Материалдар / 1916 жылғы ұлт – азаттық көтеріліс. 9 - сынып Қазақстан тарихы.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

1916 жылғы ұлт – азаттық көтеріліс. 9 - сынып Қазақстан тарихы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Желтоқсан 2018
485
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан тарихы.

«№19 М.Мақатаев атындағы ЖОМ

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:

«XX ғасырдың бас кезіндегі Қазақстан».

Мерзімі:11.09.2018 жыл

Мұғалімнің аты – жөні:Ешимбетова Шолпан Сайлаубаевна

9ә – сынып.

Қатысушылар саны:17

Қатыспағандар:жоқ

Сабақ тақырыбы

1916 жылғы ұлт – азаттық көтеріліс.

Осы сабақта жүзеге асатын оқу мақсаты (оқу жоспарына сілтеме)

1916 жылғы ұлт – азаттық көтерілістің шығу себептерін, мақсатын, көтерілістің қамтыған аумағын, негізгі шайқастарды картадан көрсетіп, салыстыра ала білуге дағдыландыру.

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар істей алады: 1916 жылғы ұлт – азаттық көтерілістің шығу себептерін, мақсатын, көтерілістің қамтыған аумағын біледі. Көптеген оқушылар істей алады:1916 жылғы ұлт – азаттық көтерілістің маңыздылығын түсінеді, тарихи оқиғаларға баға береді. Кейбір оқушылар істей алады: 1916 жылғы ұлт – азаттық көтерілістің шығу себептерін, мақсатын, көтерілістің қамтыған аумағын, негізгі шайқастарды картадан көрсетіп, салыстыра ала біледі.

Табыс критерийі /Бағалау критерийі

Оқушылардың аты – жөні

«Зымыран сұрақтары»

«ЖИКСО әдісі»

«Семантикалық карта»

Жеке жұмыс













Тілдік мақсаттар



Милитаризм - әскери күш – қуатты арттыру, қауырт қарулану мен соғысқа дайындықтағы белсенділік саясаты.

Құндылықтарды дарыту

Әділдікке, патриоттыққа тәрбиелеу, адамгершілік қасиеттерін дамыту

Пән аралық байланыс

Әдебиет, география.

АКТ-ны қолдану дағдылары

Қосымша мәліметтер беру, деректермен жұмыс жасауға үйрету.

Қосымша білім

XXғасырдың бас кезіндегі Қазақстанның қоғамдық – саяси жағдайы.

Сабақ барысы

Жоспарланған сабақ кезеңдері, уақыты

Сабақта жоспарланған қызмет (іс-әрекет)

Ресурстар

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті





Сабақтың басы

1минут

Сурет арқылы сыныпты 2 топқа бөлінеді. I – «Қазақ» газеті. II – «Айқап» журналы.

Оқушылар 2 топқа бөлінеді.



суреттер

Үй тапсырмасы сұрау 5минут

«Зымыран сұрақтар» арқылы үй тапсырмасын сұрау. Сұрақтарға ия немесе жоқ деп жауап береді.

ия немесе жоқ жауап береді.

тапсырма

Сабақтың ортасы Қолдану,топтық жұмыс 15 минут

ЖИКСО әдісі: Оқушылар қосымша мәліметтер беру мен деректермен жұмыс жасайды. Картамен жұмыс орындайды.

Деректермен жұмыс жасайды. Картамен жұмыс.

Карта тапсырма

Талдау, жинақтау

жеке жұмыс 10минут

Семантикалық карта: Ұлттық билік құрлымының, лауазымды тұлғалардың қызметін сәйкестендіреді.

Кестемен жұмыс жасайды.

Кесте

Сабақтың аяғы 5 минут



Тест жұмысын орындау. Әр оқушыларға шағын тест тапсырмалары таратылады.

Тест жұмысын орындайды.

Тест тапсырмалары.

Дифференциация (Саралау) – Сіз жоспарда қолдауды қалай басымырақ көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетті балаларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың меңгерген білімдерін қалай тексеруді жоспарға енгізіп отырсыз?

Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын қорау

Шығармашылық тапсырма (сурет арқылы тақырыпты жинақтау, бағалау)





Сабақ бойынша рефлексия

Оқу мақсаттары шынайы болды ма? Барлық оқушылар ОМ жетті ме? Егер жетпесе неге?

Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттары сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неге?

Осы бөлімде сабақ туралы ойланыңыз. Сол жақтағы бағанның негізгі сұрақтарына жауап беріңіз.


Shape1

Жалпы бағалау

Сабақтың екі көрінісі жақсы өтті (оқыту мен қатар оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақты жақсартуға ненің әсері тиуі мүмкін (оқыту мен қатар оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақ барысында мен сыныппен бөлек оқушылар туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу керек?





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!