І
кезең
|
Кешенді диагностикалық
жұмыс жүргізу
10 сынып алгебра және анализ
бастамалары курсын
қайталау
|
8
сағат
|
р/с
|
тақырыптар
|
Оқу
мақсаттары
|
Сағат
саны
|
мерзімі
|
1
|
Функция және оның берілу
тәсілдері
|
10.3.1.2 - функция
графигіне түрлендірулер орындай алу (параллель көшіру, сығу және
созу);
|
1
|
|
2-3
|
Тригонометриялық теңдеулерді
шешу әдістері
|
10.1.3.5 - қарапайым
тригонометриялық теңдеулерді шеше алу; 258 10.1.3.6 -
тригонометриялық теңдеулерді көбейткіштерге жіктеу арқылы шеше алу;
10.1.3.7 - квадрат теңдеуге келтірілетін тригонометриялық
теңдеулерді шеше алу; 10.1.3.8 - біртекті тригонометриялық
теңдеулерді шеше алу
|
2
|
|
4
|
Қарапайым тригонометриялық
теңсіздіктерді шешу
|
10.1.3.9 - қарапайым
тригонометриялық теңсіздіктерді шеше
алу
|
1
|
|
5-6
|
Туындыны табу ережелері.
Туындының физикалық және геометриялық
мағынасы
|
10.3.1.11 -
дифференциалдаудың ережелерін білу және қолдану; 10.3.1.12 -
функция графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуін құрастыру;
10.3.1.16 - функцияның кризистік нүктелері мен экстремум
нүктелерінің анықтамаларын және экстремумының бар болу шартын
білу
|
2
|
|
7-8
|
Туындының көмегімен функцияны
зерттеу және оның графигін салу. Функцияның кесіндідегі ең үлкен
және ең кіші мәндері
|
10.3.1.17 - функцияның
кризистік нүктелері мен экстремум нүктелерін табу; 10.3.1.18 -
туындының көмегімен функция қасиеттерін зерттеу және оның графигін
салу; 10.3.1.19 - функцияның кесіндідегі ең үлкен және ең кіші
мәндерін табу.
|
2
|
|
Кешенді
диагностикалық жұмыстың қорытындысын
жасау
|
диагностика
жасау
|
ІІ
кезең
|
10 және 11 сыныптардағы
біріктірілген оқу
мақсаттары
|
|
р/с
|
тақырыбы
|
10 сыныптың оқу
мақсаттары
|
11 сыныптың оқу
мақсаттары
|
Сағат
саны
|
мерзімі
|
9-10
|
Алғашқы функция және
анықталмаған интеграл. Анықталмаған интеграл
қасиеттері
|
10.3.1.9 - функция
туындысының анықтамасын білу және анықтама бойынша функцияның
туындысын табу; 10.3.1.10 - тұрақты функцияның және дәрежелік
функцияның туындыларын табу; 10.3.1.13 - тригонометриялық
функциялардың туындыларын табу; 10.3.1.14 - күрделі функцияның
анықтамасын білу және оның туындысын
табу
|
11.3.1.1 алғашқы
функция және анықталмаған интеграл анықтамаларын білу; 11.3.1.2 -
анықталмаған интеграл қасиеттерін білу және
қолдану;
|
2
|
|
11-13
|
Қисықсызықты трапеция және
оның ауданы. Анықталған
интеграл.
|
10.3.1.9 - функция
туындысының анықтамасын білу және анықтама бойынша функцияның
туындысын табу; 10.3.1.10 - тұрақты функцияның және дәрежелік
функцияның туындыларын табу; 10.3.1.13 - тригонометриялық
функциялардың туындыларын табу; 10.3.1.14 - күрделі функцияның
анықтамасын білу және оның туындысын
табу
|
11.3.1.1 алғашқы
функция және анықталмаған интеграл анықтамаларын білу; 11.3.1.2 -
анықталмаған интеграл қасиеттерін білу және
қолдану;
|
3
|
|
14-15
|
Қисықсызықты трапеция және
оның ауданы. Анықталған
интеграл.
|
10.3.1.9 - функция
туындысының анықтамасын білу және анықтама бойынша функцияның
туындысын табу; 10.3.1.10 - тұрақты функцияның және дәрежелік
функцияның туындыларын табу; 10.3.1.13 - тригонометриялық
функциялардың туындыларын табу; 10.3.1.14 - күрделі функцияның
анықтамасын білу және оның туындысын
табу;
|
11.3.1.5 - анықталған
интеграл ұғымын білу және оны
есептеу;
|
2
|
|
16-18
|
Иррационал теңдеулер.
Иррационал теңдеулерді шешу
әдістері
|
10.1.3.6 -
тригонометриялық теңдеулерді көбейткіштерге жіктеу арқылы шеше алу;
10.1.3.7 - квадрат теңдеуге келтірілетін тригонометриялық
теңдеулерді шеше алу;
|
11.1.2.3 - айнымалыны
алмастыру әдісі арқылы иррационал теңдеулерді шеше
алу;
|
3
|
|
Білім сапасына жүргізілген
жүйелі мониторинг нәтижелерін талдау
жасау
|
Әр оқу тоқсанының
соңында
|
І
кезең
|
Кешенді
диагностикалық жұмыс
жүргізу
11 сынып
геометрия курсын
қайталау
|
5
сағат
|
р/с
|
тақырыптар
|
Оқу
мақсаттары
|
Сағат
саны
|
мерзімі
|
1
|
Үш перпендикуляр туралы
теорема
|
10.3.1 - үш
перпендикуляр туралы теореманы білу және оны есептер шығаруда
қолдану;
|
1
|
|
2
|
Түзу мен жазықтық арасындағы
бұрыш
|
10.3.2 - түзу мен
жазықтық арасындағы бұрыштың анықтамасын білу, кескіндей алу және
оның шамасын табу
|
1
|
|
3
|
Кеңістіктегі
арақашықтық
|
10.3.4 - нүктеден
жазықтыққа дейінгі және айқас түзулер арасындағы арақашықтықтарды
таба білу; 10.3.5 - кеңістіктегі перпендикуляр, көлбеу және
көлбеудің проекциясы анықтамаларын
білу.
|
1
|
|
4
|
Кеңістіктегі вектордың
координаталарыВекторлардың коллинеарлығы және
компланарлығы
|
10.4.5 - кеңістіктегі
вектордың координаталарын және ұзындығын таба білу; 10.4.6 -
кеңістіктегі коллинеар және компланар векторлардың анықтамаларын,
векторлардың коллинеарлық шартын
білу;
|
1
|
|
5
|
Векторларды қосу, векторды
санға көбейту
|
10.4.7 - векторларды
қосу және азайтуды, векторды санға көбейтуді орындау; 10.4.8 -
координаталық түрдегі векторлардың скаляр көбейтіндісі формуласын
білу және оны есептер шығаруда
қолдану
|
1
|
|
Кешенді
диагностикалық жұмыстың қорытындысын
жасау
|
диагностика
жасау
|
ІІ
кезең
|
10 және 11 сыныптардағы
біріктірілген оқу
мақсаттары
|
|
р/с
|
тақырыбы
|
10 сыныптың оқу
мақсаттары
|
11 сыныптың оқу
мақсаттары
|
Сағат
саны
|
мерзімі
|
6-7
|
Пpизманың жазбасы, бүйір және
толық бетінің аудандары
|
10.3.1 - үш
перпендикуляр туралы теореманы білу және оны есептер шығаруда
қолдану; 10.3.2 - түзу мен жазықтық арасындағы бұрыштың анықтамасын
білу, кескіндей алу және оның шамасын табу; 10.3.5 - кеңістіктегі
перпендикуляр, көлбеу және көлбеудің проекциясы анықтамаларын
білу
|
11.3.1 - призманың
бүйір және толық бетінің аудандары формулаларын қорытып шығару және
оларды есептер шығаруда қолдану;
|
2
|
|
8-9
|
Пирамиданың жазбасы, бүйір
және толық бетінің аудандары
|
10.3.1 - үш перпендикуляр туралы теореманы білу және оны
есептер шығаруда қолдану; 10.3.2 - түзу мен жазықтық арасындағы
бұрыштың анықтамасын білу, кескіндей алу және оның шамасын
табу
|
11.3.2 - пирамиданың
(қиық пирамиданың) бүйір және толық бетінің аудандары формулаларын
қорытып шығару және оларды есептер шығаруда
қолдану;
|
2
|
|
10-12
|
Пирамида және қиық пирамида
көлемдері
|
10.3.4 - нүктеден
жазықтыққа дейінгі және айқас түзулер арасындағы арақашықтықтарды
таба білу; 10.3.5 – кеңістіктегі перпендикуляр, көлбеу және
көлбеудің проекциясы анықтамаларын
білу
|
11.3.13 - пирамида және
қиық пирамида көлемдерін табу формулаларын білу және оларды есептер
шығаруда қолдану
|
3
|
|
Білім сапасына жүргізілген
жүйелі мониторинг нәтижелерін талдау
жасау
|
Әр оқу тоқсанының
соңында
|