Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың
тарауы:
«Дыбыстардың
айтылуын қалыптастыру және есту қабілетін
дамыту»
Мектеп:« №4 нашар еститін балаларға
арналғанинтернат» КММ
Күні:21желтоқсан
2020 жыл
Мұғалімнің
аты-жөні:Нурмадиева
Н.С.
сынып:
1
Ашық сабақ 1
сынып оқушы: Серікқан Мирас( нейросенсорлық құлақ
мүкістігі 4 ст.КИ оң жақта, ЗПР, ОНР – 1
уровня)
Сабақтын
тықырыбы:ДАҚ:
Лдыбысты
қою.О-Өдыбыстарды
ажырату.ЕКД.Тақырып:БІЗДІ ҚОРШАҒАН
ӘЛЕМ
Мәтін:«Шырша»
Пән
Оқу
мақсаты:
Тілдік
материал:
Дыбыс нормаларын
сақтау.
1)Лдыбыстың буында, сөзде, сөз
тіркестерінде дұрыс айтылуын білу
2)о-өайтылуы жақын
дыбыстарды буында, сөзде, сөз тіркестерінде бір-бірінен ажырата
білу. Фонематикалық қабылдауын дамыту, есте сақтау қабілеттерін
дамыту.
3)Артикуляциясы жақын дыбыстарды
ажырата білу. Фонематикалық қабылдауын
дамыту
Жалпы білім беретін пәндерді
оқуға қатысты материалдар
Дыбыстын айтуын
қалыптастыру
Есту қабілетін
дамыту:
Тақырып:БІЗДІ ҚОРШАҒАН
ӘЛЕМ
Мәтін:
«Шырша»
Жалпы білім беретін пәндерді
оқуға қатысты материалдар
- дыбысталуы таныс сөздерді,
қысқа сөз тіркестерін,таныс мәтіндерді қабылдап ажырата
алу.
- Мұғалім және білім алушы
арасындағы сұрақ жауаппен алмасып қабылдап, танып,
ажырату
-
Түрлі жағдаяттарда этикет сөздерін қолдана
білуөзін-өзі бағалауға
тәрбиелеу.
- Адамгершілік тәрбие
беру.
-Сана сезімін, ойлау қабілетін
дамыту.
Қазір қай жыл
мезгілі?
Қыста ауа-райы қандай
болады?
Қандай мейрам жақындап
келеді?
Мәтін:
«Шырша»
Көрнекіліктер:
( КИ);экран,
табличкалар, мәтін,айна, профиль, кеме суреті,
шырша, аяз ата туралы түрлі түсті
суреттер)
Сабақ
барысы:
Жоспар-
ланған сабақ
кезендері
Сабақтағы
жоспарланған жаттығу түрлері:
Дереккөздер
Мұғалімның
қызметі
Оқушының
жұмысы
С
А
Б
А
Қ
Т
Ы
Ң
Б
А
С
Ы
Ұйымдастыру
кезеңі.
Оқушыны отырғызу. Есту
аппаратын тексеру тексеру.
– Сен қалай
естисын?
- Мен
отырдым.
- Мен жақсы(нашар,
естімедім)
тақтайшалар
Сабаққа
нұсқама
- Сен қалай
сөйлейсін?
- Мен түсінікті, анық, қатты сөйлеймін,
дыбыстарды дурыс айтамын.
Кішкентай лақ. Пысқан алма.
Біздін бақта алмағаштар өседі.
4.Мына
сөздерде Л
дыбысықай жерде(басында, ортасынды, соңында)
естіледі?
ЛАҚ, ҚАЛАМ,
БАЛ
5.Карточкамен
жұмыс:Тиісті әріпті
жаз.
Ба . а,
Да .а,
Қо. а
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз