Сабақ
кезеңі
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Бұрынғы білімін еске
түсіру
|
Оқушылармен
амандасу, түгендеу, сынып тәртібін
қадағалау.
7.4.1.1 судың
қасиеті мен тірі ағзалар тіршілігі үшін маңызын
сипаттау;
§15.Тірі организмдер
үшін судың маңызы.
«Бұрынғы атаулар»
әдісі.
Суға деген
қажеттілік
Су алмасуын
реттеу
|
Оқушылар амандасады,
сынып тәртібін сақтайды.
«Бұрынғы атаулар» әдісінде
берілген тірек сөздердің мағынасын айтады, мазмұнын сипаттайды,ой
қозғайды, пікір алмасады.
|
Дескриптор:
-кілт сөздердің анықтамасын
сипаттайды-2 балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология. Жалпы
білім беретін мектептің 7-сыныбына арналған оқулық/ Очкур.Е.А,
Құрманғалиева.Ж.Ж-Алматы,Мектеп,
2017ж
54-56 бет.
|
Оқушылардың назарын
аудару
|
«Ситуациялық сұрақ»
әдісі бойынша оқу мақсатына сай сұрақ
қойылады.
- Жасушаны
құрайтын заттар қандай екі үлкен топқа
бөлінеді?
-
Бейорганикалық
және органикалық заттарға
қандай заттар жатады?
|
Ситуациялық сұрақтарға жауап
береді, ой қозғау жүзеге
асады.
|
Қосымша балл үшін
дескриптор:
-сұрақтарға жауап береді- 2
балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
|
Сабақтың мақсатын
таныстыру
|
8.4.1.1 - биологиялық
мысалдарды пайдаланып полимерлер мен мономерлер арасындағы
айырмашылықты сипаттау;
|
Жаңа сабақтың оқу мақсатын
жазады.
|
Кері
байланыс:
«Бас бармақ» әдісі арқылы
бағаланады.
«Керемет!» және
т.б
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология 8-сынып,Автор:
А.Соловьева, Б.Ибраимова. Алматы «Атамұра» баспасы
2018ж
|
Жаңа тақырыпты
таныстыру
|
«Қазіргі атаулар»
әдісі
Мұғалім сабақ
басында жаңа тақырып бойынша тақтаға бірнеше атау (терминдер) жазып
қойып (3-4 атау), оқушыларға олардың мағынасы, мазмұны және өзара
қатынасы мен байланысы туралы ойлануын сұрайды, атаулар бойынша
топқа біріктіріледі.
Полимерлер,мономерлер,
органикалық
заттар,
көмірсулар,
нәруыздар,
майлар, нуклеин
қышқылдары, ретті полимерлер, ретсіз
полимерлер.
|
«Қазіргі атаулар» әдісінде
берілген термин сөздердің мағынасы мен мазмұнын айтады, топқа
бірігіп отырады.
|
Дескриптор:
-кілт сөздердің анықтамасын
сипаттайды-2 балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология
8-сынып,Автор: А.Соловьева, Б.Ибраимова. Алматы «Атамұра» баспасы
2018ж,
16-бет.
|
Сабақтың
ортасы
Оқушыларға бағыт бағдар
беру
|
«Кинометафора»
әдісі.
Мақсаты: Оқушының
ой-өрісін, ойлау қабілетін
дамыту.
Бір мәселе бойынша
бейнесюжеттен үзінді көрсету арқылы баланың өз ойын, ой-пікірлерін
білуге болады.
|
Оқушының логикалық
ойлау қабілеті дамиды.
өз ойын, ой-пікірлерін
білдіреді.
|
Қосымша балл үшін
дескриптор:
-бейнефильмнен түсінгенін
сипаттайды- 2 балл;
|
Интерактивті
панель
бейнефильм
https://www.youtube.com/watch?v=R5w06d4tUJs
|
Практикалық тапсырмалар
беру
|
Топтық
жұмыс.
«Айырмашылығы неде?»
әдісі
Тақтаға түйінді 9-10
тірек сөздер жазылады.
1-ші топ –
(бейорганикалық заттар және органикалық заттар), 2-ші топ –
(полимер және мономер),
3-ші топ – (көмірсу
және нәруыз),
4-ші топ – (майлар
және нуклеин қышқылдары),
5-ші топ – (ретті
және ретсіз полимер), топпен
орындау.
Полимерлер,мономерлер,
органикалық
заттар,
көмірсулар,
нәруыздар,
майлар, нуклеин қышқылдары,
ретті полимерлер, ретсіз
полимерлер.
|
Тақтада берілген түйінді тірек
сөздердің айырмашылықтарын сипаттайды, бір-бірімен пікір алмасады,
ой қозғау жүзеге асады.
|
Дескриптор:
- биологиялық мысалдарды
пайдаланып бейорганикалық және органикалық заттар арасындағы
айырмашылықты сипаттайды - 2
балл;
- биологиялық мысалдарды
пайдаланып полимерлер мен мономерлер арасындағы айырмашылықты
сипаттайды - 2 балл;
- биологиялық мысалдарды
пайдаланып нәруыз және көмірсу арасындағы айырмашылықты сипаттайды
- 2 балл;
- биологиялық мысалдарды
пайдаланып майлар және нуклеин қышқылдары арасындағы айырмашылықты
сипаттайды - 2 балл;
- биологиялық мысалдарды
пайдаланып полимерлер мен мономерлер арасындағы айырмашылықты
сипаттайды - 2 балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
керекті
құрал-жабдықтар: А3 формат қағаз,
маркер.
Биология
8-сынып,Автор: А.Соловьева, Б.Ибраимова. Алматы «Атамұра» баспасы
2018ж,
15-бет.
|
Бағалау
|
Жеке тапсырма:
«Биологиялық диктант»
|
бос орындарға қажетті сөздерді
тауып дұрыс орналастырады.
|
Дескриптор:
- бос орындарға
қажетті сөздерді
тауып дұрыс орналастырады - 6
балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Жұмыс
дәптері
|
Сабақтың
соңы
Кері байланыс
беру
|
«Биологиялық кері
байланыс» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында
оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын
тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған
білімін саралай білуге
дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып
бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің
құнды болуын қадағалайды.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың
мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін,
пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Кері
байланыс:
«Мадақтау»
әдісі
«Жарайсың!»
«Тамаша
жауап»
т.б
|
Презентация
Бүгінгі тақырып бойынша
түсінгенім......................
Бүгінгі тақырып бойынша маған
ең қиын болған
тұсы..............
Бүгінгі биология сабағы мен
үшін.......................болды.
Келесі биология сабағында мен
............................ болып
келемін.
|
Білімді игеруді жақсарту және
оны тәжірибеге көшіру
|
Шығармашылық
жұмыс.
Тірек сызба «Көмірсулар мен
липидтер»
|
Білім алушылар келесі
тақырыптың тақырыбымен және тірек сызба сызады. Ой қозғау жүзеге
асады.
|
Кері
байланыс:
«Бас бармақ» әдісі
арқылы бағаланады.
«Керемет!» және
т.б
|
Жұмыс
дәптері
Биология
8-сынып,Автор: А.Соловьева, Б.Ибраимова. Алматы «Атамұра» баспасы
2018ж,
17-бет.
|