Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / 1822-1824 жылдардағы патша реформалары. Зерттеу сұрағы: Неліктен XІX ғасырдың 20-шы жылдарында Қазақстанда әкімшілік реформалар жүргізілді?
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
1822-1824 жылдардағы патша реформалары. Зерттеу сұрағы: Неліктен XІX ғасырдың 20-шы жылдарында Қазақстанда әкімшілік реформалар жүргізілді?
Материал туралы қысқаша түсінік
1822-1824 жылдардағы патша реформалары.
Зерттеу сұрағы: Неліктен XІX ғасырдың 20-шы жылдарында Қазақстанда әкімшілік реформалар жүргізілді?
Оқушыларды«Тәуелсіздік», «Қазақ
хандығы»,деп аталатын екі топқа
бөлу.
Оқушылар стикерге сұрақтар
құрастырып желдеткішке жабыстырып, бір-біріне қояды және жауап
береді.
Мақсаты:Оқушылар бір-біріне тілек
білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық
оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Тиімділігі:Оқушылар бір-біріне тілек айту
арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын
оятады.
Саралау:Бұл жерде
саралаудың«Жіктеу»тәсілі
көрінеді.Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру
мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі
беріледі.
Дескриптор:
Жалпы - 3
бал
Оқушылар бір-біріне С.Датұлы көтерілісі
тақырыбы бойынша сұрақ құрастырып қояды, сұраққа жауап береді – 2
балл
С.Датұлы көтерілісіне байланысты оқиғаларды
ретімен орналастырады – 1
балл.
Дәстүрлі басқару жүйесіне
жатпайтын артық сөздерді табу арқылы жаңа сабақты
анықтайды.
Оқушылар дәстүрлі басқару
жүйесіне жатпайтын сөздерді анықтағаннан кейін мұғалім оқушыларға
сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
Қызығушылықты
ояту. Тақтаға қазақ хандығының
суреті беріледі. Басқару жүйесіне қатысты сөздер жазылады. оқушылар
дәстүрлі басқару жүйесіне жатпайтын сөздерді анықтағаннан кейін
сабақтың тақырыбын болжайды.
Тақырыпқа байланысты жаңа
сөздермен оқып танысады.
Дәстүрлі
билік-қазақ хандығындағы хан
билігі
Генерал-губернаторлық-Ресей империясының
әкімшілік-территориялық
бөлік
Жарғы-заңдар
жинағы
Округ-әкімшілік-аумақтық бөлік
атауы
Округтық
приказ-мекеме
Дистанция- Кіші жүздегі
әкімшілік-территориялық
бөлік
Заседатель-Ресейлік
шенеунік
Ішкі
күзет-Сібір казактарынан құралған
күзет
Мақсаты:Жылдам әрі функционалды түрде
сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі:оқушының танымдық дағдысы
артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді
және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Саралау:Бұл жерде
саралаудың«Диалог және қолдау
көрсету»тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
Қалыптастырушы
бағалау:Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға«Жарайсың!»дегенмадақтау
сөзіменынталандыру.
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
26
мин
8
минут
4
мин
15
минут
мин
3
минут
Мұғалім жаңа сабақ
туралы түсінік береді.
2-тапсырма.
Мұғалім түсіндірген
презентацияня тындағаннан кейін топтық тапсырмалар
беріледі.
ТЖ
Қазақ хандығы
тобы
1822 және 1824
жылдардағы реформалардың жағымды және жағымсыз тұстарын анықта.
Ұяшыққа дұрыс жауаптың нөмірлерін
жаз.
Тәуелсіздік
тобы
дәстүрлі және
1822-1824 жж реформалардан кейінгі билікке қатысты сөздерді
жіктеңіз
3
тапсырма
1
Топ
Венн
диаграммасы
1822 жылғы және 1824
жылғы жарғыны салыстыру
2
топ
Қазақ хандығы. 1822
– 1824 жж реформалардан кейін
...........
3
тапсырма
«Қалай? Неше? Қашан?
Кім? Неліктен?» сұрақтарын дұрыс жауаптарымен
сйкестендір.
1-топ: Қазақ
хандығы
1822 және 1824
жылдардағы реформалардың жағымды және жағымсыз тұстарын анықтайды.
Ұяшыққа дұрыс жауаптың нөмірлерін
жазады.
2
топ
Тәуелсіздік
тобы
дәстүрлі және
1822-1824 жж реформалардан кейінгі билікке қатысты сөздерді
жіктейді.
Қазақ
хандығы
1822 жылғы және 1824
жылғы жарғыны салыстыру арқылы Венн диаграммасын
толтырады.
Қорытынды
жазады
Тәуелсіздік
1822 – 1824 жж реформалардан
кейін ........... өзгерді және өзгермегенін
анықтайды
Қорытынды
жазады
Дұрыс жауаптарды
сәйкестендіреді
Дескриптор:
Жалпы – 2
балл
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз