Басы
3
мин
|
1.Ұйымдастыру
кезеңі:/1минут
Оқушылармен амандасу.
Сабаққа дайындықтарын тексеру.
2.Үй жұмысын
тексеру: /дәптер жинауға,жұпта
бірін-бірі тексеруге болады/2минут
|
Амандасу
Үй тапсырмасын
тексеру
«Көрші»
әдісі
|
Мадақтау
|
смайлик
|
Ортасы
25
мин
Сергіту
сәті
2
мин
7
мин
|
3.
«Миға шабуыл»
(сұрақтар қою) (жұп және
тақ сандар)
Үлестірме қағаздар таратылады,онда тек қана 2-ге.5-ке,10-ға
бөлінетін сандар жазылады Оны кестеге толтырады 54,71, 102,107,
420, 379, 1000, 306, 205
10895,2050,4253,659,1080
2-ге бөлінетін
сандар
|
5-ке бөлінетін
сандар
|
10-ға бөлінетін
сандар
|
|
|
|
1.Осы сандардың жазылуында қандай заңдылықты
байқадыңыз?
2.1-бағанға қандай сандар
жазылды?
3.2-бағанға қандай сандар
жазылды?
4.3-бағанға қандай сандар жазылды? Бөлінгіштік белгілерін
тұжырымдаңыздар. Цифрлардан:1) 2-ге де,5-ке де еселік, 2)2-ге
еселік,бірақ 5-ке еселік емес 3)5-ке еселік,бірақ 2-ге еселік емес
мүмкін болатын барлық екітаңбалы сандар
құрастырыңдар
4. «Мағынаны
таны»
Ережені
талдау
Оқулықпен жұмыс
(өзіндік)
№216 №217
№221
Кері
байланыс «Тақ сандар, жұп
сандар»
Қандай сандар 2-ге
бөлінеді?
Қандай сандар 5-ке
бөлінеді?
Қандай сандар 10-ға
бөлінеді?
Орнымыздан
тұрамыз,
Алақанды
ұрамыз.
Бiр отырып, бiр
тұрып,
Тез шынығып
шығамыз.
Қалыптастырушы
бағалау
|
Кесте
толтырады
Сұрақтарға жауап
береді
Ережені
талдайды
Есептер
шығарады
Сергіту
сәті
|
Бағдаршам
Мадақтау
ҚБ
|
Оқулық
Таратпа
қағаздар
|
Саралау – қосымша қолдауды
қалай көрсетесіз?Үлгерімі жақсы оқушыларға қиын есептерді қалай
қоюды жоспарлап отырсыз?
|
Бағалау – оқуда оқушылар
жетістіктерін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
|
Сілтемелер
Денсаулық жағдайын
тексеру
АТ
құндылықтар
|
Өткен материалды қайталау мен
тапсырмаларды орындау барысында саралау жүзеге асырылады.
Тапсырмалар оқушылардың қабылдау ерекшеліктеріне, тапсырма
қиындығына байланысты, оқушының іс-әрекетін ұйымдастыру формалары:
топпен және жекеше жұмыс түрлеріне сай
ұсынылды.
|
Бақылау және комментарий
жасау, ауызша немесе жазбаша сұрақтар арқылы бағалау жүреді.,
жұмыста әрбір оқушының қатысымы жіті
қадағаланады.
|
Сабақта барлық оқушыларға
жағымды әсер ету үшін жағдай
жасалды.
Оқушылардың зерттеушілік
қасиеттерінің дамуына, өзара бірлесіп жұмыс атқаруына, бірін-бірі
тыңдап, көмекке келу немесе сөз саптау, түсініктеме беру, сурет
арқылы беруге баса назар
аударылады.
|
Бейнелеу
Сабақ міндеттері/ Оқыту
мақсаттары шынайы болды ма?
Оқушылар бүгін нені
білді?
Бүгін сыныпта қандай
атмосфера болды?
Менің дифференциалдау
бойынша жұмысым жақсы өтті ме?
Барлығы жоспарланған
уақытқа сәйкес өтті ме?
Мен жоспарға қандай өзгерістер
енгіздім және неліктен?
|
|
Төмендегі бос орынды
Сіздің сабағыңызды бағалау үшін
пайдаланыңыз.
Сол жақтағы кестедегі
Сіздің сабағыңыз туралы сұрақтарға жауап
беріңіз.
|