Материалдар / 1 сабақ. Атомда электрондардың таралуы

1 сабақ. Атомда электрондардың таралуы

Материал туралы қысқаша түсінік
1 тарау. 1-ші тақырып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қараша 2024
43
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

8.1А Атомдағы электрондардың қозғалысы

Педагогтің аты-жөні:

Сатыбалдиева Ақбөбек Сатыбалдықызы

Күні:

04.09

Сыныбы: 8 а

Қатысушылар саны 20

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы:

Атомда электрондардың таралуы

(1-сабақ)

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.1.3.1 -атомда электрондар ядродан арақашықтығы артқан сайын біртіндеп энергетикалық деңгейлер бойынша таралатынын түсіну

Сабақтың мақсаты:


-атомда электрондар ядродан арақашықтығы артқан сайын біртіндеп энергетикалық деңгейлер бойынша таралатынын түсінеді.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

5 мин.

Ұйымдастыру сәті. Оқушылармен амандасу, сабаққа дайындығын тексеру.

Ой қозғау

Жұмбақ бейнебаян.

Оқушыларға бейнебаянның мазмұнына қатысты сұрақтар алдын ала беріледі. Оқушылар сұрақтармен алдын ала танысуы бейнебаянды мұқият көруіне септігін тигізеді

Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Оқулық, жұмыс дәптері

Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы


(Қазіргіжағдайда) ДК экраны

Жаңа сабаққа кіріспе

5 мин


1.Атом дегеніміз не? Ол қандай бөлшектерден тұрады?


2.Атомды құрайтын бөлшектерге сипаттама беріңдер

Кіріспе сұрақ: Атом электрондары орбиталдарда қалай (қаншадан) орналасады?

Атомдағы барлық электрондар бірдей емес – олар түрлі энергияға ие және нақты қабаттарға энергияларына сәйкес таралатындықдарын түсіндіріледі.

Дескриптор:

Атом құрылысына сипаттама береді-1 балл


s, p-орбитальдарында қанша электрон болатынын анықтайды-1 балл

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

15 мин.

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді

Энергия қоры ең төмен электрондар (n=1 ), бірінші энергетикалық деңгейде орналасады. Мысалы:


Электрондардың бір кванттық күйден басқаға көшуі – энергияның өзгеруіне байланысты, сондықтан электрондар екінші немесе одан да жоғары энергетикалық деңгейге өте алады.
Энергетикалық деңгейдегі электрондардың саны (N) мына формуламен анықталады: N=2n
2 ,

n – бас квант саны.
Бұл формулаға сәйкес:
бірінші энергетикалық деңгейде (
n=1) 2 электрон орналаса алады. (N=2 ∙ 12 = 2),
екіншіде (
n=2) – 8 электрон (N=2 ∙ 22 = 8),
үшіншіде (
n=3) – 18 электрон (N=2 ∙ 32 = 18 ) т.с.с.

Дескриптор:


Энергетикалық деңгейлердегі электрон санын анықтайды-1 балл


Электронның ядродан алыстауына байланысты энергияларын анықтайды-1 балл


s, p-орбитальдарының пішінін анықтайды-1 балл

https://twig-bilim.kz/kz/film/atom-structure-electron-shells


Топтық жұмыс «жалғасын тап»

5 мин


Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

1-тапсырма

Атом құрылысын анықтайды

2-тапсырма

Бор диаграммасы бойынша атомдардың құрылысы

Дескриптор:


Суреттегі атом құрылысын сипаттайды-1 балл

Орбиталь, кванттық ұяшық, спин, энергетикалық деңгей түсініктеріне анықтама беріп, мысалдар келтіреді-1 балл

Презентация

Жеке жұмыс

5 мин

Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

3-тапсырма

Кестені сәйкестендіру


элементтер

Протон сандары

Оттек

12

Азот

26

Темір

8

Магний

20

Кальций

7

4-тапсырма

Дескриптор:


Кестені сәйкестендіреді-1 балл


Электрон санымен белгісіз элементті анықтайды-1 балл


Элементтің протон, электрон, нейтрон сандарын анықтайды-1 балл


Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

5 мин.


Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар».






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ