Материалдар / 20 – ға дейін санап үйренемін. Санау бойынша несінші? Қанша?

20 – ға дейін санап үйренемін. Санау бойынша несінші? Қанша?

Материал туралы қысқаша түсінік
20 – ға дейін санап үйренемін. Санау бойынша несінші? Қанша?
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Маусым 2018
353
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Жамбыл облысы, Қордай ауданы, Көктөбе ауылы № 40 Негізгі мектеп Бастауыш сынып мұғаліміАмирханова Рафия Досановна

Сабақтың тақырыбы: Сандарға амалдар қолдану 20 – ға дейінгі сандарды салыстыру Сабақтың мақсаты: Білімділік: Заттарды санына қарай салыстыру арқылы теңестіру ұғымын таныстыру. Саны бір-бірінен артық-кем заттарды теңестіруге үйрету. Дамытушылық: Заттарды салыстыру арқылы балалардың логикалық ойлау қабілетін дамыту. Тәрбиелік: Балаларды ұқыптылыққа, реттілікке тәрбиелеу. Сабақтың әдісі: СТО, көрсету, салыстыру, түсіндіру, слайд, бейнебаян, мақтау - мадақтау. Сабақтың көрнекілігі: Оқулық, суреттер, дидактикалық материалдар.Сабақтың түрі: Жаңа сабақСабақтың барысыІ. Ұйымдастыру кезеңі :

Психологиялық ахуал:Қайырлы таң ұстазым,Қайырлы таң достарым,Кел қәнекей тұрайық.Жылулық сыйлайық.

Доброе утро, учитель,Доброе утро, друзья,Посмотрите друг на другаПожелайте добра.

Good morning, good morningGood morning to you.Good morning, good morningWe like to you

Топқа бөлу: І топ «Сандар»ІІ топ «Фигуралар»ІІІ топ «Таңбалар»

ІІ. Өткен сабаққа шолу жасау: «Сиқырлы қапшық»

ІІІ. Жаңа сабақ «Бейнебаян» көрсету.ІV. Оқулықпен жұмыс.1 тапсырма: Суреттегі заттарды сана. Не артық, не кем, ата. Біз бүгін Айгүлдің туылған күніне қонаққа барамыз. Айгүлдің анасы бізге арнап дастархан жайыпты Ана деген ұлы есім. Белгілерді таяшалармен көрсету (> < =)2 тапсырма: Әлия дастархан жайды. Қайсысы артық: тәрелке ме, саптаяқ па? Қайсысы кем: қасық па, тәрелке ме? Сергіту сәті:Сырға, сырға, сырғалар,Құлағымда ырғалар.Оң қолымда білезік,Сол қолымда білезік.Саусақтарда сақина,Санап көрші кәнекей.1,2,3Бойға жинап күш.

Топтық жұмыс: І топ «Сандар» суретті тапсырма артығын табу

ІІ топ «Фигуралар» суретті тапсырма кемін табу

ІІІ топ «Таңбалар» суретті тапсырма теңін табу

V. Математика жұмыс дәптермен.Дәптерде көрсетілген тапсырмаларды орындату.Ойын: «Кім жылдам?» І топ «Сандар» «Жоғалға сан» сандардың көршісін тап.

ІІ топ «Фигуралар» «Сәйкестендіру» заттар тобын сәйкестендір

ІІІ топ «Таңбалар» «Есеп» заттар тобымен есеп шығару.

Сабақты қорыту: Жарайсыңдар балалар Айгүлдің туылған күніндегі тапсырмаларды өте жақсы орындадыңдар.Бүгінгі сабақтан алған әсерлерін қандай?Қолдарындағы смайликтермен көрсетіндер.
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ