Пәні:Қазақстан
тарихы
Тақырыбы:1941-1945
жылдардағы Ұлы Отан соғыс жылдарындағы Қазақстан 2-бөлімін
қорытындылау
|
Мектеп: № 60 жалпы орта білім беретін
мектебі
Мұғалімнің есімі:
Г.Ахметова
|
Күні:
24.12.2018.
|
Сабақ
№30
|
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
|
Сынып: 9
«ә,б»
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық оқушылар:
Соғыс жылдарында армия қатарына қанша қазақстандықтар шақырылғанын
біледі
|
Оқушылардың басым
бөлігі: Кеңес Одағының Батыры атағын екі мәрте алған қазақстандық
ұшқыштардың еңбегін бағалай отырып,
талдайды.
|
Кейбір оқушылар:Ұлы
Отан соғысының тарихи маңызы неде екенін
анықтайды.
|
Бағалау
критерийі
|
Соғыс жылдарында
армия қатарына қанша қазақстандықтар шақырылғанын және Кеңес
Одағының Батыры атағын екі мәрте алған қазақстандық ұшқыштардың
еңбегін бағалай отырып, талдай алады.Рейхстагтың үстіне Жеңістің
қызыл туын тіккен қазақстандықты
біледі.
|
Тілдік
мақсат
|
Оқушылар: Мәтінді
оқиды, бір-біріне айтып өзара ортақ шешім шығарып, түйінді ойды
айтады, яғни айтылым болады
|
|
Негізгі сөздер мен
тіркестер:Арсенал, ресурс,
эвакуация,
|
Сыныптағы
диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік
бірліктер:
|
Талқылауға арналған
тармақтар:
|
1.Ұлы Отан соғысының
басталуы
2.Қаһарман
партизандар
3. Қазақстан-майдан
арсеналы
4.Еңбекшілердің
тылдағы ерен еңбегі
|
Құндылыққа
баулу
|
«Мәңгілік Ел» жалпы
ұлттық идеясының құндылығын индустрияландыру мен иновацияларға
негізделген экономикалық өсу. Оқушылардың өзара әрекеттесу
мәдениетін қалыптастыру, отансүйгіштікке тәрбиелеу және өмір бойы
білім алу
|
Көрнекіліктер
|
Тақырыптық сызба
плакат, кеспе қағаздар,
|
Пәнаралық
байланыс
|
Георафия,
Әдебиет
|
Әдіс-тәсілдер
|
Кім жылдам?,
портреттер сөйлейді, менің өз пікірім, кім
тапқыр
|
Алдыңғы
оқу
|
Қазақ
АКСР
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған
жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді
жазыңыз)
|
Ресурстар
|
Басталуы
2-минут
7-минут
|
- сәлемдесу
- кезекші мәліметін
тыңдау
- топқа бөлу
- конверт тарату арқылы топ мүшелерін анықтайды, сабақ
барысындағы қызметін
түсіндіреді
Үй тапсырмасын сұрау
Оқушыларды ауызша мадақтау, смайликтер арқылы формативті
бағалаймын.
1 «Кім жылдам» оқушыларға сұрақтар
қойылады
2.Соғыс қарсаңында Қазақстан экономикасы
қалай
дамыды?
2.Гитлерлік «Барбаросса» жоспарының мәні
неде?
3.Соғыс жылдары Қазақстан халқы әскери техника жасауға
қанша қаражат қосты?
4.Соғыс жылдары кімдер рекордтық өнім
жинады?
5.Қазақстанға қанша
ірі өнеркәсіп мекелері көшіріліп
әкелінді?
|
|
Ортасы
20-минут
|
Жаңа сабақ
«Портреттер сөйлейді» әдісі арқылы көрсетілген
фотосуреттегі адамның аты-жөнін атап, өмірбаянына тоқталу .
Оқушылар өз ойларын айтады.
«Менің өз пікірім» әдісі арқылы, оқушылар кестедегі
тақырыпқа өз пікірлерін айта отырып түсіндіріп өтуі тиіс 3- топқа
3- тапсырма беріледі.
1
Ұлы Отан соғысының
басталуы
басталуы
-топ
Қазақстандық Кеңес Одағының
Батырлары
2
-топ
Екінші
дүниежүзілік соғыстың жеңіспен
аяқталуы
3 -топ
|
Суреттер: Талғат Бигелдиев, Луганский Сергей Данилович,
Бауыржан Момышұлы
1,2,3,-реттік сан арқылы 3-топқа
бөлемін
|
Аяқталуы
Бекіту Құзырлылық
қалыптастыру
6-минут
|
«Кім тапқыр» әдісі арқылы мәтінді оқимын оқушылар
жауабын табу керек
1.Екінші дүниежүзілік соғыс жылдарында фашистер жағына
шығып, соларға қызмет етіңдер-Коллаборационистер
2.Қор, елдің сарқылмас орны-
Ресурс
3.Қару-жарақ, оқ-дәрі, әскери жабдық
қоймасы-Арсенал
4.Көшіру, соғыс
жаідайында кәсіпорындарды тылға
көшіру-Эвакуация
|
|
Бағамдау-бағалау
Рефлекция 2-минут
|
Екі жұлдыз бір
тілек
|
|
Бағалау
2-минут
|
Жүйелеп нақты
бағалаймын
|
Топ басшылары
бағалау парағын толтырып мұғалімге
тапсырады
|
Келесі оқу
1-минут
|
Үйге тапсырма беру:
1941-1945 жылдардағы Ұлы Отан соғыс жылдарындағы Қазақстан
2-бөлімін қорытындылау
|
Күнделік
|
Қосымша
ақпарат:
|
www.historu08.ru
сайтынан
қосымша материалдар көрсету
|
Саралау- сіз қосымша
көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға
тапсырманы күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз?
|
|
Бағалау- Оқушылардың
үйренгенін, материалды меңгерген тексеруді қалай
жоспарлайсыз?
|
|
Сабақ бойынша
рефлекция
Сабақ/ оқу мақсаттары шынайы
ма?
-Бүгін оқушылар не
білді?
-Сыныптағы ахуал қандай
болды?
-Мен жоспарлаған саралау шаралары сәтті болды
ма?
-Мен берілген уақыт
ішінде үлгердім бе?
|
|
Ортасы
20-минут
|
Жаңа сабақ
«Ой елегінен өткізу» әдісі арқылы Бейнеролик «Ұлы Отан
соғысы» көрсетіледі. Жаңа сабақтың тақырыбын оқушыларға сұрақ қоя
отырып ашамын.
Оқушыларды бүгінгі тақырып бойынша ұғындырып, білімін
қалыптастыру үшін «Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі арқылы топқа бөліп
беремін, сол бойынша оқып түсіндіріп, қорытынды ойды
айтады.
1-топ. Ұлы Отан соғыстың
басталуы
2-топ.Қазақстандық жауынгерлердің майдандағы
ерлігі
3-топҚазақстан-майдан
арсеналы
4-топ.Еңбекшілердің тылдағы ерен
еңбегі
Топтық жұмыс. Тапсырманың мазмұнымен танысады. Айтады,
түйіндейді ойды жеткізеді.
|
1,2,3,4,-реттік сан арқылы 4-топқа
бөлемін
|
Аяқталуы
Бекіту Құзырлылық
қалыптастыру
6-минут
|
Конверт әдісі арқылы сұрақ-жауап жүргіземін. Әр арна
бір-біріне сұрақ жолдайды, қабылдап алған арна жауап
береді
1.Ұлы Отан соғысы қашан
басталды?
2.Гитлерлік «Барбаросса» жоспарының мәні
неде?
3.Соғыс жылдары Қазақстан халқы әскери техника жасауға
қанша қаражат қосты?
4.Соғыс жылдары
кімдер рекордтық өнім жинады?
|
конверт
|
Бағамдау-бағалау
Рефлекция 2-минут
|
Екі жұлдыз бір
тілек
|
|
Бағалау
2-минут
|
Жүйелеп нақты
бағалаймын
|
Топ басшылары
бағалау парағын толтырып мұғалімге
тапсырады
|
Келесі оқу
1-минут
|
Үйге тапсырма беру:
Қазақстан Ұлы Отан
соғысы жылдарында. Қазақстан-соғыс арсеналы. Қазақ КСР-нің әскерді
ауылшаруашылық өнімдерімен қамтамасыз ету
рөлі
|
Күнделік
|
Қосымша
ақпарат:
|
www.historu08.ru
сайтынан
қосымша материалдар көрсету
|
Саралау- сіз қосымша
көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға
тапсырманы күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз?
|
|
Бағалау- Оқушылардың
үйренгенін, материалды меңгерген тексеруді қалай
жоспарлайсыз?
|
|
Сабақ бойынша
рефлекция
Сабақ/ оқу мақсаттары шынайы
ма?
-Бүгін оқушылар не
білді?
-Сыныптағы ахуал қандай
болды?
-Мен жоспарлаған саралау шаралары сәтті болды
ма?
-Мен берілген уақыт
ішінде үлгердім бе?
|
|