Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
1 сынып. Белгісіз азайғышы бар теңдеуді шешу
Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
15 Желтоқсан 2018
2117
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәні: МатематикаОртақ тақырып: «Саяхат»,Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Теңдік және теңсіздік.ТеңдеуКүні:Сынып: 1 | Мектеп: Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны: | |
Сабақ тақырыбы: | Белгісіз азайғышы бар теңдеуді шешу | |
Оқу мақсаты | 1.2.2.2. Теңдеуді іріктеу арқылы және қосу,азайту байланысының негізінде шешу | |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: Теңдеуді іріктеу арқылы және қосу,азайту байланысының негізінде теңдеу шеше аладыКөптеген оқушылар: Теңдеуді іріктеу арқылы және қосу мен азайту амалдарының байланысының негізінде құрылған теңдеу туралы тірек сөздер мен ереже құрайды.Кейбір оқушылар: Теңдеуді іріктеу арқылы және қосу мен азайту амалдарының байланысын негізге ала отырып,теңдеулерді сурет ,сызба түрінде модельдейді. | |
Бағалау критерийлері | Теңдеуді іріктеу арқылды және қосу мен азайту амалдарының байланысының негізінде теңдеулерді шешеді. | |
Тілдік мақсаттар: | Оқушылар орындай алады:Теңдеу шешуде термин сөздерді дұрыс қолданады. Пәнге тән лексика мен терминология: Белгісіз азайғыш, бүтін, бөлікДиалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: -Белгісіз азайғыш дегеніміз не?- Белгісіз азайғыш бүтін немесе бөлік болып табылады ма?- Белгісіз азайғышты қалай табады? | |
Құндылықтарды дарыту | «Мәңгілік Ел» ұлттық идеясының зайырлы қоғам және руханият құндылығы негізінде оқушылардың бойында сыни ойлауды,шығармашылық және танымдық қабілеттерін дамыту | |
Пән аралық байланыс | Жаратылыстану, музыка, дене шынықтыру, бейнелеу | |
АКТ қолдану дағдылары | Интербелсенді тақта, презентация | |
Бастапқы білім | Теңдеу ,белгісіз сан, әріпті өрнек қосу мен азайтудың компонеттерін біледі. | |
Сабақтың жоспарланғанкезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы5 мин | Ұйымдастыру Оқушылар интербелсенді тақтада жазылған ребусты шешу арқылы теңдеу сөзін шығарады: Топқа бөлуОқушыларды спорт үйірмелерінің аты жазылған парақшаларды таңдату арқылы үш топқа бөлемінІ топ -ШаңғышыларІІ топ -КонькишілерІІІ топ- Мергендер | Интербелсенді тақта Шаңғышылар,конькишілер,мергендер сөздері жазылған парақшалар |
Сабақтың ортасы 4 мин 6мин | -Балалар, қазіргі уақытта спорттық үлкен сайыс болып жатыр, ол қандай сайыс? Ол қай жерде өтіп жатыр? Ал сол олимпиаданың басты белгісі не? Ендеше, балалар бүгінгі сабағымызда міне осындай ақ аюы бар фишкаларды қай топ көбірек жинаса сол топ Пхенчхан қаласында болып жатқан ақ олимпиадаға жолдама алады. Олай болса, 1-тапсырма; (Ұ) Орнымды тап:Интербелсенді тақтада өрнектер жазылып тұрады . Өрнектерді жіктете отырып теңдеуді табады. 1.5-3=4-2; 2. 6+4 ≠ 2+7; 3. 9-2<7+3; 4. х+3; 5. 70-а; 6. 50+40; 7. х-2=6;Оқушылар теңдеудің белгісіз азайғышты табуға арналғандығын айтады. ҚБ: «Олимпиада бойтұмары» әдісі арқылы жүргізіледі 2-тапсырма(Т) Суретті боя, теңдеу құр. Топтардағы оқушыларға сызбадағы сөздердің мәнін ашатындай заттың суретін салып, белгісіз азайғыш-тың не зат екенін табу тапсырылады. 1. х-3=2 2. х-2=5 3. х-4=7 ҚБ: «Түсті белбеулер» әдісі арқылы жүргізіледі. | ДескрипторӨрнектерді ажырата алады.Теңдеуді табады.Теңдеудің белгісіз азайғышты табуға арналғандығын анықтайды. ДескрипторСызбаға қарап спортшылардың сырғанағаны, тепкені, жарысқаны деген сөздердің мәнін ашатын затты табады.Суретін салады.Не белгісіз екенін табады.Белгісіздің азайғыш екенін ажыратады.Белгісіз азайғышты табу үшін қосу , азайту амалын пайдаланады |
4мин 2 мин 8 мин 8 мин | 3-тапсырмаАл осы олимпиадаға бару үшін мынандай көліктер берілген, тапсырманы жылдам орындау арқылы сендер өз көліктеріңді таңдай аласыңдар. (Ө) Кім жылдам?Берілген теңдеулерді шеш және өз көлігіңді меншіктен. Тақтаға теңдеулер жазылған парақшалар ілінеді. Белгіленген уақыт ішінде өз тобына берілген тапсырманы жылдам орындаған оқушылар ұшақ көлігін меншіктей алады,жылдамдықтары сәл төмен оқушылар автобусқа мінеді,ал тапсырманы соңында аяқтағандар айрашанаға отырады. 9-х=4 6+х=8 х+50=90ҚБ : «Доп » әдісі арқылы жүргізіледі. Сергіту сәті: «Спорт,спорт» әнінің әуеніне спорттық жаттығулар элементтерін пайдаланып қимыл –қозғалыстар жасату 4-тапсырма «Галлереяға саяхат» әдісі(Ұ) Олимпиада қалашығына саяхат тапсырмасыСыныптың қабырғасына теңдеу жазылған суреттерді ілемін. Оқушылар қолдарындағы әйнекшедегі 7,18,12цифрлары бойынша белгісіз санның жауабына сәйкес келетін теңдеуді табады , ереже құрайды. «Белгісіз азайғышты табу үшін азайтқышқа айырманы қосу керек» деген ережені қалыптастыра кетеді.ҚБ: «Спорттық бас киім» әдісі арқылы жүргізіледі5-тапсырма:(Т) «Мәреге жету» әдісі арқылы теңдеуді модельдеу.Әр топқа конверттегі тапсырма беріледі.І топ - х+17=19 ІІ топ - 20-х=12ІІІ топ- х-16=21- теңдеудің моделі х17 19 2- теңдеудің моделі-х = Қб: «Ұшқыр ой медалі» әдісі арқылы жүргізіледі. | Көлік суреттері барпарақтар Стикерде орындау ДескрипторТеңдеуде не белгісіз екенін ажыратады.Белгісіз азайғышқа тең санды анықтайды.Белгісіз санды табу жолына сүйене отырып ереже құрап айтады. Сынып қабырғасына ілінген суреттер, цифрлары бар әйнекшелер Конверт,тапсырма жазылған парақтар ДескрипторТеңдеудегі белгісіз компонентті анықтайдыБелгісіз компонентті табу ережесін еске түсіредіТеңдеуді модельдеуді орындайды |
Сабақтың соңы 3 мин | Кері байланыс «Табыс тұғыры»1. Білемін!2. Білдім!3. Білгім келеді! | Әр түрлі стикерлер |
Саралау- оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлағаным туралы айтып өтемін | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы. Интербелсенді тақтамен жұмыс істе ережесіЛаминатталған қағазды,түрлі түсті қарындаштарды ұқыпты пайдалану. |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)