және оны есептер шығаруда қолдану; 10.3.2 - түзу мен жазықтық арасындағы бұрыштың анықтамасын білу, кескіндей алу және оның шамасын табу; 10.3.5 - кеңістіктегі перпендикуляр, көлбеу және көлбеудің проекциясы анықтамаларын білу |
11.3.1 - призманың бүйір және толық бетінің аудандары формулаларын қорытып шығару және оларды есептер шығаруда қолдану; |
2 |
|
|||
8-9 |
Пирамиданың жазбасы, бүйір және толық бетінің аудандары |
10.3.1 - үш перпендикуляр туралы теореманы білу және оны есептер шығаруда қолдану; 10.3.2 - түзу мен жазықтық арасындағы бұрыштың анықтамасын білу, кескіндей алу және оның шамасын табу |
11.3.2 - пирамиданың (қиық пирамиданың) бүйір және толық бетінің аудандары формулаларын қорытып шығару және оларды есептер шығаруда қолдану; |
2 |
|
|||
10-12 |
Пирамида және қиық пирамида көлемдері |
10.3.4 - нүктеден жазықтыққа дейінгі және айқас түзулер арасындағы арақашықтықтарды таба білу; 10.3.5 – кеңістіктегі перпендикуляр, көлбеу және көлбеудің проекциясы анықтамаларын білу |
11.3.13 - пирамида және қиық пирамида көлемдерін табу формулаларын білу және оларды есептер шығаруда қолдану |
3 |
|
|||
Білім сапасына жүргізілген жүйелі мониторинг нәтижелерін талдау жасау |
Әр оқу тоқсанының соңында |