Материалдар / 1836-1838 жылдардағы Бөкей Ордасындағы қазақтардың көтерілісі.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

1836-1838 жылдардағы Бөкей Ордасындағы қазақтардың көтерілісі.

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Сәуір 2024
33
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
700 тг 525 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы

156 ЖББ мектеп

Пәні:

Қазақстан тарихы

Бөлім:

7.2 Отарлау және ұлт-азаттық күрес

Педагогтің аты-жөні:

Зайтова Рабиям Аюпжановна

Күні:

13.12.2021ж

Сынып: 7 «Н»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

1836-1838 жылдардағы Бөкей Ордасындағы қазақтардың көтерілісі.

Зерттеу сұрағы: Исатай Тайманұлы мен Махамбет Өтемісұлын қандай ортақ идея біріктірді?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

7.3.1.5 қазақ халықының отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын анықтау

7.3.1.6 ұлт-азаттық көтеріліс басшыларының рөліне баға беру

Сабақтың мақсаты

1836-38жж болған ұлт-азаттық көтеріліс барысындағы тұлғалардың тарихтағы орнын талдайды

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру




Өткен білімді еске түсіру


Қызығушылықты ояту.Өткен материалды еске түсіру.

(Б) Оқушылар әңгіме, сұрақ-жауап пен өткен материалды еске түсіріледі. Оқушыларды осы сабақта басты зерттелетін мәселеге ойларын шоғырландырудан бұрын, өткен материалды еске түсіріп, пысықтап алуға назар аударылады.

Оқушыларға үй тапсырмасында қосымша материал ретінде Бөкей хан, Жәңгір хан және Шығай хандар туралы ақпарат жинауға берілген.

Оқушылар 3 топқа бөлінеді.

Үйге тапсырмасы бойынша: Тапсырма№1

Өздері таңдаған стикердің түсіне сәйкес қосымша материал тақырыбын талдайды. Ол тақырып бойынша мағлумат береді және талқылайды.


Оқушылар өздері таңдаған тақырып бойынша берілген әр бір ақпарат үшін 1 алма стикері топ түсіне сай беріліп, ол плакатта берілген «Жетістік ағашына» жабыстырылады.

Ағашты жауаптар арқылы күтіп баптайды. Алма ағашының жемісті көп беруіне өз үлестерін қосады. Сабақ соңында алма саны бойынша сабақ бағаланады.


Үйге тапсырмасы бойынша: Тапсырма№2

Wordwall программасы мен жасалған тест тапсырмаларымен жұмыс.

Тест тапсырмалары интерактивты тақтада беріліп, оқушылар дұрыс жауабын айтады. Тақтадан белгі арқылы дұрыс бұрысы көрінеді. Әр дұрыс жауапқа стикер беріліп, алма ағашына жабыстырылады.

Тест сұрақтары өткен сабақта өтілген 23-24 параграфтың 1-2 бөлімдері негізінде жасалған.

Тақырыптары:

1.Бөкей Ордасы

2.Көтерілістің негізгі себептері

3.Көтерілістің басталуы



Ой шақыру. Тақырыпқа шығу.

Оқушылардың жауабы тыңдалып болғаннан кейін, бүгінгі өтетін тақырыптың алдыңғы тақырыптың жалғасы екендігі ескертіледі..

М Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты пысықталады. Бағалау критерийлері таныстырылады. Тарихи концепт (себеп пен салдар), зерттеу сұрағына назар аударылады.

Слайд және видеоматериал арқылы бүгінгі тақырып бойынша ақпарат беріледі.

Арасында сұрақтар қойылып оқушылар жауап береді.

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


Мадақ

тау

Слайд





Сүреттер




Таратпа материалдар















Слайд













Wordwall программасы

Жаңа білім




Зерттеу мен талдау

Оқушылар оқулық, жаңа сабақта алған білімдері негізінде зерттеу жұмыстарымен айналысады.

Жаңа сабақ бойынша тапсырма №1

Топтарға тақырып беріледі. Сол тақырыпқа кластер түзеді.

Кластер түзүш( төмендегі тақырыптар бойынша)


  1. Қозғилаңниң башлиниш сәвәви вә мәхсәтлири. Исатай билән Махамбетниң қозғиладики роли


  1. Таштөбә вә Ақбулақ жәңлири


  1. Қозғилаңниң нәтижиси вә йеңилиш сәвәплири.


Көтерілістің баталуы, себептері мен мақсаттары, Исатай мен Махамбеттің көтерілістегі ролі, Тастөбе және Ақбулақ шайқастары,көтерілістің нәтижесі мен жеңілу себептерін анықтап, кластер түзеді, қорғайды.

Хәритә билән иш: Тапсырма№2

Әр топқа тапсырмалар беріледі


1-топ Кичик жүз қазақлириниң йерини хәритидин көрсәт


2-топ 1771- жили Еділ қалмақлириниң көчүп кәткән

йерини көрсәт


3-топ. Бөкей Ордиси қайсу йәрдә қурулди хәритидин көрсәт


Жаңа сабақ бойынша тапсырма №3

Сабақты қортындылау, оқушыларды бағалау негізінде жаңа сабақ бойынша Classtime программасы мен жасалған тест жұмысын орындайды.

Оқушылар бұл программаға сылка бойынша кіреді. Алған балы бірден интерактивты тақтада көрініп тұрады.


Топ мүшелері бір-бірін бағалайды.



Оқушылар сабақты бағалайды

Мәтінмен жұмыс




Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды


Дескриптор:

Көтерілістің баталуы, себептері мен мақсаттары, Исатай мен Махамбеттің көтерілістегі ролі, Тастөбе және Ақбулақ шайқастары,көтерілістің нәтижесі мен жеңілу себептерін анықтайды













ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



«Ең үздік жауап»




Кері байланыс. Мұғалімнің кері байланыс беруі.

«Жетістік ағашы»









«Бағдаршам»әдісі

«Бас бармақ» тәсілі




Слайд

Видео

материал





Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінгі дейін). Бес томдық. ІІІ т. – Алматы: «Атамұра», 2010 ж.

Қазақстан тарихы. 8 сынып. Хрестоматия.



Classtime программасы

Тест




Слайд




Слайд

Бекіту






Сабақты қорытындылау

Исатай Тайманұлы мен Махамбет Өтемісұлын қандай ортақ идея біріктірді?

Үйге тапсырма

1836-1838 жылдардағы Бөкей Ордасындағы қазақтардың көтерілісі.


Сабақтың тақырыбын қорытындылау

«Жетістік ағашы»


Ақпараттық карточка






Кері байланыс

«Басбалдақ» әдісі арқылы кері байланыс жасайды.

-Не түсініксіз?

-Нені білгіңіз келеді?

-Мақсатымызға жеттік пе?





Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды

Оқулық



Слайд






Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!