Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
21 желтоқсанға арналған ашық сабақ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: «Дыбыстардың айтылуын қалыптастыру және есту қабілетін дамыту» |
Мектеп:« № 4 нашар еститін балаларға арналғанинтернат» КММ |
||||||||||
Күні: 21 желтоқсан 2020 жыл |
Мұғалімнің аты-жөні: Нурмадиева Н.С. |
||||||||||
сынып: 1 Ашық сабақ 1 сынып оқушы: Серікқан Мирас ( нейросенсорлық құлақ мүкістігі 4 ст.КИ оң жақта, ЗПР, ОНР – 1 уровня) |
|
|
|||||||||
Сабақтын тықырыбы: ДАҚ: Л дыбысты қою. О-Ө дыбыстарды ажырату. ЕКД . Тақырып: БІЗДІ ҚОРШАҒАН ӘЛЕМ Мәтін: «Шырша» |
|||||||||||
Пән |
Оқу мақсаты: |
Тілдік материал: |
|||||||||
Дыбыс нормаларын сақтау. |
1) Л дыбыстың буында, сөзде, сөз тіркестерінде дұрыс айтылуын білу 2) о-ө айтылуы жақын дыбыстарды буында, сөзде, сөз тіркестерінде бір-бірінен ажырата білу. Фонематикалық қабылдауын дамыту, есте сақтау қабілеттерін дамыту. 3) Артикуляциясы жақын дыбыстарды ажырата білу. Фонематикалық қабылдауын дамыту |
Жалпы білім беретін пәндерді оқуға қатысты материалдар |
|||||||||
Дыбыстын айтуын қалыптастыру |
|||||||||||
Есту қабілетін дамыту: Тақырып: БІЗДІ ҚОРШАҒАН ӘЛЕМ Мәтін: «Шырша» Жалпы білім беретін пәндерді оқуға қатысты материалдар
|
- дыбысталуы таныс сөздерді, қысқа сөз тіркестерін,таныс мәтіндерді қабылдап ажырата алу. - Мұғалім және білім алушы арасындағы сұрақ жауаппен алмасып қабылдап, танып, ажырату - Түрлі жағдаяттарда этикет сөздерін қолдана білу өзін-өзі бағалауға тәрбиелеу. - Адамгершілік тәрбие
беру. |
Қазір қай жыл мезгілі? Қыста ауа-райы қандай болады? Қандай мейрам жақындап келеді? Мәтін: «Шырша»
|
|||||||||
Көрнекіліктер: |
( КИ); экран, табличкалар, мәтін, айна, профиль, кеме суреті, шырша, аяз ата туралы түрлі түсті суреттер) |
||||||||||
Сабақ барысы: |
|||||||||||
Жоспар- ланған сабақ кезендері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері: |
Дереккөздер |
|
|
|||||||
Мұғалімның қызметі |
Оқушының жұмысы |
|
|
|
|||||||
С А Б А Қ Т Ы Ң Б А С Ы |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыны отырғызу. Есту аппаратын тексеру тексеру. – Сен қалай естисын? |
- Мен отырдым. - Мен жақсы(нашар, естімедім) |
тақтайшалар |
|
|
|
|||||
Сабаққа нұсқама - Сен қалай сөйлейсін?
|
- Мен түсінікті, анық, қатты сөйлеймін, дыбыстарды дурыс айтамын. |
Тірек тақтайшалар |
|
|
|
||||||
Фонетикалық жаттығу А______О________У________И________Э_________Ы Ә_____________ О________
|
Мен дыбыстарды жақсы анық айтамын |
|
|
|
|
||||||
Артикуляциялық жаттығулар. « Күрекше», «Күлімдеу», «Инеше», «Шыны аяқ», «Әткеншек», «Күрке тауық». |
- Біз гимнастика жасадық.(Біз тілге жаттығулар жасадық) - Мен гимнастика жасадім.(Мен тілге жаттығулар жасадым) |
артикуляциялық гимнастика папкасы |
|
|
|
||||||
Дұрыс тыныс алу жаттығулар:тыңда, қайтала «Қайық»( домалайтын қалам және ағаш шығыршықты үстелдің үстіне қойып балаға «үрлеу» керектігін айту. Деммен ол зат айналып, домалайды. ) |
- Біз дурыс дем аламыз, карандашка үрлейміз - Мен дурыс дем алдым,үрледім |
|
|
|
|
||||||
Кезекшілік дыбыстар «Р-Л». А-ра, а-ра, а-ралар А-лан, а- ра а- ралар. |
Оқушы буындарды; сөздерді оқып, сүреттерді атайды |
|
|
|
|
||||||
С
|
1-2 сабақ: Буындарды ақырын – қатты дауыстап айтамыз: ТАТА ТАта татаТА таТА ТАТАта таТАта Бүгінгі сабақ тақырыбы: «Л дыбысты қою. О-Ө дыбыстарды ажырату»
Бүгін сабақта Л дыбысын анық айтамыз. Дыбыстың артикуляциясын, оның жеке айтылуын анықтау, сипаттама беру. / Л дыбысының артикуляциясын көрсету./ «Л» дыбысы дұрыс шығуы үшін тістердің арасы ашық тұруы керек, ал тіл ұшы үстіңгі тістің түбіне немесе қызыл иегіне барып тіреледі. Еріннің қалпы л дыбысынан кейінгі дауысты дыбысқа байланысты өзгеріп тұрады - Л дыбысы дауыссыз, үнді. Кеме қалай гуілдейді?
(Л дыбысын саусақпен дыбыстық жолмен жүргізіп отырып анық, және ұзақ дыбыста ЛЛЛ__________А; ЛЛЛ____________О и тд)
Лу –лу –лу ул – ул –ул (экранмен жұмыс: қайтала ло – ло – ло: ул –ул –ул)
Дыбыс сөздің ортасында: алма, алмұрт, балапан Дыбыс сөздің соңында: тіл, мал, бал С өз тіркестерінде, сөйлемде қайтала: Кішкентай лақ. Пысқан алма. Біздін бақта алмағаштар өседі. 4.Мына сөздерде Л дыбысы қай жерде (басында, ортасынды, соңында) естіледі? ЛАҚ, ҚАЛАМ, БАЛ 5. Карточкамен жұмыс: Тиісті әріпті жаз. Ба . а, Да .а, Қо. а 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |