Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Алматы мемлекеттік жаңа технологиялар колледжі

    Алматинский государственный колледж новых технологий



    Келісілді/Согласовано

    Әдіскермен/ с методистом

    _________________ А.К.Калауова

    « » Қараша/ Ноябрь 2022 ж/г.


    Бекітемін / Утверждаю

    Директордың ОІ жөніндегі орынбасары

    Заместитель директора по УР

    _________________Е.А.Передерий

    « » Қараша/ Ноябрь 2022 ж/г.



    КОНКУРСТЫҚ САБАҚ ЖОСПАРЫ

    ПОУРОЧНЫЙ ПЛАН КОНКУРСНОГО ЗАНЯТИЯ


    Конкурс атауы: «Ақылды сабақ – білім сапасын көтеру»

    Название конкурса: «Умный урок - повышение качества знаний»


     Сабақ тақырыбы/Тема урока: 17 (VIIА) топ элементтері

     Модуль /пән атауы/Предмет,название модуля: Химия

     Педагог: Ержет Барнагуль

    Күні/дата: 24.11.2022 Кабинет: № 19

    Өткізілу уақыты/Время проведения: 1140 − 1300

     1.Жалпы мәліметтер / Общие сведения:

          Курс: 1 топ/группа: РТ-11

          Сабақ түрі/вид урока: Студенттердің зерттеушілік әрекетін белсендіретін сабақтар

    Сабақтың типі/Тип урока: Аралас сабақ


    2. Мақсаты, міндеттер/ Цели, задачи:

    2.1..Сабақтың мақсаты/цель занятия(оқыту нәтижесі/результат обучения): Галогендердің физикалық қасиеттері мен химиялық қасиеттерін үйрену.

    2.2. Оқу сабақтары барысында білім алушылар игеретін кәсіби біліктердің тізбесі/ Перечень профессиональных умений, которыми овладеют обучающиеся в процессе учебного занятия (бағалау критерийлері /критерии оценивания):

    • Галогендерге периодтық жүйеде орналасуы бойынша сипаттайды;

    • Галогендердің тотығу-тотықсыздану реакция теңдеулерін, электрөткізгіштігін анықтайды;

    • Галогендерді физикалық қасиеттері мен химиялық қасиеттері бойынша сипаттайды;

    • Топтағы галогендердің қасиеттерінің өзгеру заңдылықтарын түсіндіреді;

    • Хлорид-, бромид-, йодид-, иондарға сапалы реакциялар жүргізеді;

    • Йодтың адам ағзасындағы биологиялық рөлін, йод тапшылығына байланысты аурулардың пайда болуын түсіндіреді.

    2.2 Тілдік мақсаттары/Языковые цели: Галогендер, тұзтудырушы, сублимация, суды хлорлау, бертолле тұзы.

    2.3 Құндылықтарды дамыту/Воспитание ценностей: Басқаларман жұмыс істеу, ойлау, шешім қабылдау, ақпаратты басқару, заттарды тұрмыста сауатты қолдана алу, қоршаған ортаға қарау.

    2.4 Пән аралық байланыс/Межпредметная связь: мысалы/напимер:Биология

    (Адам ағзасындағы химиялық элементтер)

    3. Сабақты жабдықтау/ Оснащения урока:

          3.1 Оқу-әдістемелік құрал-жабдықтар, анықтамалық әдебиеттер: М. Оспанова, Қ.Аухадиева, Т.Белоусова Химия: 10-сынып оқулық, 2-бөлім, Алматы: «Мектеп», 2019ж.

    Ә.Темірболатова, Н.Нұрахметов, Р.Жұмаділова, С.Әлімжанова, «Химия», 10-сынып.

          3.2 Техникалық жабдықтар, материалдар: компьютер, теледидар, тақта, бор,сабақта қолданылатын көрсетілімдер/презентация к уроку, стенды

    4. Сабақтың барысы/ Ход занятия:


    Сабақ кезеңдері

    Этапы урока

    Сабақта жоспарланған жаттығулар түрі


    Қорлар/ресурсы

    І.Сабақтың басы/ Начало урока:

    (24 минут)



    1.Ұйымдастыру кезеңі./Организационный момент( 4 минут):

    Сәлемдесу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

    Белсенді әдіс: «Әлем, Бізден сәлем!»

    • Ассалаумағалейкум!

    • Сәлеметсізбе!

    • Здравствуйте!

    • Нello!

    • Ни Хау! (Қытай)

    • Мераба! (Түрік)

    • Конишуа! (Жапон)

    • Ой! (Португал)

    • Аненхасео! (корея)

    • Гутентак (Неміс)


    2. Ынталандыру және жаңа тақырыпты хабарлау/ Мотивация и объявление новой темы ( 9 минут):

    Бүгінгі сабағымыздың тақырыбын жарияламас бұрын студенттерге сөзжұмбақ шешкіземін.

    Сөз жұмбақтың сұрақтар.

    1. Қағазды хроматографияны ашқан ғалымның бірі.

    2. Хроматографияда тасымалдаушы қызметін атқаратын зат?

    3. Масс-спектрометрияны қолданып нені анықтауға болады?

    4. Жылжитын фаза қызметін атқаратын полярлы еріткіш?

    5. Қоспаларды жеке құрауыштарға жіктеу әдісін тапқан ғалым.

    6. Қағазды хроматографияны ашқан ғалым.

    7. Тасымалдаушылардың қойылған мақсатқа сай түр өзгерісін қалай айтамыз.

    8. Қағазды хроматографияның артықшылықтарының бірі.

    9. Хроматография қағазды және жұқа қабатты болып, екеуі бірге...

    Шешкен сөзжұмбақтың жауаптарында сәйкес сөздерінен (күлгін түсті) сабақтың тақырыбына сәйкесетін «Галогендер» деген сөз шығады, яғни, ол бүгінгі жаңа тақырып «17 (VIIА) топ элементтері» екенін біледі. Жалғасты оқу мақсатымен бағалау критерилерімен таныстырамын.

    Қ.Б.: «Шапалақ» әдісі арқылы бағаланады.

    Интербелсенді тақта



    М.Қ. Оспанова Қ.С. Аухадиева Т.Г. Белоусова «Химия» 2-бөлім, 10-сынып.















    3.Білім алушылардың біліктілігі мен дағдысын тексеру/ Проверка знаний и умений обучающихся ( 11 минут):

    1. Химиялық зерттеулерде қандай физика-химиялық әдістер қолданылады? Физика-химиялық әдістер қолдана отырып қандай зерттеулер жүргіземіз?

    2. Масс-спектрді алу қандай процестерден тұрады? Басты шарттары қандай?

    3. Масс-спектрометрия деген не? «электронды мұрын» тақырыбына хабарлама жасаңыз.

    4. Хроматография деген не? Хроматография түрлері және оған сипаттама.

    5. Қағазды хроматографияның артықшылықтары мен кемшіліктері.

    Студенттерді сұраққа жауап бергеніне қарай 100%-ға дейінгі бағамен бағалаймын.


    II.

    Сабақтың ортасы




    48 минут


    Жаңа тақырыпты түсіндіру/ Изучение нового материала.

    1-тапсырма/задание. (10 минут)

    «Кім жылдам» әдісімен студенттерді жеке-жеке шығарамын.

    1. F элементінің периодтық кестедегі орнын электрондық конфигурациясын анықтаңыз.

    2. Cl элементінің периодтық кестедегі орнын электрондық конфигурациясын анықтаңыз.

    3. Br элементінің периодтық кестедегі орнын электрондық конфигурациясын анықтаңыз.

    4. I элементінің периодтық кестедегі орнын электрондық конфигурациясын анықтаңыз.

    Дискриптор:

    Галогендерге периодтық жүйеде орналасуы бойынша сипаттама береді және олардың физикалық қасиеттерін анықтайды.

    Қ.Б.: «Смайлик» әдісі арқылы бағаланады.


    Зертханалық жұмыс жасау. (12 минут)

    3 сынауыққа жеке-жеке натрий хлориді, калий бромиды және натрий йодитін алып оларға күміс нитраты ертіндісін қосамыз.

    1. NaCl + AgNO3 = AgCl↓ + NaNO3

    Na+ + Cl- + Ag+ + NO3- = AgCl↓ + Na+ + NO3-

    Ag+ + Cl- = AgCl↓


    2. КBr + AgNO3 = AgBr↓ + KNO3

    K+ + Br - + Ag+ + NO3- = AgBr↓+ K+ + NO3-

    Ag+ + Cl- = AgBr↓


    3. NaI + AgNO3 = AgI↓ + NaNO3

    Na+ + I- + Ag+ + NO3- = AgI↓ + Na+ + NO3-

    Ag+ + Cl- = AgI↓


    Студенттер тәжірибені көріп, реакция теңдеулерін, молекулалық және иондық теңдеулерін жазады.


    Дискриптор:

    Хлорид-, бромид-, йодид-, иондарға сапалық реакциялар жүргізеді.

    Қ.Б.: «Шапалақ» әдісі арқылы бағаланады.


    2-тапсырма/задание. (10 минут)

    «Кім жылдам» әдісімен студенттерді жеке жеке шығарамын.

    Реакция теңдеуін құрастырып электрондық баланыс әдісімен теңестіріңдер. Тотықтырғыш пен тотықсыздандырғшты көрсетіңдер.

    1. КBr + Cl2 =

    2. Mg + HCl =

    3. Сl2 + KOH =

    Дискриптор:

    Галогендердің тотығу-тотықсыздану реакция теңдеулерін, электрөткізгіштігін анықтайды және химиялық қасиеттерін біледі.

    Қ.Б.: «Бағдаршам» әдісі арқылы бағаланады.

    Жасыл түс – жақсы түсіндім.

    Сары түс – түсініктілеу.

    Қызыл түс – түсінбедім.

    Көрсетілім

    Power Point



    М.Қ. Оспанова Қ.С. Аухадиева Т.Г. Белоусова «Химия» 2-бөлім, 10-сынып.



    https://youtu.be/qWyGmRbhKd4

    https://www.youtube.com/watch?v=84IzLpdetuQ








    Ә.Темірболатова, Н.Нұрахметов, Р.Жұмаділова, С.Әлімжанова

    «Химия», 10-сынып.








    Интербелсенді тақта


    М.Қ. Оспанова Қ.С. Аухадиева Т.Г. Белоусова «Химия» 2-бөлім, 10-сынып.









    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ержет Барнагуль
    01 Сәуір 2024
    398
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    17 (VIIА) топ элементтері

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    17 (VIIА) топ элементтері

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ҚМЖ галогендер
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Алматы мемлекеттік жаңа технологиялар колледжі

    Алматинский государственный колледж новых технологий



    Келісілді/Согласовано

    Әдіскермен/ с методистом

    _________________ А.К.Калауова

    « » Қараша/ Ноябрь 2022 ж/г.


    Бекітемін / Утверждаю

    Директордың ОІ жөніндегі орынбасары

    Заместитель директора по УР

    _________________Е.А.Передерий

    « » Қараша/ Ноябрь 2022 ж/г.



    КОНКУРСТЫҚ САБАҚ ЖОСПАРЫ

    ПОУРОЧНЫЙ ПЛАН КОНКУРСНОГО ЗАНЯТИЯ


    Конкурс атауы: «Ақылды сабақ – білім сапасын көтеру»

    Название конкурса: «Умный урок - повышение качества знаний»


     Сабақ тақырыбы/Тема урока: 17 (VIIА) топ элементтері

     Модуль /пән атауы/Предмет,название модуля: Химия

     Педагог: Ержет Барнагуль

    Күні/дата: 24.11.2022 Кабинет: № 19

    Өткізілу уақыты/Время проведения: 1140 − 1300

     1.Жалпы мәліметтер / Общие сведения:

          Курс: 1 топ/группа: РТ-11

          Сабақ түрі/вид урока: Студенттердің зерттеушілік әрекетін белсендіретін сабақтар

    Сабақтың типі/Тип урока: Аралас сабақ


    2. Мақсаты, міндеттер/ Цели, задачи:

    2.1..Сабақтың мақсаты/цель занятия(оқыту нәтижесі/результат обучения): Галогендердің физикалық қасиеттері мен химиялық қасиеттерін үйрену.

    2.2. Оқу сабақтары барысында білім алушылар игеретін кәсіби біліктердің тізбесі/ Перечень профессиональных умений, которыми овладеют обучающиеся в процессе учебного занятия (бағалау критерийлері /критерии оценивания):

    • Галогендерге периодтық жүйеде орналасуы бойынша сипаттайды;

    • Галогендердің тотығу-тотықсыздану реакция теңдеулерін, электрөткізгіштігін анықтайды;

    • Галогендерді физикалық қасиеттері мен химиялық қасиеттері бойынша сипаттайды;

    • Топтағы галогендердің қасиеттерінің өзгеру заңдылықтарын түсіндіреді;

    • Хлорид-, бромид-, йодид-, иондарға сапалы реакциялар жүргізеді;

    • Йодтың адам ағзасындағы биологиялық рөлін, йод тапшылығына байланысты аурулардың пайда болуын түсіндіреді.

    2.2 Тілдік мақсаттары/Языковые цели: Галогендер, тұзтудырушы, сублимация, суды хлорлау, бертолле тұзы.

    2.3 Құндылықтарды дамыту/Воспитание ценностей: Басқаларман жұмыс істеу, ойлау, шешім қабылдау, ақпаратты басқару, заттарды тұрмыста сауатты қолдана алу, қоршаған ортаға қарау.

    2.4 Пән аралық байланыс/Межпредметная связь: мысалы/напимер:Биология

    (Адам ағзасындағы химиялық элементтер)

    3. Сабақты жабдықтау/ Оснащения урока:

          3.1 Оқу-әдістемелік құрал-жабдықтар, анықтамалық әдебиеттер: М. Оспанова, Қ.Аухадиева, Т.Белоусова Химия: 10-сынып оқулық, 2-бөлім, Алматы: «Мектеп», 2019ж.

    Ә.Темірболатова, Н.Нұрахметов, Р.Жұмаділова, С.Әлімжанова, «Химия», 10-сынып.

          3.2 Техникалық жабдықтар, материалдар: компьютер, теледидар, тақта, бор,сабақта қолданылатын көрсетілімдер/презентация к уроку, стенды

    4. Сабақтың барысы/ Ход занятия:


    Сабақ кезеңдері

    Этапы урока

    Сабақта жоспарланған жаттығулар түрі


    Қорлар/ресурсы

    І.Сабақтың басы/ Начало урока:

    (24 минут)



    1.Ұйымдастыру кезеңі./Организационный момент( 4 минут):

    Сәлемдесу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

    Белсенді әдіс: «Әлем, Бізден сәлем!»

    • Ассалаумағалейкум!

    • Сәлеметсізбе!

    • Здравствуйте!

    • Нello!

    • Ни Хау! (Қытай)

    • Мераба! (Түрік)

    • Конишуа! (Жапон)

    • Ой! (Португал)

    • Аненхасео! (корея)

    • Гутентак (Неміс)


    2. Ынталандыру және жаңа тақырыпты хабарлау/ Мотивация и объявление новой темы ( 9 минут):

    Бүгінгі сабағымыздың тақырыбын жарияламас бұрын студенттерге сөзжұмбақ шешкіземін.

    Сөз жұмбақтың сұрақтар.

    1. Қағазды хроматографияны ашқан ғалымның бірі.

    2. Хроматографияда тасымалдаушы қызметін атқаратын зат?

    3. Масс-спектрометрияны қолданып нені анықтауға болады?

    4. Жылжитын фаза қызметін атқаратын полярлы еріткіш?

    5. Қоспаларды жеке құрауыштарға жіктеу әдісін тапқан ғалым.

    6. Қағазды хроматографияны ашқан ғалым.

    7. Тасымалдаушылардың қойылған мақсатқа сай түр өзгерісін қалай айтамыз.

    8. Қағазды хроматографияның артықшылықтарының бірі.

    9. Хроматография қағазды және жұқа қабатты болып, екеуі бірге...

    Шешкен сөзжұмбақтың жауаптарында сәйкес сөздерінен (күлгін түсті) сабақтың тақырыбына сәйкесетін «Галогендер» деген сөз шығады, яғни, ол бүгінгі жаңа тақырып «17 (VIIА) топ элементтері» екенін біледі. Жалғасты оқу мақсатымен бағалау критерилерімен таныстырамын.

    Қ.Б.: «Шапалақ» әдісі арқылы бағаланады.

    Интербелсенді тақта



    М.Қ. Оспанова Қ.С. Аухадиева Т.Г. Белоусова «Химия» 2-бөлім, 10-сынып.















    3.Білім алушылардың біліктілігі мен дағдысын тексеру/ Проверка знаний и умений обучающихся ( 11 минут):

    1. Химиялық зерттеулерде қандай физика-химиялық әдістер қолданылады? Физика-химиялық әдістер қолдана отырып қандай зерттеулер жүргіземіз?

    2. Масс-спектрді алу қандай процестерден тұрады? Басты шарттары қандай?

    3. Масс-спектрометрия деген не? «электронды мұрын» тақырыбына хабарлама жасаңыз.

    4. Хроматография деген не? Хроматография түрлері және оған сипаттама.

    5. Қағазды хроматографияның артықшылықтары мен кемшіліктері.

    Студенттерді сұраққа жауап бергеніне қарай 100%-ға дейінгі бағамен бағалаймын.


    II.

    Сабақтың ортасы




    48 минут


    Жаңа тақырыпты түсіндіру/ Изучение нового материала.

    1-тапсырма/задание. (10 минут)

    «Кім жылдам» әдісімен студенттерді жеке-жеке шығарамын.

    1. F элементінің периодтық кестедегі орнын электрондық конфигурациясын анықтаңыз.

    2. Cl элементінің периодтық кестедегі орнын электрондық конфигурациясын анықтаңыз.

    3. Br элементінің периодтық кестедегі орнын электрондық конфигурациясын анықтаңыз.

    4. I элементінің периодтық кестедегі орнын электрондық конфигурациясын анықтаңыз.

    Дискриптор:

    Галогендерге периодтық жүйеде орналасуы бойынша сипаттама береді және олардың физикалық қасиеттерін анықтайды.

    Қ.Б.: «Смайлик» әдісі арқылы бағаланады.


    Зертханалық жұмыс жасау. (12 минут)

    3 сынауыққа жеке-жеке натрий хлориді, калий бромиды және натрий йодитін алып оларға күміс нитраты ертіндісін қосамыз.

    1. NaCl + AgNO3 = AgCl↓ + NaNO3

    Na+ + Cl- + Ag+ + NO3- = AgCl↓ + Na+ + NO3-

    Ag+ + Cl- = AgCl↓


    2. КBr + AgNO3 = AgBr↓ + KNO3

    K+ + Br - + Ag+ + NO3- = AgBr↓+ K+ + NO3-

    Ag+ + Cl- = AgBr↓


    3. NaI + AgNO3 = AgI↓ + NaNO3

    Na+ + I- + Ag+ + NO3- = AgI↓ + Na+ + NO3-

    Ag+ + Cl- = AgI↓


    Студенттер тәжірибені көріп, реакция теңдеулерін, молекулалық және иондық теңдеулерін жазады.


    Дискриптор:

    Хлорид-, бромид-, йодид-, иондарға сапалық реакциялар жүргізеді.

    Қ.Б.: «Шапалақ» әдісі арқылы бағаланады.


    2-тапсырма/задание. (10 минут)

    «Кім жылдам» әдісімен студенттерді жеке жеке шығарамын.

    Реакция теңдеуін құрастырып электрондық баланыс әдісімен теңестіріңдер. Тотықтырғыш пен тотықсыздандырғшты көрсетіңдер.

    1. КBr + Cl2 =

    2. Mg + HCl =

    3. Сl2 + KOH =

    Дискриптор:

    Галогендердің тотығу-тотықсыздану реакция теңдеулерін, электрөткізгіштігін анықтайды және химиялық қасиеттерін біледі.

    Қ.Б.: «Бағдаршам» әдісі арқылы бағаланады.

    Жасыл түс – жақсы түсіндім.

    Сары түс – түсініктілеу.

    Қызыл түс – түсінбедім.

    Көрсетілім

    Power Point



    М.Қ. Оспанова Қ.С. Аухадиева Т.Г. Белоусова «Химия» 2-бөлім, 10-сынып.



    https://youtu.be/qWyGmRbhKd4

    https://www.youtube.com/watch?v=84IzLpdetuQ








    Ә.Темірболатова, Н.Нұрахметов, Р.Жұмаділова, С.Әлімжанова

    «Химия», 10-сынып.








    Интербелсенді тақта


    М.Қ. Оспанова Қ.С. Аухадиева Т.Г. Белоусова «Химия» 2-бөлім, 10-сынып.









    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Химия Сабақ жоспары 10 сынып
    01.04.2024
    398
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ержет Барнагуль
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации