Материалдар / 1_ОШ_ДОП_СОЧ_Физика_11_класс_ЕМН_каз 11 сынып БЖБ ТЖБ барлық тоқсан
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

1_ОШ_ДОП_СОЧ_Физика_11_класс_ЕМН_каз 11 сынып БЖБ ТЖБ барлық тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
1_ОШ_ДОП_СОЧ_Физика_11_класс_ЕМН_каз 11 сынып БЖБ ТЖБ барлық тоқсан
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Сәуір 2024
33
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«ФИЗИКА» ПӘНІНЕН
11-СЫНЫПТАР ҮШІН
(жаратылыстану-математикалық бағыт)
ОҚУ ЖЫЛЫНА АРНАЛҒАН ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ
СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ
(жылдық бағаға «қанағаттанарлықсыз» баға алған білім
алушылар үшін)

МАЗМҰНЫ
Кіріспе .................................................................................................................................................3
1. Оқу жылына арналған жиынтық бағалаудың мақсаты .............................................................. 3
2. Оқу жылына арналған жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар .................... 3
3. Күтілетін нәтижелер ...................................................................................................................... 3
4. Жиынтық бағалауды өткізу ережесі............................................................................................. 4
5. Модерация және балл қою ............................................................................................................ 4
6. Оқу жылына арналған жиынтық бағалауға шолу ....................................................................... 5

2

Кіріспе
«Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары үшін
білім алушылардың үлгеріміне ағымдағы бақылауды, оларды аралық және қорытынды
аттестаттауды өткізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім
және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы №125 Бұйрығымен бекітілген
Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білімнің білім беретін оқу бағдарламаларын іске
асыратын білім беру ұйымдарындағы білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылаудың,
оларды аралық және қорытынды аттестаттау жүргізудің үлгі қағидаларына сәйкес үш немесе
одан да көп пәндерден жылдық бағаға «қанағаттанарлықсыз» баға алған білім алушылар
қайта оқу жылына қалдырылады.
Бір немесе екі пәннен жылдық бағаға «қанағаттанарлықсыз» баға алған білім алушылар
үшін оқу жылы аяқталған соң өткізілетін мектеп құрастырған кестеге сәйкес оқу жылына
арналған жиынтық бағалау ұйымдастырылады.
Оқу
жылына
арналған
жиынтық
бағалау
қорытындысы
бойынша
«қанағаттанарлықсыз» баға алған білім алушылар қосымша жиынтық бағалауды қайта
тапсырады. Қосымша жиынтық бағалау жаңа оқу жылы басталғанға дейін өткізіледі.
Білім беру ұйымдарында оқу жылына арналған жиынтық бағалау мен қосымша
жиынтық бағалау осы спецификацияға сәйкес өткізіледі.
Білім алушы қосымша жиынтық бағалаудан «қанағаттанарлықсыз» баға алған
жағдайда, қайта оқу жылына қалдырылады.
1. Оқу жылына арналған жиынтық бағалаудың мақсаты
Оқу жылына арналған жиынтық бағалау пән бойынша білім алушылардың күтілетін
нәтижеге жеткенін көрсете алуына қосымша мүмкіндік беру және оқуды жалғастыру үшін
қанағаттанарлық баға алу мақсатында өткізіледі.
2. Оқу жылына арналған жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар
Жалпы орта білім беру деңгейінің жаратылыстану-математикалық бағытындағы 10-11сыныптары үшін «Физика» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы.
3. Күтілетін нәтижелер
Білу:
- бастапқы физикалық ұғымдарды;
- практикалық және эксперименттік жұмыстарды орындау барысында қауіпсіздік
техникасының ережелерін;
- физикалық шамалардың өлшем бірліктерін;
- жылу құбылыстары, заттың агрегаттық күйлері, термодинамика негiздерi,
электростатика негіздері, тұрақты электр тогы, электромагниттік құбылыстар, жарық
құбылыстары бөлімдеріндегі ұғымдарды, формулаларды, заңдарды және физикалық
тұрақты шамаларды;
- физикалық құбылыстарды;
Түсіну:
- шамалардың физикалық мағынасын, жылу құбылыстары, заттың агрегаттық күйлері,
термодинамика негiздерi, электростатика негіздері, тұрақты электр тогы,
электромагниттік құбылыстар, жарық құбылыстары бөлімдеріндегі негізгі терминдер
мен заңдарды;
- физикалық құбылыстардың маңыздылығын;
Қолдану:
- процестер мен құбылыстарды сипаттау үшін негізгі физикалық ұғымдар мен
терминдерді;
- тәжірибелік-эксперименттік және зерттеу жұмыстарын қауiпсiз жүргізу әдістерін;
- қолданбалы және оқу тапсырмаларын шешу, практикалық және зертханалық
жұмыстарды орындау барысында физика заңдары мен формулаларын;

3

нәтижелерді ұсынуда графикалық тәсілдерді;
өлшем бірліктердің Халықаралық жүйесін;
алынған білімдерін физикалық құбылыстардың жүру жағдайларын және процестерді
түсіндіруге;
Талдау:
- эксперимент нәтижесінде алынған деректерді;
- графиктік және кестелік нысанда берілген ақпаратты;
- заттардың қасиетінің сапалық және сандық құрамына және оның құрылымына
тәуелділігін;
Жинақтау:
- кесте, сызбанұсқа, хабарлама, баяндама, таныстырылым түрінде көрсету үшін
жинақталған және өңделген деректерді, ақпараттарды;
- гипотеза, дәлел және түсініктеме жасауға арналған ғылыми моделдерді және
дәлелдемелерді;
- эксперимент және зерттеулер жүргізу жоспарын;
Бағалау:
- жасалған эксперименттің нәтижелерін бағалайды.
-

4. Жиынтық бағалауды өткізу ережесі
Жиынтық бағалау барлық еске түсіруге мүмкіндік беретін көрнекі құралдары:
диаграммалар, кестелер, постерлер, плакаттар немесе карталары жабылған оқу кабинетінде
өткізіледі.
Жиынтық бағалау басталар алдында білім алушыларға жиынтық бағалауды өткізу
ережесі мен жұмысты орындау уақыты хабарланады. Білім алушылардың жұмысты орындау
кезінде бір-бірімен сөйлесуіне болмайды. Білім алушылар жұмысты орындауға кіріспес
бұрын ұйымдастырушылық сипаттағы сұрақтарды қоюға құқылы.
Білім алушылар өз бетінше жұмыс жасауы қажет және бір-біріне көмектесуге құқығы
жоқ. Жиынтық бағалауды өткізу кезінде білім алушыларда көмек беретін қосымша
ресурстарды, мысалы: сөздік немесе анықтамалық әдебиеттер (спецификацияда рұқсат
берілген жағдайлардан басқа уақытта) болмауы тиіс.
Жауаптар ұқыпты жазылғаны дұрыс. Білім алушыларға дұрыс емес жауапты
өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен сызып қою ұсынылады.
Жиынтық бағалауға берілген уақыт аяқталған соң білім алушылар дер кезінде
жұмысын тоқтатып, өздерінің қаламдарын/ қарындаштарын партаның үстіне қоюы қажет.
Жиынтық бағалауға берілген уақыт аяқталған соң білім алушылардан жұмысты тоқтатып,
өздерінің қаламдарын/ қарындаштарын партаның үстіне қоюларын өтіну керек.
5. Модерация және балл қою
Барлық мұғалімдер балл қою кестесінің бірдей нұсқасын қолданады. Модерация
үдерісінде бірыңғай балл қою кестесінен ауытқушылықты болдырмау үшін жұмыс үлгілерін
балл қою кестесіне сәйкес тексеру қажет.
Оқу жылына арналған жиынтық бағалаудың балдары балды бағаға ауыстыру шәкіліне
сәйкес бағаға ауыстырылады.
ЖБ балдары
0–11
12–19
20–25
25-30

Балдардың %
пайыздық мазмұны
0-39
40-64
65-84
85 - 100

Баға
қанағаттанарлықсыз - "2"
қанағаттанарлық - "3"
жақсы - "4"
өте жақсы - "5"

Қорытынды баға оқу жылына арналған жиынтық бағалаудың/қосымша жиынтық
бағалаудың бағалары мен жылдық бағаның орташа арифметикалық мәні ретінде қойылады.

4

Жылдық баға
2
2
2
2

Оқу жылына арналған жиынтық
бағалаудың/қосымша жиынтық
бағалаудың бағасы*
2
3
4
5

Қорытынды баға
2
3
3
4

Ескерту: * Оқу жылына арналған жиынтық бағалаудың/қосымша жиынтық бағалаудың
бағасы қағаз журналдың «Емтихан бағасы» бағанына қойылады.
6. Оқу жылына арналған жиынтық бағалауға шолу
Ұзақтығы – 40 минут
Балл саны – 30 балл
Тапсырма түрлері:
ҚЖ – қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар
ТЖ – толық жауапты қажет ететін тапсырмалар
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Берілген нұсқа қысқа және толық жауапты сұрақтарды қамтитын 11 тапсырмадан
тұрады.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушылар есептелген мәні, сөздер немесе
қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда білім алушыдан максималды балл жинау үшін
тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі. Білім алушының
математикалық тәсілдерді таңдай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады. Тапсырма
бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.

5

Оқу жылына арналған жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы
Ойлау
Тапсырма Тапсыр Тапсырм Орындалу
Бөлім
Балл
Бөлім
Тексерілетін мақсаттар
дағдыларының лар саны
ма
а түрлері уақыты,
бойынша
*
деңгейі
*
№*
*
мин*
балл
Білу және
11.4.2.1 - еркін және еріксіз тербелістердің
1
1
3
2
2
ҚЖ
түсіну
Электромагниттік пайда болу шарттарын сипаттау
тербелістер
11.4.2.2 - механикалық тербелістер мен
1
2
3
3
3
Қолдану
ҚЖ
электромагниттік тербелістерді сәйкестендіру
11.4.3.2 - физикалық шамаларды (период,
жиілік, кернеу, ток күші мен элерктр қозғаушы
Айнымалы ток
Қолдану
1
3
ҚЖ
4
1
1
күшінің максималды және әсерлік мәндері)
қолданып, айнымалы токты сипаттау
11.5.1.2 - графикалық әдісті қолданып түйіндер
Толқындық
Қолдану
1
4
ҚЖ
7
3
3
мен шоғырларды анықтау және тұрғын
қозғалыс
толқындардың пайда болуын түсіндіру
Білу және
11.5.2.3 - амплитудалық (АМ) және жиіліктік
1
5
ҚЖ
5
4
4
түсіну
(FM) модуляцияны ажырату
Электромагниттік
11.5.2.5 - аналогтықпен салыстырғанда сандық
толқындар
Білу және
1
6
ҚЖ
5
7
7
форматтағы сигналды берудің
түсіну
артықшылықтарын түсіндіру
Білу және
11.6.1.2 - призма арқылы өткен кездегі ақ
Толқындық оптика
1
7
ҚЖ
1
1
1
түсіну
жарықтың жіктелуін түсіндіру
11.6.2.2 - сфералық айнадағы сәуленің жолын
Геометриялық
Қолдану
1
8
ҚЖ
5
3
3
салу және сфералық айнаның формуласын
оптика
есептер шығаруда қолдану
Салыстырмалы 11.7.1.2 - Эйнштейн постулаттары мен Лоренц
Білу және
теорияның
1
9
ҚЖ
3
2
2
түрлендірулерін есептер шығаруда қолдана
түсіну
элементтері
отырып, релятивистік эффектіні түсіндіру
11.8.1.3 - электромагниттік сәулелену, олардың
Атомдық және
Білу және
1
10
ҚЖ
3
3
3
табиғатта пайда болуы мен затпен өзара
кванттық физика
түсіну
әрекеттесуін ажырату
Атом ядросының 11.8.2.6 - магнит өрісіндегі зарядталған
Білу және
1
11
ҚЖ
1
1
1
физикасы
түсіну
бөлшектердің қозғалыс сипатын түсіндіру
Барлығы:
11
40
30
30
Ескерту:* - өзгеріс енгізуге болатын бөлімдер
6

Тапсырмалар мен балл қою кестесі үлгілері
«Физика» пәнінен жылдық жиынтық бағалаудың тапсырмалары
1. Суретте транзистордың автотербелмелі генераторының схемасы көрсетілген.

1 -___________
2- ___________
[2]
2. Суретте механикалық тербеліс пен электромагниттік тербеліс бейнеленген

Суретті пайдалана отырып төмендегі кестені үлгіде көрсетілгендей толықтырыңыз
Механикалық шама
координата х
жылдамдық υx

заряд q
ток күші i

Электрлік шама

[3]
3. Актив кедергісі 50 Ом болатын ток тізбегінің бөлігіндегі кернеудің амплитудалық мәні
200 В, тербеліс жиілігі 200 Гц.
(а) Берілген мәліметтерді қолданып, ток тербелісінің уақытқа i(t) тәуелді теңдеуін жазыңыз.
[1]
7

4. (а) Гитараның ұзындығы 1,2 м болатын керілген ішегінде үш негізгі жиіліктен тұратын
тұрғын толқын пайда болады. Толқын формасын салып көрсетіңіз.
[1]
(b) Тұрғын толқынның толқын ұзындығын анықтаңыз.
[2]
5. (а) Суретте берілген амплитудалық (АМ) және жиіліктік (FM) модуляцияны ажыратыңыз.

1)_____________
2)_____________
[2]
(b) Төменде амплитудалы-модулденген тербеліс спектрі бейнеленген.

(і) 40 кГц жиіліктті көрсетіп тұрған компонент атын жазыңыз:
...........................................................................................................................................................
[1]
(іі) 35 және 45 кГц жиіліктері арасының атауын жазыңыз:
...........................................................................................................................................................
[1]
6. (а) Сандық форматтағы сигналдың екі артықшылығын жазыңыз:
...........................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................... [2]
(b) Суретте жер бетіндегі қабылдағыш және таратқыш антенна бейнеленген.

8

Радиотолқынды таратуда ионосфераның ролін бағалаңыз
...........................................................................................................................................................
...........................................................................................................................................................[2]
(c) радиотолқындарда қолданылатын жиіліктерді сәйкестендіріңіз
VHF радио;
MF радио;
UHF телеарна;
LF радио;
HF радио;
SHF микротолқын/спутник;

A
B
C
D
E
F

супер-жоғарғы жиілікті 3 -30 ГГц & 30-300 ГГц
жиілігі орташа 300 кГц - 3 МГц
300 МГц - 3 ГГц
30 - 300 МГц
жиілігі орташа 3 -30 МГц
жиілігі төмен 30-300 кГц

[2]
(d) оптикалық талшықтық коммуникациялық желінің екі артықшылығын толық бағалап
жазыңыз
................................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................
...........................................................................................................................................................[1]
7. Суретте күн сәулесі призмаға келіп түскені бейнеленген.

Суретте көрсетілген бос орынға спектр түрлерін жазыңыз.
[1]
9

8. (а) Сфералық айна алдында тұрған май шамның кескінін алыңыз.

[2]
(b) алынған кескінді сипаттаңыз.
...........................................................................................................................................................
[1]
9. Эйнштейн Лоренц түрлендірулерін арнайы салыстырмалық теориясының негізі болған екі
постулат бойынша қорытып шығарған.
Осы екі постулатты жазыңыз
1 .............................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................
2 .............................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................
[2]
10. (а) Электромагниттік толқынның үш қасиетін атаңыз:
1 ……………………………..
2 ……………………………..
3 ……………………………..
[1]
(b) Төменде толық емес электромагниттік толқындар шкаласы бейнеленген
(і) белгісіз электромагниттік сәулеленудің атауын жазыңыз
А ...............................................
В ...............................................
С ...............................................
D ...............................................
[1]
(іі) электромагниттік сәулелену көптеген практикалық қолданысқа ие. Төмендегі кестені
сәйкестендіріңіз.

10

[1]
11. Ядродан босап шыққан электрон магнит өрісіне енген кездегі қозғалысын салып
көрсетіңіз.

[1]

11

Балл қою кестесі
Жауабы
1

Балл Қосымша ақпарат
1
1
Егер осының
ішіндегі кез келген
6 дұрыс болса, 3
балл; 4 дұрыс болса,
2 балл; 2 дұрыс
3
болса, 1 балл.

1 - Ток көзі;
2 - Транзистор

2

3

? = 4cos (400??)

1
1

4


5b

6a

6b

6c

?=3?/2
? = 0,8 м
1) АМ
2) FM
(i) тасымалдаушы жиілік
(іі) бүйірлік жиілік
Сандық сигналдарды тарату қауіпсіз/сигналдар санмен
шифрланған;
Сандық сигналды кез келген қашықтықтан қабылдауға
болады;
Сандық таратылым көптеген арналарды қамтамасыз
етуі мүмкін;
Сандық сигнал алынған деректерді сүзгіден
өткізеді және түпнұсқалық ақпаратты қалпына
келтіруге болады.
Радиотолқындардың қасиеттерінің бірі
шағылу/таратушы антенадан шыққан радиотолқын
ионосфера арқылы шағылып, қабылдаушы антенаға
келеді

1
1
1
1
1
1

LF радио – жиілігі төмен 30-300 кГц
MF радио – жиілігі орташа 300 кГц - 3 МГц
HF радио – жиілігі орташа 3 -30 МГц
VHF радио – 30 - 300 МГц
UHF телеарна – 300 МГц - 3 ГГц
SHF микротолқын/спутник – супер-жоғарғы жиілікті
3 -30 ГГц & 30-300 ГГц

2

12

2

2

Кез келген 2 дұрыс
болса, 2 балл. Ал
егер 1 дұрыс болса,
1 балл беріледі.

Кез келген
физикалық
теорияға сүйене
отырып
жасалынған дұрыс
жауап
қабылданылады
Егер бәрі сәйкес
келсе, 2 балл.
Егер 2 қате
болса, 1 балл.
Егер 2 ғана дұрыс
болса, онда 0 балл
беріледі.

Өзекше жарықты тасымалдауға арналған.
Оптикалық қабық өзекшені қоршап тұрады. Ол
өзекшеде жарықтың толық шағылуын қамтамасыз
етеді. Оптикалық қабықтың сыртында қосымша
қорғағыш қабықша болады. Ол бір немесе бірнеше
қабаттан тұратын полимерден жасалынады және
талшықты сыртқы зиянды әрекеттерден қорғайды.
6d

Басқа электр байланысы желілерінен ақпарат беру
жылдамдығының жоғарлығымен (100 км-ден
асатын қашықтыққа 107 — 109 бит/с)
Немесе
Аз шығындалуына байланысты алыс қашыктыққа
ақпаратты ретрансляторсыз жеткізу мүмкіндігі, бір
немесе көп тасымалдаушы толқындарда
модуляциялаудың кең жолақты, талшық диаметрінің
жіңішкелігімен, пайдалануға икемді және арзан

Кез келген
дұрыс толық
жауап үшін 1
баллмен
бағалануы керек

1

В қызыл
С күлгін
7

1

8a

2

8b

Шын, төңкерілген, кішірейтілген.

1

Барлық инерциалдық санақ жүйесінің бірдейлігі және
вакуумдағы жарық жылдамдығының жарық көзі
қозғалысына тәуелсіздігі
Шағылу, сыну, жұтылу, дифракция, интерференция,
10
поляризация
(i) Радио толқын, инфрақызыл сәуле, көрінетін жарық,
рентген сәулесі
(ii) Гамма сәулесі – Хирургиялық құралдарды
10b
зарарсыздандыру үшін;
Микротолқын – Жерсеріктермен байланыс жасау үшін;
Ультракүлгін сәуле – Қауіпсіздік таңбасын көру үшін.
Электрон жоғары қарай қозғалады
11
Жалпы балл:
9

13

2
1
1

1
1
30

Оқушы мүмкін С
нүктесінде
қызылдан кейінгі
барлық түстерді
жазуы мүмкін.
Дұрыс деп
қабылдауға
болады
Оқушы дұрыс 2-3
сәулені көрсетсе,
онда 2 балл. Ал
егер тек дұрыс 1
сәулені көрсетсе,
онда 1 балл
беріледі.
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!