Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
5
мин.
|
Ұйымдастыру сәті. Оқушылармен амандасу,
сабаққа дайындығын тексеру.
Ой
қозғау
|
Жұмбақ бейнебаян.
Оқушыларға бейнебаянның
мазмұнына қатысты сұрақтар алдын ала беріледі. Оқушылар сұрақтармен
алдын ала танысуы бейнебаянды мұқият көруіне септігін
тигізеді
|
Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын
дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы
арқылы сабаққа белсенділігі артады.
|
Оқулық, жұмыс
дәптері
Кітап, дәптер, қалам
суреттері бейнеленген қима қағаздар
топтамасы
(Қазіргіжағдайда)
ДК
экраны
|
Жаңа сабаққа кіріспе
5
мин
|
|
1.Атом дегеніміз не? Ол қандай бөлшектерден
тұрады?
2.Атомды құрайтын бөлшектерге сипаттама
беріңдер
Кіріспе сұрақ: Атом электрондары
орбиталдарда қалай (қаншадан)
орналасады?
Атомдағы барлық
электрондар бірдей емес – олар түрлі энергияға ие және нақты
қабаттарға энергияларына сәйкес таралатындықдарын
түсіндіріледі.
|
Дескриптор:
Атом құрылысына сипаттама береді-1
балл
s,
p-орбитальдарында қанша
электрон болатынын анықтайды-1 балл
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
15
мин.
|
Оқулықтағы жаңа
сабақтың мәтінін оқуға тапсырма
береді
|
Энергия қоры ең төмен электрондар
(n=1 ), бірінші
энергетикалық деңгейде орналасады.
Мысалы:
Электрондардың бір кванттық күйден басқаға көшуі – энергияның
өзгеруіне байланысты, сондықтан электрондар екінші немесе одан да
жоғары энергетикалық деңгейге өте алады.
Энергетикалық деңгейдегі электрондардың саны (N) мына формуламен
анықталады: N=2n2
,
n – бас квант саны.
Бұл формулаға сәйкес:
бірінші энергетикалық деңгейде (n=1) 2 электрон орналаса
алады. (N=2 ∙ 12
= 2),
екіншіде (n=2) – 8 электрон
(N=2 ∙ 22
= 8),
үшіншіде (n=3) – 18 электрон
(N=2 ∙ 32
= 18 )
т.с.с.
|
Дескриптор:
Энергетикалық деңгейлердегі электрон санын анықтайды-1
балл
Электронның ядродан алыстауына байланысты энергияларын
анықтайды-1 балл
s,
p-орбитальдарының пішінін
анықтайды-1 балл
|
https://twig-bilim.kz/kz/film/atom-structure-electron-shells
|
Топтық жұмыс «жалғасын тап»
5 мин
|
Оқулықта берілген
тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
1-тапсырма
Атом
құрылысын анықтайды
2-тапсырма
Бор
диаграммасы бойынша атомдардың құрылысы
|
Дескриптор:
Суреттегі атом құрылысын сипаттайды-1
балл
Орбиталь, кванттық
ұяшық, спин, энергетикалық деңгей түсініктеріне анықтама беріп,
мысалдар келтіреді-1 балл
|
Презентация
|
Жеке жұмыс
5
мин
|
Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал,
үлгі көрсетеді.
|
3-тапсырма
Кестені сәйкестендіру
элементтер
|
Протон сандары
|
Оттек
|
12
|
Азот
|
26
|
Темір
|
8
|
Магний
|
20
|
Кальций
|
7
|
4-тапсырма
|
Дескриптор:
Кестені сәйкестендіреді-1
балл
Электрон санымен белгісіз элементті анықтайды-1
балл
Элементтің протон, электрон, нейтрон сандарын анықтайды-1
балл
|
|
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
5 мин.
|
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар
орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы
сабаққа қорытынды жасайды.
|
Мұғалім оқушыларды «Жапондық
бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар»,
«Менің сұрағым бар».
|
|