Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Қысқа мерзімді жоспар

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    6.3А Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу

    Мектеп: «К.Боранбаев атындағы негізгі мектебі» КММ



    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:Сеитова Г.К



    Сынып:

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:



    Сабақ тақырыбы

    Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу.



    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    6.2.2.4

    түріндегі теңдеулерді шешу, мұндағы a және b – рационал сандар;



    Сабақ мақсаттары

    Оқушылар:

    • Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар

    сызықтық теңдеуді шешуде координаталық түзудегі нүктелердің

    арақашықтығын пайдаланады;

    • Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар

    сызықтық теңдеуді шешуде санның модулінің анықтамасының формуласын

    пайдаланады;

    • Есептеулерде санның модулінің қасиеттерін пайдаланады;

    • Бір айнымалысы бар теңдеудің қасиеттерін біледі;

    • Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешеді.



    Бағалау

    критерийлері

    Оқушылар:

    • Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар

    сызықтық теңдеуді шешуде координаталық түзудегі нүктелердің

    арақашықтығын пайдалана алады;

    • Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар

    сызықтық теңдеуді шешуде санның модулінің анықтамасының формуласын

    пайдалана алады;

    • Есептеулерде санның модулінің қасиеттерін пайдалана алады;

    • Бір айнымалысы бар теңдеудің қасиеттерін біледі;

    • Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шеше біледі.



    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар:

    • сызықты теңдеудің анықтамасын және түрін, санды теңдіктердің қасиеттерін, модуль анықтамасын біледі;

    • тепе-тең түрлендірулерді орындай отырып, теңдеулерді сызықты түрге келтіреді;

    • теңдеулердің қасиеттерін айта алады;

    • сызықты теңдеулердің коэффициенттерін нұсқай отырып, сызықты теңдеулерді сипаттайды;

    • теңдеулердің қасиеттерін қолдана отырып, теңдеулердің шешіміне түсінік береді;

    • х  a= b, түріндегі теңдеулерді шешеді, мұндағы a және b – рационал сандар;

    • сызықты теңдеулерді және оларға келтірілетін теңдеулерді шығарады;

    • модуль анықтамасын ауызша тұжырымдайды;

    Пәнге қатысты лексика мен терминология:

    • теңдеу;

    • теңдеудің түбірі;

    • теңдеудің сол жағы;

    • теңдеудің оң жағы;

    • тепе-тең түрлендіру;

    • сызықты теңдеу;

    • сызықты теңдеудің коэффициенттері;

    • модулі бар теңдеу;

    Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

    • теңдеу деп – құрамында мәнін табу қажет болатын айнымалысы бар теңдікті айтамыз.

    • теңдеудің түбірі деп ...;

    • теңдеуді шешу дегеніміз - ...;

    • сызықты теңдеу деп ...;

    • егер теңдеудің екі жағына бірдей санды қоссақ, онда ...;

    • егер теңдеудің екі жағын нөлден өзге бірдей санға көбейтсек, онда ...;

    • «х ... болсын»;

    • ... екенін біле отырып, теңдеуді құрамыз және шығарамыз;

    • ... белгілі болса, онда ... теңдеуін құрамыз;

    • теңдеуді шешіп, есептің жауабы болып табылатын айнымалының мәнін табамыз.



    Құндылықтарды дарыту

    - Оқушылар өзара қарым-қатынаста адал және шынайы айқын;

    - Өзгенің пікірін құрметтеу;

    - Өз бетінше білім алу қабілеттерін дамыту;



    Пәнаралық

    байланыстар

    Қазақ әдебиет



    Бастапқы

    білім

    Амалдарды орындауда белгісіз компоненттерді табу ережелерін білу. Теңдеулерді шеше алу.



    Сабақ барысы



    Сабақтың

    жоспарланған

    кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар


    Сабақтың басы

    0 – 3 мин

    Ұйымдастыру. Амандасу.

    Оқушылардың көңіл күйлерін біліп, психологиялық ахуал тудыру. Оқушылар бір-біріне жылылық сыйлау.

    Психологиялық ахуал

    Өмірде ойлап тұрсаң, бәріде есеп,
    Ауырсаң іше-тұғын дәріде есеп.
    Есепсіз өмір деген мазмұнсыз - ау,
    Дүниенің бар тұлғасы есеп десек.

    Үй тапсырмасын тексеру, оқушылар бір-бірінің дәптерлерін тексереді, түсінбеген сұрақтарын тақтада орындайды.

    Презентация


    Сабақтың ортасы

    4 – 8 мин

    «Кім жылдам?» ойыны. Шапшаңдыққа берілген есептер.

    жауаптар


    теңдеуді шешу

    5

    -3; 3

    -1; 2,5


    -8; 8
































    Презентация

    Смайликтер

    Қосымша 1


    9 – 20 мин

    Жұптық жұмыс

    №1

    Теңдеуді шешіңдер:

    а) ; б) ; в) .

    Дескриптор: Білім алушы

    - теңдеудің шешімі бар жоқтығын анықтайды;

    - модульдік теңдеуден сызықтық теңдеуге көшеді;

    - рационал сандарға амалдар орындайды;

    - модулі бар теңдеудің түбірін табады.

    № 2

    Теңдеуді шешіңдер:


    Дескриптор: Білім алушы

    - сыртқы модульді ашады;

    - ішкі модульді ашады;

    - модульдік теңдеуден сызықтық теңдеуге көшеді;

    - модулі бар теңдеудің түбірін табады.

    Қосымша 2


    21 - 22 мин

    Сергіту сәті

    «Бір-екі-үш-төрт-бес» әдісі

    Қатысушылардың бәрі бір мезгілде, алдымен оң қолын, сонан соң сол қолын жоғары қарай сермеп тұрып, бірден беске дейін санайды. Келесі жолы төртке дейін, сосын үшке, сосын екіге дейін, ең соңынан бірге дейін санайды. Әр тілде санаудың орнына «Ха-ха», Хи-хи» деп айтуға да болады.

    Презентация





    23 – 37 мин

    Өз беттік жұмыс

    1-тапсырма

    Теңдеуді шешіңіз:

    2-тапсырма

    Теңдеуді шешіңіз:

    3-тапсырма

    Теңдеуді шешіңіз:

    Дескриптор: Білім алушы

    - түрлендірулерді орындайды;

    - сызықты теңдеулерге көшеді;

    - сызықтық теңдеулерді шешеді;

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жуманова Мереке Жазбаевна
    24 Мамыр 2019
    981
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    "2-3 амалмен орындалатын есептер шығару" ашық сабақ.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    "2-3 амалмен орындалатын есептер шығару" ашық сабақ.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    оқушыларға
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Қысқа мерзімді жоспар

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    6.3А Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу

    Мектеп: «К.Боранбаев атындағы негізгі мектебі» КММ



    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:Сеитова Г.К



    Сынып:

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:



    Сабақ тақырыбы

    Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу.



    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    6.2.2.4

    түріндегі теңдеулерді шешу, мұндағы a және b – рационал сандар;



    Сабақ мақсаттары

    Оқушылар:

    • Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар

    сызықтық теңдеуді шешуде координаталық түзудегі нүктелердің

    арақашықтығын пайдаланады;

    • Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар

    сызықтық теңдеуді шешуде санның модулінің анықтамасының формуласын

    пайдаланады;

    • Есептеулерде санның модулінің қасиеттерін пайдаланады;

    • Бір айнымалысы бар теңдеудің қасиеттерін біледі;

    • Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешеді.



    Бағалау

    критерийлері

    Оқушылар:

    • Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар

    сызықтық теңдеуді шешуде координаталық түзудегі нүктелердің

    арақашықтығын пайдалана алады;

    • Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар

    сызықтық теңдеуді шешуде санның модулінің анықтамасының формуласын

    пайдалана алады;

    • Есептеулерде санның модулінің қасиеттерін пайдалана алады;

    • Бір айнымалысы бар теңдеудің қасиеттерін біледі;

    • Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шеше біледі.



    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар:

    • сызықты теңдеудің анықтамасын және түрін, санды теңдіктердің қасиеттерін, модуль анықтамасын біледі;

    • тепе-тең түрлендірулерді орындай отырып, теңдеулерді сызықты түрге келтіреді;

    • теңдеулердің қасиеттерін айта алады;

    • сызықты теңдеулердің коэффициенттерін нұсқай отырып, сызықты теңдеулерді сипаттайды;

    • теңдеулердің қасиеттерін қолдана отырып, теңдеулердің шешіміне түсінік береді;

    • х  a= b, түріндегі теңдеулерді шешеді, мұндағы a және b – рационал сандар;

    • сызықты теңдеулерді және оларға келтірілетін теңдеулерді шығарады;

    • модуль анықтамасын ауызша тұжырымдайды;

    Пәнге қатысты лексика мен терминология:

    • теңдеу;

    • теңдеудің түбірі;

    • теңдеудің сол жағы;

    • теңдеудің оң жағы;

    • тепе-тең түрлендіру;

    • сызықты теңдеу;

    • сызықты теңдеудің коэффициенттері;

    • модулі бар теңдеу;

    Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

    • теңдеу деп – құрамында мәнін табу қажет болатын айнымалысы бар теңдікті айтамыз.

    • теңдеудің түбірі деп ...;

    • теңдеуді шешу дегеніміз - ...;

    • сызықты теңдеу деп ...;

    • егер теңдеудің екі жағына бірдей санды қоссақ, онда ...;

    • егер теңдеудің екі жағын нөлден өзге бірдей санға көбейтсек, онда ...;

    • «х ... болсын»;

    • ... екенін біле отырып, теңдеуді құрамыз және шығарамыз;

    • ... белгілі болса, онда ... теңдеуін құрамыз;

    • теңдеуді шешіп, есептің жауабы болып табылатын айнымалының мәнін табамыз.



    Құндылықтарды дарыту

    - Оқушылар өзара қарым-қатынаста адал және шынайы айқын;

    - Өзгенің пікірін құрметтеу;

    - Өз бетінше білім алу қабілеттерін дамыту;



    Пәнаралық

    байланыстар

    Қазақ әдебиет



    Бастапқы

    білім

    Амалдарды орындауда белгісіз компоненттерді табу ережелерін білу. Теңдеулерді шеше алу.



    Сабақ барысы



    Сабақтың

    жоспарланған

    кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар


    Сабақтың басы

    0 – 3 мин

    Ұйымдастыру. Амандасу.

    Оқушылардың көңіл күйлерін біліп, психологиялық ахуал тудыру. Оқушылар бір-біріне жылылық сыйлау.

    Психологиялық ахуал

    Өмірде ойлап тұрсаң, бәріде есеп,
    Ауырсаң іше-тұғын дәріде есеп.
    Есепсіз өмір деген мазмұнсыз - ау,
    Дүниенің бар тұлғасы есеп десек.

    Үй тапсырмасын тексеру, оқушылар бір-бірінің дәптерлерін тексереді, түсінбеген сұрақтарын тақтада орындайды.

    Презентация


    Сабақтың ортасы

    4 – 8 мин

    «Кім жылдам?» ойыны. Шапшаңдыққа берілген есептер.

    жауаптар


    теңдеуді шешу

    5

    -3; 3

    -1; 2,5


    -8; 8
































    Презентация

    Смайликтер

    Қосымша 1


    9 – 20 мин

    Жұптық жұмыс

    №1

    Теңдеуді шешіңдер:

    а) ; б) ; в) .

    Дескриптор: Білім алушы

    - теңдеудің шешімі бар жоқтығын анықтайды;

    - модульдік теңдеуден сызықтық теңдеуге көшеді;

    - рационал сандарға амалдар орындайды;

    - модулі бар теңдеудің түбірін табады.

    № 2

    Теңдеуді шешіңдер:


    Дескриптор: Білім алушы

    - сыртқы модульді ашады;

    - ішкі модульді ашады;

    - модульдік теңдеуден сызықтық теңдеуге көшеді;

    - модулі бар теңдеудің түбірін табады.

    Қосымша 2


    21 - 22 мин

    Сергіту сәті

    «Бір-екі-үш-төрт-бес» әдісі

    Қатысушылардың бәрі бір мезгілде, алдымен оң қолын, сонан соң сол қолын жоғары қарай сермеп тұрып, бірден беске дейін санайды. Келесі жолы төртке дейін, сосын үшке, сосын екіге дейін, ең соңынан бірге дейін санайды. Әр тілде санаудың орнына «Ха-ха», Хи-хи» деп айтуға да болады.

    Презентация





    23 – 37 мин

    Өз беттік жұмыс

    1-тапсырма

    Теңдеуді шешіңіз:

    2-тапсырма

    Теңдеуді шешіңіз:

    3-тапсырма

    Теңдеуді шешіңіз:

    Дескриптор: Білім алушы

    - түрлендірулерді орындайды;

    - сызықты теңдеулерге көшеді;

    - сызықтық теңдеулерді шешеді;

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Әлеуметтану Тест 6 сынып
    24.05.2019
    981
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жуманова Мереке Жазбаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации