Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
"2-3 амалмен орындалатын есептер шығару" ашық сабақ.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6.3А Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу |
Мектеп: «К.Боранбаев атындағы негізгі мектебі» КММ |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні:Сеитова Г.К |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы |
Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.2.2.4 түріндегі теңдеулерді шешу, мұндағы a және b – рационал сандар; |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Оқушылар:
сызықтық теңдеуді шешуде координаталық түзудегі нүктелердің арақашықтығын пайдаланады;
сызықтық теңдеуді шешуде санның модулінің анықтамасының формуласын пайдаланады;
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
Оқушылар:
сызықтық теңдеуді шешуде координаталық түзудегі нүктелердің арақашықтығын пайдалана алады;
сызықтық теңдеуді шешуде санның модулінің анықтамасының формуласын пайдалана алады;
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар:
Пәнге қатысты лексика мен терминология:
Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
- Оқушылар өзара қарым-қатынаста адал және шынайы айқын; - Өзгенің пікірін құрметтеу; - Өз бетінше білім алу қабілеттерін дамыту; |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Қазақ әдебиет |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бастапқы білім |
Амалдарды орындауда белгісіз компоненттерді табу ережелерін білу. Теңдеулерді шеше алу. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 0 – 3 мин |
Ұйымдастыру. Амандасу. Оқушылардың көңіл күйлерін біліп, психологиялық ахуал тудыру. Оқушылар бір-біріне жылылық сыйлау. Психологиялық ахуал Өмірде ойлап тұрсаң,
бәріде есеп, Үй тапсырмасын тексеру, оқушылар бір-бірінің дәптерлерін тексереді, түсінбеген сұрақтарын тақтада орындайды. |
Презентация |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 4 – 8 мин |
«Кім жылдам?» ойыны. Шапшаңдыққа берілген есептер.
|
Презентация Смайликтер Қосымша 1 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9 – 20 мин |
Жұптық жұмыс №1 Теңдеуді шешіңдер: а) ; б) ; в) . Дескриптор: Білім алушы - теңдеудің шешімі бар жоқтығын анықтайды; - модульдік теңдеуден сызықтық теңдеуге көшеді; - рационал сандарға амалдар орындайды; - модулі бар теңдеудің түбірін табады. № 2 Теңдеуді шешіңдер:
Дескриптор: Білім алушы - сыртқы модульді ашады; - ішкі модульді ашады; - модульдік теңдеуден сызықтық теңдеуге көшеді; - модулі бар теңдеудің түбірін табады. |
Қосымша 2 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
21 - 22 мин |
Сергіту сәті «Бір-екі-үш-төрт-бес» әдісі Қатысушылардың бәрі бір мезгілде, алдымен оң қолын, сонан соң сол қолын жоғары қарай сермеп тұрып, бірден беске дейін санайды. Келесі жолы төртке дейін, сосын үшке, сосын екіге дейін, ең соңынан бірге дейін санайды. Әр тілде санаудың орнына «Ха-ха», Хи-хи» деп айтуға да болады. |
Презентация
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
23 – 37 мин |
Өз беттік жұмыс 1-тапсырма Теңдеуді шешіңіз: 2-тапсырма Теңдеуді шешіңіз: 3-тапсырма Теңдеуді шешіңіз: Дескриптор: Білім алушы - түрлендірулерді орындайды; - сызықты теңдеулерге көшеді;
- сызықтық теңдеулерді
шешеді; Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |