Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
2А топ элементтерінің химиялық қасиеттері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Бөлім: |
10.3D 2(ІІ) топ элементтері |
Педагогтің аты-жөні: |
Жапбарова Дидар |
Күні: |
25.02.21ж. |
Сыныбы:10Ә |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
2 (ІІ) -топ элементтерінің химиялық қасиетттері |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
10.2.1.11 2(ІІ) топ элементтерінің химиялық қасиеттерінің өзгеру заңдылықтарын түсіндіре алу; |
Сабақтың мақсаты: Көптеген оқушылар: - Кейбір оқушылар: - |
Барлық оқушылар үшін: Металдардың оттегімен, сумен және хлормен өзара әрекеттесу теңдеулерін анықтайды Көпшілік оқушылар үшін: 2 топтағы зерттелмеген элементтердің қасиеттерін сипаттайды Кейбір оқушылар үшін: Осы металдар атомдарының құрылысы негізінде олардың қасиеттерін анықтайды |
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастарады |
«Топ бойынша элементтер қасиеттерінің өзгеру заңдылықтары» кестесі бойынша сипаттама беру (76 сурет,оқулықта 26 бет) |
Мақсаты: ІІА топ элементтерінің қасиеттерінің өзгеру заңдылықтарын еске түсіру Тиімділігі: Оқушылар өз ойын қорытып сөйлеу арқылы,айтылым дағдысы дамиды Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады |
Оқулық |
||
|
Сұрақтарды оқу |
«Жылдам жауап бер!» Сұрақтарға жуап беру (42 кесте) (ағылшынша) 1.Ең ауыр металл 2.Ең жеңіл металл 3.Балқу температурасы ең көп элемент 4.Кальцийдің салыстырмалы атомдық массасы 5.Барийдің тығыздығы |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: Оқушыларда ағылшынша тез жауап берге дағдыланады және кестені қолдану арқылы есте сақтауы дамиды Саралау: Бұл жерде саралаудың «Кім жылдам?» тәсілі көрінеді. Жылдам жауап беру арқылы визуальді есте сақтау жүреді |
оқулық |
||
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады. . |
1.Ағылшынша сөздікпен танысу 1.Күшті тотықсыздандырғыш-strong reducing agent 2.белсенді металдар-active metals 3.ауада тотығады-oxidizes in air 4.жай зат-simple matter 5.қыздыру-heating 2. Магний мен бериллийдің ауада тотығуға тұрақтылығын қалай түсіндіруге болады? (42 кесте бойынша жауаптарын нақтылау) |
Мақсаты: функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
||
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу |
Жаңа тақырыптағы ерекшелікті түсіндіреді |
1-тапсырма А. Қыздар:Бериллий мен магнийдің оттекпен әрекеттесу теңдеулерін жазыңдар. Write the reactions of magnesium and beryllium with oxygen В.Ұлдар:Кальций мен барийдің оттекпен әрекеттесу теңдеуін жазыңдар. Write the reactions of calcium and barium with oxygen 2-тапсырма Сілтілікжер металдарының сумен реакция теңдеулерін жазыңдар. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1 балл – реакцияны дұрыс жазады 1 балл – реакцияны дұрыс теңестіреді 1 балл – ағылшынша дұрыс айтады Дескриптор: Жалпы 2 балл Реакция теңдеуін жазып,теңестіреді |
Дәптер,қаламсап |
||
|
Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
1.Тапсырма Белгісіздерді анықта
2.Тапсырма (оқулықтағы 9-жаттығу) тек кальций карбонатын сапалық анықтау талданады. Берілген CaCO3, MgSO4 және Ba(NO3)2 тұздарының ақ ұнтақтарын бір-бірінен ажырату әдістерін ұсыныңдар. Тиісті реакция теңдеулерін жазыңдар. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1 балл-белгісізді анықтайды 1 балл-дұрыс теңестіреді 1 балл-заттардың атауын ағылшынша дұрыс айтады Дескриптор: Жалпы 2 балл Реакция теңдеуін жазып,түсін анықтайды |
10-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. «Катиондар мен аниондарды анықтау» кестесі |
||
Жеке жұмыс
|
Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
3.Тапсырма 1. Құрамында 10% қоспасы бар 5 кг әктасты өртегенде CO2 қандай көлемі (қ.ж.) түзіледі? Жауабы: 1008 л. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1.Есепті шығарады . |
10-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
||
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
||
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма» Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды. |
«Мадақтау сөзі» әдісі |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады. |
||||
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1:
770 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |