Материалдар / 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалыстың мақсаты, сипаты
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалыстың мақсаты, сипаты

Материал туралы қысқаша түсінік
11 сынып Қазақстан тарихы пәнінен сабақ беретін мұғалімдерге арналады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қазан 2018
603
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ тақырыбы: 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалыстың мақсаты, сипаты

Пәні:Қазақстан тарихы

«Тексерілді»

Оқу ісінің орынбасары: П.Әлжанов

Мектеп:№68 жалпы орта мектебі

Күні: 26.10.2018ж.

Мұғалімнің есімі: Дүйсенбаев Нұртілес Әмірқұлұлы

Сынып: 11 «А»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалыстың мақсаты, сипаты туралы білім, білік дағдыларын қалыптастыру

Күтілетін нәтиже:

Барлық оқушылар:


1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалыстың мақсаты, сипаты туралы біледі


Оқушылардың басым бөлігі:


1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалыстың мақсаты, сипаты сондай-ақ Отан тарихында алатын орны жайлы біледі


Кейбір оқушылар:


1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалыстың мақсаты, сипаты сондай-ақ Отан тарихында алатын орны мен маңызын айта біледі

Тілдік мақсат

Оқушылар:


Топта және жұпта 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалыстың мақсаты, сипаты жайында әңгімелейді


Негізгі сөздер мен тіркестер:


Қозғалыс, реквизициялау, партизандық күрес, телеграф


Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: ғылыми-көпшілік стиль.


Талқылауға арналған тармақтар:


  1. Қозғалыстың себептері

  2. Қозғалыстың мақсаты, сипаты және қозғаушы күштері

  3. Қозғалыс туралы қазақ қоғамындағы көзқарастар

  4. Жетісі – қозғалыс орталығы

  5. Қозғалыстың Торғай ошағы

  6. Қозғалыстың жеңілу себептері, жеңілістің зардаптары, тарихи маңызы

Алдыңғы оқу

1916 жылғы қозғалыстың шығу себептері мен басталуын анықтай алады

Жоспар


Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басталуы.

1.Ұйымдастыру кезеңі.

«Психологиялық дайындық» (2 минут).

1.Сәлемдесу. Кезекші арқылы оқушыларды түгелдеу. Сыныпта жақсы ахуал қалыптастыру.





2. « Автор орындығы» әдісі арқылы үй тапсырмасын пысықтау (7 минут).


А деңгейінде оқушыға тапсырма:

Қазақ ұлттық интеллигенциясы қалай қалыптасты?

В деңгейінде оқушыға тапсырма:

Интеллигенцияның саяси қызметі мен мақсаты қандай болды?

С деңгейінде оқушыға тапсырма:

1905-1907 жылдардағы қазақтың саяси интеллигенциясы қатарында кімдер болды?





I.«Қызығушылықты ояту»:3. «Ой тастау» әдісі.

(3 минут).


«Қозғалыс» сөзіне анықтама беріп өт

1914-1918 жылдар аралығындағы І дүниежүзілік соғыс, Ресейдің отарларды қанай түсуі, метрополияның қатаң саясаты, отаршылдық езгінің күшейе түсуі, стихиялы түрде басталған көтеріліс


4.АКТ:картамен жұмыс (3 минут).

«Ұлт-азаттық қозғалыс» анимациялық фильмді көреді.

Анимация.

Ортасы.

II. «Мағынаны тану» 5.Топтық жұмыс:

«Джиксо»

(10 минут).

Ресей империясы 
Демократиялық қозғалыс қайта өрледі 
Орталық губерниялардан 
Ресейдің шет аймақтарына зор апат әкеліп, бас көтерулерге себепші болды 
Ахмет Байтұрсынов, Әлихан Бөкейханов, Міржақып Дулатов 
Түркістан мен Қазақстанда патша өкіметі бүлік шығарған байырғы халық бұқарасын жазалады 
1914 жылы 
Қазақ өлкесіндегі отаршылдық саясатын қазақтарды жерден ығыстыру арқылы жүргізді 
Бірінші дүниежүзілік соғыс 
Шыққан жұмысшыларды жинау туралы бұйрық шығарды 
1916 жылы 
Қоныс аударған шаруалар Семей, Ақмола, Жетісу облыстарына қоныстанды 
Бұратана халықтан 
Ресейді қамтыған жалпы ұлттық дағдарыстың бір көрінісі болды 
1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалыс 
Патшалық Ресейдің отаршылдық саясатын әшкерелеуде белгілі рөл атқарды

Оқулық.

Карта.


III. Топтастыру стратегиясы.

6. «Топтық зерттеу» тәсілі бойынша жаңа тақырыпты бекіту

(10 минут).

1907-1912 жылдары 
45 млн. десятина ең құнарлы жерлер қоныс аударушыларға жергілікті тұрғындардан тартып алынды 
1917 жылы 
Еуропалық бөліктерінен 2 млн 400 мың адамды қоныстандырды. 
1916 жылы 25 маусым 
300 мыңнан астам қазақтар мен қырғыздар туған жерін тастап, Батыс Қытайға өтіп кетуге мәжбүр болды 
1916 жылы 
Түркістан генерал-губернаторы А. Куропаткин құпия бұйрығымен билеуші топтардың балалары қара жұмыстан босатылды 
1916 жылы 23 тамыз 
Бұратана халықтан 19-дан 43 жасқа дейінгі еңбекке жарамды барлық ер адамдарды қара жұмысқа алу туралы патша жарлығы 



Аяқталуы.

Бағалау (2 минут).

Кері байланыс

(2 минут).

Бағалау: өзін – өзі бағалау критерийі.

Кері байланыс.

 ( Маған ұнады, қиын болды.) 

Өзін – өзі бағалау критерийі.

Үйге тапсырма беру

(1минут).

§15. 1916 жылғы Ұлт - азаттық қозғалыс тақырыбын оқу


Кейінгі оқу

1917 жылғы революциялар аралығындағы Қазақстан тақырыбын оқып келу 






Саралау- Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз қабілеті

жоғары оқушыларға тап-сырманы күрделендіруді

қалай жоспарлайсыз?

Бағалау-Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбек қорғау ережелері.

АКТ-мен байланыс.

Құндылықтардағы байланыс.


А деңгейінде оқушыға тапсырма:

Қозғалыстың басты қозғаушы күші кімдер болды?

В деңгейінде оқушыға тапсырма:

Қозғалыстың жеңілу себептерін түсіндіріп өтіңіздер

С деңгейінде оқушыға тапсырма:

Қозғалыстың тарихта алатын орны мен рөлі жайында әңгімеле

Формативтік бағалау:

құптау, қол бұлғау, мадақтамалар, смайликтер, өзін-өзі бағалау парақшалары

Қазақ әдебиеті пәні.

-техника қауіпсіздігі ережесін сақтау;

-бейнежазба, презентацияны қолдану;

-оқушыларға тәлім-тәрбие құзіреттілігін қалыптастыру.



Қорытынды бағамдау


Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:


2:


Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:


2:Тақырыпқа сай қолданған ресурстар.


Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!