Миеленді, миеленсіз аксондарда жүйке импульстарының туындауы және өткізілуі. Өткізу жылдамдығы.
Модельдеу «Жүйке импульстарының туындауы мен таралу жылдамдығын зерттеу».
§23.Жүйке импульсінің пайда болуы және әртүрлі нейрон типтерінде оларды өткізу көрсеткіштері.
|
Бөлім: |
«Координация және реттелу, биофизика» |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: 9 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Миеленді, миеленсіз аксондарда жүйке импульстарының туындауы және өткізілуі. Өткізу жылдамдығы. Модельдеу «Жүйке импульстарының туындауы мен таралу жылдамдығын зерттеу». §23.Жүйке импульсінің пайда болуы және әртүрлі нейрон типтерінде оларды өткізу көрсеткіштері. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
9.1.7.3 - жүйке импульсінің туындауы мен өтуін сипаттау; |
|
Сабақтың мақсаты: |
жүйке импульсінің туындауы мен өтуін сипаттайды және жүйке импульстарының туындауы мен таралу жылдамдығын зерттейді; ЕБҚ ( қабылдауы баяу): сабақтың оқу мақсаты бойынша өз ойын сипаттайды; |
Сабақтың барысы: Ганье теориясы бойынша 9 сабақ бөлімі
|
Сабақ кезеңі |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 1.Оқушылардың назарын аудару |
Оқушылармен амандасу, түгендеу, сынып тәртібін қадағалау. «Ұғымдарды сәйкестендіру» әдісі бойынша оқу мақсатына сай тапсырма беріледі. |
Оқушылар амандасады, сынып тәртібін сақтайды. Ұғымдар мен кілт сөздерді ауызша атау арқылы сәйкестендіреді. |
Кері байланыс: «Мадақтау» әдісі «Жарайсың!» «Тамаша жауап» т.б |
Интерактивті панель, презентация |
|
2.Сабақтың мақсатын таныстыру |
Оқу мақсаты: 9.1.7.3 - жүйке импульсінің туындауы мен өтуін сипаттау; Сабақ мақсаты: жүйке импульсінің туындауы мен өтуін сипаттайды және жүйке импульстарының туындауы мен таралу жылдамдығын зерттейді; |
Жаңа сабақтың мақсатын жазады. |
«Өте жақсы!» «Жақсы!» «Талпын!» |
Интерактивті панель, презентация Биология 9-сынып,Автор: Н.Г.Асанов, А.Р.Соловьева,Б.Т.Ибрагимова . «Атамұра» баспасы 2019ж
|
|
3.Бұрынғы білімін еске түсіру |
«Кілт сөздерді сәйкестендіру» әдісі. Алдыңғы оқу мақсатына сай кілт сөздерді мазмұнымен беріледі. Оқушылар кілт сөздерді мазмұнымен сәйкестендірулері қажет. |
Оқушының логикалық ойлау қабілеті дамиды. өз ойын, ой-пікірлерін білдіреді. Бір-бірімен пікір алмасады. Өткен білім бойынша білімдерін қорытындылайды. |
Кері байланыс: «Бас бармақ» әдісі арқылы бағаланады. «Керемет!» және т.б |
Интерактивті панель, презентация Биология 9-сынып,Автор: Н.Г.Асанов, А.Р.Соловьева,Б.Т.Ибрагимова . «Атамұра» баспасы 2019ж |
|
Сабақтың ортасы 4.Жаңа тақырыпты таныстыру |
«Тұжырымдаманы талқылау» әдісі. № 3 модельдеу «Жүйке импульсінің пайда болу және оны беру жылдамдығын зерттеу» |
Берілген тұжырымдаманы талқылайды. Оқушының логикалық ойлау қабілеті дамиды. өз ойын, ой-пікірлерін білдіреді. Бір-бірімен пікір алмасады. |
Кері байланыс: «Мадақтау» әдісі «Жарайсың!» «Тамаша жауап» т.б |
Интерактивті панель, презентация Биология 9-сынып,Автор: Н.Г.Асанов, А.Р.Соловьева,Б.Т.Ибрагимова . «Атамұра» баспасы 2019ж |
|
5.Оқушыларға бағыт бағдар беру |
«Жарнама» әдісі. Мұғалім жаңа тақырыпты жарнамалап бағыт бағдар беру. Тапсырма арқылы нақтылыққа үйрету. «Миелинденген аксон» «Миелинденбеген аксон» |
Оқушының логикалық ойлау қабілеті дамиды. өз ойын, ой-пікірлерін білдіреді.Ұжымдасып өз ойларымен бөлісе алады. Нақтылыққа үйренеді. Оқушылардың айтылым, жазылым, тыңдалым дағдылары қалыптасады. Түйінді идея айтуға дағдыланады. |
«Ду қол шапалақ» әдісі арқылы бағалау. «Мадақтау!» «Жарайсың!» |
Интерактивті панель, презентация |
|
6.Практикалық тапсырмалар беру |
Жұптық жұмыс. «Демонстрация» әдісі. Жеке жұмыс тапсырмалары ҚМЖ қосымшасында орналасқан |
Оқушылар жұптық тапсырмаларын орындайды. Бір-бірімен пікір алмасады. Ой қозғау жүзеге асады. Оқушылардың айтылым, жазылым, тыңдалым дағдылары қалыптасады. Түйінді идея айтуға дағдыланады. Жеке жұмыс тапсырмаларын орындайды. |
«Өзара бағалау және Өзін-өзі бағалау» әдісі Жұптық және жеке жұмыс тапсырмаларының дескрипторы ҚМЖ қосымшасында орналасқан |
Интерактивті панель, презентация А3,А4,А5 формат қағаздары, маркер. Жеке жұмысқа арналған үлестірме парақтар. |
|
7.Кері байланыс беру |
1,2-«Бүгін сабақта зерттедім» 3- «Бүгінгі сабақта маған түсіну қиынға соқты» 4-«Менің жеңісім» |
Білім алушылар өздері зерттеген, қиынға соқтырған және өз жеңісін жазады, кері байланыс береді. |
Кері байланыс: «Бас бармақ» әдісі арқылы бағаланады. «Керемет!» және т.б |
Интерактивті панель, презентация |
|
Сабақтың соңы 8.Бағалау |
Жеке жұмыс. ЕБҚ тапсырма: «Борт журналы» - тақырыпты оқып үйренуде өз ойларын жазуға үйретудің әртүрлі әдіс-тәсілдерін қамтитын жалпылама атауы. «Борт журналы» қарапайым түрде мәтінді оқу алдында және оқу материалымен танысқан соң қолданылады. |
Оқушылар келесі сұрақтарға жауап жазады: Берілген тақырып бойынша маған не белгілі? Мен не білемін? Мәтіннен қандай жаңалық туралы білдім? |
Дескриптор: - сабақтың оқу мақсаты бойынша өз ойын сипаттайды – 7 балл; |
Интерактивті панель, презентация Жұмыс дәптері |
|
9.Білімді игеруді жақсарту және оны тәжірибеге көшіру |
Шығармашылық жұмыс. Тірек сызба «§24.Тірі ағзалардағы электр үдерістері.» |
Берілген тақырып бойынша тірек сызба жасайды. |
«Ду қол шапалақ» әдісі арқылы бағалау. «Мадақтау!» «Жарайсың!» |
Биология 9-сынып,Автор: Н.Г.Асанов, А.Р.Соловьева,Б.Т.Ибрагимова . «Атамұра» баспасы 2019ж |
«Ұғымдарды сәйкестендіру» әдісі бойынша оқу мақсатына сай тапсырма беріледі.
|
Ұғымдар |
Кілтті сөздер |
|
|
|
Ұғымдар |
Кілтті сөздер |
|
|
|
Ұғымдар |
Кілтті сөздер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|













