Мұғалімнің
аты-жөні
|
Бекжанов Бауыржан
Уалижанұлы
|
Д.Нұрпейісова атындағы орта
мектебі
|
11 «а»
сын.
|
Жаратылыстану-математика
бағыты
|
2-сабақ
|
Тарих
кабинеті
|
Сабақ
тақырыбы
|
1941-1945 ж.ж.
Қазақстан соғыс арсеналы (§ 43-44. 2, 5, 6
тақ.).
|
Сілтеме
|
Білім стандарты мен
пән бағдарламасы, “Қазақстан тарихы”, 11 сынып
Алматы, « Мектеп» 2015 жыл. Авторы Тұрлығұл
Т.
|
Жалпы
мақсаты
|
Ұлы Отан соғысындағы
қазақстандықтардың ерлігі мен ерен еңбектерін, жеңіске қосқан
үлестерін зерделей отырып, тарихи шолу жасау. Қазақстандық
патриотизмді қалыптастыруда майдангерлердің ерлігін үлгі
тұту.
|
Күтілетін
нәтиже
|
-
Шағын топтарда жұмыс істеуі
арқылы бірін-бірі оқыту,
-тапсырмаларды орындауда
өмірдегі білімі мен білетініне сүйену,
- өз бетімен білім алушылық
қабілетін қалыптастыру,
-сыни ойлау арқылы
терең білім алу қабілеттерін дамыту.
|
Негізгі
идеялар
|
Соғысы
жылдарындағы отан үшін, ел үшін, ұрпақ үшін
жанқиярлықпен болған ерліктерді паш ете отырып, оқушыларды
адамгершілікке, елі мен туған жерінің ұлтжанды патриоты болуға
тәрбиелеу.
|
7 модульдің
қолданылуы
|
«АКТ», «Оқыту мен
оқудағы жаңа тәсілдер», «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау»,
«Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «Оқытуды басқару және көшбасшылық»,
«Жас ерекшелігіне сай оқыту», «Талантты және дарынды балаларды
оқыту».
|
Әдіс-тәсілдер
|
«Ең құнды»
психологиялық тренинг, «Ой моншақ» сұрақ-жауап, «Блум таксономиясы»
бағалау, « Ортадағы қаламсап», «Тарихқа бір қадам шегініс»,
«Жұптасын тап» ұжымдық жұмыс, «БФЕ», «Алжапқыш»,
«5w1h» топтық жұмыс,
«SWOT» талдау, «Екі жұлдыз бір
тілек» рефлексия.
|
Қосымша ресурстар
|
Қосымша
ресурстар, тақырыптық карта, электрондық
оқулық, тірек сызбалары, бейнежазба,
маркер, постер,
тақта, стикер, ноутбук,
тест-активойд.
|
Дереккөздер
|
Ғаламтор деректері,
« Аңыз адам» журналы , «Қазақстан тарихы» әдістемелік журналдары,
пәндік ресурстар, суреттер, «Қазақтар»
энциклопедиясы.
|
Ұйымдастыру
кезеңі
|
І. Сәлемдесу. Психологиялық
тренинг «Ең құнды».
ІІ. «Ой моншақ әдісімен
«Тарихқа бір қадам шегініс» (сұрақ-жауап).
ІІІ. Түсті білездіктерді
таңдау арқылы үш топқа бөлу.
ІV. «Ортадағы қаламсап» әдісі
арқылы топ басшысын тағайындау.
V. «Блум таксономиясына»
негізделген бағалау бетшелерін үлестіру.
VІ. Сабақтың мақсат
критерилерін анықтау.
|
Үй тапсырмасын
тексеру
|
І. «Джиксо» әдісімен мәтінді
баяндау.
1.Фашистік Германияның КСРО-ға
шабулы. (постер, карта)
2. Қазақстандықтардың майдан
даласындағы ерлігі. («Жұптасын тап» әдісі)
3. Соғыстың
аяқталуы. (тірек сызбасы).
|
Жаңа
сабақ
|
І. «Қазақстандықтардың тылдағы
ерен еңбегі» бейнежазба арқылы ой қозғау, жаңа сабақтың тақырыбын
ашу.
ІІ. Дәптерге сабақ
тақырыбы: Қазақстан соғыс
арсеналы §43-44 (2,5,6
т.)
Сабақ
жоспары:
-
Қазақстан экономикасын соғысқа бейімдеп
қайта құру.
-
Майданға және азат етілген аудандарға көмек
көрсету.
-
Ұлы Отан соғысы жылдарыдағы ғылым мен
мәдениеттің дамуы.
ІІІ. Электрондық оқулықтан
жаңа сабаққа сілтеме.
ІV.Топтық тапсырма (қосымша
ресурстар тарату, ғаламторды пайдалану, оқулықпен
жұмыс):
1 топ. «5w1h» әдісімен ел
экономикасы деректерін зерделеу.
2 топ. «БФЕ» әдісімен майданға
көмек факторларын анықтау.
3 топ. «Алжапқыш» әдісімен
ғылым мен мәдениет дамуын әсерлеу.
V. Сергіту сәті: «Мен кіммін?»
ойыны.
VІ.
«Каст» әдісімен оқушы
шығармашылығын бағалау:
К «көзқарас» Өтті ғой соғыс
деген (эссе жазу)
А «аргумент» Атырау өңірінің
батырлары (слайд-шолу)
С «себеп» Мен ардагер
ұрпағымын (өлең шумақтары)
Т «тұжырым» Ұлы Жеңіске 70 жыл
(мұғалім толғанысы)
|
Жаңа сабақты
беркіту
|
І. «SWOT» талдауы арқылы алған
білім мен дағдыны нақтылау:
S «күшті
жақтары»
W «әлсіз
жақтары»
O «даму
мүмкіндіктері»
T «қауіпті
жақтары»
ІІ. Активойд арқылы
тақырыпқа сәйкес ҰБТ тест сынағын жүргізу.
|
Бағалау
|
Бағалау бетшесі
арқылы топ басшыларының бағалауын ескеру
|
Рефлексия
|
«Екі жұлдыз, бір
тілек» әдісі арқылы сабақтан алған
білім мен дағдыға кері байланыс жасау.
|
Үйге
тапсырма
|
1941-1945 ж.ж. Қазақстан соғыс
арсеналы (§ 43-44. 2, 5, 6 тақ.)
Қосымша ресурстардан төмендегі
тақырыптарға реферат жазу:
-
Қазақстан – майдан
арсеналы
-
Қазақстандықтардың тылдағы ерен
еңбегі
-
Ұлы
Отан соғысындағы жеңістің тарихи маңызы
|