Ортасы
20
минут
3
минут
3 минут
|
Жаңа сабақты мысалдар келтіре отырып,
суреттермен, дәлелдемелермен түсіндіреміз. Төрт мезгілдің
суреттерін графапроектрмен көрсетіп қоямыз.
I -топ
(ТЖ)көктем мезгілінің тіршілігін бейнелей
отырып оның ерекшеліктерін көрсетеді.
II — топ
(ТЖ) жаз мезгілін суреттеуде қолданған
түстерін сипаттайды.
III -топ
(ТЖ) күз мезгілінің адам көңіл- күйіне
әсерін айтады және жұмыс жасауда қолданған түстері туралы түсінік
береді.
IV -топ
(ТЖ) қыстың бейнесін суреттеуде қандай
түстер қолданғанын, ол мезгіл несімен ұнайтынын
әңгімелейді.
Сергіту
сәті. Ырғақты әуенге дене қимылдарын
жасайды.
«Бір сөйлеммен
түйіндеу» стратегиясы
Мыс: Демалыс
Ыстық
Көнілді
(ЖЖ) Жыл
мезгілдеріне байланысты өлең шумақтары
айтылады
I-топ Көкке
бояп өңірді
Көктем келді
көңілді
Бау- бақшада,
орманда
Құстар әні
төгілді.
II-топ Жаз келіпті
дегенше
Қарбыз пісті
дегейсің
Бақшамызда
ендіше
Қауын- қарбыз
көбейсін
III-топ Сыйлайды
бізге қаласа,
Күз күні қандай
тамаша!
Алмұрт, алма,
жүзімді
Басқа да жеміс жейсің
ғой
Бәрі де балдай дейсің
ғой.
IV-топ Жапалақтап ала
қар
Жауды күнде
қайталап,
Қырға шықты
балалар,
Шаңғыларын
арқалап
Бағалау
критерийлері
|
Дескриптор
|
1) Көктемді бейнелей отырып оның
ерекшеліктерін көрсету.
2 ) Жаз мезгілін суреттеуде қолданған
түстерін сипаттайды.
3) Күз мезгілінің адам өмірінде алар орнын
айтады және жұмыс жасауда қолданған түстері туралы түсінік
береді.
4) Қыстың бейнесін суреттеуде қандай
түстер қолданғанын, ол мезгіл несімен ұнайтынын
әңгімелейді
|
Бейнеленген мезгілді айтып оның
ерекшеліктерін жеткізе алды.
Жаз мезгілінде көп кездесетін түстерге
анықтама бере алады.
Күз мезгілнің тыныс тіршілігінен мағлұмат
береді
Жылы және суық түстерді айта
алады
|
«Қар кесегі»
әдіс тәсілімен 1 оқушы тақырып
бойынша бір тұжырым айтады, 2-шісі оның айтқанын қайталап, өзінің
тұжырымын айтады. 3 оқушы қайталап, өз тұжырымын
айтады……………………..
|
Графопроектр, нотбук,
ғаламтор дереккөздері, жыл мезгілдерінің суреттері,
оқулық
Таспадағы
әуенге
іс-
қимылдар жасау
Өлең
шумақтары жазылған парақшалар
|