Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
“Гүлмен тілек”
әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне
жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал
қалыптастыру.
|
Оқушыларды топтарға
біріктіруді ұйымдастыру:
Топқа
бөлу.Қиынды қағазда жазылған
химиялық формулалар арқылы топқа
бөлінеді
A
Al2S3
Аl+S
l2S3
2Al+3S=Al2S3
1-топ
реагент
2-топ
өнім
3-топ реакция
теңдеуі
|
Мақсаты:
оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру,
тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды
қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын
теңестіру.
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы
жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын
оятады.
|
слайд
Қима қағаздар
арқылы
|
Сабақтың
ортасы
|
«Миға шабуыл»
Топтық жұмыс.
Оқытушы өзінің сабағын
түсіндіріп, жану процесін кез-келген уақытта тоқтатып, оқушылардан
айтылып жатқан тақырыпты түсінгенін немесе түсінбегендерін сұрау.
Бұл үшін ұстаз алдын-ала оқушыларға қолмен белгі көрсетулерді
үйретеді.
|
«Тілсіз суреттер»
(5-мин)
-- Мына ыдыстар неден
жасалған?
-- Қандай металдан
жасалған?
Олай болса, біздің жаңа
сабағымыз:
Алюминий және оның
қосылыстары. Тақтада бір элементтің атом құрылысы
берілген, ойланып бұл қай элемент екенін
табыңдар?
+
13Э ) )
)
2 8 3
Aлюминий элементі III топтың негізгі
топшасында орналасқан
элемент....
І
топ.
Алюминийдің периодтық жүйедегі
орнын анықтап,валенттілік электрондары бойынша валенттіліктері мен
тотығу дәрежесін атаңдар.
Алюминий қандай
бейметалдармен
әркеттеседі? Реакция
теңдеуін жазыңдар.
ІІ
топ
Мына өзгерістерді
жүзеге асыруға болатын реакция теңдеулерін жазыңдар;тізбекте тұрған
заттарды жіктеңдер, тотығу-тотықсыздану реакцияларын теңестіріп,
гидролизге түсетін тұздардың гидролиздену реакциясының теңдеуін
жазыңдар:
Al →
Al2O3 →
Al2(SO4)3 →
Al(OH)3→
AlCl3
↓
NaAlO2
ІІІ
топ
Мына реакция теңдеулерін
аяқтап,оларды теңестіріңдер.
Al2O3
+ НCl
→
Al2O3
+ NaOH
→
Сызбада көрсетілген
алюминийдің оксиді мен гидроксидінің қасиеттерін
түсіндіріңдер.
|
Дескриптор:
-
Алюминийдің периодтық жүйедегі
орнын біледі, атом құрамын
анықтайды;
-
Валенттілік электрондары
бойынша валенттіліктері мен тотығу дәрежесін
көрсетеді;
-
Алюминий қандай
бейметалдармен
әркеттесетінің
біледі;
Дескриптор:
Дескриптор:
Қалыптастырушы
бағалау.
«Қолмен белгі
беру» әдісі.
•Мен түсініп
отырмын және түсіндіре аламын. (қолдын бас бармағы жоғары
бағытталады)
•Мен әлі түсінбей
отырмын
(қолдын бас
бармағы жанына қарай
жантаяды)
•Мен түсінгеніме
сенімді емеспін_
(қолды
бұлғау)
|
|
|
«Эйлер шеңбері»
әдісі. Жұптық жұмыс.
Тақырып бойынша
негізгі идеяларды жинақтап, саралау.Эйлер шеңбері сызылып, кезекпен
идеялар талқыланып, жазылады. Не? Қалай? Неге? Нәтиже? деген
Мәселер бойынша идеялар
сараланады
|
Талқылау
сұрақтары
-
Алюминий мен оның
құймаларының қасиеттерінің ұқсастығы мен айырмашылығын
салыстырыңыз?
-
Құймаларының қасиеттері мен
қолданылуларының арасындағы байланысты
анықтаңыз?
-
Сіз қандай қорытынды
жасайсыз?
|
Дескриптор:
Қалыптастырушы
бағалау.
«Қолмен белгі
беру» әдісі.
|
|
|
Реакция уақыты.
Жеке жұмыс.
|
|
Қалыптастырушы
бағалау.
«Қолмен белгі
беру» әдісі.
|
Pisa халықаралық
зерттеуінің жаратылыстану -ғылыми сауаттылық
тапсырмала-ры
|