Бөлім:
|
3-бөлім. 1917 жылғы
Ресейдегі
революция
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Ертаев Дарханбек
Абаевич
|
Күні:
|
28.11.2023
|
Сынып: 8б,
8в
|
Қатысушылар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
1917-1924 жылдарда Ресей
қаншалықты
өзгерді?
|
Оқу
мақсаты:
|
8.1.1.1 тарихи оқиғаның
нәтижелерін талдау арқылы әлеуметтік құрылымның өзгеруіне Қазан
төңкерісінің әсерін сипаттау;
8.2.1.1 тарихи кезеңдердің
ерекшеліктерін салыстыру арқылы мемлекет пен діннің өзара қатынасын
сипаттау.
|
Сабақтың
мақсаты
|
Тарихи оқиғаның нәтижелерін талдау арқылы
әлеуметтік құрылымның өзгеруіне Қазан төңкерісінің әсерін
сипаттау
|
ЕБҚ
|
1917-1924 жылдардағы Ресейдегі
өзгерістер жайында біледі
|
Құндылық
|
Еңбек пен шығармашылық, ынтымақтастық
,құрмет
|
Сабақтың
барысы
|
Сабақтың
кезеңі//уақыты
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Ұйымдастыру
Өткен білімді еске
түсіру
Сабақтың
басы
3
минут
00:00-03:00
|
Сәлеметсіздер ме балалар! Өткен сабақта Неліктен қоғам
“қызылдар” мен “ақтарға” қақ жарылды деген тақырыпты өткен
едік.
(1917-1924) бұл жылдар нені білдіреді
балалар
|
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
|
Жарайсыңдар дұрыс айттыңдар
|
ДЖТ пәнінен 8 сыныптарына арналған
оқулық
|
7
минут
03:00-10:00
|
Бүгінгі сабақтың тақырыбына
келетін болсақ: 1917-1924 жылдарда Ресей қаншалықты өзгерді?
Сабақтың маөсаты: Тарихи оқиғаның нәтижелерін талдау арқылы
әлеуметтік құрылымның өзгеруіне Қазан төңкерісінің әсерін
сипаттау
|
Тақырыпты
жазады
|
|
ДЖТ пәнінен 8 сыныптарына арналған
оқулықтың
|
Сабақың
ортасы
25
минут
10:00-35:00
|
Мәтінмен жұмыс:
«1917 жылғы екі революция кезеңіндегі
Қазақстан» Сұраққа жауап беру.
Ақпан төңкерістерінің
негізгі себептері: Экономикалық күйзеліс; -
Майдандағы орыс әскерінің жеңілісі; - Жұмысшы қозғалысының
күшеюі.
1-
тапсырма: Ақпан төңкерісінен кейін
уақытша үкіметтің жүргізген шаралары тақырыбына сәйкестендіру
кестесін толтыру.
1
|
1917 жылы 8
қыркүйекте
|
1
|
«1916 жылғы көтеріліс кезінде
қазақтарға күш көрсеткен орыстарға кешірім беру
туралы»
қаулы
шығарды
|
2
|
1917 жылы 20
наурызда
|
2
|
«Қара жұмысқа алғандарды еліне
қайтару туралы» қаулы шығарды
|
3
|
1917 жылы 5
мамырда
|
3
|
«Жетісу облысының 1916 жылғы
көтеріліс кезінде зардап шеккен халқына қазынадан 11 млн 150000 сом
бөлу туралы» қаулы шығарды. (5млн сомы жергілікті халыққа, 6млн
150000 сомы орыс халқына)
|
4
|
1917 жылы 14
наурызда
|
4
|
«Азаматтардың дін ұстауына,
дінге сенуіне, ұлтқа байланысты, құқықтарды шектеудің күшін жою
туралы» қаулы шығарды
|
5
|
1917 жылы 18
наурызда
|
5
|
«Бұратаналарды» тыл жұмысына
алу тоқтатылды
|
2-тапсырма. Сұрақтарға жауап
беріңіз
-
Азамат соғысында адам шығыны
болды ма?
-
Интервенттер дегеніміз
кімдер?
-
Әскери
комунизм
-
Әскери -әміршіл
жүйе
-
Ескі жүйені қалпына
келтірушілер мен жаңа жүйені қалыптастырушыларды
анықта;
-
Азаматтық соғыстың 4-ші
кезеңі
ЕБҚ оқушы 1917-1924 жылдардағы Ресейдегі
өзгерістер жайында жазады
|
Мәтінмен жұмыс
жасайды
Оқушылар мәтінмен жұмыс
жасайды
Сәйкестендіру кестесімен жұмыс
жүргізеді
Ақпан төңкерісінен кейін
уақытша үкіметтің жүргізген шаралары тақырыбына
сәйкестендіреді
Ойыншылар жіптердегі
теңгелердегі сұрақтарды іліп алып,сұрақтарға жауап бередіҰпай әр
сайыскердің іліп алған теңгелер санына қарай
есептеледі
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын мұқият
тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік
жауап»
|
Ақпараттық
мәтін
Ақпан төңкерісінен кейін
уақытша үкіметтің жүргізген шаралары
тақырыбына сәйкестендіру
кестесін
Таратпа
материал
дар
|
Бекіту
2
минут
35:00-37:00
|
Сабақты
қорытындылау
Үйге тапсырма: Неліктен Мұстафа
Кемалді “Ататүрік” деп атады?
|
Сабақтың тақырыбын
қорытындылау
|
«Ең үздік
жауап»
|
Ақпараттық
карточка
|
Сабақтың
аяғы
Кері
байланыс
3
минут
37:00-40:00
|
Жалғастырыңыз:
Маған ... қызықты болды ; Бұл
... қиындық туғызды; Осы ... мені
ойландырды
|
Тақырып бойынша не білетінін,
не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды
|
А4,
конспект
|