Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
17 (VIIА) топ элементтері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Алматы мемлекеттік жаңа технологиялар колледжі
Алматинский государственный колледж новых технологий
Келісілді/Согласовано Әдіскермен/ с методистом _________________ А.К.Калауова « » Қараша/ Ноябрь 2022 ж/г. |
Бекітемін / Утверждаю Директордың ОІ жөніндегі орынбасары Заместитель директора по УР _________________Е.А.Передерий « » Қараша/ Ноябрь 2022 ж/г. |
КОНКУРСТЫҚ САБАҚ ЖОСПАРЫ
ПОУРОЧНЫЙ ПЛАН КОНКУРСНОГО ЗАНЯТИЯ
Конкурс атауы: «Ақылды сабақ – білім сапасын көтеру»
Название конкурса: «Умный урок - повышение качества знаний»
Сабақ тақырыбы/Тема урока: 17 (VIIА) топ элементтері
Модуль /пән атауы/Предмет,название модуля: Химия
Педагог: Ержет Барнагуль
Күні/дата: 24.11.2022 Кабинет: № 19
Өткізілу уақыты/Время проведения: 1140 − 1300
1.Жалпы мәліметтер / Общие сведения:
Курс: 1 топ/группа: РТ-11
Сабақ түрі/вид урока: Студенттердің зерттеушілік әрекетін белсендіретін сабақтар
Сабақтың типі/Тип урока: Аралас сабақ
2. Мақсаты, міндеттер/ Цели, задачи:
2.1..Сабақтың мақсаты/цель занятия(оқыту нәтижесі/результат обучения): Галогендердің физикалық қасиеттері мен химиялық қасиеттерін үйрену.
2.2. Оқу сабақтары барысында білім алушылар игеретін кәсіби біліктердің тізбесі/ Перечень профессиональных умений, которыми овладеют обучающиеся в процессе учебного занятия (бағалау критерийлері /критерии оценивания):
-
Галогендерге периодтық жүйеде орналасуы бойынша сипаттайды;
-
Галогендердің тотығу-тотықсыздану реакция теңдеулерін, электрөткізгіштігін анықтайды;
-
Галогендерді физикалық қасиеттері мен химиялық қасиеттері бойынша сипаттайды;
-
Топтағы галогендердің қасиеттерінің өзгеру заңдылықтарын түсіндіреді;
-
Хлорид-, бромид-, йодид-, иондарға сапалы реакциялар жүргізеді;
-
Йодтың адам ағзасындағы биологиялық рөлін, йод тапшылығына байланысты аурулардың пайда болуын түсіндіреді.
2.2 Тілдік мақсаттары/Языковые цели: Галогендер, тұзтудырушы, сублимация, суды хлорлау, бертолле тұзы.
2.3 Құндылықтарды дамыту/Воспитание ценностей: Басқаларман жұмыс істеу, ойлау, шешім қабылдау, ақпаратты басқару, заттарды тұрмыста сауатты қолдана алу, қоршаған ортаға қарау.
2.4 Пән аралық байланыс/Межпредметная связь: мысалы/напимер:Биология
(Адам ағзасындағы химиялық элементтер)
3. Сабақты жабдықтау/ Оснащения урока:
3.1 Оқу-әдістемелік құрал-жабдықтар, анықтамалық әдебиеттер: М. Оспанова, Қ.Аухадиева, Т.Белоусова Химия: 10-сынып оқулық, 2-бөлім, Алматы: «Мектеп», 2019ж.
Ә.Темірболатова, Н.Нұрахметов, Р.Жұмаділова, С.Әлімжанова, «Химия», 10-сынып.
3.2 Техникалық жабдықтар, материалдар: компьютер, теледидар, тақта, бор,сабақта қолданылатын көрсетілімдер/презентация к уроку, стенды
4. Сабақтың барысы/ Ход занятия:
Сабақ кезеңдері Этапы урока |
Сабақта жоспарланған жаттығулар түрі
|
Қорлар/ресурсы |
І.Сабақтың басы/ Начало урока: (24 минут)
|
1.Ұйымдастыру кезеңі./Организационный момент( 4 минут): Сәлемдесу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Белсенді әдіс: «Әлем, Бізден сәлем!»
|
|
2. Ынталандыру және жаңа тақырыпты хабарлау/ Мотивация и объявление новой темы ( 9 минут): Бүгінгі сабағымыздың тақырыбын жарияламас бұрын студенттерге сөзжұмбақ шешкіземін. Сөз жұмбақтың сұрақтар.
Шешкен сөзжұмбақтың жауаптарында сәйкес сөздерінен (күлгін түсті) сабақтың тақырыбына сәйкесетін «Галогендер» деген сөз шығады, яғни, ол бүгінгі жаңа тақырып «17 (VIIА) топ элементтері» екенін біледі. Жалғасты оқу мақсатымен бағалау критерилерімен таныстырамын. Қ.Б.: «Шапалақ» әдісі арқылы бағаланады. |
Интербелсенді тақта
М.Қ. Оспанова Қ.С. Аухадиева Т.Г. Белоусова «Химия» 2-бөлім, 10-сынып.
|
|
3.Білім алушылардың біліктілігі мен дағдысын тексеру/ Проверка знаний и умений обучающихся ( 11 минут):
Студенттерді сұраққа жауап бергеніне қарай 100%-ға дейінгі бағамен бағалаймын. |
|
|
II. Сабақтың ортасы
48 минут |
Жаңа тақырыпты түсіндіру/ Изучение нового материала. 1-тапсырма/задание. (10 минут) «Кім жылдам» әдісімен студенттерді жеке-жеке шығарамын.
Дискриптор: Галогендерге периодтық жүйеде орналасуы бойынша сипаттама береді және олардың физикалық қасиеттерін анықтайды. Қ.Б.: «Смайлик» әдісі арқылы бағаланады. Зертханалық жұмыс жасау. (12 минут) 3 сынауыққа жеке-жеке натрий хлориді, калий бромиды және натрий йодитін алып оларға күміс нитраты ертіндісін қосамыз. 1. NaCl + AgNO3 = AgCl↓ + NaNO3 Na+ + Cl- + Ag+ + NO3- = AgCl↓ + Na+ + NO3- Ag+ + Cl- = AgCl↓ 2. КBr + AgNO3 = AgBr↓ + KNO3 K+ + Br - + Ag+ + NO3- = AgBr↓+ K+ + NO3- Ag+ + Cl- = AgBr↓ 3. NaI + AgNO3 = AgI↓ + NaNO3 Na+ + I- + Ag+ + NO3- = AgI↓ + Na+ + NO3- Ag+ + Cl- = AgI↓ Студенттер тәжірибені көріп, реакция теңдеулерін, молекулалық және иондық теңдеулерін жазады. Дискриптор: Хлорид-, бромид-, йодид-, иондарға сапалық реакциялар жүргізеді. Қ.Б.: «Шапалақ» әдісі арқылы бағаланады. 2-тапсырма/задание. (10 минут) «Кім жылдам» әдісімен студенттерді жеке жеке шығарамын. Реакция теңдеуін құрастырып электрондық баланыс әдісімен теңестіріңдер. Тотықтырғыш пен тотықсыздандырғшты көрсетіңдер.
Дискриптор: Галогендердің тотығу-тотықсыздану реакция теңдеулерін, электрөткізгіштігін анықтайды және химиялық қасиеттерін біледі. Қ.Б.: «Бағдаршам» әдісі арқылы бағаланады. Жасыл түс – жақсы түсіндім. Сары түс – түсініктілеу. Қызыл түс – түсінбедім. |
Көрсетілім Power Point
М.Қ. Оспанова Қ.С. Аухадиева Т.Г. Белоусова «Химия» 2-бөлім, 10-сынып.
https://www.youtube.com/watch?v=84IzLpdetuQ
Ә.Темірболатова, Н.Нұрахметов, Р.Жұмаділова, С.Әлімжанова «Химия», 10-сынып.
Интербелсенді тақта
М.Қ. Оспанова Қ.С. Аухадиева Т.Г. Белоусова «Химия» 2-бөлім, 10-сынып.
|
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |