Материалдар / 1917-1924 жылдарда Ресей қаншалықты өзгерді?

1917-1924 жылдарда Ресей қаншалықты өзгерді?

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстан Республикасы Оқу- ағарту министрінің 2022 жылғы 27 тамыздағы № 382 бұйрығына сәйкес дүние жүзі тарихы пәнінен 8-сыныптарға арналған ҚМЖ. ІІ-тоқсан сабақ Бөлім: 3-бөлім. 1917 жылғы Ресейдегі революция Педагогтің аты-жөні: Ертаев Дарханбек Абаевич Күні: 27.11.2023 Сынып: 8г Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: Сабақтың тақырыбы: 1917-1924 жылдарда Ресей қаншалықты өзгерді? Оқу мақсаты: 8.1.1.1 тарихи оқиғаның нәтижелерін талдау арқылы әлеуметтік құрылымның өзгеруіне Қазан төңкерісінің әсерін сипаттау; 8.2.1.1 тарихи кезеңдердің ерекшеліктерін салыстыру арқылы мемлекет пен діннің өзара қатынасын сипаттау. Сабақтың мақсаты Тарихи оқиғаның нәтижелерін талдау арқылы әлеуметтік құрылымның өзгеруіне Қазан төңкерісінің әсерін сипаттау ЕБҚ 1917-1924 жылдардағы Ресейдегі өзгерістер жайында біледі Құндылық Еңбек пен шығармашылық, ынтымақтастық ,құрмет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қараша 2023
953
2 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасы Оқу- ағарту министрінің 2022 жылғы 27 тамыздағы № 382 бұйрығына сәйкес дүние жүзі тарихы пәнінен 8-сыныптарға арналған ҚМЖ. ІІ-тоқсан сабақ


Бөлім:

3-бөлім. 1917 жылғы Ресейдегі революция

Педагогтің аты-жөні:

Ертаев Дарханбек Абаевич

Күні:

28.11.2023

Сынып: 8б, 8в

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

1917-1924 жылдарда Ресей қаншалықты өзгерді?

Оқу мақсаты:

8.1.1.1 тарихи оқиғаның нәтижелерін талдау арқылы әлеуметтік құрылымның өзгеруіне Қазан төңкерісінің әсерін сипаттау; 8.2.1.1 тарихи кезеңдердің ерекшеліктерін салыстыру арқылы мемлекет пен діннің өзара қатынасын сипаттау.

Сабақтың мақсаты

Тарихи оқиғаның нәтижелерін талдау арқылы әлеуметтік құрылымның өзгеруіне Қазан төңкерісінің әсерін сипаттау

ЕБҚ

1917-1924 жылдардағы Ресейдегі өзгерістер жайында біледі

Құндылық

Еңбек пен шығармашылық, ынтымақтастық ,құрмет

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өткен білімді еске түсіру

Сабақтың басы

3 минут

00:00-03:00

Сәлеметсіздер ме балалар! Өткен сабақта Неліктен қоғам “қызылдар” мен “ақтарға” қақ жарылды деген тақырыпты өткен едік.


(1917-1924) бұл жылдар нені білдіреді балалар


Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


Жарайсыңдар дұрыс айттыңдар

ДЖТ пәнінен 8 сыныптарына арналған оқулық

7 минут

03:00-10:00

Бүгінгі сабақтың тақырыбына келетін болсақ: 1917-1924 жылдарда Ресей қаншалықты өзгерді? Сабақтың маөсаты: Тарихи оқиғаның нәтижелерін талдау арқылы әлеуметтік құрылымның өзгеруіне Қазан төңкерісінің әсерін сипаттау


Тақырыпты жазады


ДЖТ пәнінен 8 сыныптарына арналған оқулықтың

Сабақың ортасы

25 минут

10:00-35:00



Мәтінмен жұмыс: «1917 жылғы екі революция кезеңіндегі Қазақстан» Сұраққа жауап беру. Ақпан төңкерістерінің негізгі себептері: Экономикалық күйзеліс; - Майдандағы орыс әскерінің жеңілісі; - Жұмысшы қозғалысының күшеюі.

1- тапсырма: Ақпан төңкерісінен кейін уақытша үкіметтің жүргізген шаралары тақырыбына сәйкестендіру кестесін толтыру.

1

1917 жылы 8 қыркүйекте

1

«1916 жылғы көтеріліс кезінде қазақтарға күш көрсеткен орыстарға кешірім беру туралы»

қаулы шығарды

2

1917 жылы 20 наурызда

2

«Қара жұмысқа алғандарды еліне қайтару туралы» қаулы шығарды

3

1917 жылы 5 мамырда

3

«Жетісу облысының 1916 жылғы көтеріліс кезінде зардап шеккен халқына қазынадан 11 млн 150000 сом бөлу туралы» қаулы шығарды. (5млн сомы жергілікті халыққа, 6млн 150000 сомы орыс халқына)

4

1917 жылы 14 наурызда

4

«Азаматтардың дін ұстауына, дінге сенуіне, ұлтқа байланысты, құқықтарды шектеудің күшін жою туралы» қаулы шығарды

5

1917 жылы 18 наурызда

5

«Бұратаналарды» тыл жұмысына алу тоқтатылды


2-тапсырма. Сұрақтарға жауап беріңіз

  1. Азамат соғысында адам шығыны болды ма?

  2. Интервенттер дегеніміз кімдер?

  3. Әскери комунизм

  4. Әскери -әміршіл жүйе

  5. Ескі жүйені қалпына келтірушілер мен жаңа жүйені қалыптастырушыларды анықта;

  6. Азаматтық соғыстың 4-ші кезеңі


ЕБҚ оқушы 1917-1924 жылдардағы Ресейдегі өзгерістер жайында жазады

Мәтінмен жұмыс жасайды


Оқушылар мәтінмен жұмыс жасайды


Сәйкестендіру кестесімен жұмыс жүргізеді


Ақпан төңкерісінен кейін уақытша үкіметтің жүргізген шаралары тақырыбына сәйкестендіреді





Ойыншылар жіптердегі теңгелердегі сұрақтарды іліп алып,сұрақтарға жауап бередіҰпай әр сайыскердің іліп алған теңгелер санына қарай есептеледі

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

«Ең үздік жауап»


Ақпараттық мәтін


Ақпан төңкерісінен кейін уақытша үкіметтің жүргізген шаралары

тақырыбына сәйкестендіру кестесін









Таратпа материал

дар

Бекіту

2 минут

35:00-37:00

Сабақты қорытындылау

Үйге тапсырма: Неліктен Мұстафа Кемалді “Ататүрік” деп атады?

Сабақтың тақырыбын қорытындылау

«Ең үздік жауап»

Ақпараттық карточка

Сабақтың аяғы

Кері байланыс

3 минут

37:00-40:00

Жалғастырыңыз:

Маған ... қызықты болды ; Бұл ... қиындық туғызды; Осы ... мені ойландырды

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды

А4, конспект



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ