Материалдар / «1-5ке дейінгі сандарды заттармен сәйкестендіру»

«1-5ке дейінгі сандарды заттармен сәйкестендіру»

Материал туралы қысқаша түсінік
балабақшаға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Сәуір 2018
339
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім саласы: « Таным»Білім бөлімі: «Қарапайым математика»Тақырыбы: «1-5ке дейінгі сандарды заттармен сәйкестендіру»Мақсаты: Балаларды1- 5ке дейін сандармен оның құрылымымен таныстыру.Заттармен сәйкестеңдіруді үйрету. Балаларды ойлау,есте сақтау қабілеттерін дамыту,достыққа,шапшандылыққа тәрбиелеу. Көрнекілігі :Сандар,пішіндердің суретті. Әдіс-тәсілдер:интервью әдісі,түсіндіру,ойындар,сергіту сәті.

Оқу қызметі кезендеріТәрбиешінің іс-әрекетіБалалардың іс-әрекеті
Мотивациялық-қозғаушылықБалалар қане қонақтарымен үш тілде амандасайық. Шаттық шеңбер:Оқу білім аламыз,Біздер зерек баламыз.Математика пәнінде,Тапқыр алғыр боламыз.Балалар өткен тақырыпты интервью әдісін пайдаланып сұраймын Cұрақ-жауап-Бір жылда неше мезгіл бар?-Қазір жылдың қай мезгілі?-Қыс айларын атап беріндерші?Қыстың ерекшеліктерін атап беріндерші?Бүгін аптаның нешінші күні?Біз балабақшаға неше күн келеміз,неше күн демаламыз?Өте тамаша!Жарайсындар балалар!

Үш тілде амандасады



Шаттық шеңбер орындайды.











ТөртҚысЖелтоқсан,қаңтар,ақпанБалалар атап береді

Сәрсенбі5күн2күн
Ұйымдастырушылық-ізденушілік





































































































Рефлексиялық-түзетушілік











Балалар бүгін біз математика оқу қызметінде 1-5 ке дейін сандарды заттармен сәйкестендіруді үйренеміз. Алдымен өткен сандарды есімізге түсірейік. Қане 1-5ке дейін үш тілде санап өтеміз.



5санының алдында қандай сан тұрады? 1-5ке дейін тура және кері санату.ЖарайсыңдарБалалар мына үстелде не көріп тұрсыңдар.Дұрыс, ойыншықтарМен сендерге ойыншықтарды көрсетем,ал сендер неше ойыншық көрсендер ,сонша санды көрсетіңдер.Өте тамаша!Сендерге түсінікті болдыма балалар? Ойын: «Қай сан жоғалды» Сергіту сәті Он қолымда бес саусақ Сол қолымда бес саусақ Бесті беске қосқанда Болып шықты он саусақ. Жарайсындар балалар! Тапсырмалар 1.1-5ке дейін үш тілде санату 2.Адасқан сандарды ретімен орналастыр.3.1-5 ке дейін тура және кері санату.4.Логикалық сұрақтарАспанда неше күн бар?Бір жұдырықта неше саусақ бар?Бағдаршамда неше түс бар?Доп ауыр ма,шар ауырма?Коян жүйрік пе әлде таспаха ма?Сиырда неше мүйіз бар?5.Мынау қандай пішіндер? (атауын,түстерін айтады)Жарайсындар балалар! СанамақБір дегенім бесікШықтым содан өсіпЕкі дегенім елімОрман,тауым көлімҮш дегенім үмітҮміт артар жігітТөрт дегенім төзімТөзе білем өзімБес дегенім бақытБағалайтың уақытОсы санамақты жаттап келіңдерСендерге оқу қызметіміз ұнадыма?Көңілді және көңілсіз смайликтер арқылы көрсеткізу.Оқу қызметіне жақсы қатысқан балаларды смайликтермен марапаттау.






Балалар үш тілде санайды.





4саныТура және кері санайды





Сандарды табады















Балалар қимылмен жасайды







Балалар тапсырмаларды орындайды











































5саны

Ұнады
Күтілетін нәтижеБіледі:5санын тура және кері санауды.Игереді: сұрақтарға жауап беруді,тапсырмаларды орындайды.Меңгереді: Үш тілде санауды. «№19 М.Мәметова атындағы жалпы орта мектебі»коммуналдық мемлекеттік мекемесі жанындағы шағын орталықтың ортаңғы топтың тәрбиешісі Дүсебаева Сәуле

























































































Мерзімі: 28 09 2016ж.Білім саласы: « Қатынас »Білім бөлімі: «Көркем әдебиет»Тақырыбы: «Ойыншықтар достығы»Мақсаты: Әңгімені мазмұндап баяндап беруді үйрету. Көрнекілігі: Ертегі кітабы.Әдіс-тәсілдер: әңгімелесу,сөздік жұмыс,сұрақтар.
Оқу іс-әрекет кезендеріТәрбиешінің іс-әрекетіБалалардың іс-әрекеті


Мотивациялық-қозғаушылық


Шаттық шеңбер:Біз ерекше баламызАйтқан тілді аламызДостарымды көргенде Қуана қарсы аламыз.Балалар сырымен бөлісетін ,әркез қасыңда бірге ойнайтын,көмектесетін,қиын кезде қасыңнан табылатын кім?Дос қандай болу керек?Балалар мен сендерге достық туралы әңгімені оқып беремін.«Ойыншықтар достығы» не туралы әңгіме екен?Қуыршақ қандай болды?Қалай ойлайсыңдар,ойыншықтардың қылықтары дұрыс па?Көмектесті дейсіңдер олар дос деп айтуға болады ма?Балалар мен сендермен бір ойын ойнап жіберейін.

Cұрақ-жауап-Әңгіме не туралы?Әңгіме қалай аталады?Кейіпкерлердің қайсысы ұнады?Өте тамаша!Жарайсындар балалар!







Шаттық шеңбер орындайды.

ДосДос шыншыл болуы керек







Ия олар қуыршаққа көмектестіИяБалалардың жауабы



ДостықБалалардың жауабы

Ұйымдастырушылық-ізденушілік







Күтілетін нәтиже:Біледі: Игереді: сұрақтарға жауап беруді,тапсырмаларды орындайды..



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ