Материалдар / 2024-2025 ОҚУ ЖЫЛЫНА АРНАЛҒАН ПЕДАГОГ – ЛОГОПЕДТІҢ ЖЫЛДЫҚ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

2024-2025 ОҚУ ЖЫЛЫНА АРНАЛҒАН ПЕДАГОГ – ЛОГОПЕДТІҢ ЖЫЛДЫҚ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ

Материал туралы қысқаша түсінік
2024-2025 ОҚУ ЖЫЛЫНА АРНАЛҒАН ПЕДАГОГ – ЛОГОПЕДТІҢ ЖЫЛДЫҚ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қазан 2024
359
13 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Келісемін» «Бекітемін»

Директордың оқу әдістемелік Мектеп директоры

ісі жөніндегі орынбасары ________

____ «___»__________ 2024ж.

«___» ___________2024ж.










2024-2025 ОҚУ ЖЫЛЫНА АРНАЛҒАН

ПЕДАГОГ – ЛОГОПЕДТІҢ ЖЫЛДЫҚ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ



Педагог-логопедтің мақсаты: Сөйлеу тілін дамытуға бағытталған педагогикалық қолдауды жүзеге асыру, оқу іс-әрекетіне қажетті сөйлеу дағдыларын қалыптастыру және диагностикалық, дамытушылық, кеңес беру-ағартушылық іс-шаралар арқылы оқушылардың мектеп жағдайында толық және үйлесімді дамуын қамтамасыз ету.

Педагог-логопедтің міндеттері:

  1. Сөйлеу тілінің бұзылысы салдарынан оқуда қиындықтары бар білім алушыларды анықтау және қиындықтардың сипатын және олардың себептерін бағалау мақсатында логопедиялық тексеру жүргізу;

  2. Сөйлеу тілі бұзылыстарын диагностикалау;

  3. Логопедиялық тексеру нәтижелері бойынша білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалау;

  4. Сөйлеу тілінде бұзылыстары бар білім алушылармен жеке/топтық сабақтар жүргізу;

  5. Психологиялық-педагогикалық қолдаудың жеке бағдарламаларын жасауға қатысу;

  6. Мұғалімдерге, мамандарға, ата-аналарға, мектеп әкімшілігіне кеңес беру;

  7. Психологиялық-педагогикалық қолдаудың жеке бағдарламалары мен жеке дамыту бағдарламаларын жүзеге асыру бойынша мониторин жүргізу.


Педагог-логопедтің жұмысының негізгі бағыттары:

  1. Ұйымдастырушылық жұмыс;

  2. Білім алуда ерекше қажеттіліктерін бағалау және оқушыларды педагогикалық қолдаудың (көмек) мазмұнын анықтау;

  3. Білім алушыларға логопедиялық қолдау көрсету және оның тиімділігін бағалау;

  4. Кеңестік-әдістемелік қызмет;

  5. Өзін-өзі дамыту.



















р/с

Іс-шаралар

Орындау мерзімдері

Жауаптылар

Есеп беру нысандары

I.Ұйымдастырушылық жұмыс

1.

Көрнекі-дидактикалық құралдар мен жұмыс орнын дайындау





Тамыз

Қыркүйек

Педагог-логопед


  1. Диагностикалық және дидактикалық материалдарды жинақтау;

  2. Әдістемелік құралдардың картотекасы;

  3. Оқушының сабақтағы іс-әрекетіне бақылау формалары (форма 2а,б)


Жылдық жұмыс жоспары

Қыркүйек

Педагог-логопед

Жұмыстың жылдық жоспары


Оқушылар тобын және жеке, топтық сабақтарда құру

Қыркүйек

Педагог-логопед


Сөйлеу тілінде бұзылыстары бар білім алушылардың тізімі


Құжаттарды рәсімдеу және жүргізу:

  1. Жұмыс кестесін құру;

  2. Сабақ кестесін құру;

  3. Журнал толтыру: сабаққа қатысу, кеңестерді тіркеу.

Қыркүйек және жыл бойы


Педагог-логопед


  1. Жұмыс кестесі

  2. Сабақ кестесі

  3. Сабақтарға қатысу журналы

  4. Кеңестерді тіркеу журналы


Жылдық рефлексиялық есеп жүргізу

Мамыр

Педагог-логопед


Жылдық рефлексиялық есеп

II. Білім алуда ерекше қажеттіліктерін бағалау және оқушыларды логопедиялық қолдау



Білім алушылардың мүмкіндіктері мен қажеттіліктерін логопедиялық зерттеу:

  1. Сабақта бақылау;

  2. Сөйлеу карталарын толықтыру;

  3. Ата-аналармен сұхбат және сауалнамалар;

Қыркүйек

Педагог-логопед

Арнайы педагог

Педагог-психолог

  1. Оқушыларды сабақта бақылау хаттамасы (форма 2а,б)

  2. Сөйлеу карталары;

  3. Әңгімелесу хаттамасы немесе толтырылған сауалнама;


Білім алушылардың оқу қиындықтарының көріністерін және олардың себептерін ұжымдық талқылау

Қыркүйек

Педагог-логопед

Арнайы педагог

Педагог-психолог

Оқушылардың мінездемесі (форма 4)


Білім алушылармен жұмысты жоспарлау:

    1. Жеке/топтық сабақтардың бағдарламаларын құру;

    2. Жеке/топтық сабақтардың күнтізбелік-тақырыптық жоспарларын құру;

    3. Жеке/топтық сабақтардың жоспарларын құру;

Қыркүйек


Педагог-логопед


  1. Жеке/ топтық сабақтардың бағдарламалары;

  2. Жеке/топтық сабақтардың күнтізбелік-тақырыптық жоспарлары

  3. Жеке/топтық сабақтардың жоспарлары



Мұғалімдердің сұранысы бойынша білім алушылардың қажеттіліктерін бағалау

Жыл бойы

Педагог-логопед

  1. Оқушыларды сабақта бақылау хаттамасы (форма 2а,б)


Мектеп мамандарының сабақтары мен сынып сабақтарына қатысу

Жыл бойы

Педагог-логопед

Хаттама

III. Оқушыларды логопедиялық қолдау және оның тиімділігін бағалау


Жеке және топтық сабақтарды өткізу

Жыл бойы

Педагог-логопед

Жеке және топтық сабақтардың жоспарлары


Психологиялық-педагогикалық қолдаудың жеке бағдарламасы мен жеке дамыту бағдарламаларын іске асырудың сәттілігін динамикалық байқау

Жыл бойы

Педагог-логопед

  1. Сабақ барысында оқушыны бақылау хаттамасы (2а,б формасы);


  1. Сабаққа қатысу хаттамасы.

IV.Кеңестік-әдістемелік қызмет


Ата-аналарға жеке кеңес беру (ата-анасының қалауы бойынша немесе қажет болған жағдайда)


Педагог-логопед

Кеңесті тіркеу журналы


Мұғалімдерге жеке кеңес беру


Педагог-логопед

Кеңесті тіркеу журналы

V.Өзін-өзі дамыту


Ғылыми-әдістемелік құралдарды зерделеу

Жыл бойы

Педагог-логопед



Біліктілікті арттыру курстарынан өтуді ұйымдастыру

Жыл бойы

Педагог-логопед

Сертификат

Педагог-логопед:





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!