Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
Қызығушылықты ояту.Өткен
материалды еске түсіру.
-
Бөкей Ордасындағы көтерілістің
басталуына түрткі болған себеп – Қарауылқожа Бабажановтың
озбырлығы. – Ақиқат
-
Исатай мен Махамбет бастаған
көтеріліс 1836-38 жылдары болды. –
Ақиқат
-
Бөкей Ордасы қазіргі Орал
қаласының территориясында орналасқан. –
Жалған
-
1836-38жж ұлт-азаттық
көтерілстердің басты мақсаты – патша үкіметінің отаршылдық саясатын
жою. - Ақиқат
-
Исатай мен Махамбет
көтерілісінің нәтижесі отаршылдық саясатты жойды.
– Жалған
Ой шақыру. Тақырыпқа
шығу.
Оқушылардың жауабы тыңдалып
болғаннан кейін, бүгінгі
өтетін
тақырыптың алдыңғы тақырыптың жалғасы
екендігі ескертіледі..
М
Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты
пысықталады. Бағалау критерийлері таныстырылады. Тарихи концепт
(себеп пен салдар), зерттеу сұрағына назар
аударылады.
|
Оқушылар өз ойларын ортаға
салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
|
Мадақ
тау
|
Тақырыптық
сызбалар
Кесте
Таратпа
материалдар
|
Жаңа
білім
|
Зерттеу мен
талдау
Оқушылар оқулық, ғаламтор
материалдары, қосымша әдебиеттер арқылы зерттеу жұмыстарымен
айналысады.
Әр топжинақтаған ақпарат
негізінде көтеріліс барысындағы тұлғалардың тарихи оқиғадағы ролін,
тұлғалық келбетін зерттеп анықтайды. Тұлға туралы мінездеме жазып,
сыныптың алдында өз жұмыстарын жариялайды. (Мұғалім қалауынша басқа
тұлғаларды алуға болады )
1.Жәңгір
хан
2. Исатай
Тайманұлы
3. Махамбет
Өтемісұлы
4. Қарауылқожа
Бабажанов
Тарихи оқиғаға қатысты
тұлғалардың бір-бірімен байланысын анықтап, қорытындылау үшін
келесі тапсырмалар орындайды.Сағат тілі қозғалысы негізінде әр топ,
басқа топ тұлғасының тарихи портретін төмендегі критерий бойынша
орындайды.
«Бұл қай кезең?», «Суреттегі
тұлғаларды танимыз ба?», «Тұлға көтеріліс кезінде қандай роль
атқарды?», «Тұлғалар арасында қандай байланыс
бар?»
ЕБҚ оқушы (есту, көру, ойлау
қабілеті) тапсырманы саралау арқылы
орындайды.
Интерпретация
«File»
әдісі «Исатай мен Махамбетті қандай
ортақ идея біріктірді?» деген сабақтың зерттеу сұрағына қайта
оралып, оқушыларға қойылады. Сыныптық талқылау
ұйымдастырылады.
«F» - негізгі фактіні
анықтаңыз
|
|
«І»- негізгі ндсясын
айқындаңыз
|
|
«L» - көтерілген негізгі
анықтаныз
|
|
«Е» - Көтерілген мәселелерді
өзіндік көзқарасыңызбен талданыз
|
|
|
Мәтінмен
жұмыс
Мәтіннен негізгі идеяны
анықтайды
Дескриптор:
Ұлт-азаттық көтеріліс
барысындағы 1 тұлғаны анықтап, оның тарихи оқиғадағы қызметі мен
ролін талдайды
Дескриптор
30-50 сөзден тұратын
қорытынды-ой пікір түйеді
Критерийлер:
Ортақ
мақсат
Негізгі
оқиға
Жаңғырық?
Нәтижелі?
Айрықша,
мәнді?
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
Кері
байланыс. Мұғалімнің кері байланыс
беруі.
«Алақан-жұдырық»
«Жұлдызшалар»
|
Қазақстан тарихы (көне
заманнан бүгінгі дейін). Бес томдық. ІІІ т. – Алматы: «Атамұра»,
2010 ж.
Қазақстан тарихы. 8 сынып.
Хрестоматия.
М. Өтемісұлы өлеңдері. 59
бет.
Махамбеттің өлеңдері: «Ереуіл
атқа ер салмай», «Қызғыш құс», «Махамбеттің Баймағамбет сұлтанға
айтқан сөзі»
|
Кері
байланыс
|
«Жақсы
сұрақ» әдісі арқылы кері
байланыс жасайды.
-
Неліктен...?
-
Егер... болса
қалай?
-
Сіз қалай
...?
|
Тақырып бойынша не білетінін,
не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
А4,
конспект
|