Материалдар / §11.Конустың жазбасы, бүйір және толық бетінің аудандары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

§11.Конустың жазбасы, бүйір және толық бетінің аудандары

Материал туралы қысқаша түсінік
11.1.11 - көпжақтар мен айналу денелерінің жазбаларын жасай білу; 11.3.6 - конустың бүйір және толық беті аудандарының формулаларын есептер шығаруда қолдану;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Ақпан 2022
1400
10 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Жамбыл облысы.Қордай ауданы.Қайнар ауылы.№32 В.В.Маяковский атындағы орта мектебі

Бөлім:

11.1А Алғашқы функция және интеграл

Педагогтің аты-жөні

Отеубаева Ж.А

Күні:

8.02.2022

Сабақтың тақырыбы

§11.Конустың жазбасы, бүйір және толық бетінің аудандары

Сабақ номері

20-4

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

11.1.11 - көпжақтар мен айналу денелерінің жазбаларын жасай білу;

11.3.6 - конустың бүйір және толық беті аудандарының формулаларын есептер шығаруда қолдану;

Дарынды,үлгерімі төмен оқушымен жұмыс

Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс:

Дарынды оқушымен жұмыс:Жазбаның бұрышын өлшеңдер

Сабақ мақсаттары

көпжақтар мен айналу денелерінің жазбасын орындай алу;

конустың толық және бүйір беті ауданын табу формулаларын есеп шығару барысында қолдану.

Бағалау критерийлері

Оқушылар ОМ жетеді, егер:

  • Конустың элементтерін дұрыс белгілей алады;

  • Конустың жазбасын дұрыс орындай алады;

  • Конустың бүйір бетінің және толық бетінің ауданын табу формуласын есеп шығару барысында дұрыс қолданады;

Практикалық сипаттағы есептердің шешімін табады және талдау жүргізе алады.

Тілдік мақсаттар

  • көпжақтарды , айналу денелерді және олардың элементтерін атайды;

  • көпжақтардың және айналу денелердің жазбаларын түсіндіреді;

Пәнге тән лексика мен терминология:

Конус , биіктік, жасаушы, табан, жазба, табан ауданы, бүйір бетінің ауданы, толық бетінің ауданы



Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Конус жазбасы – жазық фигура, ... тұратын;

Берілген жазық фигура ...жазбасы боп табылады;

Кеністіктік фигураның жазбасын есептеу... ;

Құндылықтарды дарыту

Өздігінен жұмыс істеуіне ықпал ету, шапшаңдылыққа, жылдамдыққа баулу, көпшіл, ұйымшыл болуға баулу

Пәнаралық байланыстар

Халықаралық әртүрлі дереккөздерінен алынған тапсырмаларды салыстыру және жан-жақтылығын түсіну.

АКТ қолдану дағдылары

GeoGebra бағдарламасында жұмыс істеу

Бастапқы білім

Конус, жасаушы, сектор ауданы, шеңбер,шыңбер ұзындығының және ауданының формуласы.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут

Оқушылармен сәлемдесу.Психологиялық ахуалды жақсарту.Үй тапсырмасында қиындық тудырған есепті сыныппен біріге отырып талқылау.

Оқушылар өз еркімен шығады. Басқа оқушылар өткен тақырып бойынша сұрақтар қояды.

Жауап бере алмаған жағдайда сұрақ қойған оқушы өзі жауап береді







Тақырыптың қай фигураға байланысты екенін анықтау


Тарихи дерек


Өмірмен байланыстыру


Жаңа сабақ

Теориялық бөлім


Ой қозғау


Сабақтың ортасы


30 мин

Дискриптор:

-Айналу денелерінің макетін жасай алады

-Айналу денелерінің ауданының формулаларын біледі

-Тәжірибе жүзінде қолданып,есептей алады



Сәбіз, конус және т.б беріледі, белгісіз элементтерін табады.

















Kahoot com

  • 11-класс,геометрия- Kahoot com-да сақталған файл


Сөз жұмбақ


Сабақтың соңы

3 мин

Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

- нені білдім, нені үйрендім

- нені толық түсінбедім

- немен жұмысты жалғастыру қажет

Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады

  • Ұй жұмысы §11.Конустың жазбасы, бүйір және толық бетінің аудандары

  • 181 есеп


Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Оқушылар сабақ бойы жеке және жұппен жұмыс жасайды. Қабілеті жоғары оқушылар басқа оқушыларға көмектеседі.


Өзін-өзі бағалау түрі қолданылады. Сабақта оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру үшін фронтальды жұмыс жасайды.

Сабақ басында оқушылар қауіпсіздік техникасымен таныстырылады.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Конустың бүйір бетінің ауданының формуласын таңдаңыз.

Sбб=πR2l

Sбб=πRl2

Sбб=πR

Sбб=πRl

Конустың толық бінің ауданының формуласын таңдаңыз.

Sтб=R(R+l)

Sтб=πR(R+l)2

Sтб=πR(R+l)

Sтб=πR(R-l)

Конус қандай фигураны айналдырғанда шығады?

шаршыны айналдырғанда

тікбұрышты үшбұрышты

теңқабырғалы үшбұрышты

тік төртбұрышты

Оқулықтан №175-аКонустың табанындағы радиусы 6 дм,биіктігі 8 дм-ге тең болса,оның бүйір бетінің ауданын табыңдар.

6 дм2

60 дм2

60π дм2

6π дм2

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!