Материалдар / 2-сынып математика қмж
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

2-сынып математика қмж

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған, әсіресе 2-сынып мұғалімдеріне. Математика пәнінен қысқа мерзімді жоспарда әр тапсырмаға дескрипторлар жазылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Ақпан 2018
9583
167 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Математика
Тақырыбы: Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті. Шынықсаң – шымыр боласың. Мектеп: №180 ЖББ КММ2 «Ғ» сынып
Күні: 23.01.2018жМұғалімнің аты-жөні: Джунсбаева Ж.А.
Оқыту мақсаттары 2.1.2.2. Көбейту жəне бөлуөзара кері амалдар екенін түсіну, көбейту жəне бөлу амалдарының компоненттері арасындағы байланысты анықтау. 2.2.1.3. Қосу мен көбейтудің қасиеттерін əріпті теңдік түрінде: a+b=b+a; (a+b)+c=a+(b+c); ab=ba көрсету жəне қолдану.
Сабақтың Барлық оқушылар:


мақсаттары көбейту мен бөлу өзара кері амалдар екенін түсінеді; •көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін біледі.


Көптеген оқушылар:


көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін ұтымды есептеулер үшін қолданады.


Кейбір оқушылар:


көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін : ab=ba əріптік теңдік ретінде көрсетеді жəне қолданады.
Тілдік мақсаттар Оқушылар: көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін қалыптастыра алады. Пəндік лексика жəне терминология: Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті.


Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы Талқылау: Сен көбейтудің ауыстырымдылық қасиетінің мəнін түсіндіре аласың ба? Көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін қай кезде қолданған ыңғайлы?


Жазу: Көбейту жəне бөлуге өрнектер жазу. Санды жəне əріпті теңдіктер, көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті.
Тірек білім, білік, дағдылар Көбейту мен бөлу амалдарының мағынасы, көбейту мен бөлу компоненттерінің атаулары.
Жоспар
Жоспарланған уақыт Жоспарланған іс-əрекет Ресурстар
Басы Ұйымдастыру. Шаттық шеңберін құру арқылы сабаққа деген қызығушылығын ояту.


Өзектендіру. Қосудың ауыстырымдылық қасиетіне бірнеше тапсырма орындауды, ол қалай жасалып, қалай орындалатынын анықтауды ұсынамын. Өрнектерге қараңдар. Қандай сандар түсіп қалған? Қосудың қандай қасиетін қолдандыңдар? 5 + 9 = 9 + a+b=b+aСандар жазылған карточкалар.


Мақсат қою (проблемалық жағдаят) Өрнектерге қараңдар. 5 · 2=2 · 5 – Бұл көбейтінділердің мəндері тең деуге бола ма? Неліктен? – Бұл теңдіктің дұрыстығын əр көбейтіндінің мəнін қосып есептеу арқылы тексеріңдер. 5 · 2 = 5 + 5 = 10 2 · 5 = 2 + 2 + 2 + 2 + 2 = 10
Ортасы Жаңаны ашу Оқулықтағы 2-тапсырмаға қарайды. Кестеде неше баған және неше жол бар? Барлығы неше ұяшық бар?3*5=15 5*3=15Қорапқа текшелер салынды. Неше қатар болды? Неше баған? Барлығы неше текше болды?5*4=20 4*5=20 Оқулық.


Қандай қорытынды жасауға болады? Қорытынды: көбейткіштердің орнын ауыстырғанмен көбейтіндінің мəні өзгермейді. ab=ba (Т) Түсіндіре отырып алғашқы бекіту
  • Көбейткіштердің орнын ауыстыру ережесін қолдана отырып, теңдікті қалпына келтіріңдер
  • .
  • Əртүрлі тəсілдермен суретте неше шағын фигура бар екенін қалай анықтауға болатынын жазыңдар: алдымен – көлденең жол бойынша, содан соң – баған бойынша.




  • Дескриптор Білім алушы
  • Көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін қолдану арқылы теңдікті қалпына келтіреді;
  • Жол және баған бойынша есептей отырып, шағын фигураларды санай алады.
  • Өздік жұмыс. Дəптердегі 1,2-тапсырманы бағалау критерийімен салыстыра отырып орындайды.
  • Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеттерін әріптермен жазу білемін;
  • Көбейту және бөлу амалдар компоненттерін оқи аламын;
  • Көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдана білемін.
  • Өткенді қолдану Оқулықтағы 3-тапсырманы төменгі деңгейдегі оқушылар дәптерге орындайды.Дескриптор Білім алушы
  • Көбейтуді қосу амалымен алмастырады;
  • Мәнін табады;
  • Көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін қолдана алады.
  • Дəптердегі 3-тапсырмаларды орта және жоғары деңгейдегі оқушылар орындайды. Жоғары деңгейдегі оқушылар кері есептер құрастырады.Дескриптор Білім алушы
  • Қысқаша жазылуы бойынша есептің шешуі мен жауабын табады;
  • Берілген есептерге кері есептер құрастырады.
  • Қима қағаздар Дəптер











    Оқулық, дəптер.
    Соңы Үйге тапсырма: 23-бет 4-есепРефлексия. Оқушылар орындай алады: Көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін қалпына келтіру. Көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін тиімді есептеулер үшін қолдану. Көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін ab=ba əріпті теңдік ретінде көрсету. Өз жұмысын жетістік сызғышының көмегімен бағалауды ұсынамын.



    Жетістіктер жолағы.


    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!