Материалдар / 1822-1824 жылдардағы патша реформалары. Зерттеу сұрағы: Неліктен XІX ғасырдың 20-шы жылдарында Қазақстанда әкімшілік реформалар жүргізілді?
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

1822-1824 жылдардағы патша реформалары. Зерттеу сұрағы: Неліктен XІX ғасырдың 20-шы жылдарында Қазақстанда әкімшілік реформалар жүргізілді?

Материал туралы қысқаша түсінік
1822-1824 жылдардағы патша реформалары. Зерттеу сұрағы: Неліктен XІX ғасырдың 20-шы жылдарында Қазақстанда әкімшілік реформалар жүргізілді?
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Ақпан 2023
186
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар


Білім беру ұйымының атауы

Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасы

Күршім ауданы бойынша білім бөлімінің

"Бірлік негізгі орта мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Пәні:

Қазақстан тарихы

Бөлім:

7.2 Отарлау және ұлт-азаттық күрес

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып : 8

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

1822-1824 жылдардағы патша реформалары.

Зерттеу сұрағы: Неліктен XІX ғасырдың 20-шы жылдарында Қазақстанда әкімшілік реформалар жүргізілді?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.3.1.4 Патша үкіметі реформалары нәтижесіндегі әкімшілік-аумақтық өзгерістерді түсіндіру

7.1.2.1 дәстүрлі қазақ қоғамындағы өзгерістерді өткен тарихи кезеңдермен салыстыру арқылы анықтау

Сабақтың мақсаты:

1822-24 жж жарғылары нәтижесінде Қазақстанда болған әкімшілік-аумақтық өзгерістерді түсіну

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық ахуал.

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру үшін Бір-біріне жақсы мадақтау сөздер айтылады.

3. Оқушыларды топтарға біріктіру



4. Үй тапсырмасын тексеру.

«Желдеткіш» әдісі арқылы бір-біріне сұрақтар қойып, жауап беріп үй тапсырмасы сұралады.

С.Датұлының көтерілісіне байлнысты оқиғаларды ретімен орналастырады.












Оқушыларды «Тәуелсіздік», «Қазақ хандығы», деп аталатын екі топқа бөлу.








Оқушылар стикерге сұрақтар құрастырып желдеткішке жабыстырып, бір-біріне қояды және жауап береді.

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.



Дескриптор:

Жалпы - 3 бал

Оқушылар бір-біріне С.Датұлы көтерілісі тақырыбы бойынша сұрақ құрастырып қояды, сұраққа жауап береді – 2 балл

С.Датұлы көтерілісіне байланысты оқиғаларды ретімен орналастырады – 1 балл.

Оқулық, жұмыс дәптерлері

Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы


(Қазіргі жағдайда) ДК экраны

Жаңа сабаққа кіріспе

7 минут

(Ұ) «Ой қозғау» әдісі:

Дәстүрлі басқару жүйесіне жатпайтын артық сөздерді табу арқылы жаңа сабақты анықтайды.

Оқушылар дәстүрлі басқару жүйесіне жатпайтын сөздерді анықтағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.






Қызығушылықты ояту. Тақтаға қазақ хандығының суреті беріледі. Басқару жүйесіне қатысты сөздер жазылады. оқушылар дәстүрлі басқару жүйесіне жатпайтын сөздерді анықтағаннан кейін сабақтың тақырыбын болжайды.


Тақырыпқа байланысты жаңа сөздермен оқып танысады.

Дәстүрлі билік -қазақ хандығындағы хан билігі

Генерал-губернаторлық -Ресей империясының әкімшілік-территориялық бөлік

Жарғы -заңдар жинағы

Округ-әкімшілік-аумақтық бөлік атауы

Округтық приказ -мекеме

Дистанция- Кіші жүздегі әкімшілік-территориялық бөлік

Заседатель -Ресейлік шенеунік

Ішкі күзет -Сібір казактарынан құралған күзет

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин


8 минут












4 мин














































15 минут





мин











3 минут

Мұғалім жаңа сабақ туралы түсінік береді.

2-тапсырма.

Мұғалім түсіндірген презентацияня тындағаннан кейін топтық тапсырмалар беріледі.

ТЖ

Қазақ хандығы тобы

1822 және 1824 жылдардағы реформалардың жағымды және жағымсыз тұстарын анықта. Ұяшыққа дұрыс жауаптың нөмірлерін жаз.



Тәуелсіздік тобы

дәстүрлі және 1822-1824 жж реформалардан кейінгі билікке қатысты сөздерді жіктеңіз




























3 тапсырма

1 Топ

Венн диаграммасы

1822 жылғы және 1824 жылғы жарғыны салыстыру











2 топ

Қазақ хандығы. 1822 – 1824 жж реформалардан кейін ...........








3 тапсырма


«Қалай? Неше? Қашан? Кім? Неліктен?» сұрақтарын дұрыс жауаптарымен сйкестендір.













1-топ: Қазақ хандығы


1822 және 1824 жылдардағы реформалардың жағымды және жағымсыз тұстарын анықтайды. Ұяшыққа дұрыс жауаптың нөмірлерін жазады.





2 топ

Тәуелсіздік тобы

дәстүрлі және 1822-1824 жж реформалардан кейінгі билікке қатысты сөздерді жіктейді.


























Қазақ хандығы

1822 жылғы және 1824 жылғы жарғыны салыстыру арқылы Венн диаграммасын толтырады.

Қорытынды жазады







Тәуелсіздік

1822 – 1824 жж реформалардан кейін ........... өзгерді және өзгермегенін анықтайды

Қорытынды жазады





Дұрыс жауаптарды сәйкестендіреді



Дескриптор:

Жалпы – 2 балл

578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!