Сабақтың
басы
3 мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
-Сәлмдесу
-Оқушыларды
түгендеу
Үй тапсырмасы Кахут
приложениесімен.
Тақтаға қазақ зиялыларының
портреттерін көрсетіп, келесі сұрақтарға жауап
беріңіз.
Суретте көрсетілген тұлғалар
қоғамда қандай қызмет атқарды?
Қазақ зиялыларының басым
көпшілігі неге 30-ші жылдары дүниеден
өткен?
Жаңа сабақ тақырыбы мен оқу
мақсаттары таныстырады.
|
Оқушылар амандасады.
Құрал-жабдықтарын шығарып сабаққа
бейімделеді.
Оқушылар өз ойларын ортаға
салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
ҚБ
Мадақ
тау
|
Кахут
приложениесі
Тақырып
тық
суреттер
|
5 мин
Сабақтың
ортасы
20
мин
7 мин
5 мин
|
Топқа бөлу
WordWall
Бейнероликпен жұмыс:
«Түртіп алу» әдісі
Топтық
жұмыс:
І т. Сталиндік казармалық
социализм(Фишбоум)
ІІ т. Зиялы қауымды жаппай
қудалау
(Егер...... онда не болар
еді. DEAL)
D(Describe)-суреттеу
E(Expline)-түсіндіру
A(Anallise)-
талдау
L(Links)-байланыс,
қорытында жасау
ІІІ т. Лагерлер
жүйесі
Кластер(Менталды
карта)
IV т. Батыс Қазақстандағы
лагерлер
(Постер)
Оқушыларға тақырып бойынша
тапсырмалар беріледі және критерийлер арқылы өзара
бағалайды.
ретінде
ұсыныңыз.
«Жұптық
жұмыс»
«Сен білесің бе?»
әдісімен
«Жеке
жұмыс»
ПТМС
Сталиндік режимнің қазақ
зиялыларына «халық жауы» деген айып
тағуы.(дұрыс\бұрыс)
|
Оқушылар жаңа деректерді
дәптерлеріне көшіріп жазады.
Дескрипторы:
1 топ.
Фишбоум
Сталиндік казармалық
социализмнің себебін салдарын анықтап қорытынды
жасайды.
Сталиндік казармалық
социализмнің себебін анықтайды.1 балл
Сталиндік казармалық
социализмнің салдарын анықтайды.1 балл
Сталиндік казармалық
социализмнің себебін салдарын анықтап қорытынды жасайды.1
балл
Барлығы 3
балл
2 топ
Егер қазақ зиялылары қуғынға
ұшырамағанда не болар еді.
Қазақ зиялылары қуғынға
ұшырамаған кезде не болатыны жайында жақсы суреттеп, түсіндірсе 1
балл,
Талдау жасаса 1
балл,
Қорытынды 1
балл
3
балл
3-
топ
Кластер(Менталды
карта)
Баяндау – 1
балл
Дизайн – 1
балл
Ұйымшылдық – 1
балл
Толық қорғау 3
балл
4-топ
Батыс қазақстан облысындағы
лагерлер
Постер
Баяндау – 1
балл
Дизайн – 1
балл
Ұйымшылдық – 1
балл
Барлығы: 3
балл
Екі сұрақтан тұратын
билет.
Әр сұраққа 1
балл
Барлығы: 2
балл
П(позиция)-1 балл
Т(түсіндіру)-1 балл
М(мысал)-1 балл
С(салдар) – 1 балл
Барлығы 4
балл
|
Топ басшысы бағалау
критерийлері арқылы бағалайды
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
Өзін-өзі
бағалау
«Зиялылар»
әдісі
|
Бейнеролик
Тақырыптық мәтіндер,
түрлі-түсті бояулар, парақтар.
Кесте
ҚБ
парағы
|
Сабақтың
соңы
Бекіту
3 мин
|
Сабақты
қорытындылау
Learning
Apps
(Сәйкестендіру)
Үйге
тапсырма
1920-1930 жылдардағы саяси
репрессиялар
|
Сабақтың тақырыбын
қорытындылау
|
«Мадақтау»
|
Learning Apps
бағдарламасы
|