Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
1836-1838 жылдардағы Бөкей Ордасындағы қазақтардың көтерілісі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Әл - Фараби атындағы № 201 мектеп-лицей
Тақырыбы:
Сыныбы: 7 «В»
Пән мұғалімі: Амантаева Майра
Пәні: |
Қазақстан тарихы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бөлім: |
7.2 Отарлау және ұлт-азаттық күрес |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Педагогтің аты-жөні: |
М. Амантаева |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 7 «В» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
1836-1838 жылдардағы Бөкей Ордасындағы қазақтардың көтерілісі. Зерттеу сұрағы: Исатай Тайманұлы мен Махамбет Өтемісұлын қандай ортақ идея біріктірді? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
7.3.1.5 қазақ халықының отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын анықтау 7.3.1.6 ұлт-азаттық көтеріліс басшыларының рөліне баға беру |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ: Қазақстанның тарихын, мәдениеті мен дәстүрлерін, оның тәуелсіздігін және оны сақтаудың маңыздылығын түсіну; БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ: бірлескен іс-әрекет пен өзара іс-әрекет кезінде басқалардың пікірлері мен сезімдерін құрметтей білу; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ұйымдастыру 1 мин Өткен білімді еске түсіру 7 мин 2 мин |
І. Оқушыларды топтастыру.Қызығушылықты ояту. Сабаққа назарларын аудару Оқушыларды топтастыру І топ Сұлтандар ІІ топ Старшындар ІІІ топ Батырлар ІІ. Өткен сабақты пысықтау: § 21-22. 1822-1824 жылдардағы патша реформалары “Қысқа сұрақ - нақты жауап”әдісі І топ Сұлтандар
ІІ топ Старшындар
ІІІ топ Батырлар Реформалардың салдары қандай болды?
Ой қозғау
Ереуіл атқа ер салмай, Егеулі найза қолға алмай, Еңку-еңку жер шалмай, Ерлердің ісі бітер ме? Махамбет Өтемісұлы Бір- екі оқушының айтқан маңызды ақпаратымен тақырыпты анықтаймын. Сабақтың тақырыбымен, оқу мақсатымен, бағалау критерийлерімен таныстырылады. Сабақтың зерттеу сұрағына назар аударылады. |
Топқа бөлінеді
Сұрақтарға жауап береді
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
Мадақтау 1 балл
Мадақтау Мұғалімнің кері байланысы |
Интербел сенді тақта
Суреттер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жаңа білім
3мин
3 мин
15 мин |
Жаңа сабақ 1836-1838 жылдардағы Бөкей Ордасындағы қазақтардың көтерілісі Бейнебаян Топтық жұмыс Мәтінмен танысуОйлан. Талқыла. Бөліс Сұлтандар тобы Бөкей ордасының құрылуы. Көтерілістің алғышарттары, басталу себептері, көтерілісшілердің мақсаты мен қозғаушы күші. Дескриптор:
Старшындартобы Көтерілістіңкезеңдері, барысы, негізгіошақтары Дескриптор: - Көтерілістіңнегізгікезеңдерінкөрсетеді; - Шайқасболғаннегізгіошақтардыанықтайды; -Көтерілістібасуғажіберілгенжазалауотрядтарытуралыәнгімелейді; - Көтерілісшілердіңкүшбіріктіруәрекеттерінтүсіндіреді Батырлартобы Көтерілістіңнәтижесі, жеңілусебептері мен тарихимаңызы Дескриптор: -Көтерілістің нәтижесін анықтайды; -Көтерілістің жеңілу себептерін атайды; -Көтерілістің тарихи маңызын түсіндіреді; -Көтерілісшілердің түпкі мақсаты неге орындалмағанын талдайды |
Қысқаша түсіндірме
Мәтінмен жұмыс
|
Топтық жұмысты бағалау Тақырыптың мазмұнын ашуы Топ мүшелерінің белсенділігі Топтар бірін-бірі Мұғалім нің кері байланысы
|
https://www.youtube.com/watch?v=p9CexAqM80o
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 мин
5 мин |
Жұптық жұмыс
Сұлтандар тобы 1801-1845 жылдар- 1836 жыл ақпан- 1837 жылдың жазы-күзі- 1791-1838 жылдар- 1838 жыл 12 шілде- Старшындар тобы «Ақиқат не жалған»
Батырлар тобы. Жұптық жұмыс Сәйкестендіру тесті
Жеке жұмыс 1-тапсырма. Дұрыс жауабын табыңыз 1. Бөкей Ордасында болған көтерілістің мақсаты айқын көрінеді: А) Махамбеттің өлеңдерінде В) Исатайдың старшындар съезінде сөйлеген сөзінде С) Көтерілісшілердің патшаға жазған үндеуінде 2. 1837 жылы хан сарайын қоршауға алғандағы көтерілісшілердің саны А) 10 мың В) 5 мың С) 2 мың 3. Исатай мен Махамбет старшын болған ру: А) Байбақты В)Шекті С) Беріш 4. Бөкей Ордасы құрылды А) 1801 жылы В) 1815 жылы С) 1823 жылы 5. Патша үкіметінің Исатайды ұстап берушіге белгіленген сыйдың мөлшері А) 2000 сом В) 1000 сом С) 500 сом 6. Патшаны қолдаушылардың ұйымдастыруымен М.Өтемісұлы өлтірілді А) 1838 жылы В) 1842 жылы С) 1846 жыл 2-тапсырма.Көмекші ақпараттарды қолдана отырып, Исатай Тайманұлы мен Махамбет Өтемісұлын біріктірген ортақ идеяларын анықтаңыз Ортақ идеялары Көмекші ақпараттар: Достыққа адалдық, отаршылдық саясат қаупі, ханға адалдық, әділдікті қолдау, билікке ұмтылу, қара қазан, сары баланың қамы |
Дескриптор: - Берілген уақыттарда қандай оқиғалар болғандығын анықтайды
Дескриптор: - Берілген ақпараттардың ақиқат не жалған екендігін анықтайды
Дескриптор: - Оқиғаларды болған уақытымен сәйкестігін табады
Тест тапсырмаларын орындайды
Көмекші ақпараттарды қолдана отырып, Исатай Тайманұлы мен Махамбет Өтемісұлын біріктірген ортақ идеяларын анықтайды |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
Жұптық бағалау
Мұғалім нің кері байланысы
|
.
Махамбеттің өлеңдері: «Ереуіл атқа ер салмай», «Қызғыш құс», «Махамбеттің Баймағамбет сұлтанға айтқан сөзі»
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бекіту 3 мин
|
Сабақты қорытындылау
Бейнебаян |
Мұғалім сөзі |
Мадақтау |
Сурет |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кері байланыс 2 мин |
|
Рефлексия
|
Оқушылар өз ойларын стикерге жазады |
Стикер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу тапсырмасы 1 мин |
|
|
|
|