Мұғалімнің аты-жөні | Бекжанов Бауыржан Уалижанұлы
| Д.Нұрпейісова атындағы орта мектебі |
11 «а» сын. | Жаратылыстану-математика бағыты | 2-сабақ | Тарих кабинеті |
Сабақ тақырыбы | 1941-1945 ж.ж. Қазақстан соғыс арсеналы (§ 43-44. 2, 5, 6 тақ.). |
Сілтеме | Білім стандарты мен пән бағдарламасы, “Қазақстан тарихы”, 11 сынып Алматы, « Мектеп» 2015 жыл. Авторы Тұрлығұл Т. |
Жалпы мақсаты | Ұлы Отан соғысындағы қазақстандықтардың ерлігі мен ерен еңбектерін, жеңіске қосқан үлестерін зерделей отырып, тарихи шолу жасау. Қазақстандық патриотизмді қалыптастыруда майдангерлердің ерлігін үлгі тұту. |
Күтілетін нәтиже | - Шағын топтарда жұмыс істеуі арқылы бірін-бірі оқыту,-тапсырмаларды орындауда өмірдегі білімі мен білетініне сүйену, - өз бетімен білім алушылық қабілетін қалыптастыру, -сыни ойлау арқылы терең білім алу қабілеттерін дамыту. |
Негізгі идеялар | Соғысы жылдарындағы отан үшін, ел үшін, ұрпақ үшін жанқиярлықпен болған ерліктерді паш ете отырып, оқушыларды адамгершілікке, елі мен туған жерінің ұлтжанды патриоты болуға тәрбиелеу. |
7 модульдің қолданылуы | «АКТ», «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер», «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау», «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «Оқытуды басқару және көшбасшылық», «Жас ерекшелігіне сай оқыту», «Талантты және дарынды балаларды оқыту». |
Әдіс-тәсілдер | «Ең құнды» психологиялық тренинг, «Ой моншақ» сұрақ-жауап, «Блум таксономиясы» бағалау, « Ортадағы қаламсап», «Тарихқа бір қадам шегініс», «Жұптасын тап» ұжымдық жұмыс, «БФЕ», «Алжапқыш», «5w1h» топтық жұмыс, «SWOT» талдау, «Екі жұлдыз бір тілек» рефлексия. |
Қосымша ресурстар | Қосымша ресурстар, тақырыптық карта, электрондық оқулық, тірек сызбалары, бейнежазба, маркер, постер, тақта, стикер, ноутбук, тест-активойд. |
Дереккөздер | Ғаламтор деректері, « Аңыз адам» журналы , «Қазақстан тарихы» әдістемелік журналдары, пәндік ресурстар, суреттер, «Қазақтар» энциклопедиясы. |
Ұйымдастыру кезеңі | І. Сәлемдесу. Психологиялық тренинг «Ең құнды».ІІ. «Ой моншақ әдісімен «Тарихқа бір қадам шегініс» (сұрақ-жауап).ІІІ. Түсті білездіктерді таңдау арқылы үш топқа бөлу.ІV. «Ортадағы қаламсап» әдісі арқылы топ басшысын тағайындау.V. «Блум таксономиясына» негізделген бағалау бетшелерін үлестіру.VІ. Сабақтың мақсат критерилерін анықтау.
|
Үй тапсырмасын тексеру | І. «Джиксо» әдісімен мәтінді баяндау. 1.Фашистік Германияның КСРО-ға шабулы. (постер, карта) 2. Қазақстандықтардың майдан даласындағы ерлігі. («Жұптасын тап» әдісі) 3. Соғыстың аяқталуы. (тірек сызбасы). |
Жаңа сабақ | І. «Қазақстандықтардың тылдағы ерен еңбегі» бейнежазба арқылы ой қозғау, жаңа сабақтың тақырыбын ашу.ІІ. Дәптерге сабақ тақырыбы: Қазақстан соғыс арсеналы §43-44 (2,5,6 т.)Сабақ жоспары: Қазақстан экономикасын соғысқа бейімдеп қайта құру.Майданға және азат етілген аудандарға көмек көрсету.Ұлы Отан соғысы жылдарыдағы ғылым мен мәдениеттің дамуы.ІІІ. Электрондық оқулықтан жаңа сабаққа сілтеме.ІV.Топтық тапсырма (қосымша ресурстар тарату, ғаламторды пайдалану, оқулықпен жұмыс): 1 топ. «5w1h» әдісімен ел экономикасы деректерін зерделеу. 2 топ. «БФЕ» әдісімен майданға көмек факторларын анықтау. 3 топ. «Алжапқыш» әдісімен ғылым мен мәдениет дамуын әсерлеу. V. Сергіту сәті: «Мен кіммін?» ойыны.VІ. «Каст» әдісімен оқушы шығармашылығын бағалау: К «көзқарас» Өтті ғой соғыс деген (эссе жазу) А «аргумент» Атырау өңірінің батырлары (слайд-шолу) С «себеп» Мен ардагер ұрпағымын (өлең шумақтары) Т «тұжырым» Ұлы Жеңіске 70 жыл (мұғалім толғанысы) |
Жаңа сабақты беркіту | І. «SWOT» талдауы арқылы алған білім мен дағдыны нақтылау: S «күшті жақтары» W «әлсіз жақтары» O «даму мүмкіндіктері» T «қауіпті жақтары»ІІ. Активойд арқылы тақырыпқа сәйкес ҰБТ тест сынағын жүргізу. |
Бағалау | Бағалау бетшесі арқылы топ басшыларының бағалауын ескеру |
Рефлексия | «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы сабақтан алған білім мен дағдыға кері байланыс жасау. |
Үйге тапсырма | 1941-1945 ж.ж. Қазақстан соғыс арсеналы (§ 43-44. 2, 5, 6 тақ.)Қосымша ресурстардан төмендегі тақырыптарға реферат жазу:Қазақстан – майдан арсеналыҚазақстандықтардың тылдағы ерен еңбегіҰлы Отан соғысындағы жеңістің тарихи маңызы |