Материалдар / 1836-1838 жылдардағы Бөкей Ордасындағы қазақтардың көтерілісі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

1836-1838 жылдардағы Бөкей Ордасындағы қазақтардың көтерілісі

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ оқушының жас ерекшелігіне сай жасалған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қырқүйек 2024
157
1 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





Әл - Фараби атындағы № 201 мектеп-лицей







Shape1

Тақырыбы:



Shape2





Сыныбы: 7 «В»

Пән мұғалімі: Амантаева Майра

























Пәні:

Қазақстан тарихы

Бөлім:

7.2 Отарлау және ұлт-азаттық күрес

Педагогтің аты-жөні:

М. Амантаева

Күні:


Сынып: 7 «В»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

1836-1838 жылдардағы Бөкей Ордасындағы қазақтардың көтерілісі.

Зерттеу сұрағы: Исатай Тайманұлы мен Махамбет Өтемісұлын қандай ортақ идея біріктірді?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

7.3.1.5 қазақ халықының отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын анықтау

7.3.1.6 ұлт-азаттық көтеріліс басшыларының рөліне баға беру

Құндылықтарды дарыту

ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ: Қазақстанның тарихын, мәдениеті мен дәстүрлерін, оның тәуелсіздігін және оны сақтаудың маңыздылығын түсіну;

БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ: бірлескен іс-әрекет пен өзара іс-әрекет кезінде басқалардың пікірлері мен сезімдерін құрметтей білу;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

1 мин





Өткен білімді еске түсіру


7 мин



















2 мин

І. Оқушыларды топтастыру.Қызығушылықты ояту. Сабаққа назарларын аудару

Оқушыларды топтастыру

І топ Сұлтандар

ІІ топ Старшындар

ІІІ топ Батырлар

ІІ. Өткен сабақты пысықтау: § 21-22. 1822-1824 жылдардағы патша реформалары

Қысқа сұрақ - нақты жауап”әдісі І топ Сұлтандар

1822 жылғы Жарғының атауы


Дайындаған кім?


Жарғының негізгі мақсаты не?


Әкімшілік құрылымы қалай бөлінді?


Кімдер басқарды?


ІІ топ Старшындар

1824 жылғы Жарғының атауы


Дайындаған кім?


Жарғының негізгі мақсаты не?


Әкімшілік құрылымы қалай бөлінді?


Кімдер басқарды?


ІІІ топ Батырлар

Реформалардың салдары қандай болды?

Жағымды

Жағымсыз


Ой қозғау

Ереуіл атқа ер салмай,

Егеулі найза қолға алмай,

Еңку-еңку жер шалмай,

Ерлердің ісі бітер ме?

Махамбет Өтемісұлы

Бір- екі оқушының айтқан маңызды ақпаратымен тақырыпты анықтаймын.

Сабақтың тақырыбымен, оқу мақсатымен, бағалау критерийлерімен таныстырылады. Сабақтың зерттеу сұрағына назар аударылады.


Топқа бөлінеді







Сұрақтарға жауап береді




















Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу













Мадақтау

1 балл























Мадақтау Мұғалімнің кері байланысы








Интербел сенді тақта




























Суреттер

Жаңа білім


3мин







3 мин


15 мин

Жаңа сабақ

1836-1838 жылдардағы Бөкей Ордасындағы қазақтардың көтерілісі

Бейнебаян

Топтық жұмыс Мәтінмен танысуОйлан. Талқыла. Бөліс Сұлтандар тобы

Бөкей ордасының құрылуы. Көтерілістің алғышарттары, басталу себептері, көтерілісшілердің мақсаты мен қозғаушы күші.

Дескриптор:

  • Бөкей ордасының құрылуын анықтайды;

  • Көтерілістің алғышарттарын түсіндіреді;

  • Көтерілістіңбасталуының 3-4 себебінатайды;

  • Көтерілістіңнегізгіқозғаушыкүшінжәнекөтерілісшілердіңмақсатынанықтайды;

Старшындартобы

Көтерілістіңкезеңдері, барысы, негізгіошақтары

Дескриптор:

- Көтерілістіңнегізгікезеңдерінкөрсетеді;

- Шайқасболғаннегізгіошақтардыанықтайды;

-Көтерілістібасуғажіберілгенжазалауотрядтарытуралыәнгімелейді;

- Көтерілісшілердіңкүшбіріктіруәрекеттерінтүсіндіреді

Батырлартобы

Көтерілістіңнәтижесі, жеңілусебептері мен тарихимаңызы

Дескриптор:

-Көтерілістің нәтижесін анықтайды;

-Көтерілістің жеңілу себептерін атайды;

-Көтерілістің тарихи маңызын түсіндіреді;

-Көтерілісшілердің түпкі мақсаты неге орындалмағанын талдайды



Қысқаша түсіндірме









Мәтінмен жұмыс






















Топтық жұмысты бағалау

Тақырыптың мазмұнын ашуы

Топ мүшелерінің белсенділігі

Топтар бірін-бірі

Мұғалім нің кері байланысы













https://www.youtube.com/watch?v=p9CexAqM80o




Рисунок 1


3 мин

























































5 мин

Жұптық жұмыс Сұлтандар тобы
Жылдар сөйлейді

1801-1845 жылдар-

1836 жыл ақпан-

1837 жылдың жазы-күзі-

1791-1838 жылдар-

1838 жыл 12 шілде-

Старшындар тобы «Ақиқат не жалған»

Р\с

Ақпараттар

ақиқат

жалған

1

1815 жылдан бастап Бөкей ордасын Жәңгір хан басқарды



2

1836-1838 жылдардағыБөкейОрдасындағышаруаларкөтерілісініңбасталуынаЖәңгірханныңқайынатасыҚарауылқожаБабажанұлын Каспий өңірінебилеушіетіптағайындауытүрткіболды.



3

1838 ж тамызда Исатай мен Махамбеттің соңына ілескен көтерілісшілер Жәңгір ханның ордасын қоршауға алды



4

Исатайдың 1000 адамнан тұратын қолы подполковник Меркуловтың отрядына шабуыл жасады



5

Махамбет Өтемісұлы орыс жазушысы, әрі этнографы В.И. Дальмен жақсы таныс болды



Батырлар тобы. Жұптық жұмыс Сәйкестендіру тесті

Р/с

Оқиғалар

Жылдар

жауабы

1

Халық көтерілісі басталды

А) 2003 ж


2

Исатай Тайманұлы бастаған көтерілісшілер хан сарайын қоршауға алды

Ә) 1836 ж


3

Тастөбе деген жерде көтерілісшілер мен жазалаушы отрядтар арасында кескілескен қанды шайқас болды

Б) 1838 жылы шілде


4

Қиыл және Ақбұлақ өзендерінің бойында көтерілісшілер мен жазалаушылар арасында кескілескен шайқас болды

В) 1837 жылы 15 қараша


5

Махамбет Өтемісұлының 200 жылдығы ЮНЕСКО көлемінде аталып өтті

Г) 1837 жыл

қазан


Жеке жұмыс 1-тапсырма. Дұрыс жауабын табыңыз

1. Бөкей Ордасында болған көтерілістің мақсаты айқын көрінеді:

А) Махамбеттің өлеңдерінде В) Исатайдың старшындар съезінде сөйлеген сөзінде

С) Көтерілісшілердің патшаға жазған үндеуінде

2. 1837 жылы хан сарайын қоршауға алғандағы көтерілісшілердің саны

А) 10 мың В) 5 мың С) 2 мың

3. Исатай мен Махамбет старшын болған ру:

А) Байбақты  В)Шекті   С) Беріш

4. Бөкей Ордасы құрылды

А) 1801 жылы В) 1815 жылы С) 1823 жылы

5. Патша үкіметінің Исатайды ұстап берушіге белгіленген сыйдың мөлшері

А) 2000 сом В) 1000 сом С) 500 сом

6. Патшаны қолдаушылардың ұйымдастыруымен М.Өтемісұлы өлтірілді

А) 1838 жылы В) 1842 жылы С) 1846 жыл

2-тапсырма.Көмекші ақпараттарды қолдана отырып,

Исатай Тайманұлы мен Махамбет Өтемісұлын біріктірген ортақ идеяларын анықтаңызРисунок 3 Ортақ идеяларыРисунок 6

Көмекші ақпараттар:

Достыққа адалдық,

отаршылдық саясат қаупі,

ханға адалдық,

әділдікті қолдау,

билікке ұмтылу,

қара қазан, сары баланың қамы

Дескриптор:

- Берілген уақыттарда қандай оқиғалар болғандығын анықтайды







Дескриптор:

- Берілген ақпараттардың ақиқат не жалған екендігін анықтайды





















Дескриптор:

- Оқиғаларды болған уақытымен сәйкестігін табады


















Тест тапсырмаларын орындайды
















Көмекші ақпараттарды қолдана отырып,

Исатай Тайманұлы мен Махамбет Өтемісұлын біріктірген ортақ идеяларын анықтайды

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



Жұптық бағалау




Мұғалім нің кері байланысы








Рисунок 8
























































.


Махамбеттің өлеңдері: «Ереуіл атқа ер салмай», «Қызғыш құс», «Махамбеттің Баймағамбет сұлтанға айтқан сөзі»


Бекіту

3 мин






Сабақты қорытындылау

Бейнебаян

Мұғалім сөзі

Мадақтау

Сурет

https://www.youtube.com/watch?v=p9CexAqM80o

Кері байланыс

2 мин

  • - Ұнаған тапсырма...

  • - Қиындық тудырған тапсырма....

  • - Сіз үшін құнды ақпарат....


Рефлексия


Оқушылар өз ойларын стикерге жазады



Стикер

Оқу тапсырмасы

1 мин

  • 1. § 23-24. Бөкей Ордасы қазақтарының 1836-1838 жж көтерілісі тақырыбын оқу

  • 2. Қосымша әдебиеттерді пайдалана отырып, Махамбет Өтемісұлының өздеріңе ұнаған 1 өлеңін жатқа оқу








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!