Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
(3
мин)
Үй тапсырмасын
сұрау
(5
мин)
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушылармен амандасып, сынып оқушыларын
түгендеу.
«Ақ тілек» әдісі арқылы оқушылар
бір-біріне жақсы тілектер
білдіреді.
https://qazmath.net/сайты
арқылы топқа бөлу
Үй тапсырмасын
сұрау.
«Үздік бағдарламашы»
байқауы арқылы www.flippity.net бағдарламасында тест тапсырмасын
орындау.
1.Python тілін қай жылы, кім ойлап
тапқан? Россум
2. Алгоритм дегеніміз
не?
3.Программа құрудың кіріктірілген
ортасы дегеніміз не?
4.Программада жаңа терезе ашу
қадамдарын ата.
5. Экранға нәтиже шығару үшін
қолданылатын функция?
6.Сызықтық алгоритм дегеніміз
не?
|
Амандасады.
Жұпта бір-біріне тілектер
айтады.
Топқа
бөлінеді.
Тест тапсырмасын
орындайды.
Сертификат
алады.
1.Ж:1991 жылы, Гвидо
ван
2. Ж: берілген есепті шешуде нақты
ережелер бойынша орындаушыға берілген реттелген нұсқаулар
тізбегі
3.Ж: программалаушыға программалық
жасақтаманы дамытуға жағдай жасайтын
қосымша
4.Ж: File=New
File
5.
Ж:print
6.Ж: командаларды тізбектей
орындау
|
Бағалау
парақшасы
|
https://qazmath.net/сайты
Презентация (1
-2
слайд)
https://www.flippity.net/cq.php?k=1PbXGEv6Mq2ZgUzmq7yQfXy9-DoRM1qPNvT5FYBpLbMk
|
Жаңа
сабақ
Мағынаны
ашу
(15 мин)
|
Сурет арқылы жаңа сабақтың тақырыбын
ашу.
Тақырып: Тіл әліпбиі. Синтаксис.
Сабақтың мақсатымен таныстыру.
–
python программалау тілінде амалдарды
жазу ережелерін біледі; – python программалау тілінде программа
жазуды үйренеді.
Жаңа сабақты түсіндіру. 86
бет.
Рython тілінің әліпбиі программаның
элементтерін құруда
қолданылатын символдар жиынтығы.
Программалау тілінің синтаксисі:
Программадағы жолдардың соңына нүкте мен үтір қою міндетті емес;
Бірнеше команданы бір жолда нүктелі үтір (;) арқылы жазуға
болады;
Қажет болған жағдайда олардың орнына 4
бос орын немесе шегініс (табуляция)
қойылады.
Айнымалылар атауы – әріппен басталатын
цифрлар мен әріптер тізбегі. Яғни, айнымалылар деп программаның
орындалуы барысында әртүрлі мәндерді қабылдау алатын шамларды
айтамыз.
Топтық
жұмыс
Берілген мысалдардан айнымалының жасалу
жолын, айнымалының мәнін , атын
анықтаңдар.
Тапсырманы https://jamboard. Тақтасы арқылы
орындау.
|
Оқушылар суреттен көргендерін
айтады.
Сабақта меңгеретін мақсаттарды
біледі.
Жаңа тақырыпты
меңгереді.
Мұғаліммен бірге компьютерде
орындайды.
Кез келген екі санның қосындысын
есептеу программасын жазады.
a=int(input('a-nu
engis'))
b=int(input('b-nu
engis'))
print('kocundu',
a+b)
Оқушылар оқулықты пайдалана отырып
постер жасап, қорғайды.
Айнымалылар латын әріптерінен, төменгі сызу
таңбасынан (_) және 0 мен 9 арасындағы цифрлардан құралады.
Айнымалы – мәні мен типі бар шама. Программамен жұмыс барысында
айнымалылардың мәні өзгеріп
отырады.
|
Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!»
деген мадақтау сөзімен
ынталандыру.
Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе
бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
Презентация (4-16
слайд)
Оқулық
6-сынып
Авторлары: Г.И.Салғараева, Г.А.Көпеева,
Ә.Ә.Қаптағаева, А.Ғ.Юсупова
Оқулық
87 бет
https://jamboard.google.com/d/1w2ZMn9UdxPsdVxZzfocQ3Xzv1z-45wu8slKeT-4ZIDM/edit?usp=sharing
|
Практикум
(5
мин)
|
1.Екі санның көбейтіндісін есептейтін
программа құрыңдар. (8 , 7)
Ж: 56
2. Екі таңбалы немесе одан да көп
таңбалы екі санның қосындысын есептейтін программа
құрыңдар.
(66,
99)
Ж: 165
|
Жаңа
тақырыпты
практикада қолдану арқылы
меңгереді
a=int(input('a-nu
engis'))
b=int(input('b-nu
engis'))
print('kobeuty',
a*b)
нәтижесі:
a-nu engis
8
b-nu engis
7
kobeutindi 56
|
Бағалау критерийлерін
ұсыну
|
Оқулық
89 бет
Презентация (19-20
слайд)
|