Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / 1сынып«Қазақ тілі» пәні бойынша күнтізбелік – тақырыптық жоспар (оқыту тілі орыс тілінде)
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
1сынып«Қазақ тілі» пәні бойынша күнтізбелік – тақырыптық жоспар (оқыту тілі орыс тілінде)
Материал туралы қысқаша түсінік
1сынып«Қазақ тілі» пәні бойынша күнтізбелік – тақырыптық жоспар (оқыту тілі орыс тілінде)
«Қазақ тілі» пәнін оқытудың мақсаты – қоғамдық ортада қазақ тілінде қарым-қатынас жасау мүмкіндіктерін қамтамасыз ететін коммуникативтік дағдылардың негізін қалыптастыру және тілдік нормаларды қолдануға, сауатты жазуға үйрету
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
«Қазақ тілі» пәні бойынша
күнтізбелік – тақырыптық жоспар
(оқыту тілі орыс
тілінде)
1 -
сынып
Түсінік хат
Оқыту орыс тілінде жүргізілетін мектептердің 1
-сыныбына арналған күнтізбелік-тақырыптық жоспар
Қазақстан Республикасы Білім
және ғылым министрінің 2018 жылғы 10 мамырдағы № 199 бұйрығына
3-қосымша Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013
жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығына 177-қосымша "Қазақ тілі"
пәнінің (оқыту қазақ тілінде емес) оқу бағдарламасы. Орта білім
берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік
жалпыға міндетті ҚР Үкіметінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604
қаулысымен бекітілген Бастауыш білім берудің мемлекеттік жалпыға
міндетті стандартына (2020 жылғы 5 мамырдағы № 182 бұйрығымен
өзгерістер мен толықтырулардың енгізілуімен ) сәйкес әзірленген
және ҚР Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы
8 сәуірдегі № 266 бұйрығымен бекітілген Қазақ тілі (орта білім беру
мазмұнын жаңарту аясында) бастауыш мектепке (оқыту қазақ тілінде
емес 1-4 сыныптар үшін) арналған оқу бағдарламасын негізге
ала
отырып құрастырылды.
«Қазақ тілі» пәнін оқытудың
мақсаты – қоғамдық ортада қазақ тілінде қарым-қатынас жасау
мүмкіндіктерін қамтамасыз ететін коммуникативтік дағдылардың
негізін қалыптастыру және тілдік нормаларды қолдануға, сауатты
жазуға үйрету.
Қойылған мақсатқа жету үшін
мынадай міндеттердің шешілуі көзделеді:
- тілдік дағдыларды (айтылым,
тыңдалым, оқылым, жазылым) дамыту;
- қазақ тіліндегі сөздік қорды
үздіксіз дамыту әдістерін меңгерту;
- тұрмыста, қоғамдық
орындарда, мәдени орталарда қазақ тілінде қарым-қатынас жасау
қабілеттері мен дағдыларын дамыту;
- қазақ тілінде меңгерген
білім, білік, дағдыларын күнделікті өмірде өз бетінше қолдануға
дағдыландыру;
- шығармашылықпен жұмыс
істеуді, сын тұрғысынан ойлау қабілеттерін
дамыту.
Қазақ тілі пәнін оқыту процесі
тыңдалым, оқылым, жазылым, айтылым әрекеттері арқылы
ұйымдастырылады. Оқу процесінде жүйелі түрде жүргізілетін сөздік
жұмысы, әңгіме тыңдау, оқу, мәтінмен жұмыс жасау, жағдаяттық
тапсырмалар орындау, постерлермен жұмыс істеу, сахналық қойылым
дайындау оқушылардың сөздік қорын
жетілдіреді.
Бастауыш сыныптардағы қазақ
тілі пәнін оқытуда оқушылардың жас ерекшеліктері мен қоршаған
ортаны қабылдауға қатысты психологиялық жай-күйі
ескеріледі.
Бастауыш мектептегі «Қазақ
тілі» пәні бойынша оқушылардың білім, білік дағдыларына қойылатын
талаптар «Шет тілін меңгерудің жалпы еуропалық құзыреті» (CEFR)
деңгейлерін (А1, А2) негізге алып айқындалған және әр деңгейдің
соңында күтілетін нәтижелер берілген.
Пәннің
маңыздылығы қазақ тілінің мемлекеттік тіл мәртебесімен және ойды
түсінікті жеткізуді мақсат тұтатын коммуникативтік бағытымен
дәйектеледі. Өзге тілде білім алатын бастауыш сынып оқушысын қазақ
тілін сөйлесім әрекеті арқылы мәдениетаралық қатысым құралы ретінде
меңгертуді көздейді.
«Қазақ тілі» пәні бойынша
күнтізбелік – тақырыптық жоспар
(оқыту тілі орыс
тілінде)
1 -
сынып
Р/С
Сабақтың
тақырыптары
Сағат
саны
Оқу
мақсаттары
Күні
Ескертулер
І тоқсан
/ 18 сағат
1. Өзім
туралы
Сәлем! Сенің атың кім?
1
1.1.1.1сөзді зейін қойып тыңдау,
түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету (қимыл, ым-ишараны
қолдану, іс-әрекет жасау)
Бұл кім?
1
1.1.2.1күнделікті өмірде қолданылатын
таныс сөздердің мағынасын түсіну
1.2.1.1сөйлеу барысында танысу, өзі
туралы айту және затты сипаттау үшін сөздер мен сөз
тіркестерін
Бұл не?
1
1.1.3.1тыңдаған мәтін мазмұны бойынша
мұғалімнің көмегіменсұрақтарға жауап беру, сәйкес
иллюстрация/суреттер/сызбалар таңдау
Қандай доп?
1
1.1.1.1сөзді зейін қойып тыңдау,
түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету (қимыл, ым-ишараны
қолдану, іс-әрекет жасау)
1.2.1.1сөйлеу барысында танысу, өзі
туралы айту және затты сипаттау үшін сөздер мен сөз
тіркестерін
Неше доп?
1
1.1.1.1сөзді зейін қойып тыңдау,
түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету (қимыл, ым-ишараны
қолдану, іс-әрекет жасау)
Мен жеті жастамын
1
1.1.3.1тыңдаған мәтін мазмұны бойынша
мұғалімнің көмегіменсұрақтарға жауап беру, сәйкес
иллюстрация/суреттер/сызбалар таңдау
Мен қарындаш аламын
1
1.1.2.1күнделікті өмірде қолданылатын
таныс сөздердің мағынасын түсіну
Кел, ойнайық!
1
1.1.3.1тыңдаған мәтін мазмұны бойынша
мұғалімнің көмегіменсұрақтарға жауап беру, сәйкес
иллюстрация/суреттер/сызбалар таңдау
Кел, қайталайық!
1
1.1.1.1сөзді зейін қойып тыңдау,
түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету (қимыл, ым-ишараны
қолдану, іс-әрекет жасау)
2. Менің
мектебім
Мынау –мектеп.
1
1.2.3.1сұхбаттасының не туралы
айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып,
түрлі
Менің сыныбым.
1
1.3.1.1таныс сөздерді тұтас
оқy
Қызыл қарындаш
1
1.2.6.1тыңдаған/оқыған материал
туралы өзінің қарапайым пайымдама (келісемін/келіспеймін,
ұнайды/ұнамайды) жасау
Мынау-кітап
1
1.3.2.1мәтіндегі таныс сөздердің
мағынасын түсіну.
1.3.4.1мұғалімнің көмегімен мәтін
немесе иллюстрация бойынша қарапайым сұрақтар (кім? не? қандай?
қанша?) қою
Кел, қайталайық!
1
1.4.1.1суретте берілген заттардың
сынын білдіретін сөздерді жазу
1.4.4.1бас әріптер мен кіші әріптерді
санитарлық-гигиеналық талаптарға сәйкес бір-бірімен дұрыс
байланыстырып,анық, айқын
жазу
Менің кітапшам
1
1.5.1.2мұғалімнің көмегімен
көптік/тәуелдік/ жіктік /септік жалғауларын ауызша тілде
қолдану
1.5.1.3сөйлеу барысында мұғалім
көмегімен етістіктің шақтарын; бұйрық рай; болымсыз етістікті
қолдану
Кел, ойнайық!
1
1.5.1.4мұғалімнің көмегімен сөйлеу
барысында сілтеу есімдіктерін дұрыс
қолдану
1.5.1.5мұғалім көмегімен сөйлемдегі
сөздердің орын тәртібін сақтап құрастыру
4.Бізді қоршаған
әлем
Үй жануарлары
1
1.2.2.1сурет бойынша 2-3 сөйлеммен өз
ойын білдіру.
Аңдар
1
1.2.3.1сұхбаттасының не туралы
айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі
тәсілдермен жауап беру.
Біздің аула
1
1.2.5.1қысқа фильмдер мен тыңдалым
материалдарының сюжетін өз сөзімен
суреттеу
1.2.6.1тыңдаған/оқыған материал
туралы өзінің қарапайым пайымдама (келісемін/келіспеймін,
ұнайды/ұнамайды) жасау
Аулада
1
1.3.1.1таныс сөздерді тұтас
оқу
1.3.2.1мәтіндегі таныс сөздердің
мағынасын түсіну
Менің елім
1
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз