Материалдар / 3 сынып жаратылыстану
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

3 сынып жаратылыстану

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаратылыстану 6-сабақ kairshanz@mail.ru Бөлім: Жанды табиғат. Адам. Мұғалімнің аты-жөні Курмантаева Ж Күні: 18 қараша.2022ж Сынып: 3 Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: Сабақтың тақырыбы Өкпені шынықтыру Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 3.2.3.3 тыныс алу жүйесі мен оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау; Сабақтың мақсаты Оқушылар: адамның қалай дұрыс тыныс алу керектігін біледі; тыныс алу ағзаға оттектің түсуі мен көмірқышқыл газдың шығуын қамтамасыз ететін үдеріс екенін түсінеді. Сабақтың барысы Сабақтың кезеңі/ уақыт Педагогтің әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Ақпан 2023
294
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Жаратылыстану 6-сабақ

kairshanz@mail.ru

Бөлім:

Жанды табиғат. Адам.

Мұғалімнің аты-жөні

Курмантаева Ж

Күні:

18 қараша.2022ж

Сынып: 3

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Өкпені шынықтыру

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.2.3.3 тыныс алу жүйесі мен оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау;

Сабақтың мақсаты

Оқушылар: адамның қалай дұрыс тыныс алу керектігін біледі;

тыныс алу ағзаға оттектің түсуі мен көмірқышқыл газдың шығуын қамтамасыз ететін үдеріс екенін түсінеді.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру кезеңі 2 мин





















Өткен білімді еске түсіру


8 мин



















Жаңа сабақ

8 мин



































5 мин

І. Ұйымдастыру. Сыныпқа қалыпқа келтіру.

  • Психологиялық дайындық

  • Сабақты бастамас бұрын бір – бірімізбен амандасып алайық.

Бұл амандасу күнделікті амандасудан өзгеше. Дене мүшелерімізбен амандасамыз.

  1. Қолмен амандасу.

  2. Көзбен амандасу.

  3. Иықпен амандасу.

  4. Иекпен амандасу.

  5. Ыммен амандасу

  • Өте жақсы көңіл – күйге сәттілік тілеу, сабақтың жақсы өтуіне тілектестік білдіру.

Shape2

1.Үй тапсырмасы

1 жаттығу Терең тыныс ал.Ал енді деміңді сыртқа шығар. Не өзгерді, не байқадың?( дем алғанда кеудеміз жоғары көтеріледі. Дем шығарғанда кеудеміз басылады. Орныңнан 5 рет секір көр. Тыныс алуың өзгерді ме?( Сен ентігіп қалдың

2. Сурет беру

Тыныс алу жүйесін қандай мүшелер құрайды

3. Тыныс алу үдерісі қалай жүреді? Түсінік айтып беру

Жұппен жұмыс ZipGrade.Тест сұрақтарын беру

Ненің суреті шықты

Тыныс алудың ең негізгі басты мүшесі – өкпе. Ендеше , сабағымыз осы өкпеге арналады.

Тақырып Өкпені шынықтыру.

Өкпе кеуде қуысын алып жатқан қос ағза.Өкпе тыныс алу жүйесінің басты ағзасы.Оның көлемі мен пішіні тыныс алу кезінде өзгеріп отырады.

Шарды алып үрлеп ауа жіберіп көрейік. Сосын ауаны тартыңдар. Не байқадық . Қалай тыныс алады екенбіз?

Суреттерге назар аударайықышы Балалардың қайсысы жиі тыныс алады деп ойлайсыңдар? Біз денемізге күш түскен кезде тынысымызды жиі аламыз. Сондықтан ұйықтап жатқан балаларға қарағанда футбол ойнап жатқан балалар жиі тыныс алады деп қорытынды жасауға болады.

Сен білесің бе?Ересек адам тыныштықта минутына орта есеппен 14 рет тыныс алу қозғалысын жасайды. Балалар 20-30 рет тыныс алады. Бір жасқа дейінгі бала 30-40 рет, жаңа туған сәби 40-60 рет тыныс алу қозғалысын жасайды .

Марафоншылар алысқа жүгіруге мүмкіндік беретін арнайы тыныс ырғағын қалыптастырады. Олар әр екі қадам сайын демін ішке тартып, келесі екі қадам аттағанда демін сыртқа шығарады.

Зерттеу жасау. Зерттеу жұмысын жоспарлау. Жеке жұмыс.

  1. Қажетті құралдар тізімін жасаймын. «Мен эксперимент жасауда мына құралдарды қолдандым....»

  2. Мақсаты: зерттеу арқылы мен тыныс алу жиілігін білгім келеді.

  3. Менің болжамым:

  • Алдымен қалыпты жағдайда 1 минутта қанша рет дем алғанымды санадым. Ол рет. Кестеге жазамын.

  • Мен шаманы өзгерттім, 15 рет отырып – тұрдым. Орындыққа отырып, қанша рет дем алатынымды есептеймін. Кестеге жазамын.

  • Мен екінші рет шаманы өзгерттім. 25 рет отырып – тұрдым. Орындыққа отырып, қанша рет дем алатынымды есептеймін. Кестеге жазамын.

  • Мен деген күш түскенде жиі дем алатынымды сездім. Дем алу жиілей түседі.

  • Заңдылық: жаттығу жүктемесі артқан сайын , тыныс алу жиілігі де артады.

  • Неліктен олай болды? Оттек не үшін керек? Оттек ағзаға энергия алу үшін керек. Жаттығу барысында неғұрлым көп энергия жұмсалса, соғұрлым ағза оттекті көп қажет етеді. Сондықтан тыныс алу жиілей түседі)

Психологиялық дайындық

1.Қолмен амандасу.

2.Көзбен амандасу.

3.Иықпен амандасу.

4.Иекпен амандасу.

5.Ыммен амандасу

Өте жақсы көңіл – күйге сәттілік тілеу, сабақтың жақсы өтуіне тілектестік білдіру.





Дескриптор:

Терең тыныс алады. Демін сыртқа шығарады.

Орныңнан 5 рет секіріп көреді

Дескриптор:

Тыныс алу жүйесін қандай мүшелер құрайтынын айтады.










ZipGrade.Тест сұрақтарына жауап береді.












Дескриптор:

Шарды алып үрлеп ауа жіберіп . Сосын ауаны тартады






















Зерттеу жасайды

Зерттеу жұмысын жоспарлайды








ClassDoje арқылы бағалау.



















































Шар
















5 мин
















Өзектендіру. Дәптермен жұмыс 1- топ: Жоқ сөздерді толықтыр. Сөйлемдегі бос орындарды толықтыр. Әр тыныс алу мүшесінің өз қызметі бар. Тыныс алу мүшелеріне мұрын, кеңірдек, _______________, өкпе жатады. Демді ішке тартқанда өкпе ____________ толады. Ал демді шығарғанда өкпе қысылып, _______________газды сыртқа шығарады. Тыныс алуға _______________ көмектеседі. Тыныс алғанда көкет_______________, тыныс шығарғанда ол түседі. Көмекші сөздер:ауатамырлар, көмірқышқыл, ауаға, көкет, көтеріледі. 2.Постер құр. «Таза өкпе»

1- топ: Жоқ сөздерді толықтырады.

1- топ: Жоқ сөздерді толықтыр.




2 Постер құр.

«Таза өкпе»

Ереже құрастырады.




2 Постер құр. «Таза өкпе»






5 мин

Бейнежазба «Тыныс алу – тыныс шығару». Оқушылар көргендері бойынша әңгімелейді.

  1. Бокстан көрініс 2) Жүгіру жаттығуы 3) Би жаттығуы

Qr code

  • Сұрақ – жауап:

  • Денеге салмақ түсті? Бұл кезде тыныс алу жиілігі қалай өзгереді?

  • Дене сымбаты туралы не білеміз? ( денені тік ұстау керек. Еңкіш жүрсек тыныс алу да қиын, еркін тыныс ала алмаймыз)

  • Ұзақ жүгіргенде кейбірі ынтығып, тұншығып жүгіре алмай, тоқтап қалады. Ал кейбірі жеңіл, оңай жүгіреді. Неліктен бұлай болады?

  • Сонымен, тыныс алу жүйесінің ағзадағы қызметі қандай? ( тыныс алу жүйесі ағзаны оттекпен қамтамасыз етіп, көмірқышқылгазын бөліп шығарады) .




3 мин

Жұмбақтар шешу.

1.Жанды мотор сынбайды,

2. Тарам-тарам бір ғалам,

Күні-түні тынбайды

Айқыш-ұйқыш шырғалаң.

Кейде оның жүрісін,

Толған ағыс тоқтаса,

Дәрігерлер тыңдайды. (Жүрек)

Жоғалады бірге адам. (Қантамырлар)

Соғады күні-түні алмай тыным,

Құлайды ол тоқтаса таудай тілің. (Жүрек)

Бой сергіту



3 мин

Дәптермен жұмыс

Жазылым. Оқушылар жеке жазу жұмысымен айналысады. Ойтолғау «Өкпені қалай шынықтыруға болады?»




4 мин

Сабақты қорытындылау: «Plikers» әдісі арқылы сұрақтар алу

Сұрақтарға жауап береді



Кері байланыс

2 мин

Ватцап желісі арқылы алынды


Үй тапсырмасына оқып келу.






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!