Материалдар / 27 есеп

27 есеп

Материал туралы қысқаша түсінік
27 есеп
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
495
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

А 1есебі Өзінің оқыту және оқу тәжірибесіне өзгеріс енгізуі туралы рефлексиялық есеп Адам бір жылын ойласa - дән себеді, бар ғұмырын ойласа- ағаш отырғызады, ал ғасырлық болашағын ойласа – ұрпақ тәрбиелейді (халық даналығы). Ия, шынында да ақылдың кені болған бабалар сөзі тегін айтылмаған болса керек. Менің ұстаздар әулетінен шығып, ұстаз атануым да осы ұлағатты сөздің әсері шығар. Ұстаздық ету – ұлы қызмет екенін ескере отырып, ел келешегін тәрбиелеудегі үлкен жауапкершілікті өз мойныма алып қана қоймай, жан-тәніммен кәсібіме адал болуды мақсат еттім. Қазақстан Республикасының педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру курсының бірінші «Бетпе-бет» кезеңінде білім ала жүріп, көп жаңа әдіс-тәсілдер үйрендім, оқушының білімі мен дағдыларын дамытып қана қоймай, олардың бойына метасананы- қалай оқу керектігін үйретуді қалыптастыруға мән беру керектігін білдім. (МАН 5-бет) Сонымен қатар, оқушыларды сын тұрғысынан ойлауға дағдыландыруды, диалогтық оқыту теориясын, дарынды және талантты балаларды қалай оқыту керектігін, бағалаудың түрлерін, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқуды, қалай оқу керектігін, бағалаудың түрлерін, сабақта АКТ-ны қолдану жолдарын, көшбасшылық пен қоғамдастық, тәлімгерлік туралы анықтама алдым. Бағдарламаның мақсатын негізге ала отырып, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді өз тәжірибеме ықпалдастыруды көздедім. Математика пәні бойынша оқу бағдарламасына сәйкес 3-сыныпқа арналған тізбектелген сабақтар топтамасын, яғни орта мерзімді сабақ жоспарын дайындадым. Жоспарға негізгі төрт тақырыбын енгізіп, «1санын көбейту және бөлу», «0санын көбейту және бөлу», «Берілгендегіден бірнеше артық немесе кем»Еселіктік салыстыруға арналған есептер» тақырыптарына түсінік қалыптастырып қана қоймай, 7 модульді өз сабақтарыма кіріктіруді дұрыс деп санадым. Сындарлы оқыту теориясының жетістікке жетелейтін бұл модульдері оқушылардың оқуға деген ықыласын арттырады деген сеніммен әр сабақтағы жоспарыма енгіздім Сабаққа қызығушылығын арттыру үшін,ынтымақтастық атмосферасын орнату үшін әр сабақта психологик тренинг өткізуді жоспарлап отырмын. Топтарды геометрик фигуралар арқылы, «санамақ» әдісі(ағылшын тілінде),шариктер арқылы топтастырамын.Өткен тақырыпты терең түсініп және жаңа біліммен байланыстыру үшін үй тапсырманы «Серпілген сауал»,«кір жәйғыш»әдістер арқылы сұраймын.Жаңа сабақты «Миға шабуыл», «Ой қозғау» әдістерін пайдаланып проблемалық сұрақтар беруден бастаймын,себебі оқушылар сын тұрғысынан ойланып материалды жақсы есте сақтап қалады.Сабақ барысында курделі тапсырмаларды шешу үшін «сиқырлы алма», «қима сөздер»әдістер арқылы топтық тапсырмалар ұйымдастырамын. Бунда оқушылар арасында өзара қарым-қатынасты, тиімді араласуды және проблемаларды шешу дағдыларын дамытуға болады.Топтағы бірлескен жұмыс арқылы оқушылардың оқуына деген белсінділігін арттыруға болады.Дарынды оқушылар топтық жұмыста белсенділік танытып, топ мүшелерін алға жетелейді. Дарынды балаларға тапсырмаларды блум таксаномиясының жоғарғы үш сатысына негіздеп беруді жоспарлап отырмын. Оқұшылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес жеке жұмыстарды ұйымдастырамын. Сонымен қатар АКТ-ны тиімді пайдалану арқылы түрлі нысандардағы ақпараттарға қол жеткізуіне мүмкіндік беремін. Бұл модуль оқушылардың тақырыпты аудио-визуалды қабылдауына көмек береді.Есептерді топта талқылайды ,әр топтан бір оқушы шығып қорғайды,бул әдіс арқылы көшбасшылықты дамытуға болады. Сабақты қорытындылау кезенде диалогтық оқытудың «Зерттеушілік әңгіме» әдісін пайдаланамын. Мұндай әдіс барысында оқушылар өз сыныптастарымен, яғни топ мүшелерімен ортақ проблеманы шешуге тырысады, берілген тапсырма бойынша бірлескен түсінік қалыптастырады, идеялармен пікір алмасып, бір-бірінің идеяларын талқылайды. Сабақ барысында «бас бармақ», «смайликтер», «бағалау сендвичі», «бағдаршам»әдістермен қалыптастырушы бағалауды жүргіземін.Бұл әдістер арқылы оқушылар баға ушін емес білім алуына ынтасы, қызығушылығы артады, оқуын жақсартуға көмек береді. Нәтижесінде оқушылар өзін өзі және өзара бағалауды уйренеді. Ондағы мақсат –оқушыларға өз жұмыстарын сапасын көтеруге қызықтыру және оларға оны жақсартуға мүмкіндік беру. Жоспарлаған тізбектелген сабақтар топтамасының ішіндегі «1санына көбейту және бөлу» тақырыбындағы сабағыма Бағдарламаның бірнеше модулін енгіздім. Сабақ мақсатын , оқу мақсатын негізіне ала отырып оқушылардың қажеттіліктерін ескере отырып,СМАРТ форматында құрастыруға тырыстым.Сабақ мақсатына жету үшін , білім алушылардың қажеттілігін ескере отырып критерийлер құрастырдым,осы критерийлерге жету мақсатында әрбір әдіс-тапсырмаларамаға дискрипторлар жасадым.Мен сабағымның ұйымдастыру сәтіні жағымды ахуал қалыптастырудан бастаймын .Сын тұрғысынан ойлану модуліне сүене отырып үй тапсырмасын сұрау барысында «доп лақтыру» әдісін пайдаланамын. Бұл әдіс рәсмдік жадының орындалуына тікелей әсер етеді деп ойлаймын. Оқушыларды ағылшын тілінде «санау»әдісімен топтарға бірлестіремін. Бұл әдіс оқушылардың зейнін дамытады деп ойлаймын.Оқушылардың қызығушылығын ояту үшін жаңа тақырыпты «миға шабуыл» әдісімен оқушылардың өзі ашады. Сұрақ қоя отырып біз оқушыны дамытуға жетелейтініміз белгілі. Сабақ барысында қойылған сұрақтардың саны емес, сапасы мен қундылығы маңызды дегендей ,балалардың сөйлеу және ойлау дағдыларын дамыту мақсатында оқушыларға мынандай ашық сұрақтарды беремін: Не үшін 5-ті 1-ге көбейткенде 5 шығады? Неліктен 6-ны 6-ға бөлгенде 1 шығады? Өрнекке сай қандай қорытынды жасауға болады? Ереженің мән мағынасы қандай? Оқушылардың жас ерекшелігін ескере отырып жеке тапсырмалар беруді жоспарлап отырмын. Сабақта оқушылардың белсенділігін арттыру үшін «қима сөздер», «сиқырлы алма» әдістерінен пайдаланып топтық жұмыстарды ұйымдастырамын. «Кима сөздер» әдісі арқылы оқушылар бірлесіп өрнектерге сай жаңа тақырыптың ережесін құрастырады. Қурастырған ережені АКТ арқылы тексіріп топтар өзін өзі бағалауға уйренеді. Бундағы мақсат –оқушыларға өз жұмыстарын сапасын көтеруге қызығады және оларға оны жақсартуға мүмкіндік береді деп ойлаймын. Жуптық жұмыста «Кім тапқыр»әдісі арқылы оқушылар ережеге байланысты теңдеу қурады.Бунда дарынды оқушылар белсінділік көрсетеді деп ойлаймын. Диалог сабақта оқушылардың қызығушылығын арттырумен қатар, олардың білім деңгейінің өсуіне үлес қосады дегендей. «Сиқырлы алма»әдісінде оқушылар бір-біріне көмек беріп, пікірлерімен ауысып,қарым қатынас арқылы өрнектерден теңдіктер және теңсіздіктер құрастырады,алманың сәрі түсіне теңдіктерді жазады,ал теңсіздіктерді қурып қызыл түсіне жазады.Топтардың тиімді жұмысына қолдау көрсету үшін оңтайлы нәтижеге жету мақсатында кері байланыс беруді жоспарлап отырмын.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ