Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / №3 практикалық жұмыс «Оттекті алу және оның қасиеттерін тану»
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
№3 практикалық жұмыс «Оттекті алу және оның қасиеттерін тану»
Материал туралы қысқаша түсінік
1. Зертханалық жағдайда калий перманганаты мен сутек пероксидінен оттегіні алады.
2. Калий перманганатын, сутек пероксидін қыздырғанда болатын өзгерісті бақылайды, түсіндіреді және айырылу реакция теңдеулерін жаза алады.
3. Ауаны, суды ығыстыру әдісімен оттек газын жинауға болатынын түсіндіреді. «Ауаны ластамаудың тиімді жолдары» - зерттеулер, ұсыныстар, жобалар, шығарма дайындайды.
1.Зертханалық жағдайда калий перманганаты мен сутекпероксидіненоттегініалады.2.Калий перманганатын, сутекпероксидінқыздырғандаболатынөзгерістібақылайды,түсіндіредіжәнеайырылу реакция теңдеулерінжазаалады.3.Ауаны, суды ығыстыруәдісімен оттек газынжинауғаболатынынтүсіндіреді.«Ауаны ластамаудың тиімді жолдары» - зерттеулер, ұсыныстар, жобалар, шығарма дайындайды.
Тілдікемеспәндерүшін қалыптастырылады.Заттардың агрегаты күйлері: қатты, сұйық, газ.Лексика мен сөзтіркестерініңмысалдарынқамтитынтілдікмақсаттардыанықтаңыз.Катализатор, ингибитор, сутекпероксиді, калий перманганаты, Дьюар, газометр.Пәнгеқатыстысөздікқор мен терминдер.1. Катализатор реакция жылдамдығын ……………………2.Ингибитор реакция жылдамдығын ………………………3.KMnO4 -калий перманганаты, тұрмыста “……………………”Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: Зертханада оттек газын газөлшегіш ..............................деп аталатын қалың қабырғалы шыны ыдысқа толтырып сақтайды.Сұйық оттекті сақтайтын термостат ............ ыдысы ................ баллон.
Құндылықтарғабаулу
Теория жүзіндеалғанбілімдеріншығармашылықтұрғыдаөмірдеқолданаалуға, өзбетіншежұмысжасауғатәрбиелеу.Жұптықжұмысжасатаотырып, қарым –қатынас, ғылыми-зерттеудағдыларын қалыптастырту. Сынитұрғыдаойлату.
Пәнаралықбайланыс
Физика – кинетикалық теория.Биология–сутекпероксиді, калий перманганаты қолданылады.Математика–реактивтердіңөлшеміналудасандардықолданады.
Алдыңғы білім
7.4.2.1 кендердіқұрамындапайдалыкомпонеттеріконцентрацияланған,олардыбөліпалуэкономикалықтұрғыданпайдалытабиғиминералдықосылыстардептүсіну;7.4.2.2кенніңнегізгіқұрамыметалдар мен олардың қосылыстарынан тұратындығын түсіну.7.4.2.3 кенненнегізгіметалдардыалупроцесінмодельдеу.
Сабақбарысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы2 мин
10 мин
Ұйымдастыру кезеңі:Оқушылардытүгелдеу,сыныптыңтазалығынамән беру, сабаққаназараударту.Үй тапсырмасын сұрау.«Сұрағыма - жауап» әдісі арқылы өткен тақырыптардан сұрақтар қоя отырып, үй тапсырмасын сұраймын. Осы кезде оқушылардың оқылым,тыңдалым,жазылым, айтылым және еске түсіру дағдыларықалыптасады.
Оттектің физикалық қасиеттері?
Оттектің периодтық кестедегі орны?
Оттектің табиғатта таралуы?
Атмосферда оттектің пайызы қанша?
Оттек латын тілінен аударғанда қандай мағынаны блдіреді?
Адам организміндегі оттектің массалық үлесі?
Оттекті зертханада алынуы?
Өдірісте оттекті қалай алады?
Зертханада оттектің алынуы?
Жану дегеніміз не?
Табиғатта бос күйдегі оттекті бөліп шығаратын бір ғана реакция бар, ол-....
Оттектің химиялық қасиеттері?
ҚБ – түрлі – түсті геометриялық фигуралар арқылы бағалау
Жаңа сабақ тақырыбы: №3 практикалықжұмыс «Оттектіалужәнеоныңқасиеттерінтану».Ребусты шешу, төмендегісұрақтарға жауап ала отырып, жаңа сабақтыңтақырыбын және мазмұнын ашамын. ,,,,У
Оттекті алудың қанша жолы бар, атаңыз?
Зертханада оттекті алудың қандай реакциялары бар , атаңыз?
Оттекті зертханада қалай аламыз?
Сіз білесіз бе? Оттек газын өлшейтін құрал қалай аталады?
Сұйық оттекті сақтайтын ыдыс қалай аталады?
Мұғалімнің түсіндірмесі. 1.Сабақ тақырыбын хабарлау. Оқушылармен біріге отырып,сабақ мақсатын айқындау.Жаңа материалды оқып үйренудің практикалық қажеттілігін көрсету. 2.Практикалық жұмысты орындау.3. Практикалық жұмыс есебін жазу.4. Жұмыс орнын ретке келтіру«Жұптық жұмыс» әдісі. Оқушыларды Дьюар, газометр сөздері жазылған стикерлерді таңдау арқылы жұптарға бөлемін. Дьюар, газометр сөздерінің арқасында «Сутек пероксидін катализатор қатысқанда айыру және тұрмыста жиі қолданылатын «марганцовканы» айыру арқылы оттекті алу» тақырыбында практикалық жұмыс жасатамын.Жұмыстың мақсаты: оқушылардың оттегіналу және оның химиялық, физикалық қасиеттері туралы білімдерін бекітіп, ауаны, суды ығыстыру арқылы газ жинау іскерлігін қалыптастыру.Жұмысқа қажетті құралдар мен реактивтер:зертханалық штатив, спиртшам, газ жіберетін тығын, тығынмен сынауық, су, стақан, Петри табақшасв, калий перманганаты KМnO4, сутек пероксиді H2O2 -20 мл, марганец (IV) оксиді MnO2-1гЖұмыстың орындалуы:1. Тұрмыста жиі қолданылатын «Марганцовканы» айыру. Ол үшін құрғақ сынауыққа аздаған түйірлерін салып, оның аузын газ шығатын түтігі бар тығынмен жауып қыздырамыз. Сонда мына реакция жүреді:2КМnO4→К2МnО4+MnO2 +O2↑2. Петри табақшасына сутек пероксидінің ерітіндісін құямыз. Бөлме температурасында сутек пероксиді баяу ыдырайды.(реакцияның белгісі білінбейді) алайда ерітіндіге марганец (IV) оксидінің бірнеше түйіршігін салып, бұл процесті жылдамдатуға болады.қара түсті оксид түйіршектерінің маңайынан бірден газ түзіле бастайды. Бұл – оттек.Қанша уақыт тұрса да марганец (IV) оксидінің түйіршіктері ерімейді.Яғни марганец (IV) оксиді реакцияны жылдамдатады, бірақ өзі өзгеріске ұшырамайды. Сонымен марганец (IV) оксиді сутек пероксидінің айырылу реакциясында өршіткі қызметін атқарады. Оттекті анықтау. Оттек бөлініп жатқан Петри табақшасына бықсыған шыраны жақындатамыз. Шыраның тұтағанын байқаймыз.Н2О2 →Н2 ↑+О2 ↑Карточка- нұсқауТөмендегідей сұрақ беру:
А ) Неге шырпы жанады?
Ә)Оттегіні су ығыстыру арқылы жинауға болады, неге түсіндіріңіз?
Б)Эксперимент нәтижелерін кестеге толтырып, қорытынды жасаңдар. Реакция теңдеулерін жазып, теңестіріңіз?
Дескриптор
Техника қауіпсіздігін сақтау
Тәжірибені дұрыс жүргізгендігі
Жұмысты орындау үшін реактивтер мен приборларды қолдана білуі
Жұмыс барысындағы ұқыптылығы мен ұйымдастыра білу іскерлігі
Жұмыс бойынша қорытынды жасауы
«Ойлан, жұптас бөліс» әдісі.Оқушыларға оқулықтан немесе дерекөздерден оттектің қолданылуын зерттеп, жұптарда талқылауға мүмкіндік беремін. Мүмкіндік бере отырып, оқылым, айтылым, тыңдалым, жазылым дағдыларын дамытамын.
Дескриптор
1. Оттектің қолданылуын зерттейді.
2. Оттектің қолданылуын айтады.
ҚБ – бас бармақ арқылы бағалау
Оқулық
<
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз