Материалдар / 1-ДАРС. ТЕАТР МАВСУМИ ОЧИҚ. Отларда эгалик қўшимчалари, имлоси.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

1-ДАРС. ТЕАТР МАВСУМИ ОЧИҚ. Отларда эгалик қўшимчалари, имлоси.

Материал туралы қысқаша түсінік
10-синф. Табиий математик йўналиш. ТЕАТР МАВСУМИ ОЧИҚ мавзуси Грамматикадан Отларда эгалик қўшимчалари, имлоси ҳақида
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қараша 2021
226
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мактаб


Фан:

Ўзбек тили

Бўлим:

II бўлим.САНОАТЛАШТИРИШ: МИЛЛИЙ МАҲСУЛОТЛАР

Ўқитувчи исми-фамилияси:


Куни :

08.11.2021

Синф : 10 (таб)

Қатнашганлар сони: Қатнашмаганлар сони:

Дарс мавзуси:

1-ДАРС. Индустрлаштириш-янги технологияларни жорий этиш даври келди. Сўз туркумлари

Таълимий мақсадлар:

10.1.2 - матнда кўтарилаётган муаммо бўйича мазмунни олдиндан шарҳлаш;

10.3.2 - ахборотни графика, жадвал, чизмалар, диаграммалар, ахборотли графика кўринишида, шунингдек АКТ ёрдамида тақдим этиш;

Ўтилган дарсларни эсга тушириш учун таълимий мақсадлар

9.2..2.3 – асар ғояси, қаҳрамон тимсолини очишда композиция ролини аниқлаш

Дарс мақсади:

матнда кўтарилаётган муаммо бўйича мазмунни олдиндан шарҳлаш

ахборотни графика, жадвал, чизмалар, диаграммалар, ахборотли графика кўринишида тақдим этиш;

- АКТ ёрдамида мавзуни ўзлаштириш;

асар ғояси, қаҳрамон тимсолини очишда композиция ролини аниқлаш

Ресурслар:

Слайд ва видеодарслар.


Дарснинг бориши

Дарс босқичлари / дарс вақти

Ўқитувчининг ҳаракати

Ўқувчининг ҳаракати

Ресурслар ва баҳолаш

Дарснинг кириш қисми

3-5 дақиқа




Ташкилий қисм: саломлашиш

Давоматни аниқлайди

Ўқитувчи кириш сўзи.

Дарсда ўқувчилар учун психологик вазият яратади. Ўқувчилар диққатини чорлаб, дарсга жалб этади.

Сизни мен ҳурмат қиламан, чунки......” ўйини орқали кайфиятлари кўтарилади.

Мақсад ва баҳолаш мезонларини слайд орқали намойиш этиш, солиштириш, белгилаш

Ўқитувчи ўтилган дарс юзасидан берилган саволларнинг жавобларини тинглайди.

Ўқувчилар “Дўстлик давраси” орқали яхши тилак айтадилар

Ўтилган дарслар юзасидан саволларга жавоб берадилар:

Очиқ микрафон” усули бўйича ўтилган дарслар юзасидан саволларга жавоб берадилар. Ўтилган дарс юзасидан берилган саволларнинг жавобларини топади ва хулосалайди, маълумотларини ўқитувчи йўлланмаси орқали мустаҳкамлайди



Дарснинг асосий қисми

30-35 дақиқа
















Ўтилган дарсларни эсга тушириш

Янги мавзу: ИНДУСТРЛАШТИРИШ – ЯНГИ ТЕХНОЛОГИЯЛАРНИ ЖОРИЙ ЭТИШ ДАВРИ КЕЛДИ

Таянч сўзлар:индустрлаштириш, саноат, замонавий тараққиёт, рақамли технологиялар, инновациялар, маҳаллий маҳсулотлар.

ЎҚИШ ВА СЎЗЛАШ

Таянч тушунчалар:

Матнолди топшириқ: таянч сўзларни қатнаштириб ўзингиз матн тузинг ва тузган матнингизни 17-машқда берилган матн билан таққосланг.

1-топшириқ. 17-машқ. Матнни (Элбоши мактубидан) диққат билан ўқинг ва гуруҳда муҳокама қилинг

1.Матндан таянч сўз ва фикрларни аниқланг, матннинг тезисини тайёрланг.

2.Матнда кўтарилган долзарб масалани аниқланг, элбошимиз Қозоғистон халқининг олдига қандай вазифалар қўймоқда?

3.Матннинг асосий ва майда тафсилотли ахборотини аниқланг, матннинг ҳар бир абзацига эътибор беринг, далил ва фикрни ажратинг.

4.9-синфда мустақил сўз туркумлари ҳақида олган билимларингизга таянган ҳолда матндаги мустақил сўз туркумларини ажратинг. Уларга мисоллар топинг ва ёзинг.

Қолиплаштирувчи баҳолаш (ўзаро бир-бирини баҳолаш)


18-машқ. Қуйидаги тасвирларни изоҳланг. Саноатнинг қайси турлари тасвирланган? Таснифланг.

Топшириқлар:

1.Маҳсулотларни таснифлаб, гуруҳларга ажратинг .

2. Уларнинг рақамли технологияга қандай алоқаси бор?

3.Тасвирларнинг мазмунини очиш учун саволлар тузинг.

4.Гуруҳлараро савол-жавоб ўтказинг.



Дарснинг якуни: Ўқитувчи бугунги дарсга хулоса қилади ва Қозоғистонаги саноатлаштиришнинг ривожланаётганини ҳаётга боғлайди

Иш дафтарларига бугунги сана ва янги дарс мавзусини ёзадилар.

Матнолди топшириқларига жавоб беради

Таянч тушунчалар:

Матнолди топшириқ: таянч сўзларни қатнаштириб матн тузади ва тузган матнини 17-машқда берилган матн билан таққослаб кўради..

1-топшириқ. 17-машқдаги матнни (Элбоши мактубидан) диққат билан ўқийди ва гуруҳда муҳокама қилади

Матндан таянч сўз ва фикрларни аниқлайди, матннинг тезисини тайёрлайди.

Дескрипторлар:

1.Матндан таянч сўз ва фикрларни аниқлаб, матннинг тезисини тайёрлайди.

2.Матнда кўтарилган долзарб масалани аниқлайди, элбошимиз Қозоғистон халқининг олдига қандай вазифалар қўйганини аниқлайди;

3.Матннинг асосий ва майда тафсилотли ахборотини аниқлаб, матннинг ҳар бир абзацига эътибор беради, далил ва фикрни ажратади.

4.Матндаги мустақил сўз туркумларини ажратиб, уларга мисоллар топиб ёзади.

Қолиплаштирувчи баҳолаш (ўзаро бир-бирини баҳолаш)


18-машқдаги тасвирларни кузатади ва изоҳлайди. Тасвирланган саноат турларини таснифлайди ва бажарган топшириқларини дескрипторлар орқали текшириб, бир-бирини баҳолайдилар

Дескрипторлар:

1Маҳсулотларни таснифлаб, гуруҳларга ажратади .

2. Уларнинг рақамли технологияга қандай алоқаси борлигини билади;

3.Тасвирларнинг мазмунини очиш учун саволлар тузади;

4.Гуруҳлараро савол-жавоб ўтказади.

Ўқувчилар дарс якунида олган билимларига рефлексия қилади ва машқ дафтарларига уйга вазифани ёзиб оладилар










Ўз-ўзини баҳолаш















Бир-бирини баҳолаш

Дарснинг якуни

3-5 дақиқа


Уйга вазифа

Янги дарсга якун ясаб, фаол иштирок этганларга алоҳида ташаккур айтади.

Қайта боғланиш: “Блоб дарахти”

(Ҳар ким ўзининг билими билан дарахтнинг қаерига етганини бўяб қўяди)

Юқоридаги савол-жавоблардан фойдаланган ҳолда яхлит матн тузинг. Сарлавҳа қўйиб, газетага мақола эълон қилинг.




Текширди:

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!