Материалдар / 1941-1945 ж.ж. Қазақстан соғыс арсеналы

1941-1945 ж.ж. Қазақстан соғыс арсеналы

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұлы Отан соғысындағы қазақстандықтардың ерлігі мен ерен еңбектерін, жеңіске қосқан үлестерін зерделей отырып, тарихи шолу жасау. Қазақстандық патриотизмді қалыптастыруда майдангерлердің ерлігін үлгі тұту.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
1300
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

С а б а қ ж о с п а р ы
Мұғалімнің аты-жөніБекжанов Бауыржан Уалижанұлы

Д.Нұрпейісова атындағы орта мектебі
11 «а» сын.Жаратылыстану-математика бағыты2-сабақТарих кабинеті
Сабақ тақырыбы 1941-1945 ж.ж. Қазақстан соғыс арсеналы (§ 43-44. 2, 5, 6 тақ.).
СілтемеБілім стандарты мен пән бағдарламасы, “Қазақстан тарихы”, 11 сынып Алматы, « Мектеп» 2015 жыл. Авторы Тұрлығұл Т.
Жалпы мақсатыҰлы Отан соғысындағы қазақстандықтардың ерлігі мен ерен еңбектерін, жеңіске қосқан үлестерін зерделей отырып, тарихи шолу жасау. Қазақстандық патриотизмді қалыптастыруда майдангерлердің ерлігін үлгі тұту.
Күтілетін нәтиже- Шағын топтарда жұмыс істеуі арқылы бірін-бірі оқыту,-тапсырмаларды орындауда өмірдегі білімі мен білетініне сүйену, - өз бетімен білім алушылық қабілетін қалыптастыру, -сыни ойлау арқылы терең білім алу қабілеттерін дамыту.
Негізгі идеяларСоғысы жылдарындағы отан үшін, ел үшін, ұрпақ үшін жанқиярлықпен болған ерліктерді паш ете отырып, оқушыларды адамгершілікке, елі мен туған жерінің ұлтжанды патриоты болуға тәрбиелеу.
7 модульдің қолданылуы«АКТ», «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер», «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау», «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «Оқытуды басқару және көшбасшылық», «Жас ерекшелігіне сай оқыту», «Талантты және дарынды балаларды оқыту».
Әдіс-тәсілдер«Ең құнды» психологиялық тренинг, «Ой моншақ» сұрақ-жауап, «Блум таксономиясы» бағалау, « Ортадағы қаламсап», «Тарихқа бір қадам шегініс», «Жұптасын тап» ұжымдық жұмыс, «БФЕ», «Алжапқыш», «5w1h» топтық жұмыс, «SWOT» талдау, «Екі жұлдыз бір тілек» рефлексия.
Қосымша ресурстарҚосымша ресурстар, тақырыптық карта, электрондық оқулық, тірек сызбалары, бейнежазба, маркер, постер, тақта, стикер, ноутбук, тест-активойд.
Дереккөздер Ғаламтор деректері, « Аңыз адам» журналы , «Қазақстан тарихы» әдістемелік журналдары, пәндік ресурстар, суреттер, «Қазақтар» энциклопедиясы.
Ұйымдастыру кезеңіІ. Сәлемдесу. Психологиялық тренинг «Ең құнды».ІІ. «Ой моншақ әдісімен «Тарихқа бір қадам шегініс» (сұрақ-жауап).ІІІ. Түсті білездіктерді таңдау арқылы үш топқа бөлу.ІV. «Ортадағы қаламсап» әдісі арқылы топ басшысын тағайындау.V. «Блум таксономиясына» негізделген бағалау бетшелерін үлестіру.VІ. Сабақтың мақсат критерилерін анықтау.

Үй тапсырмасын тексеруІ. «Джиксо» әдісімен мәтінді баяндау. 1.Фашистік Германияның КСРО-ға шабулы. (постер, карта) 2. Қазақстандықтардың майдан даласындағы ерлігі. («Жұптасын тап» әдісі) 3. Соғыстың аяқталуы. (тірек сызбасы).
Жаңа сабақІ. «Қазақстандықтардың тылдағы ерен еңбегі» бейнежазба арқылы ой қозғау, жаңа сабақтың тақырыбын ашу.ІІ. Дәптерге сабақ тақырыбы: Қазақстан соғыс арсеналы §43-44 (2,5,6 т.)Сабақ жоспары:
  • Қазақстан экономикасын соғысқа бейімдеп қайта құру.
  • Майданға және азат етілген аудандарға көмек көрсету.
  • Ұлы Отан соғысы жылдарыдағы ғылым мен мәдениеттің дамуы.
  • ІІІ. Электрондық оқулықтан жаңа сабаққа сілтеме.ІV.Топтық тапсырма (қосымша ресурстар тарату, ғаламторды пайдалану, оқулықпен жұмыс): 1 топ. «5w1h» әдісімен ел экономикасы деректерін зерделеу. 2 топ. «БФЕ» әдісімен майданға көмек факторларын анықтау. 3 топ. «Алжапқыш» әдісімен ғылым мен мәдениет дамуын әсерлеу. V. Сергіту сәті: «Мен кіммін?» ойыны.VІ. «Каст» әдісімен оқушы шығармашылығын бағалау: К «көзқарас» Өтті ғой соғыс деген (эссе жазу) А «аргумент» Атырау өңірінің батырлары (слайд-шолу) С «себеп» Мен ардагер ұрпағымын (өлең шумақтары) Т «тұжырым» Ұлы Жеңіске 70 жыл (мұғалім толғанысы)
    Жаңа сабақты беркітуІ. «SWOT» талдауы арқылы алған білім мен дағдыны нақтылау: S «күшті жақтары» W «әлсіз жақтары» O «даму мүмкіндіктері» T «қауіпті жақтары»ІІ. Активойд арқылы тақырыпқа сәйкес ҰБТ тест сынағын жүргізу.
    БағалауБағалау бетшесі арқылы топ басшыларының бағалауын ескеру
    Рефлексия«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы сабақтан алған білім мен дағдыға кері байланыс жасау.
    Үйге тапсырма 1941-1945 ж.ж. Қазақстан соғыс арсеналы (§ 43-44. 2, 5, 6 тақ.)Қосымша ресурстардан төмендегі тақырыптарға реферат жазу:
  • Қазақстан – майдан арсеналы
  • Қазақстандықтардың тылдағы ерен еңбегі
  • Ұлы Отан соғысындағы жеңістің тарихи маңызы
















  • Бағалау бетшесі

    р/сОқушының аты-жөніүй тапсырм. орындауыдеректерді даралауытеория лық талдауысыни болжамыөзіндік пікірін қорғауыжалпы ұпайыба-ға




    4 ұпай3 ұпай5 ұпай6 ұпай6 ұпай



    1

















    2

















    3

















    4



















    24-21 ұпай –«5» 20-16 ұпай-«4» 15-10 ұпай-«3»











    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ