Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
|
Сабақтың
басы
5
минут
|
(Ұ) Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен
амандасу, түгендеу.
2. Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек
білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық
оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту
арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын
оятады.
Үй тапсырмасын
тексеру.
|
|
|
Сабақтың
ортасы
3
минут
|
(Т) Ақпарат
беру.
Заттың санын, құнын, бағасын
анықтау жолдарын түсіндіру.
|
|
|
Тақта,
оқулық
|
|
7
минут
|
(Ж.А.) №1
тапсырма
Шамалар арасындағы
тәуелділікке, пропорцияның белгісіз мүшесін табу бойынша берілген
кестедегі заттың құнын, санын, бағасын анықтаңдар. Кесте бойынша
есеп құрастырыңдар.
Есептің шешуі бойынша кері
байланысты үштік есеп
құрастырыңдар.
|
Дескриптор:
- Кесте бойынша есеп
шығарады;
-Формуланы қолдана
алады;
-Белгісіз мүшені
табады.
-Шешуі бойынша кері байланысты
үштік есеп құрастырады.
|
Кестені толтықтырып, есепті
дұрыс құрай алса, кері байланысты үштік есеп құрай
алса-
3
балл
Есепті құрастыру барысында
санаулы қателіктер жіберсе 2
балл
Есепті дұрыс құрастырмаса 1
балл
|
Оқулық,
тақта
|
|
6
минут
Сергіту
сәті
2
минут
|
(Ж) №2
тапсырма
Сызбаны пайдаланып формула
бойынша есеп құрастырып
жазыңдар.
|
Дескриптор:
- Сызба бойынша есеп құрай
алады; - Формуланы қолдана алады;
- Шешуін түсіндіре алады; -
Жауабын дәлелдей алады.
Мұғалімнің соңынан
қайталайды
|
Сызба бойынша есепті дұрыс
құрылымдап, шешуі де дұрыс
болса-
3
балл
Сызба бойынша есепті дұрыс
құрылымдап, бірақ қате есептесе-2
балл
Аталған екі талап бойынша да
қате жұмыс істесе-1
балл
|
Тақта,
оқулық
|
|
5
минут
|
(А.Ж) №3
тапсырма
«Дүкен»
ойыны
Тақтадағы асық-түліктердің
ішінен 500 теңгеге не сатып алатын
едіңдер?
Барлық алған заттарыныңның
бағасын, санын, құнын анықтау үшін есеп
құрастырыңдар.
|
Дескриптор:
- Сурет бойынша мысалдарды
түсінеді;
- 500 тенгеге қанша зат алуға
болатынын айта алады;
-формуланы пайдаланып, есеп
құрайды.
|
Есеп дұрыс құрастыра алса және
шешуі дұрыс болса-3
балл
Есептің құрылымы дұрыс, бірақ
қате есептесе 2 балл
Аталған екі талап бойынша да
қате жұмыс істесе-1
балл
|
Тақта, суреттер,
оқулық
|
|
7
минут
|
(Ж.) №4
тапсырма
2 және 3 амалмен орындалатын
есептердің шешуін табыңдар.
|
Дескриптор:
-2 және 3 амалмен
шығаратын есепті шығарады;
-тиімді есептеу жолын
көрсетеді;
|
Барлық амалдарды дұрыс және
шапшаң орындаса-
3
балл
Амалдардың шешуінде санаулы
қателіктер болса, бірақ шапшаң
орындаса-
2
балл
Амалдардың шешімінде көп қате
жіберсе-
1
балл
|
Оқулық,
тақта
|
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
5
минут
|
«Білім
ағашы»
Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай
білуге дағдыланады.
Тиімділігі:Тақырып бойынша
оқушылардың пікірін стикерға жазып, білім ағашына жабыстырады.
Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
Бағалау
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын жеткізу арқылы сабаққа
қорытынды жасайды.
|
Жинаған фишкалары
бойынша
1-10 баллдық жүйе бойынша
оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
Стикер, тақта, білім ағашының
суреті
|
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен
көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына
қандай тапсырмалар қоясыз?
|
Бағалау. Сіз оқушылардың
материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау
|
|
|
«Диалог және қолдау көрсету»,
«Тапсырма», «Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды
іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке
қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке
қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді
қамтиды.
|
«Мадақтау сөз»
әдісі.
1-10 баллдық жүйе бойынша
бағаланады.
|
Денсаулық сақтау
технологиялары.
Сабақта сергіту
жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін
қолданамын.
Осы сабақта
қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы
ережелерінің тармақтары
орындалады.
|
|
|
Жалпы
бағалау
Сабақтың қандай екі
аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға
не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген
оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым?
Келесі сабақтарда неге назар аудару
керек?
1:
2:
|
|
|