9 «А» сынып. Қазақстан тарихыКүні: 05.12.17Сабақтың тақырыбы: 1920-1930 жылдардағы Қазақстан мәдениеті.Сабақтың мақсаты:Оқушыларды 1920-1930 жылдардағы Қазақстанның мәдениеті туралы тақырыпты толық ашып, алған білімдерін тереңдетіп, өздігінен іздене білуге үйрету,топтық жұмыс арқылы білім сапасын арттыру. Тәрбиелік: Оқушыларды мәдениеттілікке, тәртіптілікке тәрбиелеу, тұлғалық дамудың басты негіздерін оқушы санасына құю, қайталау тақырыбындағы деректер арқылы тәрбиелі ұрпақ қалыптастыруға күш салу. Дамытушылық: Тақырыпты оқушылардың өздеріне беру арқылы өз бетімен шығармашылықпен жұмыс жасауын қалыптастыра отырып қорытынды жасауға дағдыландыру.
Сабақтың тәсілі: жекелей, жұптық,топтық.Сабақтың әдісі: Ойды аяқтау, тест тапсырмалары, ойлан–жұптас -пікірлес, кезбе тілші, постер қорғау, семантикалық карта, зымыран сайысы.Көрнекілік: Интерактивтік тақта, слайд,тірек сызбалар.Сабақтың түрі: Аралас сабақПәнаралық байланыс: Қазақстан тарихы,қазақ әдебиеті.Сабақтың барысы: І.Ұйымдастыру кезеңі : 5 минут«Шаттық шеңбер» Ойды аяқтау «Мен білімді болу үшін.............»Топқа бөлу:( сынып оқушылары 4-тен 3- топка бөлінеді)Топ басшысын сайлау.Бағалау парағын тарату. Сабақ барысымен таныстыру.1-топ «Сауатсыздық»2-топ «Білім беру»3-топ «Кәсіптік білім»2.Үй тапсырмасы: (бір-бірін тексереді) 5 минут1.20 ғасырдың 30 жылдарында тоталитарлық-казармалық жүйені енгізген қайраткер кім?А) И.В. Сталин. С)В.И. ЛенинВ)К.С.Хрущев Д) М.Т.Троцкий 2.Кеңестік биліктің 1921 жылы наурыз айында енгізген экономикалық саясатты ата:А)Индустрияландыру С)ҰжымдастыруВ) ЖЭС. Д)Қошы Одағын құру3.Елді индустрияландыру бағыты қашан жарияланды ?А) 1921жылы 10съезде С)1925ж 14съезде.В)1923ж Д)1927ж 5съезде4.1930-1932жж орын алған аштық тарихта қалай аталады ?А)Зұлмат С)Ұлы жұт.В) «Жасанды аштық» Д) «Кіші қазан»5. «Кіші Қазан» идеясын ұсынған кім?А) В.А. Панкратов С) К.С. ХрущевВ) И.В. Сталин Д) Ф.И. Голошекин.6.1937-1938жж репрессияга ұшыраған көрнекті ғалым:А)С. Асфендияров. С) Е.АлтынбаевВ)Т. Русқұлбеков Д)М. Ғатауллин
3. Жаңа сабақ Жаңа сабақтың жоспарымен таныстыру:1.Қазақстан халық арасындағы сауатсыздықты жою2.Жоғары оқу орындары мамандарын даярлау.3. Ғылыми-зерттеу мекемелері ,ғылымның дамуы.4.Қазақ Кеңестік өнердің дамуы. Оқушылар жаңа сабақты өз беттерімен топ арасында «Ойлан,жұптас,пікірлес» әдісімен оқып-ұйрененді.3.1 Ойлан ,жұптас,пікірлес әдісі: 10 минут3.1 1-топ 84-бет «Сауатсыздық»2-топ 85-бет «Білім беру»3-топ 86-бет «Кәсіптік білім»
3. 2 Кезбе тілші әдісі: (1топ-2ші топка-3ші топка) 5 минут Екі жұлдыз, бір тілек (бағалау) 2 минут
4. Қорытындылау: 10 минут1-топ: «Фишбоун» Сауаттыздық деген не? Қиындықтары мен нәтижесі.2-топ: «Пирамида» әдісі: Білім берудің қиындықтарымен жетістіктері.3-топ «Сематикалық карта» әдісі: Кәсіптік білімнің даму жолы.Топтық бағалау : 10 минут «Зымыран сұрақтары» сайысы (Қосымша)1-топ 1.Кеңес үкіметі билік құрған алғашқы неше жылдықта Қазақстанда мәдени деңгей артты? (10 жылдықта)2.Қай соғыс кезінде ересектер арасында сауатсыздықты жою ісі кең жолға қойылды ?(Азамат соғысы)3.Сауатсыздықты жоюға қандай ұйымдар ат салысты?(фабрика,зауыт,кәсіпорындар ұйымы,кәсіподақ,Комсомол)2-топ. 1 . Ресейді қуып жету үшін халықтардың арасында қандай салаларды ашуға қолға алынды? (ана тілінде мектеп,баспасөз, театр, клуб)2.Сауатсыздық жою ісінде қандай қиындықтар кездесті?( педпгогтардың жетәспеуі)3.1921 жылы 26 маусымда қандай қаулы қабылданды?( сауатсыздықты жою ісі)3-топ. 1929-1931 жылдары қай қалада Ауылшаруашылығы және медицина жоғарғы оқу орыны ашылды?(Алматыда)2.Қыздар үшін қай қалаларда мектеп ашылды? (Шымкент, Алматы, Түркістан,Оралда)3) Орынбор, 1921.
Үйге тапсырма: 1920-1930 жылдардағы Қазақстан мәдениеті.- мазмұндау, тест сұрақтарын құрастыру.Бағалау: топ басшысы бағалау парағын тапсырадыКері байланыс: Сауалнама арқылы
Өскемен қаласы әкімдігінің «№6орта мектебі» КММ
Тақырыбы:«1920-1940 жылдардағы Қазақстанның мәдениеті».Өткізген: Тарих пәнінің мұғалімі: Кудасова А.И.Сыныбы: 9 «А»
Өскемен, 2017жыл.