Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары | 2.1.3.1. тыңдаған мәтінге мұғалімнің көмегімен суреттер таңдау және қарапайым сұрақтарға жауап беру. |
2.2.2.1.сюжетті сурет негізінде өз ойын айту | |
Сабақтың мақсаты | Барлығы: қарапайым сұрақтарға жауап береді. |
Көбі: мәтінді мәнерлеп және қатесіз дауыстап оқиды. | |
Кейбірі:сюжетті сурет негізінде өз ойын айтады. | |
Күтілетін нәтиже | Сурет бойынша әңгімелеуді үйреніп, достарымен сөйлеседі. |
Сабақта қолдан.көрнекіліктер: | Интер.тақта,түрлі-түсті суреттер,оқулық |
Оқыту әдістері: | Түсіндіру, сұрақ-жауап, сергіту жаттығуы, жұптық жұмыс, «шаттық шеңбері» тренингі |
Дереккөздері | Әдіст.құрал,сөздік |
Жаңа сөздер | Нешінші, екінші,үшінші сыныпта |
Тапсырма | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті |
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу | «Шаттық шеңберін» ұйымдастыру. Біз мектепке барамыз,Қолға қалам аламыз.Кітапты да оқимыз,Суретті де саламыз. | Мұғаліммен бірге қайталайды. |
Өткен сабақты тексеру | Өткен 1 - сыныпты еске түсіру | Сұрақтарға жауап береді. |
І. Қызығушылықты ояту | «Бес саусақ» өлеңін оқу.Мынау-Бас бармақ.Мынау-Балаң үйрек.Мынау-Ортан терек.Мынау-Шылдыр шүмек.Мынау-Кішкене бөбек.-Балалар сендер қалай ойлайыңдар, өлеңде не туралы айтылады? | Сұрақтарға жауап береді |
ІІ. Мағынаны тану | Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздермен таныстыру. Оқушыларға оқыту, қайталату. | Тыңдалым.Оқылым |
Ә) «Дұрыс айт» айдарында берілген сөздерді дұрыс айтуға машықтандыру. | Айтылым | |
2. Мәтінмен жұмыс. Тыңдалым, сөздерді түсіндіру. | Тыңдалым.Сөздерді қайталайды. | |
3. Оқулықпен жұмыс. 1-тапсырманы орындату. | Айтылым | |
Ә) Оқулықтағы 2-тапсырманы жазады. | Жазылым | |
4. Мәнерлеп оқу. «Кел, жаттығайық!» айдарымен берілген өлеңді мәнерлеп оқып беру, оқушыларға мәнерлеп оқуға машықтандыру. | Тыңдалым. Айтылым. | |
5. Сергіту сәтін жүргізу.Ал, балалар,тұрайық!Алақанды ұрайық!Оңға қарай бұрылып,Солға қарай бұрылып,Бір отырып, бір тұрып,Бой сергітіп алайық! | Сергіту жаттығуларын жасайды. | |
ІІІ. Ой-толғаныс | Оқулықтағы 2-тапсырманы орындату. | Айтылым |
ІҮ. Бекіту | «Есте сақта!» айдарында берілген сөздерді жаттату | Айтылым |
Ү. Бағалау. | ФБ | |
ҮІ. Ү/т | ||
ҮІІ. Рефлексия | Смайликтер арқылы тарату көңіл-күй. көрсетеді |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары | 2.1.3.1. тыңдаған мәтінге мұғалімнің көмегімен суреттер таңдау және қарапайым сұрақтарға жауап беру. |
2.2.2.1.сюжетті сурет негізінде өз ойын айту | |
Сабақтың мақсаты | Барлығы: қарапайым сұрақтарға жауап береді. |
Көбі: мәтінді мәнерлеп және қатесіз дауыстап оқиды. | |
Кейбірі:сюжетті сурет негізінде өз ойын айтады. | |
Күтілетін нәтиже | Сурет бойынша әңгімелеуді үйреніп, достарымен сөйлеседі. |
Сабақта қолдан.көрнекіліктер: | Интер.тақта,түрлі-түсті суреттер,оқулық |
Оқыту әдістері: | Түсіндіру, сұрақ-жауап, сергіту жаттығуы, жұптық жұмыс, «шаттық шеңбері» тренингі |
Дереккөздері | Әдіст.құрал,сөздік |
Жаңа сөздер | Жетідемін, нешедесің, сегіздемін, жақсы көремін |
Тапсырма | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті |
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу | «Шаттық шеңберін» ұйымдастыру. Біз мектепке барамыз,Қолға қалам аламыз.Кітапты да оқимыз,Суретті де саламыз. | Мұғаліммен бірге қайталайды. |
Өткен сабақты тексеру | Өткен тақырыпта танысқан сөздерді сұрау. | Сұрақтарға жауап береді. |
І. Қызығушылықты ояту | Өзара сұрақ-жауап ұйымдастыру. Жіктік жалғауын дұрыс қолдануларын бақылау. | Диалог |
ІІ. Мағынаны тану | Сөздікпен жұмыс. жаңа сөздермен таныстыру, аудармасын айту. Оқушыларға оқыту, қайталату. | Тыңдалым.Оқылым |
Ә) «Дұрыс айт» айдарында берілген сөздерді дұрыс айтуға машықтандыру. | Айтылым | |
2. Мәтінмен жұмыс. Тыңдалым, сөздерді түсіндіру. | Тыңдалым.Сөздерді қайталайды. | |
3. Оқулықпен жұмыс. 1-тапсырманы орындату. | Айтылым | |
Ә) Оқулықтағы 2-тапсырманы жазады. | Жазылым | |
4. Мәнерлеп оқу. «Кел, жаттығайық!» айдарымен берілген өлеңді мәнерлеп оқып беру, оқушыларға мәнерлеп оқуға машықтандыру. | Тыңдалым. Айтылым. | |
5. Сергіту сәтін жүргізу.Ал, балалар,тұрайық!Алақанды ұрайық!Оңға қарай бұрылып,Солға қарай бұрылып,Бір отырып, бір тұрып,Бой сергітіп алайық! | Сергіту жаттығуларын жасайды. | |
ІІІ. Ой-толғаныс | Оқулықтағы 4-тапсырманы орындату. | Айтылым.Досымен сөйлесу |
ІҮ. Бекіту | Сен нешедесің? ойынын жүргізу,оқулықтағы 5-тапсырма.Ә) «Есте сақта!» айдарында берілген сөздерді жаттату | Айтылым. Ойын шартын орындайды. |
Ү. Бағалау. | Смайликтер тарату | Оқушы өз көңіл-күйін білдіреді. |
ҮІ. Ү/т | 3-тапсырма, оқулықта 9 бет | |
ҮІІ. Рефлексия | Смайликтер арқылы тарату көңіл-күй. көрсетеді |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары | 2.1.3.1. тыңдаған мәтін мұғалімнің көмегімен суреттер таңдау және қарапайым сұрақтарға жауап беру. |
2.3.2.1.таныс сөздерден құрастырылған қарапайым сөйлемдердің мағынасын түсіну. | |
Сабақтың мақсаты | Барлығы: қарапайым сұрақтарға жауап береді. |
Көбі: қарапайым сөйлемдердің мағынасын түсінеді. | |
Кейбірі:заттың атын, санын, іс-қимылын білдіретін сөздерді ауызша және жазбаша тілде қолдана алады. | |
Күтілетін нәтиже | Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді, мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді. |
Сабақта қолдан.көрнекіліктер: | Интер.тақта,түрлі-түсті суреттер,оқулық |
Оқыту әдістері: | Түсіндіру, сұрақ-жауап, сергіту жаттығуы, жұптық жұмыс, «шаттық шеңбері», «Қарындашты алу» тренингтері |
Дереккөздері | Әдіст.құрал,сөздік |
Жаңа сөздер | Жетідемін, нешедесің, сегіздемін, жақсы көремін |
Тапсырма | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті |
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу | «Шаттық шеңберін» ұйымдастыру. | Бір-біріне жақсы тілек айтады. |
Өткен сабақты тексеру | Өткен тақырыпта танысқан сөздерді сұрау. | Сұрақтарға жауап береді. |
І. Қызығушылықты ояту | «Қарындашты алу» тренингін ұйымдастыру. Қарындштың түсін, маңыздылығын айту. | Оқушылар өз ойларын айтады. |
ІІ. Мағынаны тану | Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздермен таныстыру, аудармасын айту.Сөздерді оқу, оқушыларға қайталату. | Тыңдалым.Оқылым. |
Ә) «Дұрыс айт» айдарында берілген сөздерді дұрыс айтуға машықтандыру. | Айтылым | |
2. Мәтінмен жұмыс. Тыңдалымға арналған мәтінді тыңдату, сөздердің мағынасын түсіндіру. | Тыңдалым.Сөздерді қайталайды. | |
3. Оқулықпен жұмыс. Айтылым. 2,3-тапсырмаларды орындату. | Айтылым | |
Ә) Оқулықтағы 2-тапсырманы жазады. | Жазылым | |
4. Мәнерлеп оқу. «Кел, жаттығайық!» айдарымен берілген өлеңді мәнерлеп оқып беру, оқушыларға мәнерлеп оқуға машықтандыру. | Тыңдалым. Айтылым. | |
5. Сергіту сәтін жүргізу.Ал, балалар,тұрайық!Алақанды ұрайық!Оңға қарай бұрылып,Солға қарай бұрылып,Бір отырып, бір тұрып,Бой сергітіп алайық! | Сергіту жаттығуларын жасайды. | |
ІІІ. Ой-толғаныс | Оқулықтағы 4-тапсырманы орындату. | Айтылым |
ІҮ. Бекіту | Сен нешедесің? ойынын жүргізу,оқулықтағы 5-тапсырма.Ә) «Есте сақта!» айдарында берілген сөздерді жаттату | Айтылым |
Ү. Бағалау. | ФБ | |
ҮІ. Ү/т | 3-тапсырма, 11 бет | |
ҮІІ. Рефлексия | Смайликтер арқылы тарату көңіл-күй көрсетеді |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары | 2.1.3.1. тыңдаған мәтін мұғалімнің көмегімен суреттер таңдау және қарапайым сұрақтарға жауап беру. |
2.3.2.1.таныс сөздерден құрастырылған қарапайым сөйлемдердің мағынасын түсіну. | |
Сабақтың мақсаты | Барлығы: қарапайым сұрақтарға жауап береді. |
Көбі: қарапайым сөйлемдердің мағынасын түсінеді. | |
Кейбірі:заттың атын, санын, іс-қимылын білдіретін сөздерді ауызша және жазбаша тілде қолдана алады. | |
Күтілетін нәтиже | Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді, мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді. |
Сабақта қолдан.көрнекіліктер: | Интер.тақта,түрлі-түсті суреттер,оқулық |
Оқыту әдістері: | Түсіндіру, сұрақ-жауап, сергіту жаттығуы, жұптық жұмыс, «шаттық шеңбері». |
Дереккөздері | Әдіст.құрал,сөздік, интер.тақта |
Жаңа сөздер | Сурет саламын, қайық, қағаз |
Тапсырма | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті |
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу | «Шаттық шеңберін» ұйымдастыру. | Бір-біріне жақсы тілек айтады. |
Өткен сабақты тексеру | Өткен тақырыпта танысқан сөздерді сұрау. | Сұрақтарға жауап береді. |
І. Қызығушылықты ояту | «-Балалар қалай ойлайсыңдар қазақ тілінде «Бұл кім?»деген сұрақ қашан қойылады?Қане, осы сұрақты оқулықтағы суреттерге қойып көрейік. | Оқушылар өз ойларын айтады. |
ІІ. Мағынаны тану | Сөздікпен жұмыс. жаңа сөздермен таныстыру, аудармасын айту.Сөздерді оқу, оқушыларға қайталату. | Тыңдалым.Оқылым. |
Ә) «Дұрыс айт» айдарында берілген сөздерді дұрыс айтуға машықтандыру. | Айтылым | |
2. Мәтінмен жұмыс. Тыңдалымға арналған мәтінді тыңдату, сөздердің мағынасын түсіндіру. Мәтінді оқыту, қайталату. | Тыңдалым.Сөздерді қайталайды. | |
3. Оқулықпен жұмыс. Айтылым. 2,3-тапсырмаларды орындату. | Айтылым | |
Ә) Оқулықтағы 3-тапсырманы жазады. | Жазылым | |
4. Мәнерлеп оқу. «Жаттайық!» айдарымен берілген өлеңді мәнерлеп оқып беру, оқушыларға мәнерлеп оқуға машықтандыру. | Тыңдалым. Айтылым. | |
5. Сергіту сәтін жүргізу.Ал, балалар,тұрайық!Алақанды ұрайық!Оңға қарай бұрылып,Солға қарай бұрылып,Бір отырып, бір тұрып,Бой сергітіп алайық! | Сергіту жаттығуларын жасайды. | |
ІІІ. Ой-толғаныс | Оқулықтағы 2-тапсырманы орындату. | Айтылым |
ІҮ. Бекіту | Дәптермен жұмыс.Ә) «Есте сақта!» айдарында берілген сөздерді жаттату | Айтылым |
Ү. Бағалау. | ФБ | |
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |