Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
1941-1945 жылдардағы Ұлы Отан соғыс жылдардағы Қазақстан 2-бөлім қайталау
Материал туралы қысқаша түсінік
9-сыныптардың сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
26 Желтоқсан 2018
615
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары
Тексерілді
Тексерілді
Пәні:Қазақстан тарихыТақырыбы:1941-1945 жылдардағы Ұлы Отан соғыс жылдарындағы Қазақстан 2-бөлімін қорытындылау | Мектеп: № 60 жалпы орта білім беретін мектебіМұғалімнің есімі: Г.Ахметова | |
Күні: 24.12.2018. | Сабақ №30 | Қатысқандар:Қатыспағандар: |
Сынып: 9 «ә,б» | ||
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: Соғыс жылдарында армия қатарына қанша қазақстандықтар шақырылғанын біледі | |
Оқушылардың басым бөлігі: Кеңес Одағының Батыры атағын екі мәрте алған қазақстандық ұшқыштардың еңбегін бағалай отырып, талдайды. | ||
Кейбір оқушылар:Ұлы Отан соғысының тарихи маңызы неде екенін анықтайды. | ||
Бағалаукритерийі | Соғыс жылдарында армия қатарына қанша қазақстандықтар шақырылғанын және Кеңес Одағының Батыры атағын екі мәрте алған қазақстандық ұшқыштардың еңбегін бағалай отырып, талдай алады.Рейхстагтың үстіне Жеңістің қызыл туын тіккен қазақстандықты біледі. | |
Тілдік мақсат | Оқушылар: Мәтінді оқиды, бір-біріне айтып өзара ортақ шешім шығарып, түйінді ойды айтады, яғни айтылым болады | |
Негізгі сөздер мен тіркестер:Арсенал, ресурс, эвакуация, | ||
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: | ||
Талқылауға арналған тармақтар: | ||
1.Ұлы Отан соғысының басталуы2.Қаһарман партизандар3. Қазақстан-майдан арсеналы4.Еңбекшілердің тылдағы ерен еңбегі | ||
Құндылыққа баулу | «Мәңгілік Ел» жалпы ұлттық идеясының құндылығын индустрияландыру мен иновацияларға негізделген экономикалық өсу. Оқушылардың өзара әрекеттесу мәдениетін қалыптастыру, отансүйгіштікке тәрбиелеу және өмір бойы білім алу | |
Көрнекіліктер | Тақырыптық сызба плакат, кеспе қағаздар, | |
Пәнаралық байланыс | Георафия, Әдебиет | |
Әдіс-тәсілдер | Кім жылдам?, портреттер сөйлейді, менің өз пікірім, кім тапқыр | |
Алдыңғы оқу | Қазақ АКСР | |
Жоспар | ||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
Басталуы2-минут7-минут | - сәлемдесу - кезекші мәліметін тыңдау - топқа бөлу - конверт тарату арқылы топ мүшелерін анықтайды, сабақ барысындағы қызметін түсіндіредіҮй тапсырмасын сұрауОқушыларды ауызша мадақтау, смайликтер арқылы формативті бағалаймын. 1 «Кім жылдам» оқушыларға сұрақтар қойылады2.Соғыс қарсаңында Қазақстан экономикасы қалайдамыды?2.Гитлерлік «Барбаросса» жоспарының мәні неде?3.Соғыс жылдары Қазақстан халқы әскери техника жасауға қанша қаражат қосты?4.Соғыс жылдары кімдер рекордтық өнім жинады?5.Қазақстанға қанша ірі өнеркәсіп мекелері көшіріліп әкелінді? | |
Ортасы20-минут | Жаңа сабақ«Портреттер сөйлейді» әдісі арқылы көрсетілген фотосуреттегі адамның аты-жөнін атап, өмірбаянына тоқталу . Оқушылар өз ойларын айтады. «Менің өз пікірім» әдісі арқылы, оқушылар кестедегі тақырыпқа өз пікірлерін айта отырып түсіндіріп өтуі тиіс 3- топқа 3- тапсырма беріледі.1-топ 2-топ 3-топ | Суреттер: Талғат Бигелдиев, Луганский Сергей Данилович, Бауыржан Момышұлы 1,2,3,-реттік сан арқылы 3-топқа бөлемін |
Аяқталуы Бекіту Құзырлылық қалыптастыру6-минут | «Кім тапқыр» әдісі арқылы мәтінді оқимын оқушылар жауабын табу керек1.Екінші дүниежүзілік соғыс жылдарында фашистер жағына шығып, соларға қызмет етіңдер-Коллаборационистер2.Қор, елдің сарқылмас орны- Ресурс3.Қару-жарақ, оқ-дәрі, әскери жабдық қоймасы-Арсенал4.Көшіру, соғыс жаідайында кәсіпорындарды тылға көшіру-Эвакуация | |
Бағамдау-бағалау Рефлекция 2-минут | Екі жұлдыз бір тілек | |
Бағалау 2-минут | Жүйелеп нақты бағалаймын | Топ басшылары бағалау парағын толтырып мұғалімге тапсырады |
Келесі оқу1-минут | Үйге тапсырма беру: 1941-1945 жылдардағы Ұлы Отан соғыс жылдарындағы Қазақстан 2-бөлімін қорытындылау | Күнделік |
Қосымша ақпарат: | www.historu08.ru сайтынан қосымша материалдар көрсету | |
Саралау- сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | ||
Бағалау- Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгерген тексеруді қалай жоспарлайсыз? | ||
Сабақ бойынша рефлекцияСабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма?-Бүгін оқушылар не білді?-Сыныптағы ахуал қандай болды?-Мен жоспарлаған саралау шаралары сәтті болды ма?-Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? |
Ортасы20-минут | Жаңа сабақ«Ой елегінен өткізу» әдісі арқылы Бейнеролик «Ұлы Отан соғысы» көрсетіледі. Жаңа сабақтың тақырыбын оқушыларға сұрақ қоя отырып ашамын. Оқушыларды бүгінгі тақырып бойынша ұғындырып, білімін қалыптастыру үшін «Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі арқылы топқа бөліп беремін, сол бойынша оқып түсіндіріп, қорытынды ойды айтады.1-топ. Ұлы Отан соғыстың басталуы2-топ.Қазақстандық жауынгерлердің майдандағы ерлігі3-топҚазақстан-майдан арсеналы4-топ.Еңбекшілердің тылдағы ерен еңбегіТоптық жұмыс. Тапсырманың мазмұнымен танысады. Айтады, түйіндейді ойды жеткізеді. | 1,2,3,4,-реттік сан арқылы 4-топқа бөлемін |
Аяқталуы Бекіту Құзырлылық қалыптастыру6-минут | Конверт әдісі арқылы сұрақ-жауап жүргіземін. Әр арна бір-біріне сұрақ жолдайды, қабылдап алған арна жауап береді1.Ұлы Отан соғысы қашан басталды?2.Гитлерлік «Барбаросса» жоспарының мәні неде?3.Соғыс жылдары Қазақстан халқы әскери техника жасауға қанша қаражат қосты?4.Соғыс жылдары кімдер рекордтық өнім жинады? | конверт |
Бағамдау-бағалау Рефлекция 2-минут | Екі жұлдыз бір тілек | |
Бағалау 2-минут | Жүйелеп нақты бағалаймын | Топ басшылары бағалау парағын толтырып мұғалімге тапсырады |
Келесі оқу1-минут | Үйге тапсырма беру:Қазақстан Ұлы Отан соғысы жылдарында. Қазақстан-соғыс арсеналы. Қазақ КСР-нің әскерді ауылшаруашылық өнімдерімен қамтамасыз ету рөлі | Күнделік |
Қосымша ақпарат: | www.historu08.ru сайтынан қосымша материалдар көрсету | |
Саралау- сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | ||
Бағалау- Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгерген тексеруді қалай жоспарлайсыз? | ||
Сабақ бойынша рефлекцияСабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма?-Бүгін оқушылар не білді?-Сыныптағы ахуал қандай болды?-Мен жоспарлаған саралау шаралары сәтті болды ма?-Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)