Материалдар / 140X2,280:2 түріндегі жазбаша көбейту және бөлу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

140X2,280:2 түріндегі жазбаша көбейту және бөлу

Материал туралы қысқаша түсінік
бөліндінің бір разрядында нөл болатын кезде үш таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу алгоритмін және кері амал алгоритмін қолдану,әріпті, санды өрнектерді (үш амалдан артық) салыстыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Мамыр 2021
825
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады




Пән: Математика

Күні:

Сынып: 3

Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сабақ

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақтың тақырыбы:

140X2,280:2 түріндегі жазбаша көбейту және бөлу

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

3.1.2.13 бөліндінің бір разрядында нөл болатын кезде үш таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу алгоритмін және кері амал алгоритмін қолдану.

3.2.1.5 әріпті, санды өрнектерді (үш амалдан артық) салыстыру.


Сабақ нәтижесі:


Барлық оқушылар:бөліндінің бір разрядында нөл болатын кезде үш таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу алгоритмін және кері амал алгоритмін танып біледі

Көптеген оқушылыр:бөліндінің бір разрядында нөл болатын кезде үш таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу алгоритмін және кері амал алгоритмін қолданады, әріпті, санды өрнектерді (үш амалдан артық) салыстырады.

Кейбір оқушылар:бөліндінің бір разрядында нөл болатын кезде үш таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу алгоритмін және кері амал алгоритміне мысал келтіре алады



Бағалау критерийі

екі (үш) бірдей көбейткіштер көбейтіндісін санның квадратымен (кубымен алмастыру);

рационалды есептеу үшін көбейту қасиеттерін пайдалану;

бір таңбалы санға қалдықпен бөлуді шығару;

қосындыны және көбейтіндіні бір таңбалы санға бөлу ережесін қолдану және, қосындыны санға көбейту ауызша орындаған кезде және 100 шегіндегі санды бөлген кезде қосындыны санға көбейту

Тілдік құзіреттілік

Пәндік лексика және терминология:

Бірлік, ондық, жүздік, көбейту алгоритмі, бөлу алгоритмі

Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы

Талқылау:

- көбейтуді қалай орындауға болады?

- көбейтуді қалай орындағаныңды түсіндіре аласың ба?

- бөлуді қалай орындайды?

Құндылықтарды дарыту

Өзгенің ойын құрметтеуді, оқушылар арасындағы жақсы қарым - қатынасты дамыту.

Ресурстар

Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;оқулық, суреттер, есептер жазылған хаттар, кері байланыс

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, көрнекілік, рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі.

Алдыңғы оқу

Ондық құрамына негізделіп үш таңбалы сандарды қосуды және алуды ауызша орындау, үш таңбалысандарды қосу және алу алгоритмін, нөлге аяқталатын үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту және бөлу.

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтың жоспарланған іс – әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Сәлемдесу.

- Сәлеметсіңдер ме балалар? Қалдарыңыз қалай?

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

-«Ғажайып жылулық шынжыры» жылулық шеңбері

Балалар бір-бірінің қолдарынан ұстап,жылы күлкілерін сыйлайды.Педагог күлкінің маңызына тоқтайды.Оқу құралдары арқылы (өшіргіш, қалам, қарындаш т.б.) ортаға бала санына қарай т үрлі ручка, (қарындаш, өшіргіш) қойылады

әр оқушы өзіне ұнаған түсті алады түстер бір-бірін тауып, бір топ құрайды


Жұмыс ережесін келісу

  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Уақытты үнемдейміз!

  • Нақты,дәл жауап береміз!

  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

Үй тапсырмасын тексеру.

Оқулық



Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер.

Сабақтың ортасы


















Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

Математикалық диктант.

Тақтада (жинақ полотносында) су тамшылары түріндегі қима қағаздарда тапсырмалар жазылған. Мұғалім қима қағаздарды бірден алып, тапсырманы оқиды. Оқушылар жауабын жазады.

6 жүздік және 3 ондықтан тұратын санды жаз;

582 санында барлығы неше жүздік бар?

520 санында барлығы неше ондық бар?

Ондық разряды 5 цифры болатын үш таңбалы санды жаз;

12 ондықты 2 есе арттыр.

Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу алгоритміне тапсырмалар енгізуге болады.

Жаңа тақырып.

-Тақтадағы өрнекке қараймыз.

140∙2

- Үш таңбалы санның разрядтарын атаңдар?

-Көбейтуді қалай орындауға болады?

- Көбейтудің қалай орындалғанын түсіндіре аласың ба?

140∙2=14∙10∙2=14∙2∙10=280

14 онд. ∙ 2 =28 онд.

- Бөлуді қалай орындауға болады?

280:2=(28∙10):2=28:2∙10=140

28 онд. : 2= 14 онд.

- Сіздерге осындай есептеулер үшін жазбаша көбейту және бөлу алгоритмі таныс па? (жоқ)

Ендеше, бүгін біз бөліндінің бір разрядында нөл болатын кезде үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмін қолдануды үйренеміз (мұғалім мақсатты айтады).

Жаңаны ашу.

Мұғалім оқулықтағы 1-тапсырма бойынша жұмыс жасайды.

- Баған түрінде көбейту алгоритмін қарайық.

Жазамын: бірінші көбейткіш – 140, яғни 14 ондық. Ондықтың астында екінші көбейткіш – 2-ні жазамын.

Ондықтарды көбейтемін: 4 онд. ∙2=8 онд., 8-ді ондықтардың астына жазамын.

Жүздіктерге көбейтемін: 1 жүзд. ∙2=2, 2-ні жүздіктің астына жазамын. 0-ді түсіремін.

Жауабын оқимын: 280.

2-тапсырма бойынша жұмыс жасайды.

Баған түрінде бөлу алгоритмін қарайық.

Жазамын: бөлінгіш – 280, бөлгіш – 2. Бірінші толымсыз бөлінгіш – 2 жүздік. Бөліндіде 3 цифр (жүздік, ондық, бірлік) болады.

Жүздіктерді бөлемін: 2:2=1, 1-ді бөліндіге жазамын.

Ондықтарды бөлемін: 8:2=4, 4-ті бөліндіге жазамын.

Бірліктерді бөлемін: 0:2=0, 0-ді бөліндіге жазамын.

Жауабын оқимын: 140.

Түсіндіре отырып алғашқы бекіту.

Өзіндік жұмыс

3 тапсырманы «Кім жылдам» ойыны түрінде орындауға болады. Бұл тапсырманың бірінші және екінші бағанын 1-қатарда отырған балалар, ал үшінші және төртінші бағанын 2-қатарда отырған балалар орындайды.

-Өздерің көбейту мен бөлуге мысал келтіре аласыңдар ма?

Оқушылар өздері құрастырған мысалдарын түсіндіре отырып орындайды, тексеру жасайды.

Жаңаны қолдану.

Мұғалімнің №4 тапсырмадағы теңдеулерді шешуді топпен орындатуына болады.

Оқушылармен Қазақстандағы суқоймалары туралы әңгіме жүргізіледі.

- Балалар, біз 2-сыныпта еліміздегі ең ірі бірнеше суқоймаларымен танысқанбыз. Олардың тереңдігін анықтағанбыз. Кім оларды атайды? (Бұқтырма, Қапшағай, Шардара)

- Бүгін біз тағы да еліміздегі бірнеше суқоймамен танысамыз. Берілген суқоймалардың ішінен ауданы бойынша ең үлкенін анықтаймыз.

- Суқойма не үшін қажет? (электр энергиясын алу, ауыл шаруашылығын суландыру, елді мекендерді ауыз сумен қамтамасыз ету үшін т.б.)

5 тапсырманы жұппен орындау.Оқушылар кестені пайдаланып, дұрыс теңдіктер және теңсіздіктер құрастырады.

Топтық жұмыс. «Галлерияда ой шарлау»

Өткенмен жұмыс.

Оқулықтағы 6-тапсырма практикалық жұмыс ретінде ұсынылады. Бұл тапсырманы орындамас бұрын, оқушылармен санның үлесі ұғымын қайталау керек. Есепті шығару үшін жетекші сұрақтар беруге болады:

- Ыдыс неше бөлікке бөлінген? (5)

- Бір бөлігіне неше литр су сыяды? (6л)

- Осы ыдысқа барлығы неше литр су сыятынын анықтау үшін не істейміз? (6 л •5)

- Біз бір ыдысқа неше литр су сыятынын анықтадық. Осындай 3 ыдысқа неше литр су сыятынын анықтау үшін не істейміз? (30л • 3)

Осыдан кейін оқушылар тапсырманы дәптерлеріне орындайды.

7-тапсырманы орындау барысында оқушылар көбейтудің қандай қасиетін қолданғанын айтады және әртүрлі орындауы мүмкін. Жұптық жұмысты ұсынуға болады. Бұл тапсырманы мысалы мынадай түрде орындауға да болады:

18 ∙ 45 =9∙2∙45 = 9 ∙90=810

25∙24= 25∙4∙6=100∙6=600

35∙18=35∙2∙9=70∙9=630

24∙35= 6∙4∙35=6∙140=840

«Броундық қозғалыс» әдісі арқылы оқулықтағы 8-тапсырманы топтарға бөлініп орындайды. Есепті қалай шығарғандарын қарсы топтарға барып түсіндіреді.

10-тапсырма шығармашылық тұрғыдағы тапсырма. Мұғалім оқушылардан сұрайды:

- Кез келген сұраққа «иә» немесе «жоқ» деп жауап беруге бола ма?

Оқушыларға тапсырманы орындау барысында сұрақтар белгілі бір түрде болуы керектігін айтады. Мысал келтіруді сұрайды. Бұдан кейін оқушылар жұппен тапсырманы орындайды.

Сергіту сәті: «Көңіл күй»

https://youtu.be/ui8J9vlQ4wA

Оқулық .






























770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!