Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
1950 жылдардағы Қазақстандағы қоғамдық саяси өмір ІІ курс
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ тақырыбы: 1950 жылдардағы Қазақстандағы қоғамдық саяси өмір
Модуль /пән атауы: Қазақстан тарихы
Дайындаған педагог: Махамбетова А.Ж
Сабақ типі: аралас сабақ
Сабақтың әдісі: СТО стратегиясы ,түсіндіру, топпен жұмыс, ЖИГСО, мәтінмен жұмыс
2. Мақсаты, міндеттер
Сабақ мақсаттары |
Қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерін түсіндіру. Хрущевтық «Жылымық» кезеңіндегі қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерін түсіну. Тың игеру саясатының ерекшеліктері, оның табыстары мен зардаптары және саясаттың Қазақстан халқының демографиялық жағдайына әсері туралы білім қалыптастыру |
Сабақ міндеттері |
Студенттердің ойлау, топпен жұмыс істеу, өз бетінше қорытынды жасай білу қабілеттерін дамыта отырып, оқушы бойындағы шығармашылық, ізденімпаздық қабілеттерін шыңдау. |
Бағалау критерийлері |
Тарихи фактілерді салыстырып, өз түсінігін қалыптастырады. Қазақстан үшін пайдасы мен зиянын анықтайды. «Жылымық»кезеңіндегі саяси үдерісті бағалайды.Экологиялық проблемаларды біледі. |
Тілдік мақсаттары |
Әміршіл-әкімшіл жүйе, Тың және тыңайған жерлерді игеру |
Пәнаралық байланыстар: Саясаттану және әлеуметтану негіздері
Пәнішілік байланыстар: Тоқырау жылдардағы Қазақстан
-
Оқу сабақтары барысында білім алушылар игеретін кәсіби біліктердің тізбесі/дағдылар: патриотизм, өз елі үшін мақтаныш, ұлттық сана-сезім
3. Сабақты жабдықтау: презентация, дәріс, тапсырмалар
3.1. Оқу-әдістемелік құрал-жабдықтар, анықтамалық әдебиеттер:Ч.Мусин «Қазақстан тарихы» Алматы 2008 ж 378-387 б
-
. Техникалық құралдар, материалдар: Интерактивті тақта, ноутбук
4.Сабақтың барысы
Сабақ кезеңдері: |
Оқытушы іс-әрекеті |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы: Ұйымдастыу кезеңі |
Ұйымдастыру кезеңі. Аудиторияның, кабинеттің және топтың сабаққа дайындығын тексеру, сабаққа қатыспаған студентті белгілеу, студенттерді сабақтың мақсатымен, жоспарымен таныстыру |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Үй жұмысын тексеру
|
І топқа тапсырма: Сұрақ
бізден, жауап сізден берілді? /1990 жылы/ Фашизм – (италь.фаши-ұғым, одақ) – италян тілінде «ұйым» деген сөз Дүние жүзіне үстемдік орнатпақ болған топ,бірлестік. Барбаросса — Фашистік Германияның Кеңес Одағына кенеттен соққы беружоспары Тайфун — Гитлер армиясының Мәскеуге басып кіруі туралы жоспар Остланд — Кеңес Одағы мен Шығыс Еуропаны мекендеген халықтардықырып-жою жоспары Цитадель — Гитлер армиясының Курск аймағына басып кіру жоспары Блицкриг – Гитлерлік армияның жеңілмейтіні туралы аңыздың күйреуі, сәтсіздікке ұшырауы ІІІ топқа тапсырма: Сандар сөйлейді. Мына сандарға қарап мәлімет беру 1941ж. 22. 06 — (Ұлы Отан соғысы басталды) 11,600 — (Кенес одағының батыры) 1418 — (Күн мен түнге созылған Ұлы Отан соғысы болып өтті) 1910-1982 жж — (Бауыржан Момышұлы өмір сүрген жылдар) 1945 – 9 .V — (Ұлы Отан соғысы аяқталды.Ең алғаш парад болды) 1940.18. 12— (Гитлер КСРО -ны жаулап алу үшін Барбаросса жоспарын жасады.) ІҮ топқа тапсырма: Тапсырма: «Иә», «Жоқ» 1.Генерал – майор И.В.Панфилов қолбасшылық еткен 316 –атқыштар дивизиясы Мәскеу түбінде ерлікпен шайқасты ( иә) 2.1941 жылы Жамбыл Жабаев ленинградтықтарға «Ленинградтық өренім» жырын арнады ( иә) 3.Сұлтан Баймағамбетов Мәскеу үшін шайқаста қаза тапты (жоқ) Ленинград үшін 4.Еділ бойындағы қаһарман қала түбінде минометші Қарсыбай Сыпатаев өшпес ерлік көрсетті ( иә) 5.Қазақстандық партизандардың жалпы саны 4,5 мың ( жоқ) 3,5 мың 6.Қазақстандықтардан 500- ге жуық адам Кеңес Одағы Батыры атағын алды (иә)
Ү топқа тапсырма: Семантикалық карта.
Дескрипторлар: -Қазақстанда өндірілген өнімдердің түрлерін анықтайды. - Тыл еңбектерлерінің «Жеңіс қорына» қосқан үлесін баға береді. -Тақырыпқа сай ақпарат беру -Нақты болжамдар беру
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жаңа тақырыпты болжау Ой шоғырландыу
|
Қызығушылықты ояту кезеңі: Видеоролик көрсету. Берілген үзіндіден тақырыпқа шығу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
Сабақтың негізгі мазмұны
Мәтінмен жұмыс (Теориялық материал) |
Сабақтың жоспары: 1. Соғыстан кейінгі елдің жағдайы 2. Әміршіл-әкімшіл жүйе және оның құлдырай бастауы 3.Тың және тыңайған жерлерді игеру 4. Экологиялық жағдай 5.Мәдениеттің дамуы
Мағынаны тану: ЖИГСО стратегиясын қолдана отырып, топтарға 5 түрлі мәтін таратылады. Топтар мәтінмен жұмыс жасайды. Жаңа білімді оқушының өзі игеруі, бірін-бірі ұжымдық оқыту. 1 топ: Соғыстан кейінгі елдің жағдайы 2 топ: Әміршіл-әкімшіл жүйе және оның құлдырай бастауы 3 топ: Тың және тыңайған жерлерді игеру 4топ: Экологиялық жағдай 5 топ: Мәдениеттің дамуы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жұмыс түрлері, (топтық, жұптық, жеке) Әдіс тәсілдер (белсенді, саралап оқыту)
Қалыптастырушы бағалау әдістері |
Ой толғаныс сатысы: 1-топ: Термин сөздер: КОКП – Кеңестер Одағының Коммунисттік партиясы .ОК-Орталық Комитет, Кремльдегі және әр республикадағы билік пен партия құрамы Депортация – белгілі бір халықты немесе жеке тұлғаны мәжбүрлеп қоныс аудару) Космополитизм – Отан қорғауды, өз мәдениеті мен дәстүрін мойындамайтын, патриотизмнен бас тартуды уағыздайтын көзқарас «Жылымық» - 1953 пен 1962 жж. қамтитын Хрущев басқарған кездегі саяси тұтқындарды ақтаған кезең Ақтау (реабилитация) – саяси тұтқындарға рақымшылық жариялап, ақтау процесі Тоталитаризм – қоғамның барлық саласына мемлекеттік бақылау жүргізетін саяси режим 2-топ: Сұрақтарға жауап беру 1950 жылдардың ортасындағы жер игеру саясаты не деп аталады? (Тың және тыңайған жерлерді игеру) Тың игеру саясатының негізгі мақсаты не? (Ауылшаруашылық өндірісін ұйымдастыру және халықтың азыққа деген қажеттіліктерін қаматамасыз ету) Тың және тыңайған жерлерді игеру туралы шешім қашан қабылданды? (1954 жылы көктемде) Тың игеру кезінде қанша қала және қала типтес поселкелер салынды? (15 қала, 86 қала типтес поселкелер салынды) Топырақ эрозиясы дегеніміз не? (Топырақтың құнарлылығын кемітетін табиғат апаты) Тың игеру саясаты қайда жүргізілді? (Облыстарды картадан көрсет). (Қостанай, Ақмола, Павлодар, Солтүстік Қазақстан, Көкшетау, Торғай облыстары) 3-топ: Құрастырмалы тест 1. Тың игеру науқанында республиканың ұлттық-демографиялық ерекшеліктері ............................ (ескерілмеді). 2. Жергілікті халықтың ғұрпына, дәстүріне, мәдени ескерткішіне ............... (менсінбей қарау) орын алды. 3. Шеттен келгендердің Қазақстан қалаларын жайлап алу жағдайы тек солтүстік өңірлерде ғана емес, ......................... (Шымкент, Жамбыл, Алматының) және өзге қалалардың кәсіпорындары да осылай істеді. 4. 1950 жылдардың ортасынан бастап Қытай Халық Республикасында тұратын қазақ диаспорасының бір бөлігі ................... (тарихи Отанына оралуға) мүмкіндік алды. 5. Демографиялық ахуалдың ............................ (орыстілді тұрғындардың пайдасына шешілуі) қазақ тілі мен мәдениетін ауыр жағдайға ұшыратты. 6. Қазақ мектептерінің саны ................ (күрт кеміді).
4-топ: Сұрақ-жауап: 1.Зауыттарда, фабрикаларда, кен орындарында көп жылдар бойы технологиялық үрдістер жаңартылмады, табиғи ресурстарды ысырапсыз пайдалану ескерілмеді. Экологиялық дағдарыс және оның салдары 2.Қазақстан нағыз экологиялық апат аймағына айналған жыл: 1950 жылдардан бастап. 3.Батыс Қазақстанда жұмыс істеп тұрған атом полигоны: Капустин Яр. 4.Семей ядролық полигонында ең алғашқы сынақ өткізілген жыл: 1949 ж. 5.Семей полигонының зардабын шеккен облыстар: Семей, Қарағанды, Павлодар, Өскемен. 6.Экологиялық дағдарыс шиеленіскен, ірі кәсіпорындар шоғырланған қалалар: Қарағанды, Шымкент, Өскемен.
5-топ: Сәйкестендіру:
|