Қысқа мерзімді жоспар Мектеп Қайназар №2Күні Мұғалімнің аты-жөні: Окас ЖСынып 11 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы | 1931-1933жылдардағы ашаршылық. |
Осы сабақта қолЖеткізетін оқуМақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
|
Сабақ мақсаттары | 1931-1933 жылдардағы ашаршылық, ХХ ғ. 30-ж. Қазақстандағы қасірет, Қазақстандағы ауыл шаруашылығын ұжымдастырудың демографиялық салдары, Қазақтардың республикадан тыс аймақтарғажаппай қоныс аударуы туралы . |
Бағалау критерийі | Ашаршылық құрбандары туралы соңғы мәліметтерді зерттейдіКүштеп отырықшыландырудың зардаптарын сипаттай аладыАштықтың қазақ халқы үшін әлеуметтік,экономикалық тұрғыдан зардаптарын талқылай алады |
Тілдік мақсаттар |
«Ашаршылық,», «Жұт», «Ашаршылық», «Нәубетті жылдар»
|
Құндылықтарды дарыту | Ата баба аңсаған «Мәңгілік ел» құндылықтарын насихаттау мақсатында қазақ зиялыларын ұрпаққа өнеге ету
|
Пәнаралық байланыстар | Географиямен,әдебиетпен
|
Тақырып бойынша алдыңғы білім
| Қазақстан тарихы 9-сынып |
Сабақтың барысы |
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | ресурстар |
Сабақтың басы | СалемдесуПсихологиялық атмосфера қалыптастыруҮй тапсырмасын тексеру:1.Сұрақтарға жауап беру:1.1920 жылдарыдың бас кезінде егіс қанша кеміді?2.Ф.Голощекин астық дайындау барысында қандай жазалау шараларын жүргізді?3.Шаруаларды ұжымдастыру қай жылдары жүргізілді?4.Қазақ ауылының шаруашылығын күйзелткен тағы бір жағдай не еді?5.Ұжымшарларға біріктіру кезінде орны толмас апатқа ұшырау себептерін ата.6. «Асыра сілтеу болмасын,аша тұяқ қалмасын» деген ұранның мағынасын ашыңыз.
Тест тапсырмалары:1916 жылымен салыстырғанда 1920 жылдардың бас кезінде республика бойынша мал басы кеміді.А.25%Ә.35%Б.40%В.15%2.1931 жылы күзде республикадвғы аудандарда қанша ұжымшарларға біріктірілді?А.75Ә.56Б.78В.65
3.Мидай далаға көше-көше етіп тігілген киіз үйлерге кімдердің аты берілді.А.БилердіңӘ.БатырлардыңБ.БасшылардыңВ.Хандардың4.1935 жылы әр тракторға келетін маусымдық жұмыс көлемі қанша га? А.295 га Ә.325 га Б.250 га В.327 га 5.Талдықорған ауданындағы «Екпінді » колхозының жас қызылшашысы Нұрипа Досжанова гектарына қанша қант қызылшасын жинады? А.1247 ц Ә.1119 ц Б.1255 ц В. 2011 ц 6.Бас –аяғы 4-5 жылда қанша ұжым құрылды? А.5 мың Ә.6 мыңнан астам Б.8 мың В.7 мыңнан астам.
| Сұрақтар,тест |
Сабақтың ортасы
Білу,түсіну,қолдану | Деректі фильмнен үзінді көресете отырып сабақтың мақсатын ашып аламын.Фильмнен көрген оқиғаларды дәптерге түртіп отырады.1-тапсырма . Жұппен жұмыс. «Ақылдассаң шешерсің» «Жұт», «Ашаршылық», «Нәубетті жылдар» дегенді қалай түсінесіз?
Сыныпты үш топқа бөліп аламын:I.Тарихшылар.II.ДемографтарIII.Әлеуметтанушылар.
2-тапсырма.Оқулықты пайдалана отырып:I.Тарихшылар : Қазақ халқының басынан өткізген ауыр да азапты кездеріне тарихи сипаттама береді.II.Демографтар: Қазақ халқының демографиялық ахуалына ,қоныс аудару,халық санағына сипаттама береді.III.Әлеуметтанушылар: Аумалы-төкпелі заманда халықтың әлеуметтік жағдайы, ауыл шаруашылығы мен ұжымдастыру саясатына баға береді.3-Тапсырма.Хронологиялық диктант. «Жылдар мен деректер»1926 жылғы санақ боынша халық саны –1930-1933 жылдардағы деректер-1939 жылғы деректер-1969 жылы қандай болды?
| Деректі фильм,
Кесте,сызба |
Сабақтың аяғы | Үй тапсырмасы: «Болашақтың айқын жолы» тақырыбына эссе жазу |
|
Саралау –сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз | Бағалау –ҚБАшаршылық құрбандары туралы соңғы мәліметтерді зерттейдіКүштеп отырықшыландырудың зардаптарын сипаттайдыАштықтың қазақ халқы үшін әлеуметтік,экономикалық тұрғыдан зардаптарын талқылайды | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
Сабақ бойынша рефлексия |
Мен бүгін білдім...Қиын болды...Мен көп нәрсені түсіндім
|
|
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе\оқыту мен оқуға қатысты\1:2:Сабақтың бұданда жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді \оқыту мен оқуға қатысты\1:2:Осы сабақ барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері , қиыншылықтары туралы анықтадым , келесі сабақта неге көңіл аударуым қажет?
|