Сабақ
кезеңі
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Бұрынғы білімін еске
түсіру
|
Оқушылармен
амандасу, түгендеу, сынып тәртібін
қадағалау.
«Бұрынғы атаулар»
әдісінде білім беруші бұрынғы білімін еске түсіру мақсатында тірек
сөздерді ұсынады:
9.4.1.2
дезоксирибо-
нуклеин
қышқылы.
§29. ДНҚ
молекуласының құрлысының
принципі.
Нуклеин
қышқылдары, нуклеотид, азотты негіздер, бес көміртекті қант, фосфор
қышқылы, қант-фосфатты арқау, фосфодиэфирлі байланыс,
комплементарлық ережесі, комплементарлы нуклеотидтер,
комплементарлы
тізбектер.
|
Оқушылар амандасады,
сынып тәртібін сақтайды.
«Бұрынғы атаулар»
әдісінде берілген тірек сөздердің мағынасын айтады, мазмұнын
сипаттайды,ой қозғайды, пікір
алмасады.
|
Қосымша балл үшін
дескриптор:
-кілт сөздердің
анықтамасын сипаттайды - 3
балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология
9-сынып,Автор: Н.Г.Асанов, А.Р.Соловьева,Б.Т.Ибрагимова . «Атамұра»
баспасы 2019ж
130-бет
|
Оқушылардың назарын
аудару
|
«Кіру билеті»
әдісінде билетте берілген сұрақтарға жауап
беру.
Органикалық әлем
үшін ДНҚ молекуласының қандай маңызы
бар?
Ол қандай
биополимерлерге жатады?
Биология ғылымы
үшін ДНҚ-ның ашылуы қаншалықты
маңызды?
Тұқымқуалаушылық
ақпараты қандай процестің нәтижесінде беріледі? Бұл жағдайда қандай
қағидалар ескеріледі?
|
Билеттегі сұрақтарға
жауап береді.
|
Қосымша балл үшін
дескриптор:
-сұрақтарға жауап
береді - 3 балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология 10-сынып,
Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп»
баспасы 2019ж
|
Сабақтың мақсатын
таныстыру
|
10.4.1.7- ДНҚ
құрылымы мен қызметі арасындағы байланысты
орнату;
|
Жаңа сабақтың оқу
мақсатын жазады.
|
Кері
байланыс:
«Бас бармақ» әдісі
арқылы бағаланады.
«Керемет!» және
т.б
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология 10-сынып,
Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп»
баспасы 2019 ж
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа тақырыпты
таныстыру
|
«Қазіргі атаулар»
әдісі
Мұғалім сабақ
басында жаңа тақырып бойынша тақтаға бірнеше атау (терминдер) жазып
қойып (3-4 атау), оқушыларға олардың мағынасы, мазмұны және өзара
қатынасы мен байланысы туралы ойлануын
сұрайды.
Молекулярлық
биология
ДНҚ-ның бірінші,
екінші реттік құрылымы
ДНҚ-ның тұрақты
шамасы
Тұқымқуалаушылық
ақпараттарын сақтау
ДНҚ
репликациясы –екі
еселену
|
«Қазіргі атаулар»
әдісінде берілген термин сөздердің мағынасы мен мазмұнын айтады,
топқа бірігіп отырады.
|
Қосымша балл үшін
дескриптор:
-кілт сөздердің
анықтамасын сипаттайды - 3
балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология 10-сынып,
Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп»
баспасы 2019 ж
|
Оқушыларға бағыт
бағдар беру
|
«Кинометафора»
әдісі.
Мақсаты: Оқушының
ой-өрісін, ойлау қабілетін
дамыту.
Бір мәселе бойынша
бейнесюжеттен үзінді көрсету арқылы баланың өз ойын, ой-пікірлерін
білуге болады.
|
Оқушының логикалық
ойлау қабілеті дамиды.
өз ойын,
ой-пікірлерін білдіреді.
|
Қосымша балл үшін
дескриптор:
-бейнефильмнен
түсінгенін сипаттайды- 2
балл;
|
Интерактивті
панель
бейнефильм
https://www.youtube.com/watch?v=-cI1QMbbYos
|
Практикалық
тапсырмалар беру
|
Топтық
жұмыс.
«Кластер»
әдісі.
Тұжырымды ойларын
қарталарға түсіріп, топтық жұмыс қорғалады
(постер).
Идеялар мен
ақпараттардың арасындағы байланыстарды жинақтау,
тұжырымдау.
1-топ. «ДНҚ ашылу
тарихы»
2-топ. «ДНҚ
құрлысы»
3-топ. «ДНҚ
құрылымдық деңгейлері»
4-топ. «ДНҚ молекуласының
қызметі»
|
«Кластер» әдісі
арқылы оқулықтағы ақпаратты топта талдайды, таныстырылымдарын
ұсынады. Тақырыптардың байланыстары туралы сұрақтар құрастырып,
оларға жауап іздейді, идеяларды
жинақтайды.
|
Дескриптор:
- днқ ашылу тарихын
сипаттайды – 5
балл;
- днқ құрлысын
түсіндіреді – 5 балл;
- днқ құрылымдық
деңгейлерін талдайды – 5
балл;
- днқ молекуласының
қызметін анықтайды – 5 балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология 10-сынып,
Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп»
баспасы 2019 ж
А3,А4 формат қағазы,
маркер
|
Бағалау
|
Жеке
жұмыс.
Қалыптастырушы
бағалау тапсырмасы ҚМЖ қосымшасында
орналасқан.
|
Білім алушылар ҚБ
тапсырмаларын орындайды. Ой қозғау жүзеге
асады.
|
Қалыптастырушы
бағалау тапсырмасының дескрипторы ҚМЖ қосымшасында
орналасқан.
|
Интерактивті панель,
презентация
Жұмыс
дәптері
|
Сабақтың
соңы
Кері байланыс
беру
|
«Биологиялық кері
байланыс» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында
оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын
тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған
білімін саралай білуге
дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып
бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің
құнды болуын қадағалайды.
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз
түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Оқушылар бүгінгі
тақырып бойынша түсінгені, түсінбегені, қиындық туғызған жері
туралы ұстазға шағын хат
жазады
|
Презентация
Бүгінгі тақырып
бойынша
түсінгенім......................
Бүгінгі тақырып
бойынша маған ең қиын болған
тұсы..............
Бүгінгі биология
сабағы мен
үшін.......................болды.
Келесі биология
сабағында мен ............................ болып
келемін.
|
Білімді игеруді
жақсарту және оны тәжірибеге
көшіру
|
Шығармашылық
жұмыс
«Рибонуклеин қышқылы
молекуласының құрылысы мен
қызметтері.»
|
Оқушылар берілген
тақырыпша бойынша тірек сызба, модельдеу сызып, орындап
келеді.
|
Мұғалім
оқушыларды
«Бас бармақ» әдісі
арқылы бағалайды. Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
|
Биология 10-сынып,
Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп»
баспасы 2019 ж
|