Сабақ тақырыбы:
1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалыстың мақсаты,
сипаты
Пәні:Қазақстан
тарихы
|
«Тексерілді»
Оқу ісінің орынбасары:
П.Әлжанов
|
Мектеп:№68
жалпы орта мектебі
|
Күні:
26.10.2018ж.
|
Мұғалімнің
есімі: Дүйсенбаев Нұртілес
Әмірқұлұлы
|
Сынып: 11
«А»
|
Қатысқандар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты
(мақсаттары)
|
1916 жылғы ұлт-азаттық
қозғалыстың мақсаты, сипаты туралы білім, білік дағдыларын
қалыптастыру
|
Күтілетін
нәтиже:
|
Барлық
оқушылар:
|
|
1916 жылғы ұлт-азаттық
қозғалыстың мақсаты, сипаты туралы
біледі
|
|
Оқушылардың басым
бөлігі:
|
|
1916 жылғы ұлт-азаттық
қозғалыстың мақсаты, сипаты сондай-ақ Отан тарихында алатын орны
жайлы біледі
|
|
Кейбір
оқушылар:
|
|
1916 жылғы ұлт-азаттық
қозғалыстың мақсаты, сипаты сондай-ақ Отан тарихында
алатын орны мен маңызын айта
біледі
|
Тілдік
мақсат
|
Оқушылар:
|
|
Топта және жұпта 1916 жылғы
ұлт-азаттық қозғалыстың мақсаты, сипаты
жайында
әңгімелейді
|
|
Негізгі сөздер мен
тіркестер:
|
|
Қозғалыс, реквизициялау, партизандық күрес,
телеграф
|
|
Сыныптағы диалог/ жазылым
үшін пайдалы тілдік бірліктер: ғылыми-көпшілік
стиль.
|
|
Талқылауға арналған
тармақтар:
|
|
-
Қозғалыстың себептері
-
Қозғалыстың мақсаты, сипаты және қозғаушы
күштері
-
Қозғалыс туралы қазақ қоғамындағы
көзқарастар
-
Жетісі – қозғалыс орталығы
-
Қозғалыстың Торғай ошағы
-
Қозғалыстың жеңілу себептері, жеңілістің
зардаптары, тарихи маңызы
|
Алдыңғы
оқу
|
1916 жылғы қозғалыстың шығу
себептері мен басталуын анықтай
алады
|
Жоспар
|
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған жаттығулар
(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді
жазыңыз)
|
Ресурстар
|
Басталуы.
1.Ұйымдастыру
кезеңі.
«Психологиялық дайындық» (2
минут).
|
1.Сәлемдесу. Кезекші арқылы оқушыларды түгелдеу.
Сыныпта жақсы ахуал қалыптастыру.
|
|
2. « Автор орындығы»
әдісі арқылы үй тапсырмасын пысықтау
(7
минут).
|
А деңгейінде
оқушыға тапсырма:
Қазақ ұлттық
интеллигенциясы қалай
қалыптасты?
В деңгейінде
оқушыға тапсырма:
Интеллигенцияның
саяси қызметі мен мақсаты қандай
болды?
С деңгейінде
оқушыға тапсырма:
1905-1907 жылдардағы
қазақтың саяси интеллигенциясы қатарында кімдер
болды?
|
|
I.«Қызығушылықты
ояту»:3. «Ой тастау»
әдісі.
(3
минут).
|
«Қозғалыс» сөзіне
анықтама беріп өт
1914-1918 жылдар аралығындағы
І дүниежүзілік соғыс, Ресейдің отарларды қанай түсуі, метрополияның
қатаң саясаты, отаршылдық езгінің күшейе түсуі, стихиялы түрде
басталған көтеріліс
|
|
4.АКТ:картамен жұмыс
(3 минут).
|
«Ұлт-азаттық қозғалыс»
анимациялық фильмді көреді.
|
Анимация.
|
Ортасы.
II. «Мағынаны тану» 5.Топтық
жұмыс:
«Джиксо»
(10
минут).
|
Ресей империясы
Демократиялық қозғалыс қайта өрледі
Орталық губерниялардан
Ресейдің шет аймақтарына зор апат әкеліп, бас көтерулерге себепші
болды
Ахмет Байтұрсынов, Әлихан Бөкейханов, Міржақып Дулатов
Түркістан мен Қазақстанда патша өкіметі бүлік шығарған байырғы
халық бұқарасын жазалады
1914 жылы
Қазақ өлкесіндегі отаршылдық саясатын қазақтарды жерден ығыстыру
арқылы жүргізді
Бірінші дүниежүзілік соғыс
Шыққан жұмысшыларды жинау туралы бұйрық шығарды
1916 жылы
Қоныс аударған шаруалар Семей, Ақмола, Жетісу облыстарына
қоныстанды
Бұратана халықтан
Ресейді қамтыған жалпы ұлттық дағдарыстың бір көрінісі
болды
1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалыс
Патшалық Ресейдің отаршылдық саясатын әшкерелеуде белгілі рөл
атқарды
|
Оқулық.
Карта.
|
III. Топтастыру
стратегиясы.
6. «Топтық зерттеу» тәсілі бойынша
жаңа тақырыпты бекіту
(10
минут).
|
1907-1912 жылдары
45 млн. десятина ең құнарлы жерлер қоныс аударушыларға жергілікті
тұрғындардан тартып алынды
1917 жылы
Еуропалық бөліктерінен 2 млн 400 мың адамды
қоныстандырды.
1916 жылы 25 маусым
300 мыңнан астам қазақтар мен қырғыздар туған жерін тастап, Батыс
Қытайға өтіп кетуге мәжбүр болды
1916 жылы
Түркістан генерал-губернаторы А. Куропаткин құпия бұйрығымен
билеуші топтардың балалары қара жұмыстан босатылды
1916 жылы 23 тамыз
Бұратана халықтан 19-дан 43 жасқа дейінгі еңбекке жарамды барлық ер
адамдарды қара жұмысқа алу туралы патша
жарлығы
|
|
Аяқталуы.
Бағалау (2
минут).
Кері
байланыс
(2
минут).
|
Бағалау: өзін – өзі
бағалау критерийі.
Кері
байланыс.
( Маған ұнады, қиын
болды.)
|
Өзін – өзі бағалау
критерийі.
|
Үйге тапсырма
беру
(1минут).
|
§15. 1916 жылғы Ұлт - азаттық қозғалыс тақырыбын
оқу
|
|
Кейінгі оқу
|
1917 жылғы революциялар аралығындағы
Қазақстан тақырыбын оқып
келу
|
|