Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Сабақ тақырыбы: 1950 жылдардағы Қазақстандағы қоғамдық саяси өмір

    Модуль /пән атауы: Қазақстан тарихы

    Дайындаған педагог: Махамбетова А.Ж

    Сабақ типі: аралас сабақ

    Сабақтың әдісі: СТО стратегиясы ,түсіндіру, топпен жұмыс, ЖИГСО, мәтінмен жұмыс

    2. Мақсаты, міндеттер

    Сабақ мақсаттары

    Қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерін түсіндіру. Хрущевтық «Жылымық» кезеңіндегі қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерін түсіну. Тың игеру саясатының ерекшеліктері, оның табыстары мен зардаптары және саясаттың Қазақстан халқының демографиялық жағдайына әсері туралы білім қалыптастыру

    Сабақ міндеттері

    Студенттердің ойлау, топпен жұмыс істеу, өз бетінше қорытынды жасай білу қабілеттерін дамыта отырып, оқушы бойындағы шығармашылық, ізденімпаздық қабілеттерін шыңдау.

    Бағалау критерийлері

    Тарихи фактілерді салыстырып, өз түсінігін қалыптастырады. Қазақстан үшін пайдасы мен зиянын анықтайды. «Жылымық»кезеңіндегі саяси үдерісті бағалайды.Экологиялық проблемаларды біледі.

    Тілдік мақсаттары

    Әміршіл-әкімшіл жүйе, Тың және тыңайған жерлерді игеру


    Пәнаралық байланыстар: Саясаттану және әлеуметтану негіздері

    Пәнішілік байланыстар: Тоқырау жылдардағы Қазақстан

      1. Оқу сабақтары барысында білім алушылар игеретін кәсіби біліктердің тізбесі/дағдылар: патриотизм, өз елі үшін мақтаныш, ұлттық сана-сезім

    3. Сабақты жабдықтау: презентация, дәріс, тапсырмалар

    3.1. Оқу-әдістемелік құрал-жабдықтар, анықтамалық әдебиеттер:Ч.Мусин «Қазақстан тарихы» Алматы 2008 ж 378-387 б

      1. . Техникалық құралдар, материалдар: Интерактивті тақта, ноутбук   

    4.Сабақтың барысы

    Сабақ кезеңдері:

    Оқытушы іс-әрекеті

    Сабақтың басы:

    Ұйымдастыу кезеңі

    Ұйымдастыру кезеңі.

    Аудиторияның, кабинеттің және топтың сабаққа дайындығын тексеру, сабаққа қатыспаған студентті белгілеу, студенттерді сабақтың мақсатымен, жоспарымен таныстыру

    Үй жұмысын тексеру


    1. Үй жұмысын тексеру.

    І топқа тапсырма: Сұрақ бізден, жауап сізден
    1. Ұлы Отан соғысы жылдары? /1941-1945 жж/
    2. Қай күнді жеңіс күні деп тойлаймыз? /9 мамыр/
    3.1941 жылы Совет Одағы соғыс самолеттерін шығару жөнінен нешінші орынға шықты? /3-інші/.
    4. Екі мәрте Кеңес Одағы Батыры атанған Сергей Данилович Луганский жеке өзі жаудың қанша ұшағын атып түсірді? /37/
    5. Бауыржан Момышұлына қай жылы Кеңес Одағының Батыры атағы

    берілді? /1990 жылы/
    6. Днепр үшін шайқастағы ерлігі үшін Кеңес Одағының Батыры атағын алған ең ең жас Жәнібек Елеусізов нешеде еді? /18 жаста/

    Фашизм –         (италь.фаши-ұғым, одақ) – италян тілінде «ұйым» деген сөз

    Дүние жүзіне үстемдік орнатпақ болған топ,бірлестік.

    Барбаросса —    Фашистік Германияның Кеңес Одағына кенеттен   соққы беружоспары

    Тайфун  —          Гитлер армиясының Мәскеуге басып кіруі туралы жоспар

    Остланд —         Кеңес Одағы мен Шығыс Еуропаны мекендеген халықтардықырып-жою   жоспары

    Цитадель —    Гитлер армиясының Курск аймағына басып кіру жоспары

    Блицкриг –   Гитлерлік армияның жеңілмейтіні туралы аңыздың күйреуі,

    сәтсіздікке ұшырауы


    ІІІ топқа тапсырма: Сандар сөйлейді. Мына сандарға қарап мәлімет беру

    1941ж. 22. 06    —     (Ұлы Отан соғысы басталды)

    11,600                —     (Кенес одағының батыры)

    1418                  —       (Күн мен түнге созылған Ұлы Отан соғысы болып өтті)

    1910-1982 жж      —   (Бауыржан Момышұлы өмір сүрген жылдар)

    1945 – 9 .V   —           (Ұлы Отан соғысы аяқталды.Ең алғаш парад болды)

    1940.18. 12—   (Гитлер КСРО -ны жаулап алу үшін Барбаросса жоспарын жасады.)


    ІҮ топқа тапсырма: Тапсырма: «Иә», «Жоқ»

    1.Генерал – майор И.В.Панфилов қолбасшылық еткен 316 –атқыштар дивизиясы Мәскеу түбінде ерлікпен шайқасты ( иә)

    2.1941 жылы Жамбыл Жабаев ленинградтықтарға «Ленинградтық өренім» жырын арнады ( иә)

    3.Сұлтан Баймағамбетов Мәскеу үшін шайқаста қаза тапты (жоқ) Ленинград үшін

    4.Еділ бойындағы қаһарман қала түбінде минометші Қарсыбай Сыпатаев өшпес ерлік көрсетті ( иә)

    5.Қазақстандық партизандардың жалпы саны 4,5 мың ( жоқ) 3,5 мың

    6.Қазақстандықтардан 500- ге жуық адам Кеңес Одағы Батыры атағын алды (иә)


    Ү топқа тапсырма: Семантикалық карта.

    Сұрақтар

    Мәскеу шайқасы

    Ленинград шайқасы

    Сталинград шайқасы

    Берлин

    шайқасы

    Төлеген Тоқтаров





    Нүркен Əбдіров





    Сағадат Нұрмағамбетов





    Сұлтан Баймағамбетов





    Б.Момышұлы батальоны





    Рақымжан Қошқарбаев





    Дескрипторлар:

    -Қазақстанда өндірілген өнімдердің түрлерін анықтайды.

    - Тыл еңбектерлерінің «Жеңіс қорына» қосқан үлесін баға береді.

    -Тақырыпқа сай ақпарат беру

    -Нақты болжамдар беру


    Жаңа тақырыпты болжау

    Ой шоғырландыу


    Қызығушылықты ояту кезеңі:

    Видеоролик көрсету. Берілген үзіндіден тақырыпқа шығу.


    Сабақтың ортасы


    Сабақтың негізгі мазмұны


    Мәтінмен жұмыс

    (Теориялық материал)

    Сабақтың жоспары:

    1. Соғыстан кейінгі елдің жағдайы

    2. Әміршіл-әкімшіл жүйе және оның құлдырай бастауы

    3.Тың және тыңайған жерлерді игеру

    4. Экологиялық жағдай

    5.Мәдениеттің дамуы

    Мағынаны тану: ЖИГСО стратегиясын қолдана отырып, топтарға 5 түрлі мәтін таратылады. Топтар мәтінмен жұмыс жасайды. Жаңа білімді оқушының өзі игеруі, бірін-бірі ұжымдық оқыту.

    1 топ: Соғыстан кейінгі елдің жағдайы

    2 топ: Әміршіл-әкімшіл жүйе және оның құлдырай бастауы

    3 топ: Тың және тыңайған жерлерді игеру

    4топ: Экологиялық жағдай

    5 топ: Мәдениеттің дамуы


    Жұмыс түрлері, (топтық, жұптық, жеке)

    Әдіс тәсілдер (белсенді, саралап оқыту)




























    Қалыптастырушы бағалау әдістері

    Ой толғаныс сатысы:

    1-топ: Термин сөздер:

    КОКП – Кеңестер Одағының Коммунисттік партиясы .ОК-Орталық Комитет, Кремльдегі және әр республикадағы билік пен партия құрамы

    Депортация – белгілі бір халықты немесе жеке тұлғаны мәжбүрлеп қоныс аудару)

    Космополитизм – Отан қорғауды, өз мәдениеті мен дәстүрін мойындамайтын, патриотизмнен бас тартуды уағыздайтын көзқарас

    «Жылымық» - 1953 пен 1962 жж. қамтитын Хрущев басқарған кездегі саяси тұтқындарды ақтаған кезең

    Ақтау (реабилитация) – саяси тұтқындарға рақымшылық жариялап, ақтау процесі

    Тоталитаризм – қоғамның барлық саласына мемлекеттік бақылау жүргізетін саяси режим


    2-топ: Сұрақтарға жауап беру

    1950 жылдардың ортасындағы жер игеру саясаты не деп аталады?

    (Тың және тыңайған жерлерді игеру)

    Тың игеру саясатының негізгі мақсаты не?

    (Ауылшаруашылық өндірісін ұйымдастыру және халықтың азыққа деген қажеттіліктерін қаматамасыз ету)

    Тың және тыңайған жерлерді игеру туралы шешім қашан қабылданды? 

    (1954 жылы көктемде)

    Тың игеру кезінде қанша қала және қала типтес поселкелер салынды?

    (15 қала, 86 қала типтес поселкелер салынды)

    Топырақ эрозиясы дегеніміз не?

    (Топырақтың құнарлылығын кемітетін табиғат апаты)

    Тың игеру саясаты қайда жүргізілді? (Облыстарды картадан көрсет).

    (Қостанай, Ақмола, Павлодар, Солтүстік Қазақстан, Көкшетау, Торғай  облыстары)


    3-топ: Құрастырмалы тест

    1. Тың игеру науқанында республиканың ұлттық-демографиялық ерекшеліктері ............................ (ескерілмеді).

    2. Жергілікті халықтың ғұрпына, дәстүріне, мәдени ескерткішіне ............... (менсінбей қарау) орын алды.

    3. Шеттен келгендердің Қазақстан қалаларын жайлап алу жағдайы тек солтүстік өңірлерде ғана емес, ......................... (Шымкент, Жамбыл, Алматының) және өзге қалалардың кәсіпорындары да осылай істеді.

    4. 1950 жылдардың ортасынан бастап Қытай Халық Республикасында тұратын қазақ диаспорасының бір бөлігі ................... (тарихи Отанына оралуға) мүмкіндік алды.

    5. Демографиялық ахуалдың ............................ (орыстілді тұрғындардың пайдасына шешілуі) қазақ тілі мен мәдениетін ауыр жағдайға ұшыратты.

    6. Қазақ мектептерінің саны ................ (күрт кеміді).


    4-топ: Сұрақ-жауап:

    1.Зауыттарда, фабрикаларда, кен орындарында көп жылдар бойы технологиялық үрдістер жаңартылмады, табиғи ресурстарды ысырапсыз пайдалану ескерілмеді. Экологиялық дағдарыс және оның салдары

    2.Қазақстан нағыз экологиялық апат аймағына айналған жыл: 1950 жылдардан бастап.

    3.Батыс Қазақстанда жұмыс істеп тұрған атом полигоны: Капустин Яр.

    4.Семей ядролық полигонында ең алғашқы сынақ өткізілген жыл: 1949 ж.

    5.Семей полигонының зардабын шеккен облыстар: Семей, Қарағанды, Павлодар, Өскемен.

    6.Экологиялық дағдарыс шиеленіскен, ірі кәсіпорындар шоғырланған қалалар: Қарағанды, Шымкент, Өскемен.



    5-топ: Сәйкестендіру:

    №

    Сұрақтары


    Жауабы

    1

    Қазақ КСР Ғылым академиясы қашан құрылды?


    А

    М. Әуезов

    2

    Қазақ ҒА - ның тұңғыш президенті кім болды?


    В

    Тіл білімі, әдебиет және

    өнер

    3

    «Абай жолы» романының авторы?

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Махамбетова Айнұр Жағыпарқызы
    24 Қараша 2021
    758
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    1950 жылдардағы Қазақстандағы қоғамдық саяси өмір ІІ курс

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    1950 жылдардағы Қазақстандағы қоғамдық саяси өмір ІІ курс

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерін түсіндіру. Хрущевтық «Жылымық» кезеңіндегі қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерін түсіну. Тың игеру саясатының ерекшеліктері, оның табыстары мен зардаптары және саясаттың Қазақстан халқының демографиялық жағдайына әсері туралы білім қалыптастыру
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Сабақ тақырыбы: 1950 жылдардағы Қазақстандағы қоғамдық саяси өмір

    Модуль /пән атауы: Қазақстан тарихы

    Дайындаған педагог: Махамбетова А.Ж

    Сабақ типі: аралас сабақ

    Сабақтың әдісі: СТО стратегиясы ,түсіндіру, топпен жұмыс, ЖИГСО, мәтінмен жұмыс

    2. Мақсаты, міндеттер

    Сабақ мақсаттары

    Қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерін түсіндіру. Хрущевтық «Жылымық» кезеңіндегі қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерін түсіну. Тың игеру саясатының ерекшеліктері, оның табыстары мен зардаптары және саясаттың Қазақстан халқының демографиялық жағдайына әсері туралы білім қалыптастыру

    Сабақ міндеттері

    Студенттердің ойлау, топпен жұмыс істеу, өз бетінше қорытынды жасай білу қабілеттерін дамыта отырып, оқушы бойындағы шығармашылық, ізденімпаздық қабілеттерін шыңдау.

    Бағалау критерийлері

    Тарихи фактілерді салыстырып, өз түсінігін қалыптастырады. Қазақстан үшін пайдасы мен зиянын анықтайды. «Жылымық»кезеңіндегі саяси үдерісті бағалайды.Экологиялық проблемаларды біледі.

    Тілдік мақсаттары

    Әміршіл-әкімшіл жүйе, Тың және тыңайған жерлерді игеру


    Пәнаралық байланыстар: Саясаттану және әлеуметтану негіздері

    Пәнішілік байланыстар: Тоқырау жылдардағы Қазақстан

      1. Оқу сабақтары барысында білім алушылар игеретін кәсіби біліктердің тізбесі/дағдылар: патриотизм, өз елі үшін мақтаныш, ұлттық сана-сезім

    3. Сабақты жабдықтау: презентация, дәріс, тапсырмалар

    3.1. Оқу-әдістемелік құрал-жабдықтар, анықтамалық әдебиеттер:Ч.Мусин «Қазақстан тарихы» Алматы 2008 ж 378-387 б

      1. . Техникалық құралдар, материалдар: Интерактивті тақта, ноутбук   

    4.Сабақтың барысы

    Сабақ кезеңдері:

    Оқытушы іс-әрекеті

    Сабақтың басы:

    Ұйымдастыу кезеңі

    Ұйымдастыру кезеңі.

    Аудиторияның, кабинеттің және топтың сабаққа дайындығын тексеру, сабаққа қатыспаған студентті белгілеу, студенттерді сабақтың мақсатымен, жоспарымен таныстыру

    Үй жұмысын тексеру


    1. Үй жұмысын тексеру.

    І топқа тапсырма: Сұрақ бізден, жауап сізден
    1. Ұлы Отан соғысы жылдары? /1941-1945 жж/
    2. Қай күнді жеңіс күні деп тойлаймыз? /9 мамыр/
    3.1941 жылы Совет Одағы соғыс самолеттерін шығару жөнінен нешінші орынға шықты? /3-інші/.
    4. Екі мәрте Кеңес Одағы Батыры атанған Сергей Данилович Луганский жеке өзі жаудың қанша ұшағын атып түсірді? /37/
    5. Бауыржан Момышұлына қай жылы Кеңес Одағының Батыры атағы

    берілді? /1990 жылы/
    6. Днепр үшін шайқастағы ерлігі үшін Кеңес Одағының Батыры атағын алған ең ең жас Жәнібек Елеусізов нешеде еді? /18 жаста/

    Фашизм –         (италь.фаши-ұғым, одақ) – италян тілінде «ұйым» деген сөз

    Дүние жүзіне үстемдік орнатпақ болған топ,бірлестік.

    Барбаросса —    Фашистік Германияның Кеңес Одағына кенеттен   соққы беружоспары

    Тайфун  —          Гитлер армиясының Мәскеуге басып кіруі туралы жоспар

    Остланд —         Кеңес Одағы мен Шығыс Еуропаны мекендеген халықтардықырып-жою   жоспары

    Цитадель —    Гитлер армиясының Курск аймағына басып кіру жоспары

    Блицкриг –   Гитлерлік армияның жеңілмейтіні туралы аңыздың күйреуі,

    сәтсіздікке ұшырауы


    ІІІ топқа тапсырма: Сандар сөйлейді. Мына сандарға қарап мәлімет беру

    1941ж. 22. 06    —     (Ұлы Отан соғысы басталды)

    11,600                —     (Кенес одағының батыры)

    1418                  —       (Күн мен түнге созылған Ұлы Отан соғысы болып өтті)

    1910-1982 жж      —   (Бауыржан Момышұлы өмір сүрген жылдар)

    1945 – 9 .V   —           (Ұлы Отан соғысы аяқталды.Ең алғаш парад болды)

    1940.18. 12—   (Гитлер КСРО -ны жаулап алу үшін Барбаросса жоспарын жасады.)


    ІҮ топқа тапсырма: Тапсырма: «Иә», «Жоқ»

    1.Генерал – майор И.В.Панфилов қолбасшылық еткен 316 –атқыштар дивизиясы Мәскеу түбінде ерлікпен шайқасты ( иә)

    2.1941 жылы Жамбыл Жабаев ленинградтықтарға «Ленинградтық өренім» жырын арнады ( иә)

    3.Сұлтан Баймағамбетов Мәскеу үшін шайқаста қаза тапты (жоқ) Ленинград үшін

    4.Еділ бойындағы қаһарман қала түбінде минометші Қарсыбай Сыпатаев өшпес ерлік көрсетті ( иә)

    5.Қазақстандық партизандардың жалпы саны 4,5 мың ( жоқ) 3,5 мың

    6.Қазақстандықтардан 500- ге жуық адам Кеңес Одағы Батыры атағын алды (иә)


    Ү топқа тапсырма: Семантикалық карта.

    Сұрақтар

    Мәскеу шайқасы

    Ленинград шайқасы

    Сталинград шайқасы

    Берлин

    шайқасы

    Төлеген Тоқтаров





    Нүркен Əбдіров





    Сағадат Нұрмағамбетов





    Сұлтан Баймағамбетов





    Б.Момышұлы батальоны





    Рақымжан Қошқарбаев





    Дескрипторлар:

    -Қазақстанда өндірілген өнімдердің түрлерін анықтайды.

    - Тыл еңбектерлерінің «Жеңіс қорына» қосқан үлесін баға береді.

    -Тақырыпқа сай ақпарат беру

    -Нақты болжамдар беру


    Жаңа тақырыпты болжау

    Ой шоғырландыу


    Қызығушылықты ояту кезеңі:

    Видеоролик көрсету. Берілген үзіндіден тақырыпқа шығу.


    Сабақтың ортасы


    Сабақтың негізгі мазмұны


    Мәтінмен жұмыс

    (Теориялық материал)

    Сабақтың жоспары:

    1. Соғыстан кейінгі елдің жағдайы

    2. Әміршіл-әкімшіл жүйе және оның құлдырай бастауы

    3.Тың және тыңайған жерлерді игеру

    4. Экологиялық жағдай

    5.Мәдениеттің дамуы

    Мағынаны тану: ЖИГСО стратегиясын қолдана отырып, топтарға 5 түрлі мәтін таратылады. Топтар мәтінмен жұмыс жасайды. Жаңа білімді оқушының өзі игеруі, бірін-бірі ұжымдық оқыту.

    1 топ: Соғыстан кейінгі елдің жағдайы

    2 топ: Әміршіл-әкімшіл жүйе және оның құлдырай бастауы

    3 топ: Тың және тыңайған жерлерді игеру

    4топ: Экологиялық жағдай

    5 топ: Мәдениеттің дамуы


    Жұмыс түрлері, (топтық, жұптық, жеке)

    Әдіс тәсілдер (белсенді, саралап оқыту)




























    Қалыптастырушы бағалау әдістері

    Ой толғаныс сатысы:

    1-топ: Термин сөздер:

    КОКП – Кеңестер Одағының Коммунисттік партиясы .ОК-Орталық Комитет, Кремльдегі және әр республикадағы билік пен партия құрамы

    Депортация – белгілі бір халықты немесе жеке тұлғаны мәжбүрлеп қоныс аудару)

    Космополитизм – Отан қорғауды, өз мәдениеті мен дәстүрін мойындамайтын, патриотизмнен бас тартуды уағыздайтын көзқарас

    «Жылымық» - 1953 пен 1962 жж. қамтитын Хрущев басқарған кездегі саяси тұтқындарды ақтаған кезең

    Ақтау (реабилитация) – саяси тұтқындарға рақымшылық жариялап, ақтау процесі

    Тоталитаризм – қоғамның барлық саласына мемлекеттік бақылау жүргізетін саяси режим


    2-топ: Сұрақтарға жауап беру

    1950 жылдардың ортасындағы жер игеру саясаты не деп аталады?

    (Тың және тыңайған жерлерді игеру)

    Тың игеру саясатының негізгі мақсаты не?

    (Ауылшаруашылық өндірісін ұйымдастыру және халықтың азыққа деген қажеттіліктерін қаматамасыз ету)

    Тың және тыңайған жерлерді игеру туралы шешім қашан қабылданды? 

    (1954 жылы көктемде)

    Тың игеру кезінде қанша қала және қала типтес поселкелер салынды?

    (15 қала, 86 қала типтес поселкелер салынды)

    Топырақ эрозиясы дегеніміз не?

    (Топырақтың құнарлылығын кемітетін табиғат апаты)

    Тың игеру саясаты қайда жүргізілді? (Облыстарды картадан көрсет).

    (Қостанай, Ақмола, Павлодар, Солтүстік Қазақстан, Көкшетау, Торғай  облыстары)


    3-топ: Құрастырмалы тест

    1. Тың игеру науқанында республиканың ұлттық-демографиялық ерекшеліктері ............................ (ескерілмеді).

    2. Жергілікті халықтың ғұрпына, дәстүріне, мәдени ескерткішіне ............... (менсінбей қарау) орын алды.

    3. Шеттен келгендердің Қазақстан қалаларын жайлап алу жағдайы тек солтүстік өңірлерде ғана емес, ......................... (Шымкент, Жамбыл, Алматының) және өзге қалалардың кәсіпорындары да осылай істеді.

    4. 1950 жылдардың ортасынан бастап Қытай Халық Республикасында тұратын қазақ диаспорасының бір бөлігі ................... (тарихи Отанына оралуға) мүмкіндік алды.

    5. Демографиялық ахуалдың ............................ (орыстілді тұрғындардың пайдасына шешілуі) қазақ тілі мен мәдениетін ауыр жағдайға ұшыратты.

    6. Қазақ мектептерінің саны ................ (күрт кеміді).


    4-топ: Сұрақ-жауап:

    1.Зауыттарда, фабрикаларда, кен орындарында көп жылдар бойы технологиялық үрдістер жаңартылмады, табиғи ресурстарды ысырапсыз пайдалану ескерілмеді. Экологиялық дағдарыс және оның салдары

    2.Қазақстан нағыз экологиялық апат аймағына айналған жыл: 1950 жылдардан бастап.

    3.Батыс Қазақстанда жұмыс істеп тұрған атом полигоны: Капустин Яр.

    4.Семей ядролық полигонында ең алғашқы сынақ өткізілген жыл: 1949 ж.

    5.Семей полигонының зардабын шеккен облыстар: Семей, Қарағанды, Павлодар, Өскемен.

    6.Экологиялық дағдарыс шиеленіскен, ірі кәсіпорындар шоғырланған қалалар: Қарағанды, Шымкент, Өскемен.



    5-топ: Сәйкестендіру:

    №

    Сұрақтары


    Жауабы

    1

    Қазақ КСР Ғылым академиясы қашан құрылды?


    А

    М. Әуезов

    2

    Қазақ ҒА - ның тұңғыш президенті кім болды?


    В

    Тіл білімі, әдебиет және

    өнер

    3

    «Абай жолы» романының авторы?

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Қазақстан тарихы Ашық сабақ Басқа
    24.11.2021
    758
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Махамбетова Айнұр Жағыпарқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации