Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
15 қараша – Ұлттық валюта – теңге күні «Ұлттық валюта-теңге»
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тәрбие сағаты бойынша қысқа мерзімді жоспар
Тәрбие сағаты |
|
|
Күні |
|
|
Сынып жетекші: |
|
|
Сынып: |
10 -сынып |
|
Сабақтың тақырыбы: |
15 қараша – Ұлттық валюта – теңге күні «Ұлттық валюта-теңге» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 10-САБАҚ 10–сыныптар: «Сізге қатысты жағымсыз сөздерге жауап берудің тиімді стратегиялары» |
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|
Қауіпсіздік мақсаты : |
Сабақтың мақсаты: оқушылардың өзіне деген сенімділігін арттырып,эмоциясын бақылай білуге үйрету. |
|
Қауіпсіздік міндеті |
Негізгі міндеттері: 1. Оқушылардың өзіне деген сенімділігін артыру. 2. Кез келген жағдайды сабырлы, мәдениетті түрде шешуге үйрету |
|
Дәйексөз |
2-апта дәйексөзі: Тура биде туған жоқ! |
|
Құндылық |
|
|
Сабақтың барысы |
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар Сабақтың техникалық құрал-жабдықтары |
||||||
Ұйымдастыру кезеңі (7 мин)
|
Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал Әртүрлі қима-қағаздар арқылы топқа бөлінеміз. 1-топқа «», ал екіншісін таңдағандарды 2-топқа «» тобына бөлемін. Ой қозғау 1-топ. Ақша теңге деген не? 2-топ.Ақша не үшін қажет? 3-топ.Ақша қайдан келеді?
-Теңге тиыннан өсер, Жылқы құлыннан өсер деген мақалды түсіндіріп берсеңдер. |
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді. Психологиялық ахуал
Оқушылар дың пікірі тыңдалады
|
Компьютер
|
||||||
Сабақ басы (13 мин)
|
ҚАУІПСІЗДІК САБАҒЫ № 10 САБАҚ. «СІЗГЕ ҚАТЫСТЫ ЖАҒЫМСЫЗ СӨЗДЕРГЕ ЖАУАП БЕРУДІҢТИІМДІ СТРАТЕГИЯЛАРЫ»
Сабақтың барысы 1. Кіріспе Есте ұстаңыз, кез
келген адамды басқару үшін алдымен оның эмоциясын басқаруды үйрен
дейді психологтер. Олай болса сізді басқалар басқарып жүр. Сіздегі
көңіл күйді неге өзгелер басқаруы керек?
Сол себепті, не ойлап жүргеніңізге, қандай кітаптар оқып, қандай ақпараттар қабылдап жатқаныңызға, айналаңызға қандай сөздер айтып, қандай сөздер естіп жүргеніңізге аса мән беріңіз. Өміріңізді жақсарту да, құлдырату да өз қолыңызда! Дөрекілікке тиімді жауап берудің стратегияларымен бөлісу. 3. Қорытынды.
|
Оқушылар тыңдайды. |
суреттер
Пайдалы сілтеме:
|
||||||
Ортасы (20 мин)
|
Қазақстан өз төл ақшасын шығару үшін 1990 жыл теңгенің алғашқы үлгісін жасайтын арнайы жұмысшы тобын құрды. Тәуелсіз елдің ұлттық валютасын жасап шығарған Тимур Сүлейменов, Меңдібай Әлин, Ағымсалы Дүзелханов, Хайролла Ғабжәлеловтер еді. Олар жұмыстарын Қазақстан мәдениетінің тарихи даму аспектілерін зерттеуден бастаған.
Әбу-Насыр –әл –Фараби Ол Отырарда дүниеге келген. Арабтар бұл қаланы Фараб деп атаған.Әл- Фараби орта бойлы,мығым денелі, батыл болып өседі.Бала күнінен атқа шапқыштығымен,мергендігімен көзге түседі.Түркі,парсы,араб тілдерін мүлтіксіз сөйлейді.Грек,латын тілдерін жақсы білген. Ол дүние жүзінде Аристотельден кейінгі екінші ұстаз. Әл- Фараби 150 жуық еңбек жазған. Сүйінбай. Алматы облысы,Жамбыл ауданында дүниеге келген.Балалық шағында кедейшілік,жоқшылық көреді.Соған қарамастан 14-15 жасынан бастап ақындық өнерге машықтана бастайды.Сүйінбай келе-келе нағыз суырып салма,айтыстың ақиық ақынына айналады. Сүйінбай халық мұңын мұңдап,үстем тап өкілінің әділетсіздігін бетіне басып,әшкерелеп отырған батыл да әділ ақын. Оның өлеңдерінде адамның мінез-құлқы,адамгершілігіне, жақсы-жаман қасиеттеріне көңіл бөлінеді. Құрманғазы. Құрманғазы – қазақтың күйші, сазгері,домбырашысы.Күй өнерінің классигі.Оның әнге әуестігі жастайынан байқалады. Алты жасында әкесі байдың қозысын бағуға жібереді.Зейінді туған бала әке-шешесінің жағдайын түсініп, олардың айтқанына қарсы келмейді. Жалғыз серігі қолдан жасалған домбырасын йығынан тастамайды. Құрманғазы қуғын-сүргінді көп көрді.1880 жылдардың бас кезінде Астрахань жаққа қоныс аударды. Ортаға 10,20,50,100 теңге кейіпкерлері шығады. Шоқан Уәлиханов. Ол өте ақылды,көреген,өз заманының білімді адамы болды. Орысшаға қоса бірнеше шығыс тілін білген. Шоқан әуелінде қазақ мектебінде оқиды.Мұнда арабша оқумен сурет салуды үйренді.Шығыс әдебиетімен танысады.Араб,парсы,ұйғыр тілдерін меңгерген.1853 жылы Кадет корпусын бітіреді.Сол мамандығы бойынша қызметте істейді. Шоқан ғалым, саясатшы,географ, суретші,әдебиетші,тарихшы. Абай Құнанбаев. Абай - қазақтың ұлы ақыны,сазгер,философ, қазақ әдебиетінің негізін салушы.Ол әуелде ауыл молдасынан оқиды.10 жасқа толғанда әкесі оны Семейге медресеге оқуға жібереді.Мұнда араб,парсы,шағатай тілдерін меңгереді.Науаи,Низами,Фирдауси сияқты оқымыстылардың шығармаларын құныға оқиды. Орысшасын өз бетінше жетілдіре түседі. Абай өлеңдері татулықты, достықты уағыздайды.Оның елуге жуық қара сөздері бар. Көлемі қысқа,мағынасы терең.
Ұлттық валюта-төл теңге Қазақстан Республикасы – егеменді, тәуелсіз демократиялық мемлекет. Оның өз Ата Заңы, мемлекеттік рәміздері, ұлттық валютасы бар. Тәуелсіздік алған елдің ең бірінші айрықша белгісі – ұлттық валюта. Ол – Қазақстан Республикасы көлемінде пайдаланылатын заңды төлем құралы. Ақша – асыл қазына, халық байлығы. Халқымыз теңгені бұрын да пайдаланған. Ерте замандарда теңгелерді Түркістан, Тараз қалаларындағы арнаулы шеберханаларда жасаған. 1. «Әр елде — өз валютасы » «Табыс» « Теңге» « Тиын» Қырғызстанда-/сом/ Ресейде -/рубль/ Германияда — /марка/ Америкада — / доллар/ Ұлыбританияда-/фунт/ Украинада — /гривна/ / стерлинг/ /карбовенец/ Қытайда — / юань/ Тәжікстанда — /манат/ Өзбекстанда — /сум/ Түркияда -/ лира / Латвияда - / лат / Кореяда — / йена /
|
Мақал - мәтелдегі бос орынға төмендегі сөзді жазу. ( дүние, көз, дария, теңге, санап, шашу, есеп, ақшасы, судың, құлып)
1. _____ тиыннан өсер. Жылқы құлыннан өсер. 2. Есепсіз ______ жоқ. 3. Алтын тапсаң _______ ал. 4. Ақша кетуге тырысады, _________ ұстауға тырысады. 5. Тамшыдан тама берсе _______ болар. 6.______ оңай, жинау қиын. 7. Ақша ашпайтын _________ жоқ.
Бесжолдық
өлең. 4.Туған елімнің айрықша белгісі( сезім, 4
сөз) |
|
||||||
Соңы
|
«Менің сабақтан кейінгі әсерім» кестесін толтыр.
|
Сұрақтарға жауап береді
Рефлексия жасайды. Сабақтан кейін қандай әсер алғанын, не сезінгенін, не ұнағанын айтып, алған әсерімен бөліседі
|