р/с
|
Іс-шаралар
|
Орындау
мерзімдері
|
Жауаптылар
|
Есеп беру
нысандары
|
I.Ұйымдастырушылық
жұмыс
|
1.
|
Көрнекі-дидактикалық құралдар
мен жұмыс орнын
дайындау
|
Тамыз
Қыркүйек
|
Педагог-логопед
|
-
Диагностикалық және
дидактикалық материалдарды
жинақтау;
-
Әдістемелік құралдардың
картотекасы;
-
Оқушының сабақтағы
іс-әрекетіне бақылау формалары (форма
2а,б)
|
|
Жылдық жұмыс
жоспары
|
Қыркүйек
|
Педагог-логопед
|
Жұмыстың жылдық
жоспары
|
|
Оқушылар тобын және жеке,
топтық сабақтарда
құру
|
Қыркүйек
|
Педагог-логопед
|
Сөйлеу тілінде бұзылыстары бар
білім алушылардың
тізімі
|
|
Құжаттарды рәсімдеу және
жүргізу:
-
Жұмыс кестесін
құру;
-
Сабақ кестесін
құру;
-
Журнал толтыру: сабаққа
қатысу, кеңестерді
тіркеу.
|
Қыркүйек және жыл
бойы
|
Педагог-логопед
|
-
Жұмыс
кестесі
-
Сабақ
кестесі
-
Сабақтарға қатысу
журналы
-
Кеңестерді тіркеу
журналы
|
|
Жылдық рефлексиялық есеп
жүргізу
|
Мамыр
|
Педагог-логопед
|
Жылдық рефлексиялық
есеп
|
II. Білім алуда ерекше
қажеттіліктерін бағалау және оқушыларды логопедиялық
қолдау
|
|
Білім алушылардың
мүмкіндіктері мен қажеттіліктерін логопедиялық
зерттеу:
-
Сабақта
бақылау;
-
Сөйлеу карталарын
толықтыру;
-
Ата-аналармен сұхбат және
сауалнамалар;
|
Қыркүйек
|
Педагог-логопед
Арнайы
педагог
Педагог-психолог
|
-
Оқушыларды сабақта бақылау
хаттамасы (форма
2а,б)
-
Сөйлеу
карталары;
-
Әңгімелесу хаттамасы немесе
толтырылған
сауалнама;
|
|
Білім алушылардың оқу
қиындықтарының көріністерін және олардың себептерін ұжымдық
талқылау
|
Қыркүйек
|
Педагог-логопед
Арнайы
педагог
Педагог-психолог
|
Оқушылардың мінездемесі (форма
4)
|
|
Білім алушылармен жұмысты
жоспарлау:
-
Жеке/топтық сабақтардың
бағдарламаларын құру;
-
Жеке/топтық сабақтардың
күнтізбелік-тақырыптық жоспарларын
құру;
-
Жеке/топтық сабақтардың
жоспарларын құру;
|
Қыркүйек
|
Педагог-логопед
|
-
Жеке/ топтық сабақтардың
бағдарламалары;
-
Жеке/топтық сабақтардың
күнтізбелік-тақырыптық
жоспарлары
-
Жеке/топтық сабақтардың
жоспарлары
|
|
Мұғалімдердің сұранысы бойынша
білім алушылардың қажеттіліктерін
бағалау
|
Жыл
бойы
|
Педагог-логопед
|
-
Оқушыларды сабақта бақылау
хаттамасы (форма
2а,б)
|
|
Мектеп мамандарының сабақтары
мен сынып сабақтарына
қатысу
|
Жыл
бойы
|
Педагог-логопед
|
Хаттама
|
III. Оқушыларды логопедиялық
қолдау және оның тиімділігін
бағалау
|
|
Жеке және топтық сабақтарды
өткізу
|
Жыл
бойы
|
Педагог-логопед
|
Жеке және топтық сабақтардың
жоспарлары
|
|
Психологиялық-педагогикалық
қолдаудың жеке бағдарламасы мен жеке дамыту бағдарламаларын іске
асырудың сәттілігін динамикалық
байқау
|
Жыл
бойы
|
Педагог-логопед
|
-
Сабақ барысында оқушыны
бақылау хаттамасы (2а,б
формасы);
-
Сабаққа қатысу
хаттамасы.
|
IV.Кеңестік-әдістемелік
қызмет
|
|
Ата-аналарға жеке кеңес беру
(ата-анасының қалауы бойынша немесе қажет болған
жағдайда)
|
|
Педагог-логопед
|
Кеңесті тіркеу
журналы
|
|
Мұғалімдерге жеке кеңес
беру
|
|
Педагог-логопед
|
Кеңесті тіркеу
журналы
|
V.Өзін-өзі
дамыту
|
|
Ғылыми-әдістемелік құралдарды
зерделеу
|
Жыл
бойы
|
Педагог-логопед
|
|
|
Біліктілікті арттыру
курстарынан өтуді
ұйымдастыру
|
Жыл
бойы
|
Педагог-логопед
|
Сертификат
|