Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
19-сабақ. Сабақтың тақырыбы: Құжатты рәсімдейміз
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министірлігі
№54 жалпы орта білім беретін мектеп
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: 19-сабақ. Сабақтың тақырыбы: Құжатты рәсімдейміз
Бөлімі: |
Ұзақмерзімді жоспар тарауы: 3-бөлім. Роботтехника. Жоба (ортақ тақырыптар: «Өнер», «Көрнекті тұлғалар») |
Педагогтің аты-жөні: |
Барлыбаева Г.К. |
Күні: |
24.01.24 |
Сыныбы: 3-Ж,Ғ |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Құжатты рәсімдейміз |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
3.2.1.4 шрифт пен абзацты пішімдеу |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушы үшін: Мәтіндік редакторда шрифт пен абзацты пішімдеуді, қолдануды үйренеді. |
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының ісәрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақ басы 1-7 мин.
|
Сәлеметсіздерме! Бүгін, Құжатты рәсімдейміз тақырыбын қарастырамыз Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз: Мәтіндік редакторда шрифт пен абзацты қолдануды үйренесің.
|
Амандасады |
|
https://lms.topiq.kz/library/work/5143797826191360?page=21
|
Ой қозғау. «Миға шабуыл» әдісі. |
Мұғалім төмендегі сұрақтарды оқушыларға қойып, суреттерді topiq.kz көрсетеді. Оқушылар ұжымдық үлгіде білгендері бойынша өз ойларын айтып,жазбаша жауап береді.
Пейзаж (франц. paysage – мекен, өлке, белгілі бір жердің, мекеннің, табиғаттың көрінісі) – бейнелеу өнерінің жанры. Пейзаждан суретшінің табиғаттың сұлулығына деген көзқарасы аңғарылады. |
(1-сурет). |
Қалыптастырушы бағалау Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігі мен сұрақтарға жауап беру деңгейіне қарай «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. |
topiq.kz Оқулық
|
Сабақтың ортасы (26 мин)
|
ІІ. Мағынаны ашу (білімді өзектендіру үшін). Оқулықпен жұмыс істеу. «Мәтінмен жұмыс» әдісі
Тапсырмалар:
|
|||
|
Топтық жұмыс 1- тапсырма Төменде Word редакторында терілген мәтін берілген. Осы мәтіннің әрбір қатарын Шрифт (Қаріп) пен Абзац (Азат жол) командаларының қолданылуын талдап, шағын есеп жазыңдар. Мысалы, тақырып: түсі жасыл, өлшемі ... |
Дескриптор
|
Қалыптастырушы бағалау Топтағы оқушылар бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне және тапсырманы орындау деңгейіне қарай бір-бірін «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. |
Оқулық
Жұмыс дәптерлері |
|
Жұптық жұмыс 2-тапсырма. Суретке қатысты әңгіме құру Суретке қарап 4-5 сөйлемнен тұратын шағын әңгіме
|
Дескриптор Берілген суретке қарап 4-5 сөйлемнен тұратын шағын әңгіме құрастырады. |
Қалыптастырушы бағалау Жұптағы оқушылар бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне әрі тапсырманы орындау деңгейіне |
Оқулық
Жұмыс дәптерлері |
|
құрастырыңдар. Әңгімеге тақырып беріп, қағазға жазыңдар. Шрифт (Қаріп) пен Абзац (Азат жол) командаларын құрастырған мәтіндеріңе қолдану жоспарын ұсыныңдар. |
Құрастырған әңгімеге талдау жасап, жоспарын ұсынады. |
қарай бір-бірін «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. |
|
|
|
Жеке жұмыс 3- тапсырма
командаларының қызметінде қандай негізгі 3 айырмашылықты атай аласың? |
Дескриптор
|
сұраққа
сұраққа жауап |
Қалыптастырушы бағалау Оқушылар өздерінің сабаққа қатысу белсенділігіне әрі тапсырманы орындау деңгейіне қарай өзін- өзі «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. |
Оқулық
Жұмыс дәптерлері |
Сабақтың соңы 7 мин.
Сабақты бекіту. Рефлексия. |
ІІІ. Ой толғаныс. Ре Жеке жұмыс. «Плюс, әдісі Бұл рефлексияны ау орындауға болады. Ж үш бағаннан тұрат ұсынылады. «Плюс» ұнаған кезеңнің «Минус», оқушының оған керексіз, па бағанына оқушы тудырған деректер ме басқа дерек көздер келгендіктері туралы |
флексия минус, қызы ызша да, жаз азбаша орынд ын кестені бағанына барлығы пікірінше, бұл ақпарат йдасыз. лар |
қты» баша да ау үшін, толтыру сабақта жазылады. «Қызықты» қызығушылық |
Қалыптастырушы бағалау Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігі мен тапсырмаларды орындау деңгейіне қарай «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Мақсаты: оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. |
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
|
|||
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды. |
«Жапондық бағалау» әдісі |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады. |
|||
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: Мәтін теруде ережелер түрінде беру 2: Оқушылардың ізденіс жұмыстарын қызығып орындауы Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: Оқушы деңгейіне қарай тапсырмаларды бөлу 2: Дескрипторды өздеріне жасатқызып өздерін бағалауды қолға алу Мен сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару қажет? 1: Дескриптор бойынша бағалауды үнемі қолға алып отыру 2: Рефлексия бөліміндегі оқушы ойын толық тыңдап, бір -бірінің ойын толықтыруды қолға алу |